Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37

ik ben wakker!!!
    Advertentie door Mixfight.nl

Hahaha Micha is in loooooooooooove ;-)
    Zet dr op Glory! Snel!
    Fightsport Matchmaking

Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Zet dr op Glory! Snel!
    Zet der maar in de dungeon hehe

Inmiddels staat de partij online - http://www.fightstartv.com/videos/il...os-kickboxing/

Twee keer bekeken, niet echt overtuigend van de winst. Vond vd Bos technisch knokken, goed boksend maar het initiatief gedurende de partij lag imo meer bij Wijmans.

Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Zet dr op Glory! Snel!
    wat mij betreft mag ze zo mee

Ik vond het een twijfel geval 1e ronde Ilonda 2e ronde Salaysa en 3e ronde hmmmm geen idee, onbeslist was beter geweest.

Hallo allen Ff als eerst terug te koppelen op de partij salaysa vs ilona ! Eerste ronde was dik voor ilona tweede ronde ging gelijk op maar het laatste min ongveer trok salaysa het dik naar haar toe en 3!! Geen discussie over mogelijk dik voor salaysa !! Salaysa van den bos is gewoon een opkomend talent in de deze meid heeft een wil en
    Zeker talent om nog vele a klasse partijen op haar naam te zetten te verslaan ! Ilona weet ook en ik echter ook verlies hoort erbij OUSH !!! Ik zeg altijd laat de beste dame winnen al komt ze net in de A of is het een ervaren dame !!! Respect voor je tegenstander en respect voor een besluit want alles ligt in he eigen VUISTEN opdat moment vindt ik echter !!!! OUSH

GREETS HATICE
    PS MARCEL HIHI WERELDTITEL IS OOK BINNEN WHAHA

Hatice ozyurt

Na de wedstrijd gezien te hebben, begrijp ik Ilona's onbegrip eigenlijk wel.

Ronde 1 duidelijk voor Ilona, ronde 2 was moeilijk te jureren omdat Ilona druk zette maar Salaysa punten tikte en ronde 3 was om dezelfde moeilijk. Salaysa maakte wel veel punten in ronde 3 terwijl Ilona dan wel druk zette maar veel op de dekking stootte. Als je eerlijk kijkt naar wie het gevecht maakte en wie in haar achteruit werd gezet kan niemand tot een andere conclusie komen. Ik denk dat ik dit gevecht nogmaals moet zien.
    UD voor Salaysa vind ik wel wat vreemd.

Partij 2 keer bekeken, imo was een onbeslist meer rechtvaardig

Leuke partij van beide dames. Verdiend zeker een rematch. En doe dan 5 x 3 (en liefst FMT).

1e ronde is voor Ilona duidelijk. De 2e en 3e ronde zijn vrij close en zou ik gelijk of evt licht naar Ilona neigen omdat ze meer de partij maakt.

Maar met een duidelijke 1e ronde en twee vrij gelijke ronden zou ik zeggen Ilona gewonnen met minimaal 30-29. Zelfs als in een uiterst geval toch een ronde naar Salyssa gaat kom je toch op extra ronde.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Ilona sloeg en trapte heel vaak op de dekking, Salaysa kwam daar vaak tussen en pakte haar punten. Jullie hebben het over druk zetten. Ik vind het vaak ongecontroleerd van Ilona...

Bekijk nog maar eens de video op www.loekiesgym.nl

Ik heb het filmpje nu 3 keer bekeken maar ik zie echt niet waneer van den Bos die puntenvoordeel gescoord zou moeten hebben. Er wordt aan beide kanten veel op de dekking geslagen en weinig gescoord. Dit was op z'n minst onbeslist of zelfs een licht puntenvoordeel voor Ilona.

Ik zeg: rematch

Bookmarks