MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 78
  1. #26
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Rusland kan zomaar finalist zijn....indrukwekkende pot tegen de Tjechen...fuckin hell
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27

    Default

    Ze zijn weer lekker bezig zeg. Wie weet hoe ze zich herpakken maar heb slechte hoop als ze niet scherp zijn.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een domper..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    wat een domper..

    niet voor mijn heb er 250 pleuros mee gewonnen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #30
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    wat een domper..
    Gefeliciteerd!

    Je hebt het understatement van het jaar gemaakt! Je gaat door naar de finale (in tegenstelling tot Nederland)...
    Wat een verschrikkelijke wedstrijd zeg! Kansen genoeg maar geen goaltje gepakt... Triest...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #31
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    dat krijg je als je je topscorer niet opstelt he....lachwekkend toch wat die v Persie deed....hoeveel kansen kreeg ie?

    over 4 jr weer jongens, Duitsland en Portugal kunnen we shaken....toedeloe dankzij bertje en zijn voorkeur voor van Persie die het keer op keer laat afweten in de spits

  7. #32
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Zo makkelijk en voorspelbaar dit weer....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    de oranje zooi kan weer naar het zolder, duitsland was niet top gisteren maar daar winnen we nooit van

  9. #34
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    My place
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Pfff .... en wij waren in de finale van het WK ?
    Serieus verloren van de Denen
    Do or Die ~

  10. #35
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wat een domper gisteren, op zich genoeg kansen gecreeerd maar miste de vechtlust/teamgeest van 2 jaar geleden, leek wel of ze overal een stappie te laat waren. Denk dat het met de mindset te maken heeft, het grote verschil met twee jaar geleden is dat ze nu denken het puur op kwaliteit te kunnen redden....ze hebben weer een aantal tikken op de neus nodig om erachter te komen dat puur kwaliteit niet genoeg is....leek soms wel een vriendschappelijke wedstrijd, denen kregen vaak 2/3 meter en werden niet aangepakt....zeer teleurstellend, misschien maar goed dat ze er niet mee weg zijn gekomen en die kansen gemist hebben anders zouden ze op dezelfde manier in het veld gestaan hebben tegen duitsland en dat was een veegpartij geworden

    Hoop dat ze het nog kunnen herpakken, maar denk dat 2e plek in de poule max is ..... en dan lijkt het op kwartfinale tegen rusland....en die hebben een goede indruk achtergelaten zeg....

    wordt lastig
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #36
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    wat een domper gisteren, op zich genoeg kansen gecreeerd maar miste de vechtlust/teamgeest van 2 jaar geleden, leek wel of ze overal een stappie te laat waren. Denk dat het met de mindset te maken heeft, het grote verschil met twee jaar geleden is dat ze nu denken het puur op kwaliteit te kunnen redden....ze hebben weer een aantal tikken op de neus nodig om erachter te komen dat puur kwaliteit niet genoeg is....leek soms wel een vriendschappelijke wedstrijd, denen kregen vaak 2/3 meter en werden niet aangepakt....zeer teleurstellend, misschien maar goed dat ze er niet mee weg zijn gekomen en die kansen gemist hebben anders zouden ze op dezelfde manier in het veld gestaan hebben tegen duitsland en dat was een veegpartij geworden

    Hoop dat ze het nog kunnen herpakken, maar denk dat 2e plek in de poule max is ..... en dan lijkt het op kwartfinale tegen rusland....en die hebben een goede indruk achtergelaten zeg....

    wordt lastig

    ach wel een keer goed dit nu moeten ze wel winnen en dat doen ze ook wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dat krijg je als je je topscorer niet opstelt he....lachwekkend toch wat die v Persie deed....hoeveel kansen kreeg ie?

    over 4 jr weer jongens, Duitsland en Portugal kunnen we shaken....toedeloe dankzij bertje en zijn voorkeur voor van Persie die het keer op keer laat afweten in de spits
    x2 Van persie laat het weer afweten in de spits, maaide zelfs als een amateur over de bal heen... ben klaar met die gozer.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    ligt echt aan BvM dit...vd Gijp merkte gisteren iets op over 'rust'....er zit zoveel druk op bij van Persie omdat hij het moet laten zien nu en weet dat Huntelaar in zijn nek staat te hijgen en als Huntelaar er dan in komt dan is er bij hem weer zo belachelijk veel druk omdat hij iets in een korte tijd moet gaan forceren..

    dit 'probleem' heeft Bert echt zelf veroorzaakt door vast te houden aan een systeem waar hij de spelers niet voor heeft...tegen de Denen was het lang zo slecht nog niet, echt niet...maar ook dat gelul met 2 controlerende middenvelders...van Bommel en de Jong....van Bommel deed gewoon niet mee...dat kan toch niet man....
    Robben die klote egoïst zo voorspelbaar als de tyfus en van der Wiel is echt slecht...

    Had veel meer in gezeten met deze generatie.....en weet je wat het kromme is? Ze kunnen zich nog plaatsen, maar Bert zou Bert niet zijn als hij niet vasthoud aan zijn systeem en aan van Persie in de spits, zijn schoonzoon wisselen is onbespreekbaar en Huntaar moet op de bank beginnen...

    Willems is een lichtpuntje, groot talent en speelde als een grote meneer...

    ik vraag me af waarom hij die van Rhijn niet heeft meegenomen, die heeft het gedurende het seizoen nog meer laten zien dan Willems....of komt dat omdat hij bij Ajax speelt? want zo ga je wel bijna denken op den duur....maar ach, we hebben Bouma voor de kleedkamer toch? Dat is toch een Ooijertje met z'n kleedkamer kwaliteiten...ff kijken hoe die ze naar woensdag toe lult..

    jammer, jammer en nog eens jammer

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vind niet dat je van Marwijk alles kan verwijten. Uiteindelijk moeten de spelers het doen. Ook met de keuzes die van Marwijk maakte, moet je normaal gesproken van Denemarken winnen.

    Ik vind het de moeite om op te merken dat Sneijder echt verrassend goed was. Naar mijn mening is hij de speler die kwalitatief echt ver boven de rest uit torent, niet van Persie en ook niet Huntelaar. Wat een pass ook die die gaf.

    Van Persie liet inderdaad een paar kansen liggen, maar hij was niet de enige. Zoveel werd er uit de tweede lijn geschoten en allemaal naast. Ik vond van der Vaart verschrikkelijk slecht invallen en ook in het interview derna vond ik hem bijzonder gelaten met een 'volgende keer beter' houding. Daar was hij niet de enige in.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Sneijder zou gisteren een record hebben verbroken, 10x iemand alleen voor de keeper gezet, nog nooit eerder gebeurd op een eindronde

    Weet je Facade, er zit zoveel klasse in onze ploeg, nu MOETEN ze echt. En van Persie is weer de van Persie die we kennen in Oranje, het is gewoon geen gelukkig huwelijk...waarom dan toch vasthouden aan van Persie

    hij maaide letterlijk lucht bij een van die kansen.
    Last edited by Illest; 10-06-2012 at 18:16.

  16. #41
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Helemaal mee eens. Ik denk dat ie ook een beetje onder de druk bezwijkt.

    Ik wil alleen maar zeggen dat hij niet de enige speler is die het laat afweten. Ik vind dat in de afgelopen weken zowel Huntelaar als van Persie te veel de lucht in zijn gepraat. Er zijn meer spelers die het verschil kunnen en moeten maken.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    het is de mindset, ze hebben zich er niet op ingesteld dat ze zich de ballen uit hun broek moeten werken en het niet puur op kwaliteit redden...die knop omdraaien is verrekte moeilijk....ze zitten nog in de ontkenningsfase, ze hadden het alleen maar over de gemiste kansen en dat ze zoveel beter waren, nou het onderliggende probleem is dat ze zichzelf beter vinden dan ze zijn....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43

    Default

    Engeland - Frankrijk is de leukste wedstrijd tot nu toe imo! Veel actie, hoog tempo en het spel gaat op en neer!

  19. #44
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default


  20. #45
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Rusland viel net een beetje tegen...

    Het kan dat Nederland morgen boven zichzelf uitstijgt en een top prestatie neerzet. Toch zie ik Nederland niet de EK winnen...

  21. #46
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Sneijder zou gisteren een record hebben verbroken, 10x iemand alleen voor de keeper gezet, nog nooit eerder gebeurd op een eindronde

    Weet je Facade, er zit zoveel klasse in onze ploeg, nu MOETEN ze echt. En van Persie is weer de van Persie die we kennen in Oranje, het is gewoon geen gelukkig huwelijk...waarom dan toch vasthouden aan van Persie

    hij maaide letterlijk lucht bij een van die kansen.
    Ik snap de keuze van Persie ook niet. Het is gewoon exact weer hetzelfde verhaal. Sneijder is alsnog de meest betrouwbare factor in het team, wat een held.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #47
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    de passie, beleving en strijd die de Polen gisteren ten toon hebben gesteld, dat moet Oranje vandaag flikken.

    oud zeer is een gruwelijke motivator!

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik lees wel op NU.nl dat v marwijk waarschijnlijk maar 2 wijzigingen doorvoert....mathijssen ipv vlaar en naar alle waarschijnlijkheid kuyt ipv affelay. dat zou dus betekenen dat huntelaar weer op de bank zit.....dat zou ik erg jammer vinden,zeker tegen die duitsers die erg tegen die jongen opkijken.wat denken jullie?

  24. #49
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    afgaande op de trainingen, zal ibi worden opgeofferd voor hunter

    dus voorin: hunter, v persie, sneijder en robben (laatse 3 zullen wisselen van positie)

    middenveld: de Jong en v Bommel (houdt ie 100% aan vast)

    achterin: willems, mathijssen, heitinga en vd wiel

    goal: steek


    ibi is de meest logische wissel gezien zijn ritme, niet verstandig om mee te starten


    (gebaseerd op overdreven veel surfen, info over trainingen etc...kan t mis hebben)

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Bij VI oranje waren ze er heilig van overtuigd dat ze van Bommel of de Jong gingen opofferen voor Huntelaar, zodat Sneijder een linie naar achteren schuift.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •