MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default BJJ of grappling?

    Beste forumbroeders!

    Ik wil graag het grondgevecht leren, maar kunnen jullie mij het volgende vertellen: Trainen jullie liever BJJ of no-gi grappling, waarom BJJ of grappling en wat raden jullie mij aan als beginner?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Beste forumbroeders!

    Ik wil graag het grondgevecht leren, maar kunnen jullie mij het volgende vertellen: Trainen jullie liever BJJ of no-gi grappling, waarom BJJ of grappling en wat raden jullie mij aan als beginner?
    Zoek een goede BJJ school, meestal trainen die zowel gi als no-gi. Dit is ook het beste, ook al wil je bijvoorbeeld alleen focussen op no-gi, het is altijd goed om ook in de gi te trainen.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    waar kom je vandaan?

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Lumpinigym View Post
    waar kom je vandaan?
    Alphen aan den Rijn

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Een combinatie is het beste.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Niet of, en.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Misschien Waarom is beiden persé beter? Zelf zou ik wel graag allebei willen trainen, omdat het me gewoon aantrekt, maar om als mma-er de ring in te stappen zou ik als persoonlijke voorkeur toch no-gi grappling kiezen. Gewoon benieuwd
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Misschien Waarom is beiden persé beter? Zelf zou ik wel graag allebei willen trainen, omdat het me gewoon aantrekt, maar om als mma-er de ring in te stappen zou ik als persoonlijke voorkeur toch no-gi grappling kiezen. Gewoon benieuwd
    Als je het lijstje met ADCC kampioenen er bij pakt, wat toch geldt als top van no-gi grappling, heeft 90% een achtergrond met de gi. Daarnaast spreek ik uit persoonlijke ervaring en observaties. Je moet et gewoon voelen dan weet je het, tot die tijd luisteren naar mensen die er verstand van hebben

  9. #9
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Ik luister naar mensen die er verstand van hebben, vandaar o.a. mijn vraag :d. En dat 90% van de ADCC top het doet, betekent naar mijn mening niet dat het persé beter is als mma-er (train momenteel thaibox/mma). Maar ik zie dat het bij Djani ook echt alleen om het grondvechten ging, dus ik snap het. Ga binnenkort maar is een bjj lesje volgen.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •