MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default Afscheidspartij Peter Aerts...Laatste maal in Europa te zien toch?

    Wat een carriere!! Alleen al uit respect voor deze man gaan we er naartoe!! Correctie, Daar moet je als liefhebber bij zijn!! Ik hoop dat de opkomst van Peter Aerts z'n opkomst in Arnhem(eertse K1 in Holland) zal evenaren/overtreffen. Dus Showtime, doe er iets mee waar we kippevel van gaan krijgen!! De partij zelf dat zal al knallen, Tyrone Spong is de ideale tegenstander om te knallen volgens mij. Dit wordt dan al 10 x beter als in Arnhem!!

    Al kom je speciaal voor Aerts moet ik zeggen dat het programma toch dik inorde is, dus die zal ik er met plezier bijnemen.,lol

    IK kan niet wachten!!

    Op naar 30 juni!! DE belgen zijn aanwezig!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar is het niet zo dat Aerts bij Glory heeft getekend? Hoe kan er dan sprake zijn van een afscheidswedstrijd

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar is het niet zo dat Aerts bij Glory heeft getekend? Hoe kan er dan sprake zijn van een afscheidswedstrijd
    Het de laatste keer dat Aerts in de Benelux vecht, maar 28 Januari was er ook een proud farewell of a legend en die was binnen 4 maanden weer terug.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar is het niet zo dat Aerts bij Glory heeft getekend? Hoe kan er dan sprake zijn van een afscheidswedstrijd
    Volgens mij, of wat ik ervan begrepen heb is het de laatste partij dat ie in de Benelux zal draaien. Correct me if am wrong??

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het de laatste keer dat Aerts in de Benelux vecht, maar 28 Januari was er ook een proud farewell of a legend en die was binnen 4 maanden weer terug.
    Ok, my bad, thanks!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    30 juni: IT'S SHOWTIME Brussel, afscheid PETER AERTS
    Gepubliceerd op donderdag 16 februari 2012 08:51
    Op 17 maart start de voorverkoop voor wederom een samenwerking tussen Music Hall, BFN Group en IT'S SHOWTIME wanneer we in Forest National in het Belgische Brussel een fantastisch evenement organiseren op 30 juni.

    Dit evenement zal in het teken staan van de afscheidspartij van niemand minder dan de legendarische Peter Aerts. Aerts wil voor zijn laatste partij geen makkie, en dit blijkt wel uit de tegenstander: Tyrone Spong.

    Tevens zal op dit evenement Chris Ngimbi zijn IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg max verdedigen tegen Andy Souwer.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Voor ons is het wel lekker dichtbij om de man aan het werk te zien en dit tegen een tegenstander die echt de moeite is. Dus alleen plus voor ons Belgen. Al moet ik heeeel eerlijk zijn dat ik een afscheid in de Aertsena veeel beter had gevonden.. Maargoed, daar kan Showtime weer niks aan doen...

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het de laatste keer dat Aerts in de Benelux vecht, maar 28 Januari was er ook een proud farewell of a legend en die was binnen 4 maanden weer terug.
    hahah die proud legend is weer terug ja!

    Ik ben benieuwd of Glory nog een keer uitwijkt naar Charleroi, waar ze eerder ook aleens een gala neerzetten. Zou Aerts dan gewoon niet op het programma staan als dat gebeurt?
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •