Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 169

Gullit heeft de hulptroepen al ingeschakeld...
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    http://content.cloozup.com/lifestyle...1339872063.jpg
    Misschien neemt gullit wel wraak door vreemd te gaan met Alistair...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Quote Originally Posted by Diz View Post
    Misschien neemt gullit wel wraak door vreemd te gaan met Alistair...
    Zou me niet verbazen... Het eten van paardenvlees schijnt vreemde bijwerkingen te hebben.
    Analistair Overeem?

Analistair Overeem?
    LOL!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bas Boon twitter volg @basboon007

Bas Boon aan @xSylvieVdVaart Nu voetbalvrouwen in trek zijn bij kickboxers, zie mijn profiel en informeer mij even als er vechtsportkriebels zijn!

Nice try Bas, denk dat Sylvie toch bij haar raffie blijft

Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    iedereen een eigen mening toch
    je leeft maar 1 keer als je dromen hebt en je kan ze waarmaken en verantwoorden fuck it dan
    als me vrouw zwaar zou vreemdgaan en ik zou een bekende jonge dame kunnen prikken is ze ook voor mij
    Jij zou ook echt bij haar blijven?

Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Nice try Bas, denk dat Sylvie toch bij haar raffie blijft

http://img534.imageshack.us/img534/9...opvakantie.jpg
    Wie niet waagt wie niet wint twitter @basboon007

www.gloryworldseries.com

Quote Originally Posted by basboon View Post
    Wie niet waagt wie niet wint twitter @basboon007

www.gloryworldseries.com
    Daar heb je helemaal gelijk in Bas!!!
    Misschien moet je haar een keer gaan interviewen Badr heeft zijn kans gegrepen

Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Jij zou ook echt bij haar blijven?
    elke situatie is anders als ik ruud was en me pik uitgeschoffelt heb bij andere en de moeder van me kinderen zou een keer buiten de deur wippellen dan zou ik haar dat wel kunnen vergeven als ik gelukkig ben verder met me gezin
    daarom elke situatie is anders en wij weten het fijne er niet van
    ik heb helaas al 2x een wijf eruit getrapt omdat ze snoepje niet in dr doos kon houden

Echt gast, waar heb je het allemaal over?

http://content.cloozup.com/lifestyle...1339872063.jpg

dat is een ouwe foto. het schijnt dat overeem kampt met anorexia problemen nadat hij is betrapt in de US

even zonder dollen, als er kinderen in het spel zijn, is dit gewoon klote
    en wie op dit forum zou het relaxed vinden als je kids hebt en je ex opeens met badr gaat?

eerlijk? Gullit kan dan wel een notaire vreemdganger zijn geweest, maar zou niet in zijn schoenen willen staan

Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Echt gast, waar heb je het allemaal over?
    LOL x2

Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dat is een ouwe foto. het schijnt dat overeem kampt met anorexia problemen nadat hij is betrapt in de US
    Nee het is een recente foto. Is van 16 juni 2012. Zowel Gullit als Overeem zijn in Londen

Nee het is een recente foto. Is van 16 juni 2012. Zowel Gullit als Overeem zijn in Londen
    oh oke overeem verdient zeker bij als voedingsdeskundige.
    gullit gaat badr uitdagen eind van het jaar, maar eerst wat paardenmeals van overeem overnemen

hi @xSylvieVdVaart Sorry that we lost the Dutch magic with soccer,as Badr is having an affair with Gullit's wife, I wonder if we could ...? volg bas op twitter @basboon007

Misschien maak ik met die voetbal afgang wat meer kans ( ja ik weet het de eeuwige optimist)? Gelukking hebben we Glory www.gloryworldseries.com

ik snap nu ook Badr's langverwachte comeback in de K1 beter. Als je Estelle moet gaan onderhouden, zul je er toch echt financieel warmpjes bij moeten gaan zitten.

Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    ik snap nu ook Badr's langverwachte comeback in de K1 beter. Als je Estelle moet gaan onderhouden, zul je er toch echt financieel warmpjes bij moeten gaan zitten.
    Nou ik denk dat Estelle, nadat ze van Ruud gescheiden is, veel en veel rijker zal zijn als Badr. Ervan uitgaande dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd is, zal ze de helft van Ruuds vermogen mee krijgen. Ik denk dat Ruud wel goed is voor een miljoen of 20 a 25. Estelle zal na de scheiding dus zeker zo'n 10 miljoen euro hebben.
    Nou daar komt Badr nooit aan. Estelle zou Badr eerder kunnen verzorgen .

Ruud en Estelle Gullit 'on speaking terms'AMSTERDAM - Na Estelle heeft nu ook Ruud Gullit zich uitgelaten over de breuk tussen hem en zijn vrouw. In De Telegraaf zegt hij dat de twee wel weer 'on speaking terms' zijn met elkaar. Foto: ANP Ruud en Estelle gaan deze week samen naar een evenement op de school van de kids. "Ik hoop dat het op de lange duur gaat lukken om gewoon goed contact te houden."Het is niet alleen zestien jaar van haar leven geweest, ook van het mijne. Estelle is in alle opzichten een prachtige vrouw, van wie ik veel heb gehouden," aldus de oud-voetballer.De nieuwe partner van Estelle, Badr Hari, heeft al kennisgemaakt met de kinderen. "Ik ken Badr Hari. Heb hem recentelijk ook weer een paar keer gezien. De kinderen kennen hem al, die zijn vrijdag met hem naar een concert in Arnhem geweest, mijn dochter zelfs naar Parijs."Dat loopt allemaal wel. Ik heb Estelle alleen gevraagd of ze Badr deze week niet meeneemt naar school. Daar wil ik het liefst alleen met haar naartoe."Het huwelijk met Estelle is niet het eerste voor Ruud dat gestrand is. Eerder was hij getrouwd met Yvonne de Vries en Christina Pensa.bron Nu.nl.............Badr voelt zich al helemaal thuis daar
    I'd rather die on my feet.......than keep living on my knees

Van Ruud Gullit, naar Badr hari... hoe diep kan je zinken.

Ik heb Ruud vroeger nog meegemaakt en gesproken toen die nog bij Haarlem speelde (in de kantine een aangeschoten jonge Gullit: "geef dat jongetje wat te drinken van me" en dat een stuk of 10 keer en dat jongetje was ondergetekende.... Geen verkeerde gast dus.. hij kon trouwens met Rijkaard zo bij de jeugd in Ajax instappen maar koos voor Haarlem omdat m'n overbuurman (BH) hem wist over te halen (zeg maar weg te kapen) om naar Haarlem te gaan.

Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Nou ik denk dat Estelle, nadat ze van Ruud gescheiden is, veel en veel rijker zal zijn als Badr. Ervan uitgaande dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd is, zal ze de helft van Ruuds vermogen mee krijgen. Ik denk dat Ruud wel goed is voor een miljoen of 20 a 25. Estelle zal na de scheiding dus zeker zo'n 10 miljoen euro hebben.
    Nou daar komt Badr nooit aan. Estelle zou Badr eerder kunnen verzorgen .
    Volgens de quote 500 heeft Badr Hari een vermogen van tussen de 1 en de 5 miljoen

Estelle Gullit-Cruijff
    ruilt
    de 49-jarige Gullit in voor een veel jongere man,
    Badr Hari
    . De K1
    vechtmachine
    is met zijn 27 lentes wel een flink aantal jaren jonger dan Estelle. De voormalige mevrouw Gullit is inmiddels ook al 33 jaar oud.Enfin, Badr Hari moet wel weten wat hij zich op de hals haalt. Estelle heeft een uitgavenpatroon waar een gemiddeld Quote 500-lid koude rillingen van krijgt. Maar Hari is niet zomaar een boksertje. De in Amsterdam geboren Marokkaan won in zijn carrière 90 van de 100 profpartijen die hij vocht. Zeker in Japan levert de K1 flink wat op. Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met €3 miljoen terug naar Marokko vliegen.In 2008 haalde Hari bijna hetzelfde bedrag binnen, maar hij diskwalificeerde zichzelf door zijn weerloos op de grond liggende tegenstander Remy Bonjasky nog een paar tikken te verkopen. In 2010 overkomt hem hetzelfde nog eens in een K1-gevecht.Een schatje is hij dus niet, maar dat verwacht ook niemand van een K1-kampioen. Toch trok Hari zich terug in Marokko om bij zinnen te komen en zich voortaan aan de spelregels te kunnen houden. Bij terugkeer in het K1-circuit in mei dit jaar wint hij weer, waardoor hij later in 2012 in Azie weer om de echte knikkers mag strijden. Er is $2 miljoen aan prijzengeld beschikbaar.Het antwoord op de openingsvraag is dus: ja, Estelle kan de credit card weer (niet te hard) laten roken. Zeer conservatief schat
    het vermogen van Hari op een kleine €5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat
    Ruud Gullit
    te besteden had.
    Ik vind dat Badr helemaal niet in die wereld passen, maar hij moet zelf weten als hij er gelukkig van word.

Quote Originally Posted by MRNijman View Post
    Volgens de quote 500 heeft Badr Hari een vermogen van tussen de 1 en de 5 miljoen
    Inderdaad, maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, Estelle zal na haar scheiding goed zijn voor minimaal 10 miljoen Euro. (Dat is nog afgezien van de allimentatie waar ze ook recht op heeft.)
    Estelle is dus veel rijker als Badr!

Tags for this Thread

Bookmarks