MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default Deel jouw ultieme supplementen stak en win!

    Wij van Body en Fitshop zijn enorm benieuwd wat voor jullie de ultieme supplementen combinaties zijn. Wat zorgt ervoor dat jij jouw wedstrijden wint en je tegenstanders verslaat op de mat of in de ring?

    Deel in ons topic wat voor jou de ideale stak is, met duidelijke toelichting waarom en wie weet win jij jouw ideale stak!


    Mike
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #2
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Mijn ideale stack is simpel..

    Whey perfection
    micellair casein
    NOW adam multivitamine complex
    en soms een pre workout voor de mindere dagen bij fitness. pas maximize intense geprobeerd en dat bevalt.
    Het gaf me het gevoel dat ik heb als ik ''een hele goede dag'' heb. terwijl ik dat niet had op dat moment. geen crash geen 'overhyped' gevoel niet heel erg hyper ofzo. veel focus kracht en een zelfverzekerd gevoel.

    Echter op de mat geen pre workout of creatine. knokken wil ik doen op eigen kracht en creatine krijg ik snel kramp van dus dat gebruik ik sowieso niet meer.

    keep it simpel is mijn motto een beetje. misschien omdat ik me er verder niet erg in heb verdiept ga ik niet erg verder dan dit maar de dingen die ik verder heb gelezen of gezien maakte op mij niet veel indruk.

    Meer info

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Whey perfection,micellar casein en NR.1 op dit moment

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Whey isolaat en micellar casein.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Moet je in deze topic antwoorden of in de andere topic?
    Hoe dan ook, ik heb me de afgelopen dagen een beetje ingelezen in al die supplementen, dus hier komt mijn ideale combi.

    Een weightgainer om de dag te beginnen, zo krijg je ook nog de nodige koolhydraten binnen, kan ik als ecto wel gebruiken. Later in de middag een eiwitreep, je wilt wat lekkers eten maar het moet wel gezond zijn, he! Een uur voor het trainen Maximize intense. Door de leeftijd heb je nou eenmaal niet al te veel energie. Direct na de training aminozuren om te zorgen dat de spieren herstellen zodat alles niet voor niets is geweest. Anderhalf uur na de training post-workout shake. En dan voor het slapen gaan een eiwitshake, wel vanille natuurlijk, aardbei is niet lekker en dan maar herstellen tijdens het slapen.
    O ja, mijn nieuwste idee is groene thee-extract pillen. Ook handig voor vechters, al je vet verliezen, dus dan kan je op je ideale gewicht komen
    Last edited by kmr; 30-05-2012 at 15:52.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mijn ideale combi

    1 bak kwark per dag
    Kre Alkalyn voor een workout boost
    Whey (performance) als aanvulling op voeding door de dag heen
    Time released proteine shake voor het slapen gaan (of halve bak kwark met whey poeder)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    's morgens

    1x visolie
    1x groene thee extract
    1x multivitamine
    1x probiotica

    's middags

    vitamine B

    Pre-workout
    BCAA's en Arginine 1 groene thee extract (voorheen NO-Xplode ipv BCAA en arginine en dit bevalt me beter. Vooral de smaak van beide :P)
    Post workout
    Whey eiwitten
    Voor het slapen
    Visolie
    om de 2 dagen vitamine C,E, D4000IU

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Per ongeluk in die andere topic geplaatst gister..
    Beter hier dus.

    Bij het ontbijt:
    - Mega Vitek (Vitamines (het beste wat er is)
    - Astaxanthine (Anti Oxidante)
    - Glucosamine, Chondroitine en MSN (ik ben hypermobiel en blessure gevoelig)
    - Lean Gain (Weightgainer)

    15 min voor de training:
    - Noxipro

    Direct na de training
    - Peptopro gemixt met Anabolic WMS
    - Creapure Olimp (Beste monohydraat creatine voor dagelijkse basis)

    30 min na de training
    - Whey Perfection

    De rest van de dag schone waardevolle maaltijden eten als een paard. (is mijn Chinese sterrenbeeld)

    Voor het slapen gaan nog een keer
    - Lean Gain (Weightgainer)
    - Intimidate! (Testo Booster en verbeterd nachtrust (kalmeert Noxipro hype)

    En zo ga ik voor het einde van het jaar nog de 87 kg halen. (Nu 80 kg)
    Ik maak momenteel elke maand trainingshighlights en professionele foto's.

    Nu is de tijd om documentatie te maken. Over 10 jaar hoef ik het niet meer te doen.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    de mijne is simpel maar het werkt bij mijn dat is Peptopro met dextrose voor de training en daarna
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Per ongeluk in die andere topic geplaatst gister..
    Beter hier dus.
    Een gezonde pot eten is de basis in mijn voedingspatroon. Daarnaast gebruik ik voornamelijk:

    Whey (perfection) - aanrader is de varity pack aanbieding op Body en Fitshop als je nog niet weet welke smaak je wel of niet door je strot kunt krijgen. Complimenten voor de smaken trouwens!!!
    Gebruik het dagelijks smorgens en na het trainen.

    Visolie en een multivit worden uiteraard dagelijks gesnoept.

    Maximize intense, na een aantal sample zakjes te hebben gehad, ben ik al overtuigd wat dit product betreft! Scherpte, concentratie en de wil om door te zetten. Heb na een kantoordag vaak een loom gevoel in me lichaam. Dit product zet je op scherp!!

    Glutamine, ik gebruik het vooral om overtraining te voorkomen. Heb snel last van pezen na herhaaldelijke krachttraining. Voor mn gevoel helpt glutamine dit te voorkomen.

    Lean gain, een weightgainer. Ben 1.93, 92kg, wil naar die 100kg maar fuck wat is dat vreten geblazen voor mij (ecto). Deze weightgainer gaat me hiermee helpen!

    Daarnaast ben ik héél erg benieuwd naar Nr.1 van Body en Fitshop. Het schijnt een monsterproduct te zijn, en een monster in de ring willen we allemaal zijn/worden!!

    OSU
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    TTT
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ga vanavond een aanvulling testen ipv arginine en BCaa (krijg die troep niet door mijn strot)

    HyperFX van BSN.

    Heb ook nog een proefzakje maximize intense, alleen ben ik bang dat ik dan niet slaap vannacht :P

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Peptopro, Vitargo en HMBolon, meer heb je niet nodig als je voeding correct is.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Ga vanavond een aanvulling testen ipv arginine en BCaa (krijg die troep niet door mijn strot)

    HyperFX van BSN.

    Heb ook nog een proefzakje maximize intense, alleen ben ik bang dat ik dan niet slaap vannacht :P
    Arginine en BCAA heb je gewoon in tabletten hoor

    Zat de sample erbij? Als het goed is wel namelijk


    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Goed om te weten

    Ben overigens erg enthousiast over HyperFX!
    Ik ga binnenkort de sample eens proberen! Thanks!

  16. #16
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Heb me wat verdiept in sups en dergelijken en heb mn stack uit de b&f shop aardig bijgevuld.

    Ik heb nu als zijnde 'favo stack'

    Voor fitness pwo: maximize intense
    Tijdens en sporten en deels voordat mn mma les begint : muscle protect ( geen maximize, wil daar voor het knokken niet aan)
    Na het sporten dextrose van b&f heerlijke dorstlesser ook! 30 á45 minuten daarna neem ik isolaat perfection en voor het slapen miccelair cassein.
    De dag erna begin ik met isolaat Perfection en op mn rust dag casseine en evt. Muscle protect.

    Ik gebruikte al multi vitamine van now! En heb daar nu b&f glucosamine erbij mdat ik best snel last heb van mijn gewrichten...

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Even confused of het in deze topic moet of jullie hoofdtopic, aangezien je daarnaar toe linkt. Doe het maar hier aangezien de rest dat ook doet.

    Mijn ideale stack:
    Orange Triad - Multivitaminen - Verreweg het sterkste en meest complete multivitamine supplement, vooral de Joint complex is voor mij heel fijn aangezien ik nogal last krijg van mijn knieen tijdens het liften.
    Isolaat Perfection - Whey Isolaat - Vind ik gewoon de fijnste kwaliteit whey, ook vergeleken met Whey Perfection.
    Ultra Fine Oats - Havermout - Ook al kan je havermout in de winkel kopen, dit is zo fijn gemalen dat het stukken handiger is dan havermout in de winkel in de blender gooien.
    Omega 3 van Now - Visolie/Omega3 - Visolie hoeft niet eens nader uitgelegd te worden, een van de beste supplementen!
    Vitamin D3 van Now - Vitamin D3 - Tja, Nederland heeft weinig zon.
    Creapure Creatine Monohydraat - Creatine Monohydrate - Verreweg de beste prijs/kwaliteit. Creapure is het beste van het beste.
    Dextrose - Dextrose - Lekker voor herstel, na de training.
    Micellar Casein Perfection - Handiger en goedkoper dan potten kwark, Casein voor voor het slapen.

    Dit is zo'n beetje mijn ideale stack, gelukkig is hij al deels compleet!

    PS:
    Ik hou niet zo van PWO's, al heb ik mijn Maximize Intense pot wel opgemaakt en vond ik die heerlijk om mee te trainen. Ik wil niet afhankelijk zijn van PWO's. Het meeste van mijn stack is voor convenience. Whey en casein kan makkelijk omgeruild worden voor ''echt'' voedsel, maar dit is gewoon 20x zo handig en goedkoper.
    Btw, ik gebruik natuurlijk B&F merk Whey, dit is gewoon het beste A+ merk van Nederland. Amerikaanse merken zijn onafhankelijk getest(kan zo even niet de source vinden, moet ergens op DBB/BB/Google staan, het is een reddit topic) en die kwamen er niet zo heel goed uit, al moet je het onderzoek misschien met een korrel zout nemen. Ik raad dus vooral aan om voor B&F te gaan.
    Oh en voor multivitamine, de meningen zijn nogal verdeeld. Sommige kiezen voor Animal Pak, sommige kiezen voor Anavite en sommige voor Orange Triad. Ik zelf ben fan van Orange Triad door het Joint Complex maar dit zal per mens verschillen natuurlijk!
    Last edited by tnucpuncher; 28-06-2012 at 11:13.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Even confused of het in deze topic moet of jullie hoofdtopic, aangezien je daarnaar toe linkt. Doe het maar hier aangezien de rest dat ook doet.

    Mijn ideale stack:
    Orange Triad - Multivitaminen - Verreweg het sterkste en meest complete multivitamine supplement, vooral de Joint complex is voor mij heel fijn aangezien ik nogal last krijg van mijn knieen tijdens het liften.
    Isolaat Perfection - Whey Isolaat - Vind ik gewoon de fijnste kwaliteit whey, ook vergeleken met Whey Perfection.
    Ultra Fine Oats - Havermout - Ook al kan je havermout in de winkel kopen, dit is zo fijn gemalen dat het stukken handiger is dan havermout in de winkel in de blender gooien.
    Omega 3 van Now - Visolie/Omega3 - Visolie hoeft niet eens nader uitgelegd te worden, een van de beste supplementen!
    Vitamin D3 van Now - Vitamin D3 - Tja, Nederland heeft weinig zon.
    Creapure Creatine Monohydraat - Creatine Monohydrate - Verreweg de beste prijs/kwaliteit. Creapure is het beste van het beste.
    Dextrose - Dextrose - Lekker voor herstel, na de training.
    Micellar Casein Perfection - Handiger en goedkoper dan potten kwark, Casein voor voor het slapen.

    Dit is zo'n beetje mijn ideale stack, gelukkig is hij al deels compleet!

    PS:
    Ik hou niet zo van PWO's, al heb ik mijn Maximize Intense pot wel opgemaakt en vond ik die heerlijk om mee te trainen. Ik wil niet afhankelijk zijn van PWO's. Het meeste van mijn stack is voor convenience. Whey en casein kan makkelijk omgeruild worden voor ''echt'' voedsel, maar dit is gewoon 20x zo handig en goedkoper.
    Btw, ik gebruik natuurlijk B&F merk Whey, dit is gewoon het beste A+ merk van Nederland. Amerikaanse merken zijn onafhankelijk getest(kan zo even niet de source vinden, moet ergens op DBB/BB/Google staan, het is een reddit topic) en die kwamen er niet zo heel goed uit, al moet je het onderzoek misschien met een korrel zout nemen. Ik raad dus vooral aan om voor B&F te gaan.
    Oh en voor multivitamine, de meningen zijn nogal verdeeld. Sommige kiezen voor Animal Pak, sommige kiezen voor Anavite en sommige voor Orange Triad. Ik zelf ben fan van Orange Triad door het Joint Complex maar dit zal per mens verschillen natuurlijk!
    Goede stak, bedankt voor het compliment over de whey perfection je hebt helemaal gelijk!

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  19. #19
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Even een vraagje, wanneer is deze ''actie'' voorbij?

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Even een vraagje, wanneer is deze ''actie'' voorbij?
    Ja, ik wil weten wat ik gewonnen heb met mijn mooie omschrijving van supplementen op de juiste momenten voor de wat oudere sporter die zijn vet wil lozen

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ja, ik wil weten wat ik gewonnen heb met mijn mooie omschrijving van supplementen op de juiste momenten voor de wat oudere sporter die zijn vet wil lozen
    Als je wint win je jouw ideale stak, staat bovenaan. Spannend wie er gaat winnen, natuurlijk wil ik graag zelf winnen maar wens iedereen succes!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Morgen op vakantie dus zou het graag vandaag geweten hebben

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Al een winnaar bekend?

  24. #24
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Al een winnaar bekend?
    Zeeeeeeeeer binnenkort! Jammer dat er zo weinig mensen reageren...

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  25. #25
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Ff reageren op.mijn nieuwe stack. Sinds het gebruik van de glucosamine heb ik minder snel last van gewrichten en lijken ze sneller te herstellen! Mn trainingsschema op jet moment is 2x mma en 3 x krachttraining in de week ik denk dat ik dextrose ga vervangen voor magnificent als het op is omdat ik steeds goede dingen lees! De vanille idolaat is lekker maar de cookie &cream cassein is heerlijk!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •