MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default Marco van basten in nabeschouwing nederland - slowakije

    Hallo allemaal,
    Ik post weinig op dit gedeelte maar vroeg me af wat jullie van de houding en manier van doen van van Basten vonden op sbs6.

    Ik vond hem namelijk erg betweterig en negatief overlomen. Benoemen hoe hij zou laten spelen terwijl van zijn ideeen weinig is gekomen toen hij de kans had.

    Jullie mening?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heb het gisteren niet gezien maar na de wedstrijd tegen bulgarije was ie ook al zo bezig

  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Iemand die coach is van Heerenveen neem ik per definitie al niet al te serieus.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Iemand die coach is van Heerenveen neem ik per definitie al niet al te serieus.
    Foppe is toch wel serieus te nemen hoor..voetbal technisch vind ik Gert Jan Verbeek en Ron Jans ook nog wel vakmensen..

    Verder is Clown Bassie natuurlijk vooral zuur omdat nu achteraf blijkt dat hij van toekomstige coach voor Barcelona of AC Milan (in ieder geval een europese topclub) langzaam afgedaald is naar het niveau SC Heerenveen. Dat zegt meteen iets over hoe serieus we zijn analyses moeten nemen.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Wat nelisje zegt. Zuur die van basten.

    geef mij maar Ruudje Gullit!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gullit zit zich echt te verbijten om er niks van te zeggen en hans kraaij lacht alleen maar. Die zal ook wel denken.

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Foppe is toch wel serieus te nemen hoor..voetbal technisch vind ik Gert Jan Verbeek en Ron Jans ook nog wel vakmensen..

    Verder is Clown Bassie natuurlijk vooral zuur omdat nu achteraf blijkt dat hij van toekomstige coach voor Barcelona of AC Milan (in ieder geval een europese topclub) langzaam afgedaald is naar het niveau SC Heerenveen. Dat zegt meteen iets over hoe serieus we zijn analyses moeten nemen.
    Klopt, ik had het misschien anders moeten zeggen.
    Ik vind Heerenveen by far de saaiste club die er is, totaal geen uitstraling en geen sfeer in het stadion, past precies bij MvB

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Klopt, ik had het misschien anders moeten zeggen.
    Ik vind Heerenveen by far de saaiste club die er is, totaal geen uitstraling en geen sfeer in het stadion, past precies bij MvB
    Als Bondscoach was het een en al spektakel onder MvB
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •