MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Fedor reports he plans to retire soon

    Source: The Underground
    May 15, 2012 12:33 PM EST

    Fedor Emelianenko recently held a press conference in advance of his June 21 fight Pedro Rizzo at the Ice Palace in St. Petersburg, Russia. He announced that he will be retiring soon.
    Fedor has decided to retire
    Fedor Emelianenko announced that he plans to soon close his career as a fighter, reports the online edition of Sports.Ru. He did not say exactly when he will leave the sport.
    In the future Emelianenko is going to coach young people, but will not open his own school.
    Emelianenko will be rooting for Josh Barnett, who will meet with Daniel Cormier on May 19 in the Strikeforce Grand Prix tournament finals. He said it was unlikely he would fight against the winner, because of his own plans for retirement.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik gun het hem van harte!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Laat hem lekker genieten van ze roebels, ik zal m missen in de ring, en zijn partijen nog vaak terug kijken!!!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    blijft GOAT!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    jammer idd maar tis wel mooi geweest

  7. #7
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    misschien maar beter ook!! veel respect voor deze man

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    bullshit hij kan nog veel meer.. kijk hendo over de 40 .. randy c.. 47 jaar, en mensen accepteren nog dat fedor gaat stoppen? hij moet gewoon weg bij m1 hij heb zeker nog 20 wedstrijden in zich

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tommus View Post
    misschien maar beter ook!! veel respect voor deze man
    Idd, hij heeft het meeste al wel bereikt en waarom de kans nemen nog 10 slechte partijen neer te zetten en zijn naam te grabbel te gooien?

    Gelukkig hebben we de oude video's nog uit de Pride dagen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Fedor, een man.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Fedor, een man.
    Ja, het is geen vrouw

  12. #12
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Jammer zeg... maar wat een prachtige carriere heeft deze man gehad!
    Wat een geweldige gevechten heeft deze man geleverd!

    GOAT!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  13. #13
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig! Had het hem gegund ongeslagen (die verliespartij tel ik niet) te blijven! Helaas niet gelukt, maar voor mij nog steeds de GOAT!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jammer...volgens mij kan ie het nog een boel hedendaagse toppers moeilijk maken. Al is het maar op LHW.
    Z'n striking is er technisch op vooruit gegaan de laatste jaren. Helaas heeft ie wat pech gehad, waar hij eerst met wat slordigheden wegkwam.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    bullshit hij kan nog veel meer.. kijk hendo over de 40 .. randy c.. 47 jaar, en mensen accepteren nog dat fedor gaat stoppen? hij moet gewoon weg bij m1 hij heb zeker nog 20 wedstrijden in zich
    Het is ook een persoon... Laat hem zijn eigen weg gaan..
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, maar zijn eigen keus, hij kan het zelf het beste beoordelen of die er nog motivatie uit kan halen. Ik zal het wel missen, naar zijn partijen keek ik altijd het meeste uit, wat een spanning altijd. Ik weet het nog zo de partij tegen Werdum, wat heb ik me die dag/week slecht te pas! Dus kom op afscheidspartij tegen Werdum!!

  17. #17
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Vind het ook jammer, want denk dat Fedor nog niet is afgeschreven en nog steeds bij de top (10) hoort. hij vecht de laatste tijd tegen onwaardige tegenstanders. Had hem nog graag in de UFC gezien
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, maar zat er wel aan te komen.

    Ongelooflijk als je zit wat een uitstraling Fedor heeft hier in Rusland, straks heeft ie een signeer sessie samen met Pedro Rizzo hier in Moskou, kijken hoeveel volk daar op af komt :-)

    Toch blijf ik benieuwd naar volgende maand:
    Ush,
    Marco.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Had Fedor nog heel graag in de UFC gezien maar mocht ie ermee stoppen dan durf ik te zeggen dat Fedor de beste HW all time is.

    GOAT
    Train for perfection but aim for more

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Einde van een era waarin fedor de baas was!

    Blijft voor mij altijd de favoriet!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  21. #21
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    bullshit hij kan nog veel meer.. kijk hendo over de 40 .. randy c.. 47 jaar, en mensen accepteren nog dat fedor gaat stoppen? hij moet gewoon weg bij m1 hij heb zeker nog 20 wedstrijden in zich
    henderson en couture zitten zwaar aan de doping om op die leeftijd door te gaan daar moet je zelf voor kiezen

  22. #22
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    was te verwachten. heb ook het gevoel dat de motivatie/ spirit om te winnen weg is en vooral nog als goudmijntje dient voor z'n management. als de wil weg is dan is het denk ik ook over. de man was 10 jaar lang de beste vechter ter wereld en heeft alles gewonnen wat er te winnnen viel. Vond al z'n partijen geweldig, de man is een levende legende maar het houdt een keer op. kan alleen maar terugkijken op een geweldige carriere

  23. #23
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    henderson en couture zitten zwaar aan de doping om op die leeftijd door te gaan daar moet je zelf voor kiezen
    Dat gevoel had ik ook.. als je altijd zo hard gevochten heb als Fedor dan is je lichaam gewoon aan het aftakelen na je 30e. Ik zie in Fedor ook geen persoon die doping gebruikt, ik zou zelfs bijna durven zeggen dat hij niet eens voedings supplementen gebruikt. Fedor gelooft nog in de boterham met pindakaas, en waarom niet hij heeft 10 jaar lang MMA gedomineerd.

    Hij blijft voor mij de eerste ware mma vechter. Hij was de eerste die op een dominante manier alle disciplines combineerde. Het is jammer dat veel mensen hem overrated vinden omdat ze luisteren naar Dana White.. de man die vaker van mening verandert dan ik van ondergoed (en die verwissel ik toch echt regelmatig ).

    Moet denken aan een mooie zin uit the last Samurai (is die film toch nog ergens goed voor).
    "I belong to the warrior in whom the old ways have joined the new."

  24. #24
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Vraag me af of er iemand is die al zijn gevechten heeft ?!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik heb ergens een dvdtje met als het goed is al zijn gevechten tot dat moment.. dat is volgens mij alles van voor de Werdum wedstrijd. Zal even moeten kijken of ik die voor zover ze er nog niet op staan op youtube kan krijgen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •