Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 77

o ja, jij bent het slachtvee tegen diender ruk ze
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by bami112 View Post
    jongen hoving, denk wat je wil denken kneus denk je nou dat ik jou duik??? ik vecht wel tegen Tarek slimani, Antony Kane Marcus oberg, Fabio Corelli,,, --> maar voor Danny Hoving ben ik bang whahaha laat me niet lachen.. ik heb niks te bewijzen tegen jou kerel... dit is gewoon een schande hoe jij praat... schaam je diep kerel ga maar lekker tegen diender dan krijg je dikke tikken kerel doeiii knuppel!!!

BTW ik heb ook een keer 13 kg toegeveven tegen Milan Hajdak en guess what die sloeg ik in de derde ronde KO sjonnny.... ga lekker een ander lastig vallen met je poeppraat
    ....dit dus!

o ja, jij bent het slachtvee tegen diender ruk ze
    alles wat ik zeg onderbouw ik pipo jij praat gewoon dwaas en respectloos
    wijs me aan waar ik poep praat
    jij begint over een party maar trekt zich op mysterieuze manier weer terug
    man that smells like pussy
    enigste ding waar ik mischien poep op praat is dat jij slachtvlees bent die woorden heb ik al gedeeltelijk terug getrokken aangezien je een onbeslist eruit gehaalt heb ik zal jouw in arhnem laten zien dat ik geen slachtvlees voor diender ben
    en dan is het aan je praat disrespectvol bami boi we zijn allebei 73kg en vechten allebei het liefst full thai
    ga je nu van afstand vieze dingen roepen of kom je ons menings verschil sportief in de ring oplossen
    zo niet ben je gewoon in mijn ogen een lafaard door alleen te praten maar niet te onderbouwen of zelfs een party te draaien .

Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Dude you got issues!

Ben benieuwd hoe dit verder gaat!
    i know life is a bitch
    daarom is er niks mooiers dan lekker hakken in een beschermde omgeving
    in plaats van dat mensen roepen nee danny stop o bel de politie bla bla maar met kickboxen
    mensen klappen mensen juichen ze roepen me naam ik reis de wereld over om dat ik me vuisten goed kan gebruiken
    i love fighting ik heb er veel voor geoffert en ingelevert maar dit jaar breek ik door en ga ik verrassingen maken.
    en waarom ik blijf trainen ik ben net vegeta kan niet sterk en fit genoeg worden ik train en vecht door tot me lijf er mee ophoud ik ben 26 heb nog 10 jaar te gaan

Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    i know life is a bitch
    daarom is er niks mooiers dan lekker hakken in een beschermde omgeving
    in plaats van dat mensen roepen nee danny stop o bel de politie bla bla maar met kickboxen
    mensen klappen mensen juichen ze roepen me naam ik reis de wereld over om dat ik me vuisten goed kan gebruiken
    i love fighting ik heb er veel voor geoffert en ingelevert maar dit jaar breek ik door en ga ik verrassingen maken.
    en waarom ik blijf trainen ik ben net vegeta kan niet sterk en fit genoeg worden ik train en vecht door tot me lijf er mee ophoud ik ben 26 heb nog 10 jaar te gaan

kijk het maakt mijn niet uit hoor maar om dit op een forum uit te vechten gaat mijn te ver. haantjes gedrag ik begrijp het wel maar je doet je sport er geen goed mee en die krijgt de laatste tijd al genoeg negatieve publiciteit wordt er een beetje treurig van iig

Ik geniet, ik geniet, ik geniet!
    Deze partij wil ik zeker zien, dit is persoonlijk geworden. Zolang het in real life bij woorden op het internet blijft en de klappen/trappen pas in de ring vallen vind ik dit prima.

Danny wanneer kom je weer bij Simson trainen?
    Het leven is k*t, k*t op zn tijd is ook best lekker'.

Quote Originally Posted by blade View Post
    kijk het maakt mijn niet uit hoor maar om dit op een forum uit te vechten gaat mijn te ver. haantjes gedrag ik begrijp het wel maar je doet je sport er geen goed mee en die krijgt de laatste tijd al genoeg negatieve publiciteit wordt er een beetje treurig van iig
    ik heb al in meerdere post aangegeven dat ik dit sportief in de ring oplossen echt niet dat als ik bami volgende week op een gala zie dat ik em aanvlieg ofzo ik ben geen barbaar ik ben een sportman

Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Ik geniet, ik geniet, ik geniet!
    Deze partij wil ik zeker zien, dit is persoonlijk geworden. Zolang het in real life bij woorden op het internet blijft en de klappen/trappen pas in de ring vallen vind ik dit prima.

Danny wanneer kom je weer bij Simson trainen?
    ik kom volgende week wel een dagje met jullie meetrainen is inderdaad alweer een lange tijd geleden

Quote Originally Posted by Fightweek
    Anthony Kabouter Kane moest genoegen nemen met een 'draw' tegen de Nijkerker Daniel Corler van Cool Gym. Deze A Full Muaythai partij ging over 5 rondes waarvan de tweede duidelijk voor Kane was. Na afloop beschreef Corler de match als volgt. “Anthony heeft een goede stoot in huis. Ik heb me gefocust op zijn linker hoek en die rechter cross van hem. In de tweede ronde kwam hij goed door met stoten waarvan ik wel een beetje moest wankelen. Maar ik herpakte me prima. In de derde ronde merkte ik dat hij zelf een beetje instortte kwa conditie. Hij begon zwaar te ademen. Ik dacht dan moet ik meer werken en kijken wie de langste adem heeft. In de vierde en vijfde ronde ging het steeds beter. En tenslotte is het uitgedraaid op een draw”, vertelde de tevreden Corler. Veder heeft hij nog geen duidelijke aanbiedingen. “Bel met Cool Gym in Spakenburg. Ik vecht tegen alles en iedereen”, besluit hij.

chickentalk

eerst een grote smoel en dan stagneren
    kan ie wijs praten ik heb tegen die en die gevochten maar juist de namen die je niet kent zijn het gevaarlijks
    bami gaat geen party draaien besef ik nu als je zelfs stagneert als iemand je zijn gage bied om alleen maar te blijven staan
    dan vecht je niet zijn praatjes zijn waardeloos ik sta tenminste achter wat ik zeg en onderbouw alles
    bami scheld als een laf kind op afstand zonder onderbouwing en gaat de party niet aan

Bami pik je dat, je wordt gewoon publiekelijk uitgmaakt voor lafkind. Dit kan je toch niet laten gebeuren hahahahah
    Praatjes vullen geen gaatjes
    Best thread ever kan dit gaan worden

Quote Originally Posted by Tim.H View Post
    Bami pik je dat, je wordt gewoon publiekelijk uitgmaakt voor lafkind. Dit kan je toch niet laten gebeuren hahahahah
    Praatjes vullen geen gaatjes
    Best thread ever kan dit gaan worden
    Word inderdaad steeds beter! Maar ben van mening dat deze partij er echt moet komen.

Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    eerst een grote smoel en dan stagneren
    kan ie wijs praten ik heb tegen die en die gevochten maar juist de namen die je niet kent zijn het gevaarlijks
    bami gaat geen party draaien besef ik nu als je zelfs stagneert als iemand je zijn gage bied om alleen maar te blijven staan
    dan vecht je niet zijn praatjes zijn waardeloos ik sta tenminste achter wat ik zeg en onderbouw alles
    bami scheld als een laf kind op afstand zonder onderbouwing en gaat de party niet aan
    what ever dude ik ben een miet en hoef jou 4 mijers niet te hebben.. ik werk wel voor me geld succes met je sport carriere sportieve jongen

Zonde dat Bami de partij niet wil doen, andere kant snap ik het wel . Als je geen zin hebt in de partij en je laat je niet meeslepen in woorden, waarom zou je luka zijn zin geven.. Wel jammer, had liever gehad dat hij net zo (of in ieder geval een beetje) opgefucked was en er weer een lekkere beladen partij uit voort kwam
    Amsterdam

We beginnen weer van voor af aan.

Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Als je geen zin hebt in de partij en je laat je niet meeslepen in woorden, waarom zou je luka zijn zin geven..
    Nou ja, in eerste instantie beticht Bami112 Lukashenko ervan min of meer een internetridder te zijn en daagt hem vervolgens uit voor een partij. Wanneer echter blijkt dat Lukashenko ook een A-vechter is neemt hij zijn voorstel terug. Neigt meer naar duiken dan geen zin meer hebben naar mijn inziens.

---

dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt

Ik zou er een kaartje voor kopen!

Quote Originally Posted by McClane View Post
    Nou ja, in eerste instantie beticht Bami112 Lukashenko ervan min of meer een internetridder te zijn en daagt hem vervolgens uit voor een partij. Wanneer echter blijkt dat Lukashenko ook een A-vechter is neemt hij zijn voorstel terug. Neigt meer naar duiken dan geen zin meer hebben naar mijn inziens.

---
    Ja klopt, ikzelf zou ook geen zeker nee meer zeggen na deze woorden, maarja als hij er geen zin er in heeft, heeft hij er geen zin in.. Hij is uiteindelijk degene die de ring in moet toch. En om jezelf nou echt te bewezen tegen een paar forummembers, ach. Hij heeft al tegen leuke namen gestaan, zie niet echt in waarom hij hoving zou duiken. Nogmaals ik vind het jammer, want inderdaad is dit een partij waar ik zeker een kaartje voor zou kopen. Maakt het toch altijd leuker die strijd onderling. Hoop dus in ieder geval dat Bami zich bedenkt en beide heren lekker gaan knallen in de ring.
    Amsterdam

We beginnen weer van voor af aan.

Sorry hoor, maar lees eerst dat die Bami het over een partij heeft, vervolgens komt hij erachter dat de betreffende dude een A vechter is en nu heeft die ineens niks te bewijzen?
    Beetje laf.

Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Sorry hoor, maar lees eerst dat die Bami het over een partij heeft, vervolgens komt hij erachter dat de betreffende dude een A vechter is en nu heeft die ineens niks te bewijzen?
    Beetje laf.
    2x duidelijke zaak in mijn ogen bami duikt hoving
    zonde ik zou voor deze party zeker een kaartje kopen
    ze zijn in mijn ogen aan elkaar gematched en ze vechten allebei op full thai
    hier kan alleen maar een mooie party van komen
    denk wel dat hoving de winst beker meeneemt ik denk dat ie te fel is voor bami

Quote Originally Posted by arabesh View Post
    2x duidelijke zaak in mijn ogen bami duikt hoving
    zonde ik zou voor deze party zeker een kaartje kopen
    ze zijn in mijn ogen aan elkaar gematched en ze vechten allebei op full thai
    hier kan alleen maar een mooie party van komen
    denk wel dat hoving de winst beker meeneemt ik denk dat ie te fel is voor bami
    Waarschijnlijk weet bami dat ook en heeft ie daarom geen zin in deze partij.

ff een bump :P

Quote Originally Posted by yy View Post
    ff een bump :P
    ??
    ik snap je niet helemaal

Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Waarschijnlijk weet bami dat ook en heeft ie daarom geen zin in deze partij.
    hij moet niet zielig doen na de opmerkingen die hij gemaakt heeft

Bookmarks