MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 122 of 122
  1. #101
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Met Mark Huizinga trainen gaat haar niet helpen tegen Rousey. Rousey is een medaillewinnaar op de olympische spelen en heeft elke tegenstander laten afkloppen in de 1e ronde waarvan 7 onder de minuut.

    sja, ze kan beter blijven staan. Naar de grond gaan is dodelijk.


    Oud filmpje trouwens (ergens begin Maart opgenomen??).
    Ik begrijp dat het controversiele onderwerp over loyaliteit dan aangeboord wordt, aangezien de wond toen nog vers was. Maar door oude clips als 'nieuw interview' te latenl lijken, lijkt het alsof ze maar door blijft zaniken over loyaliteit, in werkelijkheid is het een stukje van een groter interview wat blijkbaar in stukjes getoond gaat worden gedurende dit jaar.
    Hierdoor krijg je irritaties. Dat verdient ze niet en GG zou daar wat meer naar moeten kijken. Marloes verdient geen negatieve publiciteit door dit soort knulligheden.
    Last edited by e-type; 03-05-2012 at 12:34. Reason: vage zinsopbouw
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dat ze moet blijven staan lijkt me duidelijk, maar tegen een olympische judoka lijkt me de takedown defense ook niet echt gemakkelijk. Wellicht trainen ze daar veel op.
    Rousey lijkt misschien een one trick pony maar dat trucje kan ze wel verrekte goed en ze heeft het ook nog niet nodig gehad om te laten zien wat ze verder nog heeft. En ze traint natuurlijk ook gewoon verder. En ik heb de indruk dat marloes wel op haar hoogtepunt zit. Vond het niet heel indrukwekkend wat ze liet zien.
    Maar ik wil die partij natuurlijk wel zien !! Bring it on !!

    En wat je laatste comment betreft heb je wel gelijk. Micha brengt haar in een felicitatietopic meer schade toe dan dat het wat oplevert. Maar what's new .

  3. #103
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Grondwerk of clinchen lijkt me vrij gevaarlijk met een dame als Rousey... Maar hoe zou die zelfde Rousey zich houden als ze een paar tikken krijgt? Ze is relatief nieuw in het spelletje dus wie weet schrikt ze zich wel rot na een paar klappen van Marloes...
    Ome Brock zag er ook nooit erg stabiel en zelfverzekerd uit alstie op zijn gezicht getimmerd werd...

    Offtopic: ik ben gisteren helemaal koekwaus bij de psychiater geweest... na de sessie bleek dat ik te veel pro/anti-GG discussies gezien had en dat mijn mentale gesteldheid daaraan te wijten was...

    Zou dat eventueel alstublieft dankuwel ietsje minder kunnen mensen?
    Dan blijft het hier voor de neutrale kijker/lezer ook gewoon leuk...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #104
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    "Micha brengt haar in een felicitatietopic meer schade toe dan dat het wat oplevert. Maar what's new "

    Snap niet waarom mensen nog op Micha blijven reagere?
    Micha zal wel een goeie gozer zijn, maar met Micha over GG een discussie beginnen heeft geen zin!!
    Tegen een muur dom lullen heeft hetzelfde effect!!

    Ik ben van mening GG zal zijn zaakjes wel op orde hebben, het is voornamelijk de aanhang(fans) van GG die de boel blijven verzieken!! en over het feit dat prof vechters gebruiken of niet? het kan haast niet anders als je continue met trainen bezig bent. Het lichaam krijgt geen natuurlijke rust tijd omdat er te veel getraind word en op het spel staat kwa carriere.
    GG heeft zeker goeie vechters in huis, maar heeft afgelopen jaren ook genoeg ZEER goede vechters verloren.
    Dat dit voor GG een verlies is begrijp ik ook, maar mensen word volwassen!! het leven gaat verder en blijf elkaar niet iedere keer in de stront duwen en met modder na gooien.
    Marloes gefeliciteerd met je overwinning (ON TOPIC) en succes in de toekomst!

  5. #105
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Grondwerk of clinchen lijkt me vrij gevaarlijk met een dame als Rousey... Maar hoe zou die zelfde Rousey zich houden als ze een paar tikken krijgt? Ze is relatief nieuw in het spelletje dus wie weet schrikt ze zich wel rot na een paar klappen van Marloes...
    Ome Brock zag er ook nooit erg stabiel en zelfverzekerd uit alstie op zijn gezicht getimmerd werd...

    ..
    Het is dus wel jammer dat Rhonda haar arm bar zo goed is dat we dat nog niet hebben kunnen zien. Probleem in het dames mma is dat de spoeling vrij dun is (heeft Dana gelijk in) dus ik zou niet weten wie het tegen haar moet gaan opnemen behalve cyborg.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ronda Rousey heeft bij Gokor getraind, reken maar dat ze nog meer kan dan alleen de armklem. Die armklem heeft ze alleen al vanaf jongs af aan gedaan dus dat is haar favoriete techniek. We zullen zien wie haar tot iets anders kan laten overgaan, tot nu is nog niemand in de buurt geweest. Misschien dat Cyborg het kan, maar ik schat Rousey hoger in.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic:
    Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
    Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ontopic:
    Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
    Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.
    Het niveau van de vrouwelijke vechters is omhoog gegaan in de loop der jaren. Deze partij domineerde Marloes desalniettemin tegen een dame die volgens mij - afgezien van de partijen tegen Marloes - ongeslagen is. Ik denk dat Marloes nog wel een leuke carrière voor de boeg heeft.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het niveau van de vrouwelijke vechters is omhoog gegaan in de loop der jaren. Deze partij domineerde Marloes desalniettemin tegen een dame die volgens mij - afgezien van de partijen tegen Marloes - ongeslagen is. Ik denk dat Marloes nog wel een leuke carrière voor de boeg heeft.
    Coenen is in mijn ogen stil blijven staan terwijl het vrouwen mma zich heeft ontwikkeld.
    Ruyssen zou ze voortijdig moeten hebben beslist wil ze nog kunnen meedraaien met de top.

    Rousey had haar binnen 30 sec in een armbar gehad, dat is het (grote) verschil tussen een topper en Marloes.

    Overigens neem ik mijn comment over het breken van haar arm terug.
    Last edited by Kemal; 03-05-2012 at 15:23.

  10. #110
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ontopic:
    Een armoedige pot, van marloes die over haar top is en niks tegen iemand als rousey te zoeken heeft.
    Ik heb het gevoel dat haar einde nabij is. In vergelijking met vroeger vind ik dat ze er weinig van bakt.
    Vind ik wel een beetje kort door de bocht.
    Ik mis alleen een beetje die wil om te winnen. Ik had bij deze pot niet echt het idee dat ze er zin in had. Dat ze dat uitstraalde zeg maar. (beetje lastig om uit te leggen, sorry). Kan ook aan de tegenstander liggen natuurlijk.

    Dat Rhonda bij Gokor heeft getraind zegt niet zoveel. Net zo goed als Marloes haar Judo nooit zo goed kan worden als die van Rhonda maakt Rhonda nooit haar staande achterstand meer goed. Maar waar je bij de mannen een takedown nog kan blokken met een goede knie (in ieder geval de dreiging er van) maakt zij gewoon volle heup en schouderworpen.
    Ben ook wel benieuwd wat zij tegen de echte power van Cyborg zou kunnen.

  11. #111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Coenen is in mijn ogen stil blijven staan terwijl het vrouwen mma zich heeft ontwikkeld.
    Ruyssen zou ze voortijdig moeten hebben beslist wil ze nog kunnen meedraaien met de top.

    Rousey had haar binnen 30 sec in een armbar gehad, dat is het (grote) verschil tussen een topper en Marloes.

    Overigens neem ik mijn comment over het breken van haar arm terug.
    Er zijn maar twee vechters die het langer hebben uitgehouden tegen Cyborg en dan durf je te zeggen dat Marloes geen topper is?! Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat of - vanwege jouw issues met Golden Glory - een vertroebelde blik hebt op het geheel.

  12. #112
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Cyborg-Rousey lijkt me wel echt een vette pot trouwens

  13. #113
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Er zijn maar twee vechters die het langer hebben uitgehouden tegen Cyborg en dan durf je te zeggen dat Marloes geen topper is?! Ik denk dat jij geen idee hebt waar je over praat of - vanwege jouw issues met Golden Glory - een vertroebelde blik hebt op het geheel.
    Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!

    En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.

    Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat Rhonda bij Gokor heeft getraind zegt niet zoveel. Net zo goed als Marloes haar Judo nooit zo goed kan worden als die van Rhonda maakt Rhonda nooit haar staande achterstand meer goed. Maar waar je bij de mannen een takedown nog kan blokken met een goede knie (in ieder geval de dreiging er van) maakt zij gewoon volle heup en schouderworpen.
    Ben ook wel benieuwd wat zij tegen de echte power van Cyborg zou kunnen.
    Ronda's training bij Gokor is zeker wel relevant, zoals we gezien hebben in de wedstrijden tot nu toe. Gokor heeft het judo spel van Ronda omgebogen naar Judo voor MMA, net als hij bij bijvoorbeeld Karo Parisyan en Manny Gamburyan voor elkaar gekregen heeft.

    Er is een verschil tussen, onder iemand trainen en dat iemand met je mee traint. Dat is juist het verschil wat ik hier maakte. Je kent Gokor toch wel he?

    Ronda traint haar staande werk overigens bij Dynamix... Hardonk dus. Ook geen verkeerde leraar lijkt mij.


    Ronda vs Cyborg is imo de enige echt interessante match up bij de vrouwen die er aan zit te komen (na de suspension natuurlijk). Kaufmann en Herrig zijn ook twee leuke vechters, maar die geef ik toch niet veel kans tegen Rousey.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!

    En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.

    Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.
    Dus Cindy is ook geen goede grondvechter? Het dames sigment is al zo enorm klein in het MMA. Echt een groot verschil zit er niet meer tussen imo bij de MMA dames. alleen Cyborg stak er wel met kop en schouders bovenuit. Het niveau is enorm gestegen, Marloes draait gewoon met de top mee. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en vertroebeld te zijn Smike.
    Last edited by Richelieu; 04-05-2012 at 13:10.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dus Cindy is ook geen goede grondvechter? Het dames sigment is al zo enorm klein in het MMA. Echt een groot verschil zit er niet meer tussen imo bij de MMA dames. alleen Cyborg stak er wel met kop en schouders bovenuit. Het niveau is enorm gestegen Marloes draait gewoon met de top mee. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en vertroebeld te zijn Smike.
    Cindy is goed op de grond, maar absoluut geen complete mma vechtster, zie ook haar losses.
    Rousey steekt er met kop en schoduers bovenuit en tate daaronder.

    Coenen vs tate liet toch wel zien wat top is en wat niet, marloes werd gesubbed en klaar was het. Hoe kan je dat in godsnaam top noemen?

    Daarnaast erger ik me aan dat pro gg gedoe van een admin notabene. Saki is een wereldtopper en daar heb ik respect voor en die zit ook bij GG, dus kom met inhoudelijke argumenten of hou je mond. (@roy)

  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ronda's training bij Gokor is zeker wel relevant, zoals we gezien hebben in de wedstrijden tot nu toe. Gokor heeft het judo spel van Ronda omgebogen naar Judo voor MMA, net als hij bij bijvoorbeeld Karo Parisyan en Manny Gamburyan voor elkaar gekregen heeft.

    Er is een verschil tussen, onder iemand trainen en dat iemand met je mee traint. Dat is juist het verschil wat ik hier maakte. Je kent Gokor toch wel he?

    Ronda traint haar staande werk overigens bij Dynamix... Hardonk dus. Ook geen verkeerde leraar lijkt mij.


    Ronda vs Cyborg is imo de enige echt interessante match up bij de vrouwen die er aan zit te komen (na de suspension natuurlijk). Kaufmann en Herrig zijn ook twee leuke vechters, maar die geef ik toch niet veel kans tegen Rousey.
    Sorry, my wrong. Was in de war met de staande trainer. Van Judo naar mma heeft ze inderdaad top gedaan. En staand zal ze wel vooruit gaan maar word ze geen cyborg meer denk ik. Maar potentie heeft ze in ieder geval genoeg.

  18. #118
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Marloes wel tot de top gerekend kan worden, maar dat is denk ik meer omdat de spoeling zo dun is.
    Ik zie Marloes nooit van een Rousey of een cyborg winnen.

  19. #119
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Denk dat Marloes wel tot de top gerekend kan worden, maar dat is denk ik meer omdat de spoeling zo dun is.
    Ik zie Marloes nooit van een Rousey of een cyborg winnen.
    Kan worden ? Dunne spoeling ? Niet winnen van Rousey of Cyborg ? What the .... Are you talking about. Denk dat je helemaal fout zit Peacey.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Sorry, my wrong. Was in de war met de staande trainer. Van Judo naar mma heeft ze inderdaad top gedaan. En staand zal ze wel vooruit gaan maar word ze geen cyborg meer denk ik. Maar potentie heeft ze in ieder geval genoeg.
    Met zulk judo hoef je niet zo goed staand te zijn als Cyborg. Overigens vind ik Cyborg niet echt technisch, maar ze heeft wel als een van de weinige vrouwen, KO-power, en dat maakt haar staand gevaarlijk.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Tsja, ze verloor van Cindy Dandois die haar 1e mma partij draaide. Dan draai ik het om, durf je te beweren dat ze wel een topper is?!
    Ze is wel degelijk een topper! Cindy Dandois vocht weliswaar haar eerste MMA partij, maar had al een flinke carrière als judoka achter de rug als ik het goed begrijp. Bovendien is dit nou weer zo'n typisch voorbeeld van Wikipedia-kennis. Waarschijnlijk heb je de partij niet eens gezien, laat staan dat je wat kunt vertellen over de achtergronden hiervan. Ik weet dat Marloes in die periode kampte met haar gezondheid. Dat gebruikt ze niet als excuus, maar om vervolgens deze enkele partij te gebruiken om jouw standpunt dat zij geen topper is te onderstrepen... dat gaat mij te ver.

    Quote Originally Posted by smike View Post
    En als advocaat van GG heb je sowieso een vertroebelde blik, das duidelijk.
    Nu ga je er (weer) vanuit dat ik de advocaat ben van GG. Geen idee waar jij dat op baseert, maar dit heb je nooit uit mijn mond te horen gekregen. Als advocaat heb ik een geheimhoudingsplicht, waar ik je eerder ook al eens op heb gewezen, en dus kan ik hier niets over zeggen. Ik verzoek je dan ook vriendelijk op te houden met jouw suggestieve posts!

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Hier heb je de functie van admin, ONPARTIJDIG, lukt je weer eens niet.
    Nee, ik ben weliswaar eigenaar van Mixfight.nl maar dat wil niet zeggen dat ik geen mening heb. Dat zou wat zijn, zodra je eigenaar van een forum bent, dan mag je volgens Smike geen mening meer hebben althans deze mening niet meer ventileren op het forum Ik heb het forum destijds met een aantal anderen opgezet zodat we met elkaar kunnen discussiëren over vechtsport. Dat is mijn hobby en daar doe ik dan ook graag aan mee. Dat jij vindt dat ik niet partijdig mag zijn betekent natuurlijk niet dat ik mijn mening niet mag uiten. Dit doe ik altijd onder mijn eigen naam - althans de meeste leden weten wel wie ik ben - omdat ik achter mijn mening sta. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet goed waarom jij zoveel moeite hebt met mijn persoonlijke mening.

    Van 'Pro GG gedoe' kun je mij, nogmaals, niet betichten. Ik hou me juist altijd op de vlakte wanneer het over GG gaat, juist omdat het hier op Mixfight bij sommige leden erg gevoelig ligt. In dit geval gaf ik enkel een reactie op jouw mening dat Marloes niets te zoeken heeft bij de top. Dit staat volledig los van GG.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Voor de goede orde, het blijft kennelijk moeilijk om ontopic te blijven dus bij deze gaat deze thread op slot.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •