MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Welcome back Flying Gentleman!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    heeft ie al 2x van gewonnen, simpel zat

    ik had het niet verwacht, maar Glory is interessanter aan het worden....K1 is passe....het niet meer hetzelfde, ondanks de pogingen het wel zo te laten doen lijken
    ik denk dat ie dat wel best vind en zo wil laten de enigste man die badr 2 van de 2 wedstrijden gepakt heb
    ik zit ook meer op ghita vs bonjasky badr vs bonjasky silva vs bonjasky gerges vs bonjasky enz enz te wachten
    ondanks alles ben ik wel erg blij dat hij zijn handschoenen weer aantrekt hij is mijn eerste kickbox idool door hem ben ik met de sport begonnen en ben inmiddels a klasse en erg blij met me nieuwe passie en levenswijze die je eraan overhoud
    waar je ook gaat knallen remy laat weer die oude hongerige remy zien met de dikke gesprongen knieen

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Remy heeft hun beide al verslagen.
    Ik zit eerder te wachten op Remy vs Ghita.
    Lijkt mij echt een wereldpartij.

    @ Soulbringer: Weet jij iets wat wij niet weten???
    Nee absoluut niet.
    Maar had meer de gedachte, dat als die tekent bij Glory het niet perse een contract hoeft te zijn om de ring in te gaan.
    Had ook makkelijk een andere functie kunnen zijn.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Aerts krijgt een extreem bedrag om een paar partijtjes te knokken bij Glory. Dat is voor iemand die aan het eind van zijn carrière natuurlijk de beweegreden om bij een bepaalde organisatie te tekenen. Hetzelfde geldt voor Bonjasky nu. Als een organisatie zulke bedragen neerlegt dan gaat iedereen nadenken om weer een paar partijen mee te draaien en Bonjasky heb ik altijd een topper gevonden, dus ik vind het niet vervelend om hem weer bezig te zien. Wordt een mooi toernooi, al zie ik niemand van Schilt winnen.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Aerts krijgt een extreem bedrag om een paar partijtjes te knokken bij Glory. Dat is voor iemand die aan het eind van zijn carrière natuurlijk de beweegreden om bij een bepaalde organisatie te tekenen. Hetzelfde geldt voor Bonjasky nu. Als een organisatie zulke bedragen neerlegt dan gaat iedereen nadenken om weer een paar partijen mee te draaien en Bonjasky heb ik altijd een topper gevonden, dus ik vind het niet vervelend om hem weer bezig te zien. Wordt een mooi toernooi, al zie ik niemand van Schilt winnen.
    peter kan semmy op een gekke dag altijd pakken al is dat wel einde toernooi voor hem

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    voor welke sportschool gaat ie uitkomen?

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    voor welke sportschool gaat ie uitkomen?
    Zijn eigen lijkt mij toch?
    Hij zal wel eerst even een of twee partijen moeten draaien tegen wat mindere namen om er weer in te komen.

  8. #33
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    vraag me af hoe glory al die vechters kan betalen dan.
    baal er echt van dat het 2 organisaties zijn waar alle toppers zitten.
    schilt is natuurlijk een topper, maar ghita en hari vind ik toch interessanter

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    vraag me af hoe glory al die vechters kan betalen dan.
    baal er echt van dat het 2 organisaties zijn waar alle toppers zitten.
    schilt is natuurlijk een topper, maar ghita en hari vind ik toch interessanter
    Zolang Glory niet verteld wie de sponsoren zijn dan weet je genoeg denk ik. Dan is het makkelijk praten dat de concurrent zaken doet met criminelen... Maar als het goed is is 1 van de sponsoren een televisiestation. Idd zonde dat er 2 kampen zijn. Badr en Ghita zijn spectaculairder dan Schilt, alleen Schilt is wel oerdegelijk en gezien zijn laatste partij tegen Zimmerman zie ik hem van iedereen winnen.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    voor welke sportschool gaat ie uitkomen?
    Ben meer benieuwd waar, of beter gezegd met wie hij gaat trainen.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Super om hem weer in actie te zien . Hoop dat hij ook beter terugkomt zoals Semmy. Vooral boksend valt nog een hoop progressie te maken lijkt me.
    dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf!

  12. #37
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zijn eigen lijkt mij toch?
    Hij zal wel eerst even een of twee partijen moeten draaien tegen wat mindere namen om er weer in te komen.
    als hij maar niet zichzelf gaat trainen

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.

  14. #39
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.

    €€€€€€€

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Toch wel vreemd dat Bonjasky by GG tekent. Bas Boon heeft hem altijd zwart lopen maken: hij zou een geldwolf zijn en zijn vrouw bedriegen etc.

    Kun je nagaan wat voor een goede vent Bas Boon is door zijn eigen gevoelens aan de kant te zetten en speciaal voor jou toch Bonjasky binnen te slepen.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf!
    Goed argument. Ik denk doordat hij een hele goede timing heeft. Je ziet hem relatief weinig met stoten en stootcombinaties werken erken. Zijn trappen en knieen zijn echter schitterend.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    dat van dat boksen hoor je altijd over hem, alleen is hij wel de enige die boksend zowel Hari als Schilt als alistair als errol 8 tellen gaf!
    omdat remy een slim sportman is hij merkte ook wel metteam bonjasy wart zijn zwakke punten waren en met paul lamoth in zijn hoek had ie iemand die super kan observeren en gametactics maken
    laatste 3 of 4 jaar huurde hij eric warmerdam (een van nederlands beste bokstrainers voor kickboxen)
    je zag dat dat zijn boksen erg goed gedaan had en hij begon laatste jaren harde downs met zijn stoten uit te delen
    errol alistair badr en semmy hebben zich daar allemaal in vergist

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •