MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Uitslagen gala FightClub Den Haag

    Gisteren vondt in partycentrum Zichtenburg Den Haag het FightClub Den Haag gala plaats. Een zeer geslaagd evenement dat bomvol zat en een uitgebreide line up van MuayThai (modified rules) en MMA partijen had.

    Later zal er een uitgebreidt verslag volgen hier op Mixfight.nl. Hier zijn al vast de uitslagen:







    MT N-klasse * Mardon Smith (SS Houwaart) WOP VS Kazim Tekin (Dragon Gym)

    MMA amateur * Mitchell Cadeau (Shaolin-Ryu) WSUB VS Santiago Jordan (Calmaro Gym)

    MMA amateur * Ricky de Graaf (Sportpoint) VS Koen Frayerman (Teams de Jager) WTKO

    MMA amateur * Marius kaminski (Kamakura) VS Roberto Pierotti (R-Grip) WSUB

    MT C-klasse * Seif el Kasim (Pancration) WOP VS Kim Luikx (Team Iron)

    MMA amateur * Daniel de Bruin (R-Grip) WOP VS Coen Heij (Loeks Gym)

    MT C-klasse *Jafar Gafah (Gym International) DRAW VS Bas Basten (Team Iron) DRAW

    MMA amateur * Gert Jan vd Hulst (Sportpoint) WTKOVS Joy Geeraatds (Bully’s Gym)

    MT B-klasse * Gilberto van Es (Pancration) W OPGAVE VS Murat Haykir (SC Sahinbas)

    MT B-klasse * Mounaim Attadlaoui (Team Gunyar) WOP VS Anouar Lahmaj (Team vd Berg Hansen)

    MMA amateur * King Hartevelt (SC Sahinbas) VS Donavan Panayiotis (Team Oosterlen) WSUB

    MT N-klasse * Jeffrey Ijdo (Gym International) VS Ismael Astiti (FC 070) WOP

    MMA amateur * Bernard Levison (Shaolin-Ryu) WSUB VS JeffreyJackson (Team Agua)

    MT C-klasse * Ibrahim el Boustati (FC 070) WOP VS Ahmet Aygis (Team Suboxer)

    MMA amateur * Djim van ’t Hof (Team Schreiber) WSUB VS Willem Scheffer (Oosterbaan Gym)

    MMA amateur * Kaan Postaci (Shaolin-Ryu) VS Gzim Selmani (Sportpoint) WTKO

    MT B-klasse * Ismael Elotmani (MT Delft) WOP VS Demien Gokoel (Tooy Gym)

    MT B-klasse * Jermain van Rooy (SC Sahinbas) VS Blazej Wojcik (Team Manhoeff) WTKO

    MT N-klasse * Yannick de Bruin (Team Soares) DRAW VS Bono vd Muizenberg (Team iron) DRAW

    MMA amateur * Brian Hooi (Shaolin-Ryu) W MED INT VS Jimie Coenen (Team de Jager)

    MMA amateur * Marcin Hodor (SC Sahinbas) WOP VS Marcin Kostrubiec (Team Manhoeff)

    MT C-klasse * Lofogo Sarour (TB Den Haag) WTKO VS Admilson Furtado (Team Soares)

    MMA amateur * Mike Gibbs (Team Agua) W OPGAVE VS Mark Vonno (Sportpoint)

    MMA pro * Ibrahim Sellak (Team Schreiber) WTKO VS Haris Hajric (Sportpoint)

    MT B-klasse * Tarik Khabbez (TB Den Haag) VS Kay Bult (Gym Haarlem) WOP

    MMA amateur * Pieter Buist (Team Elite) WOP VS Bart Steltenpool (Team Schreiber)

    MMA pro * Clarence Noordzee (MMA Vlaardingen) WOP VS David Evers (SportsArt)

    K-1 A-klasse * Joury Smans (Team Iron) WKO 2 VS Karim El Osrouti (Kamakura)

    MMA pro * Nills van Noord (Pancration) WOP VS Pocevius Valdas (Litouwen)

    MT A-klasse * Ali Demirci (Team Gunyar) W MED INT VS Dave van Duijn (Keumgang)

    MMA pro * Hracho Darpinyan (Team Schreiber) WGNP VS Rimgaudas Kutkaitis (Litouwen)



    Last edited by payap; 09-07-2012 at 23:28.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Chris, ben benieuwd naar de foto's

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    x2 thanks

  4. #4
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Joury en Pieter!!!

    Ben benieuwd naar de foto's!!

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?
    Misschien wil jij die dan even geven, dan verwerken we deze. Dus welke partij was het, sportscholen en uitslag.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.
    Bij deze toegevoegd.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?
    Sorry, met overtypen van mijn aantekeningen misgegaan. Er zijn iig ook fotos van.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  10. #10
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Het is Pierotti van R-Grip. Maar verder thanks, ben benieuwd naar de foto's!

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Kan gebeuren Payap, ben ook benieuwd na de foto's komen die er vandaag nog op?

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks! ben ook benieuwd naar de foto's
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks Payap! Jammer voor Santi, maar felicitaties aan Roberto en Daniël! R-Grip FTW

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Tenk joe voor de uitslagen Chris en de foto die je erbij hebt gedaan is een goede teaser. Beloofd wat en ben dus reuze benieuwd.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default ja pieter heeft een goeie partij neer gezet! op naar het volgende seizoen mma. osu

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Gefeliciteerd Joury en Pieter!!!

    Ben benieuwd naar de foto's!!

  16. #16

    Default

    Zijn er ook al videos van de partijen?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    polder
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    gokoel a b klasse dat gaat hard is is pas net 16
    tis wel een groot talent hoe was de party verder deed hij het wel goed op deze klasse ?

  18. #18
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    was een mooi gala vette partyen, mooie zaal, lekkere gogo danseresjes geslaagde avond
    verder ook veel toppers zien rondlopen zoals gerard mousasi - marloes coenen -strefan struve -melvin manhoef
    demien heeft een prima party gedraai heel erg aan elkaar gewaagt
    je ziet dat hij prima met de b klasse meekan
    kleine dingetjes maakte het verschil zoals ismael counterde wel alles wat demien maakte maar andersom niet
    niet dat het een walk over was of een slacht party met een onbeslist had ook niemand raar gekeken

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
    Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
    Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
    Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
    na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
    Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
    Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    was een mooi gala vette partyen, mooie zaal, lekkere gogo danseresjes geslaagde avond
    verder ook veel toppers zien rondlopen zoals gerard mousasi - marloes coenen -strefan struve -melvin manhoef
    demien heeft een prima party gedraai heel erg aan elkaar gewaagt
    je ziet dat hij prima met de b klasse meekan
    kleine dingetjes maakte het verschil zoals ismael counterde wel alles wat demien maakte maar andersom niet
    niet dat het een walk over was of een slacht party met een onbeslist had ook niemand raar gekeken
    Voor mij de beste partij van de avond. Twee zeer grote talenten die in een superhoog tempo te werk gingen.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.
    Tooy Gym

  22. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
    Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
    Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
    Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
    na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
    Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
    Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.
    wauw inderdaad die speakervrouw was me er eentje
    me oma is sneller dan jullie
    het publiek is flauw
    rare uitspraken vreemde momenten om te gaan praten dwars door wedstrijden heen soms
    ze was wel enthousiast maar kan wel een paar lessen nemen denk ik ik vond haar niet goed inderdaad
    volgende keer toch maar een tom wesselink of ronald wustenberg

  23. #23
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    En de een na laatste partij..Dave van Duyn vs Ali Demirci was geen opgave maar med interventie,Dave wilde graag maar mocht niet verder vanwege een bloedende neus.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    wauw inderdaad die speakervrouw was me er eentje
    me oma is sneller dan jullie
    het publiek is flauw
    rare uitspraken vreemde momenten om te gaan praten dwars door wedstrijden heen soms
    ze was wel enthousiast maar kan wel een paar lessen nemen denk ik ik vond haar niet goed inderdaad
    volgende keer toch maar een tom wesselink of ronald wustenberg
    haha inderdaad.
    Let's get ready to rummmble !!!!
    of als de scheidsrechter vroeg of de vechters er klaar voor waren, ging zij een soort van back up vocal doen van de scheidsrechter haha
    Vechters in een choke laten aanmoedigen door het hele publiek die allemaal stil gefocused zijn op de partij.
    Keihard aftellen van 10 tot 1, en dan nog niet eens gelijk.
    man man man, wat heb ik me lopen ergeren als ik geconcentreerd keek naar een spannende partij en zij er doorheen schreeuwde.
    Verder wel normaal eten, ik kende niks, dus Glen heeft me elke keer wat laten bestellen.
    Veel bekende vechters gezien, Chris Dolman en de oude Ringsclub, Coenen inderdaad, zag er toch wel redelijk uit in het echt.
    Die danseressen op een eettafel waren wat jong volgens mij, maar toch een lang maar leuk gala kunnen zien.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Voor mij de beste partij van de avond. Twee zeer grote talenten die in een superhoog tempo te werk gingen. .
    Was inderdaad een mooie partij die heel erg close was.. Wie heeft trouwens de prijs voor de beste partij van de avond gewonnen ?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •