Results 1 to 22 of 22

Default Vrouw valt cameraman aan bij hennepkwekerij woning

Last edited by Kemal; 21-06-2012 at 16:54. Reason: youtube video link
    Advertentie door Mixfight.nl

wuahah wat een hysterisch wijf..

Shiiiiit, ga ns een blooowtju roookn vrouwtjuh, doe's rustug dan.

Ze geeft het eigenlijk nog toe ook, wat boven is is niet de winkel of zoiets

OMG... heel typisch weer..

whahaah stuur daar maar een rotterdamse politie agente op af
    I'd rather die on my feet.......than keep living on my knees

Hysterische vrouw, maar die cameraman is ook bijzonder irritant met dat belerende praatje van hem. En ook nog eens liegen:'ik zal even uitleggen wat ik ga doen, als de politie komt dan pas ga ik filmen' en ondertussen gewoon door blijven filmen. Triest figuur en die vrouw lijkt me zwaar overspannen.

Inderdaad Die dame ging door het lint en de cameraman is echt heel irritant. Maar als je niet gefilmd wilt worden en je maakt bezwaar mag hij dan zomaar blijven filmen?

Ik zou ook niet graag gefilmd worden. Wat moet je doen dan als zeggen dat niet gefilmd wilt worden niet helpt? Dreigen wat die andere dame deed kan ik iig niet aanbevelen als de camera draait. Mijn advies let op het rode lampje.....
    Last edited by micha; 22-06-2012 at 08:43.

Quote Originally Posted by micha View Post
    Inderdaad Die dame ging door het lint en de cameraman is echt heel irritant. Maar als je niet gefilmd wilt worden en je maakt bezwaar mag hij dan zomaar blijven filmen?

Ik zou ook niet graag gefilmd worden. Wat moet je doen dan als zeggen dat niet gefilmd wilt worden niet helpt? Dreigen wat die andere dame deed kan ik iig niet aanbevelen als de camera draait. Mijn advies let op het rode lampje.....
    Volgens mij (pin me er niet op vast) mag jij gewoon iedereen filmen (op de openbare weg), echter heb je niet het recht om deze video te publiceren zonder toestemming van de persoon (portretrecht). Dit portretrecht geldt weer niet als je bv een evenement filmt (als voorbeeld: aankomst sinterklaas) je filmt dan het algemene beeld waarbij het niet om één of enkele specifieke personen gaat.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Quote Originally Posted by Tony View Post
    Volgens mij (pin me er niet op vast) mag jij gewoon iedereen filmen (op de openbare weg), echter heb je niet het recht om deze video te publiceren zonder toestemming van de persoon (portretrecht). Dit portretrecht geldt weer niet als je bv een evenement filmt (als voorbeeld: aankomst sinterklaas) je filmt dan het algemene beeld waarbij het niet om één of enkele specifieke personen gaat.
    Ik vraag me af of dat inderdaad zo is en dat er geen addertjes onder het gras zitten. Het lijkt me namelijk stug dat bv iedereen bij Wegmisbruikers toestemming geeft om de beelden te gebruiken.

Quote Originally Posted by micha View Post
    Mijn advies let op het rode lampje.....
    sorry micha maar dat was alleen met oude telefoons.. tegenwoordig kan je filmen terwijl je scherm ook nog eens uit is.

moeder en dochter kunnen beide amper nederlands maar hebben wel een winkel in een drukke winkelstraat, lol?
    Home mtk-gym.nl

Klopt helemaal. Je mag altijd alles en iedereen filmen, maar zodra je de nadruk legt op 1 persoon mag je het niet publiceren zonder toestemming te vragen of het gezicht te vervagen. Echter mag je de beelden wel publiceren als je de nadruk legt op bijvoorbeeld, de aankomst van sinterklaas, maar ook gewoon als je een winkel filmt of de ijskraam.

Quote Originally Posted by Sadix View Post
    moeder en dochter kunnen beide amper nederlands maar hebben wel een winkel in een drukke winkelstraat, lol?
    Titel! Sssh...
    If we do not plant knowledge when young, it will give us no shade when we are old.
    ~ Lord Chesterfield

Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Klopt helemaal. Je mag altijd alles en iedereen filmen, maar zodra je de nadruk legt op 1 persoon mag je het niet publiceren zonder toestemming te vragen of het gezicht te vervagen. Echter mag je de beelden wel publiceren als je de nadruk legt op bijvoorbeeld, de aankomst van sinterklaas, maar ook gewoon als je een winkel filmt of de ijskraam.
    Hoe zit het bij bijvoorbeeld een kickboxwedstrijd? Dan staan 2 personen in de belangstelling.
    If we do not plant knowledge when young, it will give us no shade when we are old.
    ~ Lord Chesterfield

Hey dit is in Apeldoorn! Korenstraat
    Last edited by Minotauro; 25-06-2012 at 00:18.

Valt wel mee toch wat de cameraman doet? Hij duwt de camera niet in hun gezicht en filmt deze ook niet nadrukkelijk. Blijft goed rustig en probeert zijn gedrag te motiveren. Als dat reeds irritant is... De dames in kwestie daarentegen zouden wel eens een sportschool binnen mogen lopen.

Quote Originally Posted by McClane View Post
    De dames in kwestie daarentegen zouden wel eens een sportschool binnen mogen lopen.
    Of een psychiatrische kliniek ofzo...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Volgens mij (pin me er niet op vast) mag jij gewoon iedereen filmen (op de openbare weg), echter heb je niet het recht om deze video te publiceren zonder toestemming van de persoon (portretrecht).
    Volgens mij is het zelfs zo dat je het ook gewoon mag publiceren als je wilt.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hysterische vrouw, maar die cameraman is ook bijzonder irritant met dat belerende praatje van hem. En ook nog eens liegen:'ik zal even uitleggen wat ik ga doen, als de politie komt dan pas ga ik filmen' en ondertussen gewoon door blijven filmen. Triest figuur en die vrouw lijkt me zwaar overspannen.
    Dus dit.
    Die vrouw geeft een aantal keer aan dat ze niet gefilmd wil worden en die man gaat door. Bovendien houdt ie ook z'n bek als ze naar z'n naam vragen, maar wel zelf alle rechten nemen om te filmen.

Die vrouw blijft naar mijn mening nog redelijk rustig, misschien dat ze in Apeldoorn niks zijn gewend.

Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hoe zit het bij bijvoorbeeld een kickboxwedstrijd? Dan staan 2 personen in de belangstelling.
    Ik weet het niet precies maar wat ik wel weet is dat als een wedstrijd word gefilmd dat (vaak) verteld word tegen de vechters en dan kunnen ze daar wel of niet mee instemmen. En als iemand uit het publiek het doet filmen en het op youtube zek mag je gerust moeilijk gaan doen bij Youtube, en dan word het eraf gehaald.

Maar echt, portretrechten... Dat is zo ingewikkeld, ik weet iets meer dan de basis want dat had ik nodig voor school. Maar er zijn zoveel uitzonderingen en regeltjes als iets wel of niet is is het dat, maar als het daar gefilmd word is het weer zo... Moeilijke shit.

Bookmarks