MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Win kaarten voor East Diamond Events, 2 juni a.s.!

    De 22 jarige Gökhan Gedik is naast zijn bokscarriëre bezig met studeren aan het Johan Cruyff College te Enschede in de richting "Evenementen Organisatie". Het Johan Cruyff college is een school speciaal voor studenten die naast een studie, ook topsport bedrijven. Hier wordt er dus een balans gezocht tussen studie en sport.

    Nu loopt Gökhan Gedik stage bij de Gemeente Almelo. "Mijn talent ligt in het boksen, in het Olympisch boksen om wat specifieker te zijn. Tevens ben ik Nederlands Kampioen in het zwaargewicht, en kom ik uit voor het
    Nederlands Boksteam" aldus Gökhan Gedik. Op zaterdag 2 juni 2012 organiseert hij in het IISPA een boksinterland voor zijn afstudeerstage; Nederland vs. Duitsland onder auspiciën van NOS*NSF en NBB.

    Het doel is om de provincie Overijssel bij elkaar te brengen door er een mooi en attractief sportevenement van te maken, waarbij respect en waardering hoog in het vaandel zullen staan.

    De kaartjes worden voor een schappelijke prijs van € 10,- verkocht. Voor vrouwen en kinderen onder de leeftijd van 16 jaar en mannen boven de 55 geldt een prijs van € 5,- (normale tarieven voor kaarten van een boksinterlands zijn minimaal €25,-).

    Boksers zoals Gökhan Gedik, Peter Müllenberg(5x NK -81kg uitAlmelo), Yusuf Likoglu (Finalist NK uit Enschede), Ahmet Calik(NK -75kg uit Deventer) Semi Ender(uit Almelo) en andere Nederlandse toppers zullen hieraan deelnemen. Verder zal naast de entertainment van de wedstrijden ook een licht- en muziekshow plaats vinden. Het zal dus genieten worden voor de bezoekers.

    Kaarten voor dit evenement zijn te winnen. Laat in deze thread weten dat je kaarten wilt hebben en wie weet ben jij een van de winnaars!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooie promo!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Gokhan is naast een goeie getallenteerde bokser ook nog eens een hele aardige jongen, wens hem en alle andere deelnemers alvast veel succes!

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Opgenomen bij ABCC zie ik, succes jongens! Ik ben aanwezig.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Leuke promotrailer, zou heel mooi wezen om dit evenement te mogen meemaken. Tof dat Gokhan ook bezig is met deze studie, zodat hij later zelf boksgala's kan organiseren in Nederland

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •