MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 58 of 58
  1. #51
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Als je iets wil organiseren moet je het niet via het forum doen
    Kan niet zien of je op mij reageerde maar mocht dat zo zijn snap je natuurlijk ook wel dat dit gekscherend bedoeld is en dat een man als Peter zich daar nooit voor zou (kunnen) lenen.

    Ik ga er van uit dat het meisje in kwestie ook een familie heeft die dit recht gaat zetten en ik hoop op een stukje zelfregulering binnen de Turkse gemeenschap.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ff voor de goede orde. Er kloppen al weer een stuk of 3 dingen niet in dat stukje. Dus het verhaal over die klappen ligt waarschijnlijk ook wel wat genuanceerder dan dat het in de krant staat. Waarbij je nooit ende te nimmer een 14 jarig meisje een klap moet verkopen, maar laten we die gozer nou niet veroordelen voordat er recht is gesproken.

    Geloof me, hij krijgt het nog moeilijk genoeg. Turk, laag geschoold , kan amper nederlands schrijven (spreken weet ik niet) en dan nog een fijn strafblad erbij. Dan moet hij de vooroordelen die er heersen nog overwinnen.

    Ik zeg: klantje voor Sadik

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Kan niet zien of je op mij reageerde maar mocht dat zo zijn snap je natuurlijk ook wel dat dit gekscherend bedoeld is en dat een man als Peter zich daar nooit voor zou (kunnen) lenen.

    Ik ga er van uit dat het meisje in kwestie ook een familie heeft die dit recht gaat zetten en ik hoop op een stukje zelfregulering binnen de Turkse gemeenschap.
    We knevelen hem, stoppen in de achterbak rijden naar adam en laten marloes effe op hem los
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  4. #54
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Wat een debiele opmerking, maar waarschijnlijk heb je het iq van een goudvis en vind je deze opmerking over een 14-jarig meisje zelf heel stoer.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PS View Post
    Kut bericht.. wat heeft zijn sport met dit te maken. Oke je leert vechten.
    Als hij niet op mma zat had ie waarschijnlijk haar ook haar kaak gebroken.
    De jongen is hier fout...punt

    Daarbij je weet niet wat dat meisje gedaan heeft, misschien wilde ze geen sandwich maken of dergelijke

    amen!

    en inderdaad je weet niet wat zo een meisje gedaan heb ik kan me nog wel herinneren dat er bij mij in de wijk een jongen was opgepakt omdat hij een meisje geslagen zou hebben.. hele wijk keek hem aan als hij naar de winkel ging uiteindelijk bleek dat dat meissie em gewoon genaaid had en hij uiteindelijk veroordeeld was wat helemaal niet was gebeurd.

    en een excuus voor die jongen kon er bij de mensen ook niet even vanaf

    neemt niet weg dat deze jonge gewoon een boefje is als het waar is wat er in de krant staat.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik sprak dit weekend een jongen die bij hem in de klas zit. Wist dat hij bij hem op school zat en vroeg hem er naar. Hij was echt heel verbaast. Relaxte gast. Doet geen vlieg kwaad.

    Hij ging het gelijk ff bij wat klasgenoten navragen en hij was het inderdaad. Hij vond het heel vreemd.

    Hij schijnt in de buurt van almelo te wonen en gaat in deventer naar school.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Misschien werd ie wel al jaren gepest door dat meisje omdat ie zo dik is en zei ze dat ie op een Marokkaan leek terwijl die een Turk is. Dat meisje heeft het gewoon uitgelokt...

  8. #58
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Misschien werd ie wel al jaren gepest door dat meisje omdat ie zo dik is en zei ze dat ie op een Marokkaan leek terwijl die een Turk is. Dat meisje heeft het gewoon uitgelokt...


    whoep whoep! dat zal et zijn!

    offtopic:
    doet me beetje hieraan denken:


    no offence verder hoor haha

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •