MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: Tributes?

  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default Tributes?

    Het forum wordt al lange tijd gevuld met AO, GG en... Highlights/tributes. Het lijkt wel onkruid. Af en toe een higlight is leuk maar de startpagina van deze site staat nu echt helemaal vol met highlights en tributes. Leuk dat mensen de moeite nemen om dat soort dingen in elkaar te zetten. Maar ik zie de merwaarde er niet van vooral omdat er een stortvloed aan dat soort filmpjes is ontstaan. Kan het wat minder?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ik heb er geen last van.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Het zijn er idd veel maar zeker niet storend.zitten vette filmpjes tussen.Als ik wat tegen kom knal ik het er ook op.
    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...
    x2

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Totaal geen last van
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik heb er geen last van, sterker nog, ik vind het fijn! Hoef ik zelf niet zo te zoeken naar de goeie!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Niks mis met (deze hoeveelheid) highlights wat mij betreft.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een idee om een "groot tribute/highlights topic" aan te maken?

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat zou het wel wat overzichtelijker maken.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Misschien een idee om een "groot tribute/highlights topic" aan te maken?
    Op titel zoeken vind ik fijner.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    t moeten dr niet veel meer worden want er is o.a van elke vechter wel een HL te vinden, voor elke HL een apart topic openen is imo onnodig gooi ze dan allemaal bij elkaar

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    t moeten dr niet veel meer worden want er is o.a van elke vechter wel een HL te vinden, voor elke HL een apart topic openen is imo onnodig gooi ze dan allemaal bij elkaar
    Dat gaat bijna niet, want als er teveel filmpjes in een topic staan dan crashen sommige computers.

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Geen probleem toch? Mooie fillempies altijd welkom...

    x3

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Een High Light lijkt mij ook iets dat je als vechter 'moet verdienen' ik bedoel je kan van iedereen een HL maken en deze op het voorportaal van deze site vermelden maar echt nieuws kan ik dat niet vinden. En een aparte sectie op de website lijkt mij een goed idee want het geeft zo'n lange waslijst in het normale deel van het forum. Ik weet overigens niet wie al die High Lights maakt maar sommige zijn ook erg lang. Een High Light moet naar mijn mening niet meer dan een soort van promo zijn en dus lijkt een max lengte van pakweg 2 minuten mij meer dan voldoende. Een andere kwestie is dat men her en der materiaal verzameld waarvan het intellectueel eigendom (jaja duur woord) bij anderen ligt. In een Stefan Struve HL heeft men recentelijk ook AFAV materiaal gebruikt. Nu ga ik daar niet direct een probleem van maken maar als je het netjes doet vraag je eerst toestemming. Als je heel zwart/wit gaat kijken is men zelfs strafbaar als men materiaal gebruikt, nogmaals zelf doe ik daar niet direct moeilijk over maar toch.

    Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.
    Smoor je dan niet alle creativiteit in de kiem? Of begrijp ik je concept niet goed?
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Als een apart topic problemen geeft, anders misschien een apart subforum?

    Ik zie ook dat het er steeds meer worden.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik zie nog steeds het probleem er niet van in..
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik zie nog steeds het probleem er niet van in..
    Hier nog zo één...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Probleem is een groot woord. Zie het als suggestie.
    De reden voor subforums is om onderwerpen te sorteren. Zodat je dingen kan overslaan die je niet interesseren.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Probleem is een groot woord. Zie het als suggestie.
    De reden voor subforums is om onderwerpen te sorteren. Zodat je dingen kan overslaan die je niet interesseren.
    Hier sluit ik me bij aan, wellicht een subforum ervoor?

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Goed idee!

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Een High Light lijkt mij ook iets dat je als vechter 'moet verdienen' ik bedoel je kan van iedereen een HL maken en deze op het voorportaal van deze site vermelden maar echt nieuws kan ik dat niet vinden. En een aparte sectie op de website lijkt mij een goed idee want het geeft zo'n lange waslijst in het normale deel van het forum. Ik weet overigens niet wie al die High Lights maakt maar sommige zijn ook erg lang. Een High Light moet naar mijn mening niet meer dan een soort van promo zijn en dus lijkt een max lengte van pakweg 2 minuten mij meer dan voldoende. Een andere kwestie is dat men her en der materiaal verzameld waarvan het intellectueel eigendom (jaja duur woord) bij anderen ligt. In een Stefan Struve HL heeft men recentelijk ook AFAV materiaal gebruikt. Nu ga ik daar niet direct een probleem van maken maar als je het netjes doet vraag je eerst toestemming. Als je heel zwart/wit gaat kijken is men zelfs strafbaar als men materiaal gebruikt, nogmaals zelf doe ik daar niet direct moeilijk over maar toch.

    Ik kan mij ook voorstellen dat men het een en ander een beetje gaat regulieren: het krijgt al een meer waarde als men allen met een vaste vormgeving gaat werken en er daarmee voor zorgt dat de HL's een serie worden.


    ben je bang voor je eigen hachje en eigendom? Spreek die gasten die filmpjes maken dan aan,, bel BUMA. Wij genieten hier van de high lights. Niks te veel.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Vind die highlights helemaal top :d. Als je er 1 ziet van een vechter waar je echt geen behoefte aan hebt, dan kijk je toch gewoon niet? Leven en laten leven. Dan maar iets verder scrollen, van mij mogen ze lekker blijven komen hoor.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Mij staan ze ook echt niet in de weg hoor... je kunt toch zelf bepalen welke je wil kijken en welke niet?
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •