MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 122
  1. #76
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    En niet alleen met haar 2,5 cm clit.


    Hier maakt Cyborg Cyborg burgemeester.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Alsof roids verantwoordelijk zijn voor haar skills... Natuurlijk wat extra kracht etc maar talent heeft ze sowieso...
    Het scheelt enorm hoor. Met extra kracht kun je harder stoten, kun je je tegenstander domineren in de clinch, makkelijker takedowns maken en submissions voorkomen. Kracht scheelt gigantisch... ik vraag me af in hoeverre die kracht natuurlijk is en hoeveel met hulpmiddelen is bereikt.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Het scheelt enorm hoor. Met extra kracht kun je harder stoten, kun je je tegenstander domineren in de clinch, makkelijker takedowns maken en submissions voorkomen. Kracht scheelt gigantisch... ik vraag me af in hoeverre die kracht natuurlijk is en hoeveel met hulpmiddelen is bereikt.
    Extra reden voor een rematch

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vraag me af of cyborg tijdens haar schorsing ook gecontroleerd wordt ? Denk het niet namelijk.

  5. #80
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wie is hier nu naief wiseguy? Iemand die hem persoonlijk kent en het van dichtbij heeft meegemaakt of jij?

    waar haal jij die wijsheid vandaan?

    hehe micha met alle respect no offence verder maar puur jou profiel plaatje heeft bij sommige mensen op het moment al een tint die hun niet bevalt.. en ik snap jou ook wel alleen ja ik zou er ten eerste niet op in gaan als je toch zeker beter weet of gewoon neutrale antwoorden geven.

    ik bedoel stel dat ik jou ken en wij krijgen ruzie ga ik toch ook niet in de krant zetten dat je me vrouw heb lopen naaien of je dat nou wel of niet gedaan heb(voor de duidelijkheid ben nog te jong voor een vrouw:P voor de boefjes onder ons..) dat is et punt waar ik et een beetje zat van word al dat gezeur richting alistair vanaf gg voor de rest vindk jou/jullie prima kerels zolang ik geen paardenhoofd naast me heb ligge. (oke flauw) maar goed.

    osu

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post
    hehe micha met alle respect no offence verder maar puur jou profiel plaatje heeft bij sommige mensen op het moment al een tint die hun niet bevalt.. en ik snap jou ook wel alleen ja ik zou er ten eerste niet op in gaan als je toch zeker beter weet of gewoon neutrale antwoorden geven.

    ik bedoel stel dat ik jou ken en wij krijgen ruzie ga ik toch ook niet in de krant zetten dat je me vrouw heb lopen naaien of je dat nou wel of niet gedaan heb(voor de duidelijkheid ben nog te jong voor een vrouw:P voor de boefjes onder ons..) dat is et punt waar ik et een beetje zat van word al dat gezeur richting alistair vanaf gg voor de rest vindk jou/jullie prima kerels zolang ik geen paardenhoofd naast me heb ligge. (oke flauw) maar goed.

    osu
    Maak je niet druk paardenhoofden zijn uit de mode

  7. #82
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Maak je niet druk paardenhoofden zijn uit de mode
    Inderdaad... tegenwoordig is paardenbiefstuk meer in de mode ;-)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  8. #83
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    whaahahah LOL

  9. #84
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Errol Zimmerman View Post
    Echt als iedereen hier wist wat wij allmeaal weten over zijn gebruik dan piepten jullie wel anders
    Ouch micha

  10. #85
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.

    bron: http://www.bloodyelbow.com/2009/12/2...llegtions-made
    Last edited by calmarofan; 02-05-2012 at 16:47.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by calmarofan View Post
    ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.

    bron: http://www.bloodyelbow.com/2009/12/2...llegtions-made
    Klopt, dat kan ik mij ook nog herinneren.
    Bovendien denk ik dat hij enigszins gelijk heeft. Ik vermoed dat Errol ook wel gebruikt heeft en Badr.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [QUOTE=calmarofan;1146810]ik geloof dat Zabit Zamedov een aantal jaren terug nog zei dat alle nederlanderse toppers aan de PEDS zaten en met name Errol Zimmerman(hij weet het trouwens goed te verbergen met z'n buik dan, het lijkt ook alsof die de broer van big country is) want dat hij van Kareav gehoord, weet niet of iemand dat nog kan herrineren die artikel die volgens mij op fansofk1.com stond. hij kreeg toen wel veel kritiek maar vanaf dat moment heb ik ook niks meer gehoord van Kareav. misschien dat er wel gestructureerd doping daar gebruikt wordt.







    begin je nu weer met die onzin jij was toch degene die zijn hand in het vuur stak dat er bij hem niks werd gebruikt op de gym? Toch blijf je die vuile roddels rondspuien. Wil je zelf bij Errol komen voelen of het naturel is? Errol Zimmerman was op zijn 16 jaar al een zwaargewicht FYI

  13. #88
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ben altijd fan van Marloes geweest en nog steeds. Maar Cyborg en vooral Rousey gaat ze echt niet redden. Rousey gaat het vrouwen MMA nog lang regeren.

  14. #89
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    begin je nu weer met die onzin jij was toch degene die zijn hand in het vuur stak dat er bij hem niks werd gebruikt op de gym? Toch blijf je die vuile roddels rondspuien. Wil je zelf bij Errol komen voelen of het naturel is? Errol Zimmerman was op zijn 16 jaar al een zwaargewicht FYI
    misha,misha,misha.... ik doe eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat jullie doen maar dan het tegenovergestelde. blijkbaar vind je die roddels niet leuk... tijd dan om ook maar eens te kappen met roddels over Ali te verspreiden en de hele GG aanhang en vechters trouwens. Ik wil best geloven dat Ali z'n hele leven gebruikt maar dat doet er niet toe... dat hadden jullie maar moeten zeggen dan toen die nog op z'n minst onder contract stond... ooo wacht... maar toen was alistair nog een schatje en mocht er niet gespeculeerd worden.... jullie hebben het wel hele tijd bij GG over loyaliteit. maar loyaliteit is ook je ex collega's steunen en niet zodra hun nog niet eens 1sec met hun kont de gym hebben verlaten meteen lopen bashen!! echt grappig dat jullie het hebben over loyaliteit...

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Deze topic is door de topicstarter, in dit geval Micha, gemaakt om Marloes te feliciteren met de winst op Ruyssen met een GGTV video filmpje.

    ONTOPIC:

    Nogmaals: Marloes top prestatie!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #91
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    hey vriend, ik weet niet of je op mij doelt maar ik heb het o.a over loyaliteit van GG. en dat heeft wel degelijk te maken met de openingspost want daar staat een wijf 80% van het filmpje hysterisch te doen over loyaliteit. dus ga me aub niet overrulen als dat niet terecht is... maar iets zegt me dat dit andere belangen heeft voor MF...

  17. #92
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Waarom wordt calmarofan gebanned? Ik ben het niet helemaal met zijn uitspraken eens, maar er worden wel ergere dingen op mixfight gezegd.

  18. #93
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Deze topic is door de topicstarter, in dit geval Micha, gemaakt om Marloes te feliciteren met de winst op Ruyssen met een GGTV video filmpje.

    ONTOPIC:

    Nogmaals: Marloes top prestatie!
    Je bent vast een amigotje van misha! Misha zet niet zomaar filmpje van Marloes op dit forum, het is zogenaamd om haar te bedanken maar ook om overeem te jennen! Wie de bal kaatst!!

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Waarom wordt calmarofan gebanned? Ik ben het niet helemaal met zijn uitspraken eens, maar er worden wel ergere dingen op mixfight gezegd.
    Heel simpel, Calmarofan heeft eerder onder andere accounts een ban voor onbepaalde tijd ontvangen en nu blijkt dat hij het weer via een nieuw account probeert. Trappen we niet in.

  20. #95
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Heel simpel, Calmarofan heeft eerder onder andere accounts een ban voor onbepaalde tijd ontvangen en nu blijkt dat hij het weer via een nieuw account probeert. Trappen we niet in.
    Petrosian?

    Is dat niet het zelfde als Bas Boon die onder de aliassen davinci en rembrand post?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Je bent vast een amigotje van misha! Misha zet niet zomaar filmpje van Marloes op dit forum, het is zogenaamd om haar te bedanken maar ook om overeem te jennen! Wie de bal kaatst!!
    Nogmaals, ontopic! Kemal is vrij helder. Hij is moderator op Mixfight en grijpt hier terecht in. Laatste waarschuwing, nu gewoon weer ontopic; het gaat hier over Marloes!

  22. #97
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ben altijd fan van Marloes geweest en nog steeds. Maar Cyborg en vooral Rousey gaat ze echt niet redden. Rousey gaat het vrouwen MMA nog lang regeren.
    You never know..... Denk dat ze echt wel kans maakt!

  23. #98
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    You never know..... Denk dat ze echt wel kans maakt!
    Kans heeft ze wel tegen Rousey, maar het zal worden zoals Royce Gracie eens zei:

    "You got one punch, if it doesnt knock me out, youre mine..."

    Maar geen schande om van Rousey te verliezen, ik denk dat Marloes zeker kan mee draaien met de top in USA en op die manier het vrouwen MMA in Nederland en de wereld een boost kan geven.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Wat een gezeik continu op Golden Glory.. ze zijn al tijden lang de standaard voor Nederlands kickboksen en MMA. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hebben de zaakjes toch wel behoorlijk op orde voor hun vechters. Of vechters gebruiken of niet doet er verder niet toe, als Golden Glory er voor kan zorgen dat ze binnen de toleranties blijven is er geen probleem, dat is de realiteit die we misschien niet onder ogen willen zien, maar die wel keihard waar is. Een topsporter verlangt het uiterste van zijn lichaam en zal er alles aan doen om het uiterste eruit te halen, daar hoort bij de doping grens zo dicht mogelijk opzoeken. En natuurlijk geven mensen van golden glory niet toe dat er gebruikt wordt, als ze dat toe zouden geven kunnen ze net zo goed de tent dicht gooien.

    Ontopic.. Marloes maakt altijd een kans omdat ze altijd keihard knokt. Ze heeft ervaring, is allround en kan ook nog eens flink incasseren. Rousey is natuurlijk favoriet tegen Marloes. Maar als Marloes inderdaad traint met Marc Huizinga dan geef ik haar een goede kans. Rousey is wereldtop, maar vrij een dimensionaal tot nog toe. Als je met een top judoka traint op het voorkomen van armbars en Rousey een aantal tikken verkoopt raakt ze misschien wel van slag en kan ze haar spelletje spelen. Er is niemand die het incasseringsvermogen van Rousey tot op heden getest heeft, laat Marloes het maar proberen.

    En Cyborg is natuurlijk gewoon een freak, en het is de vraag hoeveel ped's die gebruikt heeft in haar carriere, maar die heeft meer de fysiek van een man dan een vrouw. Marloes hield het nog best lang vol tegenover Cyborg, misschien zit er nog wel meer in als we een tijdje verder zijn.

  25. #100
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Met Mark Huizinga trainen gaat haar niet helpen tegen Rousey. Rousey is een medaillewinnaar op de olympische spelen en heeft elke tegenstander laten afkloppen in de 1e ronde waarvan 7 onder de minuut.
    Max. 400 x 125

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •