MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 200
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 151: Jon Jones vs. Dan Henderson ; Geannuleerd!

    As expected, UFC light heavyweight champion Jon Jones will defend his title against Dan Henderson on September 1, 2012, in the main event of UFC 151.

    The championship match-up, which will be Jones' first title defense in Las Vegas, was announced by UFC President Dana White via Twitter late Wednesday night.

    Jones (16-1), of course, recently retained his title by dominating longtime rival Rashad Evans over the course of five rounds en route to a unanimous decision victory at UFC 145. The match marked the first time the 24-year-old reached the judges' scorecards since a 2009 victory over Stephan Bonnar.

    Ultimately, Henderson serves as one of the final top-10 fighters in Jones' path, as the young champion has essentially cleaned out the 205-pound division in a span of 14 months after an unprecedented string of victories over Ryan Bader, Shogun Rua, Quinton Jackson, Lyoto Machida and Evans.

    However, at a spry 41 years old, Henderson (29-8) possesses one of the most celebrated résumés in mixed martial arts history, claiming multiple titles across weight classes while picking up notable wins over Fedor Emelianenko, Michael Bisping, Wanderlei Silva, Vitor Belfort and Antonio Rodrigo Nogueira.

    He last fought at UFC 139, besting Shogun Rua in a legendary war of attrition that many believed to be one of the greatest MMA fights of all time.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Hoop dat Hendo dichtbij genoeg kan komen om een knalharde H-bomb te droppen...

    Lengte- en reachverschil is natuurlijk aanzienlijk, dus ben erg benieuwd hoe hij dit op gaat lossen...
    Al met al denk ik dat het een erg fijne pot gaat worden!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    WARRR HENDO!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    WARRR HENDO!!!
    X2

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Bah, duurt veel te lang allemaal...

  6. #6
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Is inderdaad nog ver weg maar voor je het weet is het zo ver.

    Hendo gaat deze pakken. Hij gaat niet zo afwachten zijn als Rashad. Hij gaat vooruit en plant er dan een paar.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    174
    vCash
    126714

    Default

    Lekker hoor. Net terug van vakantie en dan voor de sleur weer begint nog even zo'n topwedstrijd. Ik denk dat Jones 'm pakt.
    My karma just ran over your dogma.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Shogun heeft hem een ronde onder zich weten te houden. Wat denk je dat Jones met hem gaat doen?
    Misdadig slechte matchup.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    War hendoooo!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Goed dat dit gevecht er komt.
    Hendo zal alles uit de kast trekken natuurlijk.

    Als je er realistisch naar kijkt heeft hij echter helaas geen kans tegen jones.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Shogun heeft hem een ronde onder zich weten te houden. Wat denk je dat Jones met hem gaat doen?
    Misdadig slechte matchup.
    ha ja idd, verbaast mij ook dat mensen uberhaupt denken dat dit een gelijkwaardige partij is. maar goed de wens is de vader van de gedachte

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    tjonge wat lang

  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ha ja idd, verbaast mij ook dat mensen uberhaupt denken dat dit een gelijkwaardige partij is. maar goed de wens is de vader van de gedachte
    Ik ben een fan van Hendo en zou graag hetzelfde geloven, maar dit is een tussendoortje voor Jones. Ik denk wel dat het op zijn minst naar de 3e ronde toegaat overigens, maar dat heeft ook met het ritme van Jones te maken, ik verwacht dat hij het rustig opbouwt en ronde 3 voor de kill gaat.

    Machida kon Jones amper raken, Hendo heeft goede timing maar als die rechter je enige wapen is en tegenwoordig je greco niet bepaald spectulair is, dan maak je geen kans. Hij had beter naar 185 kunnen gaan, tegen Silva zou hij op zijn beste dag nog een kans hebben.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Limburg
    Posts
    203
    vCash
    126000

    Default

    Hoe harder en meer er geroepen word dat Hendo geen kans heeft, hoe harder dat hij aan zal komen als niemand het verwacht. Hoop dat hij voor een verassing kan zorgen. WAR Hendo
    Fighters never quit, quitters never fight!

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Kansloze missie en ik denk dat Henderson vernederd zal worden.
    Zie het gevecht Jones vs Shogun en Henderson vs Shogun, een wereld van verschil, Jones had geen kind aan Shogun en Henderson heeft met bloed zweet en tranen gewonnen.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Op 0.13min Backhead SLAP! LOLOLOLOL!

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Josh Koscheck vs. Jake Ellenberger Set as UFC 151 Co-Main Event

    UFC 151 has its co-main event, as perennial welterweight contender Josh Koscheck will square off with recent top 10 entry Jake Ellenberger.
    The UFC confirmed on Wednesday that the two have verbally agreed to face each other at the Sept. 1 event.

    It's a somewhat late booking for a co-feature, considering there is only about six weeks left before the event.
    Both fighters will be looking to rebound off recent losses.

    Ellenberger had a six-fight win streak snapped in his last match, a knockout loss to Martin Kampmann at the TUF 15 Finale. In that fight, he looked to be on his way to victory after roughing up Kampmann in the fight's early moments, but the Danish fighter turned the tide for the comeback victory.

    Prior to that, Ellenberger (27-6) had reeled off an impressive stretch that included wins over Diego Sanchez, Jake Shields and Mike Pyle, among others.

    Koscheck lost a split-decision to Johny Hendricks at UFC on FOX 3 in May. Heading into that fight, he had won five of his last six, losing only a UFC welterweight championship match against reigning champ George St. Pierre.

    UFC 151 is set for the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas. In the main event, Jon Jones will attempt to defend the UFC light-heavyweight championship for the fourth time, facing former two-time PRIDE champion Dan Henderson.

    Other announced bouts include Danny Castillo vs. Michael Johnson, Dennis Siver vs. Eddie Yagin, and Takeya Mizugaki vs. Jeff Hougland.
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    de main event gaat echt nergens over. another fail 4 hendo. hendo heeft bewezen niet om te kunnen gaan met technisch capabele en complete tegenstanders.

    Koscheck vs ellenberger lijkt mij een dikke pot. vind dat kos wordt onderwaardeerd. hij is ontzettend gegroeid en heeft een mooit ufc record. ik wil hem graag tegen condit zien, nadat GSP Condit weer met beide benen op de grond heeft geslagen.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    de main event gaat echt nergens over. another fail 4 hendo. hendo heeft bewezen niet om te kunnen gaan met technisch capabele en complete tegenstanders.

    Koscheck vs ellenberger lijkt mij een dikke pot. vind dat kos wordt onderwaardeerd. hij is ontzettend gegroeid en heeft een mooit ufc record. ik wil hem graag tegen condit zien, nadat GSP Condit weer met beide benen op de grond heeft geslagen.
    Hij heeft in zijn laatste 2 partijen wel Fedor en Shogun verslagen, Shogun vs Hendo was bovendien fight of the year. Er is momenteel niemand het titleshot meer verdiend dan Hendo.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hij heeft in zijn laatste 2 partijen wel Fedor en Shogun verslagen, Shogun vs Hendo was bovendien fight of the year. Er is momenteel niemand het titleshot meer verdiend dan Hendo.
    zo klinkt het wel weer terecht ja... toch gaat het volgens mij, net zo als tegen anderson silva

  24. #24
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Tja dikke Hendo fan maar dit gaat hij niet fixen helaas!

    Enige in de LHW divisie die een kleine kans maakt tegen Jones is denk ik Gustafsson op dit moment.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Ach laten we het afwachten in elk gevecht kan het raar lopen ook voor jones hendo hoeft en maar 1 keer voluit te raken en het kan klaar zijn

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •