Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 169

Ik ga voor Alber Verlinde via KO (bitchslap)
    Advertentie door Mixfight.nl

Dus hij was wel vader geworden ik dacht dat het gewoon roddels waren, voor de rest best fucked up voor die ex van hem.
    Maar let op die Estelle word Badr's ondergang denk ik.

In Vechtershart waarschuwt Thom Harinck hem al dat als je op een bepaald niveau komt dat er mensen met verkeerde bedoelingen interesse in je tonen.
    Nooit geweten dat Thom daar een vrouw mee bedoelde.

en mixfight boulevard gaat verder

alleen albert verlinde onbreekt
    Home mtk-gym.nl

Breaking News!!!!

Estelle verandert haar naam in Mata!!!!

Jongens.. Dit gaat ons toch helemaal niets aan?

BRB even janken.. WAT HEEFT ZIJ WAT IK NIET HEB?!
    Fighting is poetry in motion

Estelle zwanger?

Een Hari mixen met een Cruijf, die krijgt echt een dodelijke trap haha

http://www.telegraaf.nl/prive/123904...wanger___.html

Last edited by rollermanskunk; 20-06-2012 at 11:25.

Lol

het wordt steeds smeuiger........wanneer wordt het verhaal verfilmd?? haha
    I'd rather die on my feet.......than keep living on my knees

Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Hij komt nog 2 keer uit voor K1 (de grand prix finale in New York zal de allerlaatste keer zijn). Daarna zal hij zich weer volledig gaan richten op het boksen (hij zal dus niet meer gaan kickboksen daarna).
    Alweer?
    Ik voorspel een "comeback of the legend" na een half jaar.

Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Alweer?
    Ik voorspel een "comeback of the legend" na een half jaar.

iemand die zijn sport niet serieus neemt, neem ik ook niet meer serieus

vroeger zag je badr op Eurosport of SBS6, nu alleen bij RTL boelervaart

Het wordt nog beter.

Ruud Gullit luisterde Estelle af

van onze redactie
    AMSTERDAM - Ruud Gullit bekent dat hij zijn vrouw Estelle heeft afgeluisterd. Zo ontdekte hij dat ze vreemdging met kickbokskampioen Badr Hari.

"De laatste weken had ik een onbestemd gevoel", vertelt de voetbaltrainer in Story. "Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."
    Ruud kwam er al snel achter dat zijn vrouw contact had met Badr Hari. "Omdat ik wist dat Estelle alles tóch zou ontkennen, heb ik bepaalde maatregelen genomen om thuis alles te kunnen volgen wat er besproken werd als ik er zelf niet bij was", geeft hij toe.
    Toen Estelle terugkwam uit Marrakech, viel ze door de mand. "Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten!" Ruud scheurde naar Schiphol en verstopte zich achter een vuilcontainer. Vlak nadat het toestel uit Marrakech was geland, zag hij Estelle lopen. "Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later."
    Eenmaal thuis ontkende Estelle alles, maar Ruud beweert dat hij de gesprekken die zij met haar moeder voerde heeft opgenomen. En daarin kwam Badr uitgebreid aan bod. "Ze zaten er nog hard bij te lachen ook! (...) Ik werd bruutweg uitgelachen in mijn eigen huis... Dat vond ik eerlijk gezegd erger dan het bedrog!"
    De trainer geeft toe dat hij zelf ook geen heilige is als het gaat om vreemdgaan. "Maar zie het wel even in het juiste perspectief. Estelle heeft nooit ook maa

Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het wordt nog beter.

Ruud Gullit luisterde Estelle af

van onze redactie
    AMSTERDAM - Ruud Gullit bekent dat hij zijn vrouw Estelle heeft afgeluisterd. Zo ontdekte hij dat ze vreemdging met kickbokskampioen Badr Hari.

"De laatste weken had ik een onbestemd gevoel", vertelt de voetbaltrainer in Story. "Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."
    Ruud kwam er al snel achter dat zijn vrouw contact had met Badr Hari. "Omdat ik wist dat Estelle alles tóch zou ontkennen, heb ik bepaalde maatregelen genomen om thuis alles te kunnen volgen wat er besproken werd als ik er zelf niet bij was", geeft hij toe.
    Toen Estelle terugkwam uit Marrakech, viel ze door de mand. "Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten!" Ruud scheurde naar Schiphol en verstopte zich achter een vuilcontainer. Vlak nadat het toestel uit Marrakech was geland, zag hij Estelle lopen. "Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later."
    Eenmaal thuis ontkende Estelle alles, maar Ruud beweert dat hij de gesprekken die zij met haar moeder voerde heeft opgenomen. En daarin kwam Badr uitgebreid aan bod. "Ze zaten er nog hard bij te lachen ook! (...) Ik werd bruutweg uitgelachen in mijn eigen huis... Dat vond ik eerlijk gezegd erger dan het bedrog!"
    De trainer geeft toe dat hij zelf ook geen heilige is als het gaat om vreemdgaan. "Maar zie het wel even in het juiste perspectief. Estelle heeft nooit ook maa
    Vieze sloerie.

Quote Originally Posted by Simone View Post
    Jongens.. Dit gaat ons toch helemaal niets aan?

BRB even janken.. WAT HEEFT ZIJ WAT IK NIET HEB?!
    Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft?

Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Vieze sloerie.
    Waarom? Omdat ze nu hetzelfde doet als dat haar man al jaren deed.
    Geef haar groot gelijk!!

Botox, Hermes tassen en de rest van de hele collectie, kinderen (?), media geilheid, siliconen, onbetrouwbaar karakter enz.

Wat heb ik niet wat hij wel heeft?
    Veel geld, een Bentley, Koning van Marokko als suikeroompje, geld, nog meer geld, k1 cariere, aanzien (bij sommige mensen), geld, spieren, media aandacht, geld en misschien een grote bek maar een klein hartje :P

Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    "Estelle gedroeg zich vreemd. (...) Ik had een nieuwe iPhone voor haar gekocht, maar ze bleef steeds pingen met haar Blackberry. Ze had een vage uitleg waarom."

Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Waarom? Omdat ze nu hetzelfde doet als dat haar man al jaren deed.
    Geef haar groot gelijk!!
    Gast, jij kruipt badr bijna in zijn kont man. Gedraag je eens.
    Badr heeft net met het meisje waar die jaren mee gaat een kindje gekregen en dat wist Estelle ook. + het feit dat Ruud er nooit een geheim van heeft gemaakt en zij nu wel. En dan ook nog eens over hem lullen terwijl je al 14 (?) jaar met elkaar gaat? Vind je dat kunnen? Wat als je moeder dit bij jouw vader deed?

Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Veel geld, een Bentley, Koning van Marokko als suikeroompje, geld, nog meer geld, k1 cariere, aanzien (bij sommige mensen), geld, spieren, media aandacht, geld en misschien een grote bek maar een klein hartje :P
    Ja want Badr is ook echt rijker dan Ruud Gullit.....

Gast, jij kruipt badr bijna in zijn kont man. Gedraag je eens.
    Badr heeft net met het meisje waar die jaren mee gaat een kindje gekregen en dat wist Estelle ook. + het feit dat Ruud er nooit een geheim van heeft gemaakt en zij nu wel. En dan ook nog eens over hem lullen terwijl je al 14 (?) jaar met elkaar gaat? Vind je dat kunnen? Wat als je moeder dit bij jouw vader deed?
    Jij noemt haar sloerie, ik reageer daar op.
    En dan begin je met `jij kruipt Badr bijna in zijn kont man`
    Erg sterk moet ik zeggen.
    Ik heb het niet over Badr zijn privè situatie, maar over die van Estelle.
    Als je stelselmatig jarenlang bedrogen bent wordt het wel eens tijd ja om hem terug te pakken.
    En hoe heeft ze het gedaan. Geweldig.
    Als mijn vader mijn moeder jarenlang stelselmatig bedriegt, dan geef ik haar groot gelijk als ze ook naar een ander gaat.

Jij noemt haar sloerie, ik reageer daar op.
    En dan begin je met `jij kruipt Badr bijna in zijn kont man`
    Erg sterk moet ik zeggen.
    Ik heb het niet over Badr zijn privè situatie, maar over die van Estelle.
    Als je stelselmatig jarenlang bedrogen bent wordt het wel eens tijd ja om hem terug te pakken.
    En hoe heeft ze het gedaan. Geweldig.
    Als mijn vader mijn moeder jarenlang stelselmatig bedriegt, dan geef ik haar groot gelijk als ze ook naar een ander gaat.
    Hoooo wacht even. Estelle wist dat Ruud het met andere vrouwen deed, dan is het geen vreemdgaan. Zij bleef bij hem omdat hij succesvol was en veel geld bezit(/bezat). Hij heeft nooit ontkent dat hij het met andere vrouwen deed en het was algemeen bekend dat zij dit accepteerde. Zij liegt, bedreigt en houdt dingen achter, om vervolgens ook nog eens over haar man schandalige uitlatingen te doen. Deze bitch is gewoon betrapt en heeft ernstige imagoschade opgelopen.

LOL, ik ga geen eens meer met je proberen te discussieren.
    Die vrouw heeft het goed gespeeld, en de leeuw letterlijk in zijn hempie laten staan!!!

LOL, ik ga geen eens meer met je proberen te discussieren.
    Die vrouw heeft het goed gespeeld, en de leeuw letterlijk in zijn hempie laten staan!!!
    Of je bent een nicht of zelf een vrouw, zo kan je niet over een andere man praten? Zij accepteerde dat hij vreemdging, maar zelf doet ze het achter zijn rug om en zegt ze niets?
    Last edited by Minotauro; 20-06-2012 at 17:40.

Tags for this Thread

Bookmarks