MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default Nieuwe episode The Reem online

    k heb m nog niet gekeken, ik ga t nu kijken.Toch top dat het na het debacel toch een episode uitkomt.

    http://thereem.com/index.php?page=documentary
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ik ben benieuwd.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    wel geinig dat met zijn oma en nog 7 maanden stoelzitten maar die Belt pakt die wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Zal wel aan mij liggen, maar de laatste "nieuwe" episode die ik kan vinden op de site is van 17 april (season 2, episode 11)?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Thanks, maar die is dus van 17 april.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Dat is in ieder geval de nieuwe Deze aflevering is een uurtje geleden ongeveer gepubliceerd. Het kan natuurlijk zijn dat de video al een tijdje geleden ge-upload is, echter nu pas open voor publiek is.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.
    hhhm ben het niet met je eens... Ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind het wel vet. Het slaat denk ik meer op het feit hoe hypocriet de MMA media zich heeft gedragen, als je sommige koppen ziet veroordelen ze hem al als drugsgebruiker terwijl hij helemaal nergens voor gepakt is alleen een verschil in zn ratio. Dit zie je ook in de verklaring van de commisie aan het eind. De MMA media heeft hem afgemaakt terwijl ze de ballen verstand hebben van de hele situatie want aan de andere kant hypen ze de oude Pride dagen (steriod circus) of schrijven ze vrolijk over vechters die evengoed niet helemaal clean zijn...

    Vond het een dikke episode en hopen dat AO snel weer in actie kan komen

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf Alistair gewoon een top vent vinden, Mooi aflevering weer. Tering die Eldar Gross heeft talent man

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Pfoeh, zware kost. Vind het een goede aflevering maar vond die Tony Montana voice over echt ontzettend storend. Of degene die dat erin verwerkte heeft Scarface niet gezien, danwel niet begrepen. Of hij wil zeggen dat Alistair wel degelijk bewust PED's neemt en de sport mensen zoals hij nodig heeft. En dat staat dan weer haaks op wat de rest van het filmpje probeert te zeggen.
    Ik vond het een mooie aflevering, maar inderdaad, de Scarface zooi erin begreep ik ook niet.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik blijf Alistair gewoon een top vent vinden, Mooi aflevering weer. Tering die Eldar Gross heeft talent man
    Ik miste wel die scene waarbij Ali op de vlucht ging voor de dopingcontroleurs. Misschien komt er nog een director's cut aflevering? Veel respect voor Eldar misschien moet die eens zijn horizon gaan verbreden?

  13. #13
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Kijk dat verhoor van de NSAC eens terug, daar word gezegt dat hij en z'n team naar de auto waren gegaan omdat er een advocaat of iets dergelijks van GG rond zou lopen die hem wou dagvaardigen, toen Keith Kizer zei dat die terug moest komen is hij gewoon terug gegaan. Ik zeg niet dat ik alles geloof wat er word verteld maar mensen moeten niet doen alsof iedereen in de UFC puur natuur is.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Kijk dat verhoor van de NSAC eens terug, daar word gezegt dat hij en z'n team naar de auto waren gegaan omdat er een advocaat of iets dergelijks van GG rond zou lopen die hem wou dagvaardigen, toen Keith Kizer zei dat die terug moest komen is hij gewoon terug gegaan. Ik zeg niet dat ik alles geloof wat er word verteld maar mensen moeten niet doen alsof iedereen in de UFC puur natuur is.
    Niemand zegt dat ufc puur natuur is... Keith keizer is van nsac, niet van ufc. En keith gaf zelf in een interview aandat het er erg op leek dat alistair probeerde weg te komen. Wat verwacht je dan? Dat alistair dit toegeeft? Tuurlijk verzint hij een of ander excuus.
    Dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld en ik ben zowel geen alistair fan als hater maar ik heb het gevoel dat sommigen hier blind zijn voor hoe ongelovelijk dom alistair geweest is en dat hij ons van een top partij heeft beroofd. Zoals ik al eerder zei, sommigen hier zouden alistair verdedigen al betrapten ze hem persoonlijk met een naald in de reet.

    Ik hoop voor alistair dat hij sterk terug kan komen na zijn suspension maar ik heb hiermijn twijfels over. Niet zo zeer qua fysiek of skills maar vooral mentaal... Maarja, time will tell

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het resultaat is natuurlijk wel geweest dat we EN een toppartij kwijt zijn EN dat de hele card naar z'n malle moere is. Als je op dat niveau zit, dan kijk je echt wel uit met wat je in je lichaam propt. Kom op, zo naďef zijn we toch niet? Hij heeft dom gehandeld, dat valt niet ontkennen.
    Desalniettemin hoop ik dat hij sterk terug komt en alsnog die belt pakt. Dat lijkt me mooi.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Is het nou 7 maanden Overeem stilte?

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, even uitgeOvereemd met z'n allen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Indrukwekkende aflevering weer! Hopen dat hij dit allemaal achter zich kan laten en eind van het jaar weer kan gaan knallen!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Thanks, maar die is dus van 17 april.
    Vind ik raar want er zitten beelden van 24 april in...

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Vind ik raar want er zitten beelden van 24 april in...
    Er kijkt iemand met ons mee, want de datum is inmiddels gecorrigeerd.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Er kijkt iemand met ons mee, want de datum is inmiddels gecorrigeerd.
    Mixfight is een baas! :P

  22. #22
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Prachtige video wederom, onderstaande is toch echt wel baas!
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Toch ontroerend vooral oma jammer.........

  24. #24
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    prachtige aflevering
    ik ben er enorm mee bezig geweest
    baal nog steeds
    maar hoop dat hij terugkomt en de titel alsnog pakt

  25. #25
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jw View Post
    Prachtige video wederom, onderstaande is toch echt wel baas!
    http://oi45.tinypic.com/35mfpf6.jpg

    x2 Haha ja! "Ik ben voor hem heel blij dat die erin slaagt, maar ik ben niet trots op hem! Niet?! Ik vind niet dat je veeeel geld moet krijgen als je daar eerst een ander voor buitenwesten moet slaan, daar ben ik niet helemaal mee akkoord!"

    Geniaal inderdaad!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •