MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Boxing: Mayweather Vs. Cotto

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop natuurlijk dat cotto wint maar dat zie ik helaas niet gebeuren...

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Begin sinds de laatste 24/7 serie op een perverse manier steeds meer sympathie voor Mayweather te krijgen.
    Ben voor het eerst voor hem, dus kans op verlies neemt toe haha

  5. #5
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    iemand enig idee of deze partij in rotterdam live te zien is?

    eventueel
    Amsterdam?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Begin sinds de laatste 24/7 serie op een perverse manier steeds meer sympathie voor Mayweather te krijgen.
    Ben voor het eerst voor hem, dus kans op verlies neemt toe haha
    Voor het eerst voor hem? Wtf? Terwijl hij naar doet tegen de meest sympathieke bokser die je kan opnoemen? Cotto verdient niets meer dan respect. Mayweather is een bitch man, wees eerlijk. Die man verdient gewoon een asswooping en ik hoop dat Cotto hem dat vannacht geeft. Mayweather gedraagt zich altijd als een flapdrol

  7. #7
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Ja, klopt maar hij doet het nu zo lang dat ik het eigenlijk wel grappig begin te vinden.
    Tuurlijk is Cotto een topper en idd zeer sympathiek. Kan het ook niet uitleggen, maar denk wel dat dit een van de moeilijkste partijen voor Mayweather gaat worden. Kijk er in ieder geval zeer naar uit.

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De pure klasse van Mayweather als bokser, zorgt er bij mij voor dat ik bijna altijd voor hem ben. Beiden kunnen nog zo veel zeggen, maar uiteindelijk maakt het voor mij niet. Het draait erom wat er in de ring gebeurt en persoonlijk kijk ik graag naar Mayweathers partijen.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Mayweather is een geweldige marketingmachine voor elke promotor. Of je bent vóór hem of tegen hem. Maar mensen kopen wel een kaartje of PPV om hem aan te moedigen of om hem klappen zien te krijgen.

    De gage van Mayweather is $32.000.000,00 (record stond op naam van Mike Tyson, die kreeg in '97 30 miljoen dollar) voor deze partij omdat het zo'n PPV kanon is en Cotto krijgt 'maar' $8.000.000,00. Heel de bokswereld heeft het over deze partij.

    Volgens mij is dit ook de eerste keer dat Mayweather op dit gewicht vecht (weet het bijna zeker) maar denk niet dat Cotto hem in de problemen kan brengen. Denk een simpele punten overwinning van Mayweather...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Oscar DLH vocht hij ook op dit gewicht. Of het een simpele overwinning wordt? Ze moeten altijd nog boksen.

    DLH heeft het record voor hoogte ppv en hoogte payout.

    Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather Jr.
    totaal $120.0 mil.

    $52.0 mil voor DLH en $25.0 mil voor Mayweather.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Als hij scherp is en blijft, wordt dit een niet al te moeilijk gevecht voor floyd. die man is een technicus in de ring met zijn bokswerk(de petrosyan van het boksen of beter gezegd petrosyan is de floyd van kickboksen). Na dit gevecht kan het gevecht tegen manny hopelijk plaats vinden en dan pas gaan we een afslachting op pure boksen(techniek) zien. Van mij part mag hij dan ook gelijk retiren.

    Zeg wat je wilt over hem deze man presteert altijd.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Miguel Cotto vs Floyd Mayweather Live Stream here enjoy http://smashing-tech.net/miguel-cott...r-live-stream/

  13. #13
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Elke halve bokskenner weet dat:

    A) Mayweather gaat winnen;
    B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
    C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
    D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

    "Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

    Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hoe laat vindt deze partij plaats Nl tijd?

  15. #15
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    rond 04:00

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ok thanx, lekker laat. (of lekker vroeg, hoe je het wilt zien).

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    AUB mr pound for pound , stop met zo'n onzin te zeggen .

    Ik zou iedereen aanraden om nog wat te genieten van floyd , want het is mischien de laatste keer of hooguit nog 2 maal dat we de meest talentrijke vechter ooit nog kunnen bekijken on de ring.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by pound4pound View Post
    Elke halve bokskenner weet dat:

    A) Mayweather gaat winnen;
    B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
    C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
    D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

    "Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

    Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..
    Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

    Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.
    Max. 400 x 125

  21. #21
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pound4pound View Post
    Elke halve bokskenner weet dat:

    A) Mayweather gaat winnen;
    B) Cotto al bezig is met het afbouwen van zijn carriere omdat hij te vroeg te grote namen heeft bevochten, terwijl Mayweather bekend is geworden door het feit dat hij de grootste namen in hun toptijd blijft ontduiken;
    C) Mayweather de overhand heeft qua stijl en snelheid, tegen een gehavende en recent toegetakelde Cotto;
    D) Mayweather deze wedstrijd (in een voor hem hogere gewichtsklasse) nooit had geaccepteerd als hij niet zeker wist dat hij in het voordeel is op alle fronten.

    "Pretty Boy" krijgt geen gram respect van mij tot hij het gevecht aangaat met DE enige tegenstander voor hem: "Pac-Man" Pacquiao.

    Of gaat Cotto vanavond de hele wereld choqeren?..

    Tjah er zullen altijd excuses zijn wanneer iemand top prestaties aflevert he...

    Net als Tyson "ja hij leek alleen zo goed omdat er geen waardige heavyweights toen waren"

    accepteer het nou maar gewoon als een man . Zijn karakter spreekt niet iedereen aan maar zijn prestaties liegen er niet om

  22. #22
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

    Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.
    maak je niet druk om hem joh. Hij heeft de feiten idd niet eens in orde alle toppers die pac heeft verslagen zijn daarvoor eerst door floyd ontmanteld

  23. #23
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Bij de links die hier worden gegeven, is daar ook het gevecht van Mosley te zien?

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hier ben ik het niet mee eens. Ten eerste vecht Pacquiao steeds tegen de left overs van Floyd (De la Hoya, Hatton, Mosley). Ten tweede heeft Mayweather wel degelijk tegen vechters gestaan die in hun prim waren zoals de ongeslagen Diego Corrales en Hatton maar ook andere toppers zoals Castillo, Baldomir, Marquez en Baldomir.

    Mayweather pakt de gevechten op het gewicht van zijn tegenstanders (De La Hoya, Cotto) Terwijl Pacman tegen ze vocht op zijn eigen gewicht of catchweight.
    Dat klopt niet wat je zegt tegen Marquez, vocht marquez 2 gewicht klasse boven zijn eigen gewicht klasse en toen kreeg Floyd het nog voor elkaar om te zwaarder te wegen dan was toe gestaan. Mosley was al over zijn prime heen toen Floyd tegen hem vocht hij ontduikt zijn tegenstanders als ze in hun prime zijn.

    Roy Jones Jr, Marquez, Hopkins, Sergio Martinez, Barrera gingen of gaan nooit iemand uit de weg.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Hoop dat Cotto gaat verrassen... Not likely maar toch...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •