MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    1 ding is wel zeker. Je hebt een groot probleem als je Lucia probeert te rapen in een donkere steeg :P
    Ondanks de kennelijk mindere stootkracht denk ik dat je een groter probleem hebt als je Houston Alexander probeert te rapen in een donkere steeg...

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Een beetje"vooropgezet naar mijn gevoel.
    Rijker vocht in haar prime ooit tegen een man maar had niks in te brengen.
    nou ja het was vast haar dag niet


  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    altijd leuk om te zien, maar dat programma is altijd heel erg opgezet met sensatie in het achterhoofd.

    Ik geloof er geen reet van dat Cain 2 x zo hard slaat als de rest. Dat zou haast bovenmenselijk zijn.


    1 ding is wel zeker. Je hebt een groot probleem als je Lucia probeert te rapen in een donkere steeg :P

    Hoezo kan Cain niet harder slaan dan de rest? Hij is een heavyweight, gewicht en techniek zijn dan toch een belangrijke factor.....

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Hij kan wel harder slaan, maar 2 x!!! zo hard als iemand als James Toney. Een profboxer die zn hele leven niet anders doet dan slaan lijkt mij sterk.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Je ziet ook dat de achterkant van die dummy er voor de stoot van Lucia al niet heel stevig op zit (als ik mij niet vergis), het wordt lichtelijk overdreven. Feit blijft natuurlijk wel dat Lucia de Muhammed Ali/ Mike Tyson van het vrouwen boksen is. Het kan dus goed zijn dat ze een stuk harder slaat dan menig top MMA vechter.

    Wat ik niet snap is dat Cain Velasquez zo hard stoot, kan me haast niet voorstellen dat er zoveel kracht achter zit. Ik zou wel willen weten wat de overhand right van Fedor doet, of die H-bomb van Hendo..
    niet snappen hoe cain zo hard slaat
    dus je twijfelt aan de power van een ex heavyweight kampioen
    big boys just hit harder

  6. #31
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    nou ja het was vast haar dag niet

    Dit was haar enige verliespartij ooit dus veel respect. Ze heeft ook nog een bokspartij tegen een man gevochten en gewonnen. Zware 1e ronde maar in de 2e sloeg ze toe.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Hoezo kan Cain niet harder slaan dan de rest? Hij is een heavyweight, gewicht en techniek zijn dan toch een belangrijke factor.....
    Nou ik denk omdat hij bijna 2x zo hard slaat als Bas Rutten en James Toney..en dat zijn ook zwaargewichten waarvan de techniek volgens mij toch echt niet onder doet voor die van Cain. Dan vind ik bijna 2x zo hard toch wel een gigantisch verschil.

    Cain is ook iemand die voornamelijk iemand kapot maakt door hem herhaaldelijk te slaan, het zijn voornamelijk tko's.. maar 1 echte KO. Dus 2x is best veel als je het mij vraagt.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het gevoel dat sommige mensen niet weten wat Lucia heeft gepresteerd. Als je het over legendes hebt komt iedereen met namen zoals Kaman, Hoost etc etc. De prestaties die Lucia heeft neergezet waren in die tijd ongekend. Men kon volgens mij ook geen tegenstanders mer voor haar vinden en menig kerel heeft klappen van haar gekregen. Lucia was een baas.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Wist ik ook niet:

    "Haar volledige boks- en kickboksrecord is op dit moment 54-0-0 (54 gewonnen, 0 verloren, 0 gelijk), met 39 gevechten gewonnen op KO (knock-out). Haar boksrecord is 17-0 met 14 gevechten gewonnen op KO. Haar laatste gevecht was op 20 mei 2004 tegen Deborah 'Sunshine' Fettkether. Dit gevecht won ze na 10 rondes op punten."

    Wat een Baas....

  10. #35
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Een kanjer.



    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...jker-highlight
    (o die link van die highlight werkt niet meer)
    Last edited by cornelus; 07-05-2012 at 23:36.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Lucia is een heldin en zeker een legend!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #37
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Gasten over die kickbox partij van lucia rijker tegen die gozer. Ik weet het niet hoor. Maar zien jullie je vriendin al zo tegen jullie zo terug vechten? Blijft wel een vrouw gewoon die het even tegen een geoefende sportvechter opneemt. En ze gaat ook nog eens continu voor het midden van de ring. Ik vind het hoe dan ook zeer indrukwekkend!

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Gasten over die kickbox partij van lucia rijker tegen die gozer. Ik weet het niet hoor. Maar zien jullie je vriendin al zo tegen jullie zo terug vechten? Blijft wel een vrouw gewoon die het even tegen een geoefende sportvechter opneemt. En ze gaat ook nog eens continu voor het midden van de ring. Ik vind het hoe dan ook zeer indrukwekkend!
    Precies, sommige kunnen een 'spottende' opmerking plaatsen maar ik heb alleen maar respect, ze staat er wel. En die partij tegen die kerel is ook een gevolg van een feit dat er gewoon echt geen vrouwen meer waren die de uitdaging aan durfde te gaan. Heb Lucia destijds wel eens zien trainen en daar kregen kerels gewoon klappen van Lucia.

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Gasten over die kickbox partij van lucia rijker tegen die gozer. Ik weet het niet hoor. Maar zien jullie je vriendin al zo tegen jullie zo terug vechten? Blijft wel een vrouw gewoon die het even tegen een geoefende sportvechter opneemt. En ze gaat ook nog eens continu voor het midden van de ring. Ik vind het hoe dan ook zeer indrukwekkend!

    x2

    niemand zou moeten twijfelen over de status van Rijker.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    status van lucia rijker is denk ik onaantastbaar......


    het verschil in stoten is duidelijk aanwezig maar dat was ook bij die bodyshot...maakte lucia rijker een directe en die ander een hoek....

    techniek is het keyword..... kijk hoe lucia rijker instapt en door draait.....

    ben ook benieuwd hoe ze die stootkracht van Velasquez hebben gemeten.....vind ik namelijk wel erg groot verschil....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •