MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Fedor Emelianenko announces retirement!

    "I made a final decision. This was my last fight. I'm leaving the sport for the sake of his family, for the sake of children. At this point I want to devote more time to his daughters", - the words of a correspondent Emelianenko "Chempionat.com" Constantine Ustyantsev.
    Fedor also said that no money will be able to influence his decision, but did not deny the fact that things can change, and he will return to the ring.
    "All of God's will. I made a decision, but it is unknown how the Lord God to dispose of the further fate" - said Fedor

    http://www.mixedmartialarts.com/news...es-retirement/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    "I made a final decision. This was my last fight. I'm leaving the sport for the sake of his family, for the sake of children. At this point I want to devote more time to his daughters", - the words of a correspondent Emelianenko "Chempionat.com" Constantine Ustyantsev.
    Fedor also said that no money will be able to influence his decision, but did not deny the fact that things can change, and he will return to the ring.
    "All of God's will. I made a decision, but it is unknown how the Lord God to dispose of the further fate" - said Fedor

    http://www.mixedmartialarts.com/news...es-retirement/
    Sip

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    NOOOOOOOOO!!!!!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als hij dit soort partijen blijft doen kan hij net zo goed stoppen. Mischien nog die ene strikeforce gevecht dan?(Barnett of Cormier) Dat zou ik nog heel graag willen zien.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg jammer, blijft the GOAT!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    GOAT!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT
    Train for perfection but aim for more

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Het is jammer, maar geheel begrijpelijk!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    All hail the king!


  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Het einde van een tijdperk.....


  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    All hail the king
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT
    X2
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  13. #13
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik voelde het helaas al wel aankomen mar goed toch ben ik deze superheld dankbaar voor al die mooie jaren en partijen die hij gegeven heeft zelfs ze verlies partijen waren mooi om te zien naar mijn mening..


    mis em nu al haha

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Jammer maar begrijpelijk. Door Fedor ben ik MMA gaan kijken en hij zal altijd mijn favoriete vechter blijven.Fedor is en blijft de GOAT
    x3!!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Die laatste M-1 partijen zijn hem wel door z'n strot geduwd door z'n management. Na het verlies tegen Bigfoot had die al moeten stoppen. Z'n status van GOAT blijft voor mij ondanks de neerwaartse spiraal van het afgelopen jaar onaangetast.

    Respect voor Fedor
    Last edited by rollermanskunk; 22-06-2012 at 10:44.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die laatste M-1 partijen zijn hem wel door z'n strot geduwd door z'n management. Na het verlies tegen Bigfoot had die al moeten stoppen. Z'n status van GOAT blijft voor mij ondanks de neerwaartse spiraal van het afgelopen jaar onaangetast.

    Respect voor Fedor
    Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    for your great fights!!
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik denk dat we Fedor nog terug gaan zien

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default



    Held!!!, erg zonde. Blij dat hij een terugkomst niet uitsluit. Hij is nu 35, wie weet over een jaar of 2 dat hij weer een paar mensen komt bashen. Ik hoop het iigeval
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  20. #20
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    erg jammer как вы можете работать через что американцы отложилиВы лучшее, что мы никогда не буду скучать по тебе
    zat er aan te komen maar niemand wou het zien
    inderdaad het einde van de fedor era

  21. #21

    Default beste stuurlui staan aan wal

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?
    2x
    Ik spreek hem wel , en als er een vechter is die zich niks door zijn strot laat duwen is hij het wel
    Een fijner mens als hij zijn er weinig en een gemis voor iedereen die van onze mooie sport houd
    harryutrecht

  22. #22
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Een aanname zou Bas Boon zeggen. Hoe weet jij nou dat Fedor die partijen door zijn strot geduwd heeft gekregen? Belt hij je elke avond voor het slapen gaan op om zijn hart te luchten?
    Nee niet elke avond (ik pak niet altijd op, moet ik weer Russisch gaan lullen...)
    Verleden jaar na de Bigfoot fight zou er een verschil van mening zijn tussen Fedor en zijn management (dit is toen ook door Ariel naar voren gebracht). Fedor zou toen al willen stoppen (had grote twijfels) maar zijn management had toen al partijen in Rusland voor hem op het programma staan dus contractueel zou dat een probleem zijn.

    Als het een aanname is dan is het aanname van de journalisten. Als dit niet klopt dan ben ik verkeerd geinformeerd.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik hoop ook dat hij besluit terug te keren, en nog in de UFC komt. niemand liet mijn hart sneller kloppen dan wanneer Fedor ging vechten, GOAT van de MMA
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Beter stopt ie gewoon het is mooi geweest en een record van 34-4 heeft niemand niks om je voor te schamen

  25. #25
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik denk dat we Fedor nog terug gaan zien
    idd...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •