MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 64
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Kan me echt verbazen over deze reacties. Wazige Youtube filmpjes waarin geknipt kan worden, geen voorkennis, afgaan of wat de grootste rioolkrant in Nederland schrijft op basis van....? Veel mensen roepen hard al jaren dat de politie harder moet optreden en niet mans is om de knuppel te gebruiken. Vind dit nog echt meevallen. Moet je eens in Spanje of Italië proberen om na het stappen een grote bek proberen op te zetten naar een agent in functie. Denk dat je dan blijf mag zijn als je er met een verbale vermaning van af komt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Kan me echt verbazen over deze reacties. Wazige Youtube filmpjes waarin geknipt kan worden, geen voorkennis, afgaan of wat de grootste rioolkrant in Nederland schrijft op basis van....? Veel mensen roepen hard al jaren dat de politie harder moet optreden en niet mans is om de knuppel te gebruiken. Vind dit nog echt meevallen. Moet je eens in Spanje of Italië proberen om na het stappen een grote bek proberen op te zetten naar een agent in functie. Denk dat je dan blijf mag zijn als je er met een verbale vermaning van af komt.
    IK snap niet wat spanje of italie hier mee te maken hebben. In brazilie in een favela worden er ook meer moorden door agenten gepleegd dan door burgers, andere landen etc hebben hier niets mee te maken.

    Een agent is er om de burger te dienen en te beschermen. Een agent is getrained om in situaties waar jij en ik zouden flippen en agressief gedrag vertonen, zich te kunnen handhaven en proffesioneel te kunnen handelen. En zeker niet vanuit zijn eigen ego, zich zo uit de tent te laten lokken dat ze je in elkaar slaan voor een persoonlijke belediging.
    Als je dat niet kunt opbrengen moet je geen agent worden maar portier bij een discotheek ofzo.

    Derkan geen enkele scenario zijn waarbij een agent deze man zo in elkaar trapt, dat kan en mag gewoon niet klaar.
    Home mtk-gym.nl


  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    en trouwens, mij hoor je echt niet zeggen dat agenten harder moeten optreden.

    je zou maar is een dag bij mij in de wijk moeten komen hangen. Ik heb vaak genoeg agenten gezien die helemaal strak van de coke staan en serieus gewoon niet meer instaat zijn om te kunnen praten, hun bovenlip bewoog gewoon niet meer mee. En als je is zou zien hoe fuckin agressief die mannen waren... Los daar van zijn ze hier in de buurt gewoon overagressief.
    Home mtk-gym.nl


  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Een agent is er om de burger te dienen en te beschermen. Een agent is getrained om in situaties waar jij en ik zouden flippen en agressief gedrag vertonen, zich te kunnen handhaven en proffesioneel te kunnen handelen. En zeker niet vanuit zijn eigen ego, zich zo uit de tent te laten lokken dat ze je in elkaar slaan voor een persoonlijke belediging. Als je dat niet kunt opbrengen moet je geen agent worden maar portier bij een discotheek ofzo.

    Derkan geen enkele scenario zijn waarbij een agent deze man zo in elkaar trapt, dat kan en mag gewoon niet klaar.
    Klopt natuurlijk Sadik, agenten zijn professionals en ik geloof daarom ook niet dat ze "zomaar" deze man harder hebben aangepakt dan hier op het eerste oog nodig is. Je gaat niet zomaar op straat iets filmen, dan moet er al iets gebeurt zijn en daarover kan ik niets vinden. Als agent vertegenwoordig je ook de wet en beledigingen aan agenten in functie moeten gewoon hard worden aangepakt. Je beledigd dan niet alleen persoonlijk de man/vrouw in functie, maar hebt dan schijnbaar ook schijt aan alles wat ze vertegenwoordigen. We weten niet wat er is gezegd, dus mede daarom ben ik zeer sceptisch in deze.
    Last edited by Richelieu; 22-06-2012 at 11:51.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Klopt natuurlijk Sadik, agenten zijn professionals en ik geloof daarom ook niet dat ze "zomaar" deze man harder hebben aangepakt dan hier op het eerste oog nodig is. Je gaat niet zomaar op straat iets filmen, dan moet er al iets gebeurt zijn en daarover kan ik niets vinden. Als agent vertegenwoordig je ook de wet en beledigingen aan agenten in functie moeten gewoon hard worden aangepakt. Je beledigd dan niet alleen persoonlijk de man/vrouw in functie, maar hebt dan schijnbaar ook schijt aan alles wat ze vertegenwoordigen. We weten niet wat er iets gezegd, dus mede daarom ben ik zeer sceptisch in deze.
    Inderdaad, kwestie van statistiek Hoe groot is de kans dat iemand net toevallig aan het filmen was en precies deze actie meekreeg en verder niks ?

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    IK snap niet wat spanje of italie hier mee te maken hebben. In brazilie in een favela worden er ook meer moorden door agenten gepleegd dan door burgers, andere landen etc hebben hier niets mee te maken.

    Een agent is er om de burger te dienen en te beschermen. Een agent is getrained om in situaties waar jij en ik zouden flippen en agressief gedrag vertonen, zich te kunnen handhaven en proffesioneel te kunnen handelen. En zeker niet vanuit zijn eigen ego, zich zo uit de tent te laten lokken dat ze je in elkaar slaan voor een persoonlijke belediging.
    Als je dat niet kunt opbrengen moet je geen agent worden maar portier bij een discotheek ofzo.

    Derkan geen enkele scenario zijn waarbij een agent deze man zo in elkaar trapt, dat kan en mag gewoon niet klaar.
    Ik kan je nog geen reps geven gozer, maar je houdt ze tegoed!!!

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dit lijkt me per definitie niet de manier om op te treden als politieagent.

    Die vrouw trapt die vent in z'n noten en haar collega kijkt erbij en doet verder niks. Tijdens het kijken van het filmpje vroeg ik me oprecht af wat ze nou precies probeerden te bereiken. Je zou toch zeggen dat als je die vent wil overmeesteren dat je dat met z'n tweeën doet. Pas iets van 30 seconden later doet de collega ook eens wat.

    Ik vind het hard ingrijpen argument daarom niet van toepassing. Dit heeft niks met hard ingrijpen te maken, dit lijkt op pure onkunde. Ik wil dat een agent in staat is op een korte, snelle manier iemand te arresteren zonder dat daar allerlei twijfelachtige methoden bij te pas komen. Ik ga er toch vanuit dat politieagenten doorgaans getrainde professionals zijn en weten hoe ze iemand moeten overmeesteren. Dit voorval duurt wel een minuut waarbij de strijd al lang gestreden is. Als er wat gezegd is, prima, handel het dan gewoon professioneel af. Een schop extra, ok. Maar dit slaat nergens op.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat een reakties allemaal. Heel Nederland in rep en roer door het filmpie,en volgende maand als iedereen dit weer vergeten is,gaan we met ze alle weer janken dat de Politie harder moet optreden. Ik vind het een hoop gezeik om niks.

    Die gast (in dit geval een Oost-Europeaan,die zelfs hier in de kop van Noord Holland al voor verschrikkelijke overlast zorgen) ligt overdag stom dronken op straat te slapen. Als je dan vervolgens niet wil mee werken als de Politie je vraagt weg te gaan of wat dan ook,verdien je het wat mij betreft om hardhandig aangepakt te worden. het moet maar is over zijn met die ellende tegenwoordig op straat,en de Politie mag wat mij betreft gewoon hard op treden.. Hoppa,aanpakken die handel en niet janken!

    Het beeld van de Politie is al jaren dat ze "niks mogen doen,en schoothondjes zijn" en nu is er een keer iemand die weet van aanpakken en dan gaat heel Nederland die meid afvallen.. Trieste situatie,echt triest.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Wat een reakties allemaal. Heel Nederland in rep en roer door het filmpie,en volgende maand als iedereen dit weer vergeten is,gaan we met ze alle weer janken dat de Politie harder moet optreden. Ik vind het een hoop gezeik om niks.

    Die gast (in dit geval een Oost-Europeaan,die zelfs hier in de kop van Noord Holland al voor verschrikkelijke overlast zorgen) ligt overdag stom dronken op straat te slapen. Als je dan vervolgens niet wil mee werken als de Politie je vraagt weg te gaan of wat dan ook,verdien je het wat mij betreft om hardhandig aangepakt te worden. het moet maar is over zijn met die ellende tegenwoordig op straat,en de Politie mag wat mij betreft gewoon hard op treden.. Hoppa,aanpakken die handel en niet janken!

    Het beeld van de Politie is al jaren dat ze "niks mogen doen,en schoothondjes zijn" en nu is er een keer iemand die weet van aanpakken en dan gaat heel Nederland die meid afvallen.. Trieste situatie,echt triest.
    was het nodig de man zo te schoppen, was het ergens nuttig voor? (behalve het zelfvertrouwen vd agente), nee....totaal niet. als ze adequater moeten optreden, ok, kan ik me in vinden, maar dit was echt zinloos
    die trappen en knieen hadden geen toegevoegde waarde, het was pure mishandeling

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gisteren op radio 1: Man was extreem dronken en aggressief. Ze probeerden hem handboeien om te doen maar dat lukte maar om 1 arm. Bijten, spugen etc. Pepperspray gebruikt om hem tegen de grond te krijgen. En toen schopte ze hem.
    Niet nodig maar wel begrijpelijk.

    Maar dat staat niet op het filmpje. Gelukkig wel veel getuigen waaronder iemand die het op de radio vertelde.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Gisteren op radio 1: Man was extreem dronken en aggressief. Ze probeerden hem handboeien om te doen maar dat lukte maar om 1 arm. Bijten, spugen etc. Pepperspray gebruikt om hem tegen de grond te krijgen. En toen schopte ze hem.
    Niet nodig maar wel begrijpelijk.

    Maar dat staat niet op het filmpje. Gelukkig wel veel getuigen waaronder iemand die het op de radio vertelde.
    Aparte argumenten...

    Waarom the fuck blijft die collega dan staan kijken alsof hij naar een film kijkt? hij doet geen reet..
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Geef vrouwen wat macht, en ze misbruiken het.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Waarom the fuck blijft die collega dan staan kijken alsof hij naar een film kijkt? hij doet geen reet..
    Dit bedoel ik dus. Iedereen is bevooroordeeld door het zien van dit filmpie. (Of wil graag bevooroordeeld zijn!) Als je goed kijkt Sadix,zie je volgens mij dat die agent aan het begin van het filmpie zijn pepperspray terug doet in zijn riem,dus er heeft wel degelijk iets afgespeeld voordat dit filmpje begint.

    Het ziet er allemaal veel erger uit als dat het is,van die knietjes hou je geeneens een blauwe plek over mannen,kom op hey!

    En daarbij komt,wat denk je wat er gebeurd als deze vrouw schuldig word bevonden in haar akties als agent? NOG minder respect voor politie op straat,en dan kunnen ze helemaal niks meer doen zonder dat ze van alle kanten worden aangeklaagd..

    Ik blijf bij mijn standpunt. Men moet maar is wat meer respect krijgen voor blauw op straat,die ook met enige regelmaat risico's voor ons lopen terwijl we allemaal met ons eigen ding bezig zijn.

    Ten eerste ziet niemand wat er voor dit filmpje is gebeurd,er liggen feiten genoeg open om toch te begrijpen dat de man in kwestie niet je doorsnee leuke gezellige burger is.

    Ten tweede,het zijn agenten die voor ons allemaal de veiligheid bewaken,en als iemand arresteren soms met een knietje of een trap moet als iemand overdag dronken op straat ligt en erg onsportief gedrag vertoont of zelfs agressief is vind ik dat niks meer als terecht!

    Gewoon aanpakken die handel en niet achteraf gaan lopen janken als je een schop onder je reet krijgt omdat je door de weeks overdag stom dronken op straat ligt en ook nog bijdehand bent als je er door de politie over aangesproken wordt.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dit bedoel ik dus. Iedereen is bevooroordeeld door het zien van dit filmpie. (Of wil graag bevooroordeeld zijn!) Als je goed kijkt Sadix,zie je volgens mij dat die agent aan het begin van het filmpie zijn pepperspray terug doet in zijn riem,dus er heeft wel degelijk iets afgespeeld voordat dit filmpje begint.

    Het ziet er allemaal veel erger uit als dat het is,van die knietjes hou je geeneens een blauwe plek over mannen,kom op hey!

    En daarbij komt,wat denk je wat er gebeurd als deze vrouw schuldig word bevonden in haar akties als agent? NOG minder respect voor politie op straat,en dan kunnen ze helemaal niks meer doen zonder dat ze van alle kanten worden aangeklaagd..

    Ik blijf bij mijn standpunt. Men moet maar is wat meer respect krijgen voor blauw op straat,die ook met enige regelmaat risico's voor ons lopen terwijl we allemaal met ons eigen ding bezig zijn.

    Ten eerste ziet niemand wat er voor dit filmpje is gebeurd,er liggen feiten genoeg open om toch te begrijpen dat de man in kwestie niet je doorsnee leuke gezellige burger is.

    Ten tweede,het zijn agenten die voor ons allemaal de veiligheid bewaken,en als iemand arresteren soms met een knietje of een trap moet als iemand overdag dronken op straat ligt en erg onsportief gedrag vertoont of zelfs agressief is vind ik dat niks meer als terecht!

    Gewoon aanpakken die handel en niet achteraf gaan lopen janken als je een schop onder je reet krijgt omdat je door de weeks overdag stom dronken op straat ligt en ook nog bijdehand bent als je er door de politie over aangesproken wordt.
    Onzin, de politie heeft niet te schoppen. Ze konden hem gewoon met 2 man tegelijk pakken en gewoon netjes op de grond leggen en controleren. Daar is een schop niet voor nodig, en vooral die knietjes naderhand niet als die man al op zen knieen zit.

    En ik ben het met je eens dat de politie meer gerespecteerd moet worden, maar respect moeten ze verdienen, niet afdwingen met een schop.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Vroeger gebeurde dit ook, maar toen had niet iedereen een telefoontje met een camera en internet.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Den Haag
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Onzin, de politie heeft niet te schoppen. Ze konden hem gewoon met 2 man tegelijk pakken en gewoon netjes op de grond leggen en controleren. Daar is een schop niet voor nodig, en vooral die knietjes naderhand niet als die man al op zen knieen zit.
    En dat is dus makkelijk gezegd vanaf een afstand. Ze zouden dit...ze hadden dat..ze moesten zo... Wij zijn er niet bij geweest, hebben niet voor die situatie gestaan. Het is net als voetbal, zoveel mensen die het allemaal beter weten! In dit geval, stel dat het waar is, wat er bijvoorbeeld op teletekst stond, dat de man, de agente daadwerkelijk geslagen zou hebben met de handboei en gebeten zou hebben. Zou jij in haar plaats, dan op de man afgelopen zijn, met het risico weer een klap met die boei te krijgen of gebeten te worden, of zou je nu hetzelfde handelen als zij? Puur uit zelfbehoud. Dat hij daarna op zijn knieen zit en nog steeds niet zijn handen geeft, is misschien nog steeds een reden voor haar om dit door middel van knieen te geven voor elkaar te krijgen? Ik zeg niet dat dit het juiste verhaal is, maar dit zou ook een scenario kunnen zijn.
    We zien wel!

  17. #42
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Het schoppen van deze man draagt niks bij aan de arrestatie. Als meneer zich agressief gedraagt en de wet overtreedt dient hij gearresteerd te worden en gestraft. Gelukkig is in Nederland een scheiding van machten en is de politie niet verantwoordelijk voor het straffen van deze man. Om dan deze man als vergelding voor zijn agressieve gedrag te gaan schoppen is erg onprofessioneel en dient niet door de politie gedaan te worden.

    En over het respect krijgen op straat. Ik geloof niet dat de politie met dit soort optredens meer respect krijgt. Denk eerder dat de publieke opinie zich tegen de politie keert.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FSW View Post
    En dat is dus makkelijk gezegd vanaf een afstand. Ze zouden dit...ze hadden dat..ze moesten zo... Wij zijn er niet bij geweest, hebben niet voor die situatie gestaan. Het is net als voetbal, zoveel mensen die het allemaal beter weten! In dit geval, stel dat het waar is, wat er bijvoorbeeld op teletekst stond, dat de man, de agente daadwerkelijk geslagen zou hebben met de handboei en gebeten zou hebben. Zou jij in haar plaats, dan op de man afgelopen zijn, met het risico weer een klap met die boei te krijgen of gebeten te worden, of zou je nu hetzelfde handelen als zij? Puur uit zelfbehoud. Dat hij daarna op zijn knieen zit en nog steeds niet zijn handen geeft, is misschien nog steeds een reden voor haar om dit door middel van knieen te geven voor elkaar te krijgen? Ik zeg niet dat dit het juiste verhaal is, maar dit zou ook een scenario kunnen zijn.

    Mee eens. Het is nu heel makkelijk door te zeggen "niet nodig" ,maar met een beetje aanpakken is niks mis hoor. En nogmaals,het lijkt me stug dat de man hier ook maar 1 lichtblauwe plek aan over heeft gehouden,dus wat mij betreft duidelijk storm in een glas water.

  19. #44
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Geef vrouwen wat macht, en ze misbruiken het.


    Yeah baby.. reps earned
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  20. #45
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Agente niet vervolgd.

    Zie hier
    "Get tuda Choppaaa!"

  21. #46
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fatihhh View Post
    Agente niet vervolgd.

    Zie hier
    Ik las het net. Gezien de situatie terecht!! Wel mooi hoe bijna elke nederlander zijn mening al weer klaar had door dat filmpie op youtube..

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    "gerichte" trappen?

    Wat een onzin, die vent was op dat moment niet agressief.
    Dat hij daarvoor agressief was is niet relevant, op het moment dat ze 1x trapte verzette hij zicht niet.
    Daarna trapte ze nog 4x.. proportionneel? frustratie van die blonde bimbo!

  23. #48
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De vrouw die getuigde zou hebben gezegd dat de man zich agressief gedroeg voor dat het filmpje is gemaakt. De vrouw heeft nu gezegd dat haar woorden zijn verdraaid. De vrouw is ook de vrouw die het filmpje maakte.

    De Rotterdamse politie probeerd het in de doofpot te stoppen. Vieze spelletjes van de politie.

  24. #49
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Den Haag
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De vrouw die getuigde zou hebben gezegd dat de man zich agressief gedroeg voor dat het filmpje is gemaakt. De vrouw heeft nu gezegd dat haar woorden zijn verdraaid. De vrouw is ook de vrouw die het filmpje maakte.

    De Rotterdamse politie probeerd het in de doofpot te stoppen. Vieze spelletjes van de politie.

    Dan is die vrouw niet heel erg slim, want voor een getuigenverklaring moet je ondertekenen. Dan krijg je de tijd om je eigen verklaring door te lezen en pas na jouw goedkeuring zet je je krabbel. Dus mijn idee hierachter is, dat ze zich door de buitenwereld, onder druk voelt gezet en nu met deze uitspraken komt.
    We zien wel!

  25. #50
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Blijven speculaties. De feiten zijn dat ze niet is vervolgd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •