MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Talking Nieuwe website Pound for Pound Promotions!

    Beste vechtsportvrienden en vriendinnen,

    De officiële website van Pound for Pound Promotions is vanaf vandaag online!

    Neem even een kijkje en laat ons weten wat je ervan vindt. Alle tips, vragen en opmerkingen zijn van harte welkom.

    Alvast hartelijk dank!

    http://www.poundforpound.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    ziet er zeer netjes uit!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Nice! Ziet er goed uit... veel succes!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Nice! Vette website ook!

    Goed initiatief overigens! Ik lees dat er geen VIP terras aanwezig zal zijn.. Goeie zaak!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  5. #5
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt heren!

    @Mickey: We gaan inderdaad de VIP tafels afschaffen, naar het Amerikaanse model. Deze worden vervangen door "1e-rangs" ringside zitplaatsen. Hiermee willen we de ware liefhebbers tegemoed komen, op weg naar een nieuwe manier van vechtsportbeleving in Nederland. Alles in het teken van de sport zelf.
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    mooie nette site!!

  7. #7
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Levent!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Klein puntje van kritiek, als je omhoog scrollt kan je tekst hebben die door de tekst van je logo loopt.
    Ik ervaar het als storend, maar misschien sta ik hier alleen in

  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by pound4pound View Post
    Bedankt heren!

    @Mickey: We gaan inderdaad de VIP tafels afschaffen, naar het Amerikaanse model. Deze worden vervangen door "1e-rangs" ringside zitplaatsen. Hiermee willen we de ware liefhebbers tegemoed komen, op weg naar een nieuwe manier van vechtsportbeleving in Nederland. Alles in het teken van de sport zelf.
    Goed bezig, hopelijk volgen andere promotors jullie voorbeeld. Succes!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ziet er zeer professioneel uit ik hoop dat het een positieve bijdrage gaat leveren in ons gevecht tegen verbiedingen en beperkingen

  11. #11
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Dank allemaal!

    @boudstyle: Dat is ons inderdaad ook opgevallen. Het is nog een conceptversie, dus dat gaan we zeker aanpassen. Bedankt voor je feedback!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Is het een beetje te financieren btw? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie niet heel lang geleden hier nog een vragenlijst verspreidden i.h.k.v. jullie studie...

  13. #13
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Is het een beetje te financieren btw? Ik kan me namelijk herinneren dat jullie niet heel lang geleden hier nog een vragenlijst verspreidden i.h.k.v. jullie studie...
    Beste Facade,

    Dat onderzoek was in het kader van doelgroepbepaling en overeenkomstige drijfveren en behoeften. Aan de hand daarvan hebben we enkele punten geadopteerd (zoals het afschaffen van de VIP tafels).

    De financiering van onze gala's staan daar los van, behalve het feit dat we alleen duurzame samenwerkingen zullen aangaan met organisaties die passen bij onze bedrijfscultuur, normen en waarden.

    Als jij echter een donatie in gedachte had, is het natuurlijk altijd welkom he?
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  14. #14
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    geweldig concept! ik denk dat jullie ver kunnen komen.
    Hier zitten heeeeeel veel mensen op te wachten. Samenwerking met het instituut voor vechtsport en maatschappij misschien?

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Op zich een mooie website, al is het overduidelijk dat het Twins handschoenen zijn op de frontpage
    Ben meer benieuwd naar een eerstvolgend event en dan met name de matchmaking.


    • Regel- en wetgeving (altijd de juiste vergunningen, certificaten en keurmerken ruim op tijd in orde);


    Om welke certificaten en keurmerken moet dit gaan?


    • Matchmaking (waardige, interessante partijen die we samen met JOU als liefhebber uitkiezen);


    Vooralsnog erg subjectief. Wat de echte fans namelijk willen is moeilijk te realiseren (kostenplaatje) en dus zullen de meeste lokale promotors plaatselijke vechters opstellen om uit de kosten te komen.


    • De beste locaties/accomodaties per stad of dorp;


    Co-promoties mag ik aannemen?

    • Security (o.a. identificatieplicht bij de deur en "zero-tolerance" beleid, dat wil zeggen: één keer in de fout = nooit meer toegang);


    Wie gaat dit punt beheren? Wie zal de security van Pound4Pund voor zijn rekening nemen?


    • Acceptabele toegangsprijzen;


    Wat is acceptabel? In relatie tot de matchmaking cq locatie?


    • Geen VIP tafels (iedere bezoeker krijgt dezelfde VIP-behandeling; daar hebben we geen tafels bij nodig);


    Vooralsnog in Nederland utopisch imo.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    geweldig concept! ik denk dat jullie ver kunnen komen.
    Hier zitten heeeeeel veel mensen op te wachten. Samenwerking met het instituut voor vechtsport en maatschappij misschien?
    We gaan inderdaad kijken of we het "Fight Right" keurmerk kunnen bemachtigen (al is dat keurmerk in principe uitsluitend voor sportscholen in het leven geroepen). Even met het NIVM om de tafel gaan zitten, om te kijken naar de mogelijkheden in ieder geval!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mooie site.. maar kies AUB een ander font. Dit is niet te lezen. usability is paramount in een online omgeving.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  18. #18
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op zich een mooie website, al is het overduidelijk dat het Twins handschoenen zijn op de frontpage
    Ben meer benieuwd naar een eerstvolgend event en dan met name de matchmaking.


    • Regel- en wetgeving (altijd de juiste vergunningen, certificaten en keurmerken ruim op tijd in orde);


    Om welke certificaten en keurmerken moet dit gaan?

    Zie het antwoord op de vraag van HARDnickCORE hierboven. Daarnaast hebben we goede verstandhoudingen met alle gemeenten, gezien onze schone lei en "clean" screening. Dus plaatselijke verordeningen vormen voor ons geen obstakel (in tegenstelling tot andere - grotere - promotors.



    • Matchmaking (waardige, interessante partijen die we samen met JOU als liefhebber uitkiezen);


    Vooralsnog erg subjectief. Wat de echte fans namelijk willen is moeilijk te realiseren (kostenplaatje) en dus zullen de meeste lokale promotors plaatselijke vechters opstellen om uit de kosten te komen.

    Natuurlijk betekent dit niet dat we alle droompartijen zullen neerzetten, maar gezien we alle martial arts talenten in Nederland een podium willen bieden om te groeien, zullen we elke hoek en elk gaatje in de gaten houden met behulp van het publiek. Als er ergens een talent rondloopt die de liefhebbers graag zouden willen zien, dan zullen wij er alles aan doen om een mooie partij te organiseren.


    • De beste locaties/accomodaties per stad of dorp;


    Co-promoties mag ik aannemen?

    Alleen als dat ten goede komt van het evenement. Daarnaast moeten de locaties/accomodaties passen bij het evenement in kwestie, qua grootte, capaciteit etc.

    • Security (o.a. identificatieplicht bij de deur en "zero-tolerance" beleid, dat wil zeggen: één keer in de fout = nooit meer toegang);


    Wie gaat dit punt beheren? Wie zal de security van Pound4Pund voor zijn rekening nemen?

    In gesprek met een aantal partijen. Meer info volgt t.z.t.



    • Acceptabele toegangsprijzen;


    Wat is acceptabel? In relatie tot de matchmaking cq locatie?

    Acceptabel betekent inderdaad in relatie tot het programma en de locatie. Alle prijzen zullen altijd verklaarbaar zijn, en daar nodig, schromen we niet om ze nader toe te lichten.



    • Geen VIP tafels (iedere bezoeker krijgt dezelfde VIP-behandeling; daar hebben we geen tafels bij nodig);


    Vooralsnog in Nederland utopisch imo.


    Ooit moet de eerste keer zijn. Wij nemen hierin het voortouw. Als het daadwerkelijk is, waar de liefhebbers op zitten te wachten, dan zie ik geen reden waarom het niet zou kunnen! Jij wel?
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pound4pound View Post
    Beste Facade,

    Dat onderzoek was in het kader van doelgroepbepaling en overeenkomstige drijfveren en behoeften. Aan de hand daarvan hebben we enkele punten geadopteerd (zoals het afschaffen van de VIP tafels).

    De financiering van onze gala's staan daar los van, behalve het feit dat we alleen duurzame samenwerkingen zullen aangaan met organisaties die passen bij onze bedrijfscultuur, normen en waarden.

    Als jij echter een donatie in gedachte had, is het natuurlijk altijd welkom he?

    'k Kan me nog herinneren da'k vrij sceptisch was over dat onderzoek. Maar jullie zijn lekker bezig en ik ben helemaal over.
    Veel succes man, website ziet er strak uit.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Mooie site.. maar kies AUB een ander font. Dit is niet te lezen. usability is paramount in een online omgeving.
    Dag Tony,

    We zullen kijken of het beter kan. Het is nog een conceptversie, dus aanpassingen zijn niet uitgesloten.

    Bedankt voor je reactie!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  21. #21
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k Kan me nog herinneren da'k vrij sceptisch was over dat onderzoek. Maar jullie zijn lekker bezig en ik ben helemaal over.
    Veel succes man, website ziet er strak uit.
    Haha ik kan het me ook herinneren. Ben blij dat je iets enthousiaster bent geworden!

    Ik hoop dat je helemaal over de streep bent, als je ons eerste evenement hebt bezocht.. We rekenen op je!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Goed bezig, hopelijk volgen andere promotors jullie voorbeeld. Succes!
    In Wormer hebben we al jaren geen vip tafels, nooit gehad ook. Ons tweede gala in Egmond aan Zee ook niet. En ik denk dat we dit ook zo houden. Goed om te zien dat het meer gedaan word. Succes!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  23. #23
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    In Wormer hebben we al jaren geen vip tafels, nooit gehad ook. Ons tweede gala in Egmond aan Zee ook niet. En ik denk dat we dit ook zo houden. Goed om te zien dat het meer gedaan word. Succes!
    Thanks Ellen! Ook goed om te weten dat we het op dat punt eens zijn. Jullie ook heel veel succes!
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •