MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 77
  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default Uitslagen fight masters ergens?!

    heeft iemand de uitslagen van Fight masters gister in almere?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Denk dat je bot gaat vangen Sadik. De UMC is in tegenstelling tot de andere bonden minder digitaal onderlegd, dus met gods gratie mogen de bezoekers van fora altijd hopen dat er een ijverige reporter bereid is geweest de boel over te schrijven. Anders kun je in 9 van de 10 gevallen fluiten naar de uitslagen van evenementen die onder auspiciën van de UMC vallen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    heeft iemand de uitslagen van Fight masters gister in almere?
    Daniel "Bami" van Corler VS Antony Kane een onbeslist, de rest heik eerlijk gezegt niet echt mee gekregen, wel wat gezien, maar geen uitslagen en namen erbij.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Henriques Zowa vs Fred Sikking -Fred gewonnen op punten
    Boeda Vs Lionel - Onbeslist
    Mo el Messaoudie vs Kevin Bromet - Mo gewonnen op punten
    Kane vs Corler - idd Onbeslist
    Jegish Yegoian vs Leandro Tam - Jegish op punten
    Shafika Hoeseni vs Isis Verbeek - Isis op punten

    Meer weet ik eerlijk gezegd niet meer :d
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Denk dat je bot gaat vangen Sadik. De UMC is in tegenstelling tot de andere bonden minder digitaal onderlegd, dus met gods gratie mogen de bezoekers van fora altijd hopen dat er een ijverige reporter bereid is geweest de boel over te schrijven. Anders kun je in 9 van de 10 gevallen fluiten naar de uitslagen van evenementen die onder auspiciën van de UMC vallen.
    daar was ik idd al bang voor, was net op hun site.... dat zei me eerlijk gezegd al genoeg.
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    kane vs corler onbeslist
    dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
    psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    kane vs corler onbeslist
    dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
    psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
    daar doe je bami echt te kort...
    Ik heb hem zien vechten tegen Tarek slimani en bennasser en tegen beide heeft een goede partij neer gezet. Zeker geen slachtvlees.
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond de partij wat traag op gang komen en voortzetten, maar was geloof ik dan ook 5 rondes. Daarnaast is bami inderdaad geen lopende box zak imo. Vond het geen knalpartij, maar beide heren vochten lekker technisch vond ik zelf. Is ook mooi om te zien af en toe.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Igorvdw View Post
    Ik vond de partij wat traag op gang komen en voortzetten, maar was geloof ik dan ook 5 rondes. Daarnaast is bami inderdaad geen lopende box zak imo. Vond het geen knalpartij, maar beide heren vochten lekker technisch vond ik zelf. Is ook mooi om te zien af en toe.
    idd 5x3 Full MT, technisch heel sterk, ellebogen op de bovenkant hoofd, spinning elbows. Heel mooi om te zien. Ik zou me eigen pupil natuurlijk altijd verdedigen, maar slachtvee? Voorlopig gaat hij nooit iemand uit de weg en is in al zijn partijen (red. 43) 1x gaan zitten. 3x3 K1 is ook niet zijn ding, deze diesel moet opgang komen.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Daniel 'Bami' van Corler een topper, in sportief en sociaal opzicht!
    Sportief in de ring en altijd tijd voor een praatje of groet buiten de ring.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    kane vs corler onbeslist
    dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
    psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
    Ik vind dit zulke gare posts . Beetje anoniem vechters afkraken. Ik reageer ook niet onder mijn eigen naam, maar je ziet me geen vechters afkraken.

    Iedereen moet z'n mening kunnen geven op een openbaar forum, maar dit soort posts zijn echt niet cool IMO.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    49
    vCash
    126000

    Default

    Bami is een super goeie vechter! Zeer sportief en een top gozer... En hij heeft heel veel kwaliteiten in de ring!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ik reageer ook niet onder mijn eigen naam

    Dus jij bent niet echt Lee Murray? Damn, en ik maar denken dat Lee Murray gewoon een cursus nederlands had gevolgd
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Almere
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
    Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
    En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
    Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

    Sportieve groeten
    Anthony Kane

  15. #15
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Dus jij bent niet echt Lee Murray? Damn, en ik maar denken dat Lee Murray gewoon een cursus nederlands had gevolgd
    lol

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
    Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
    En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
    Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

    Sportieve groeten
    Anthony Kane
    Coole reactie van je Anthony.

    osu
    Home mtk-gym.nl


  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    kane vs corler onbeslist
    dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
    psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
    dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

    gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

    @ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
    volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

    zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt

    Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    kane vs corler onbeslist
    dan was of kane niet fit of hij heeft een draak van een party gevochten
    psss onbeslist tegen slachtvlees bami voor zijn kunde is dat echt een schande
    Volgens mij heb jij iets niet helemaal begrepen. Ten eerste heb je de partij niet gezien. Ik heb de partij ook niet gezien, dus kan ik er ook geen hard oordeel over geven. Ten tweede, 'Bami' heb ik vaker zien vechten en zou ik zeker niet 'slachtvlees' willen noemen! Bovendien is het vrij respectloos om zo te praten over een vechter.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    Ik moet Daniel van Corler echt mijn respect geven hij is een van de weinigen die zich aanbood om op ellebogen te vechten hier in Nederland of vroegen ze belachelijk hoge bedragen ...
    Mijn ervaring van de partij was inderdaad geen beuk partij wat iedereen vaak verwacht maar dat kan ook niet altijd als je op ellebogen vecht ... het was van mij kant niet mijn beste partij maar dat wil niks van Daniel weg nemen die heeft gewoon goed gevochten en zijn huiswerk goed gedaan ...
    En nog iets heb in zeker 60 partijen heb ik zelden zo een sportieve en relaxe tegenstander gehad zowel voor als na de partij hield zich keurig aan alle afspraken heeft zijn best gedaan wat betreft vvk en alles erom heen ... Deze jongen zou wat vaker de kans moeten krijgen in nederland dat hij wat vaker kan draaien ...
    Op mijn volgende evenement nodig ik hem zeer zeker weer uit alleen dan zal ik zelf zeker niet vechten :P hahah want dat is echt niet te doen eigenlijk

    Sportieve groeten
    Anthony Kane
    Mooie sportieve reactie,en zo hoort het ook. 5x3 Full MT is wel ff wat anders dan 3x3 K1 en idd niet iedereen durft het aan!

  20. #20
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

    gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

    @ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
    volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

    zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt

    Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony
    ik ben zelf ook a klasse die laatst nog een party 13 kilo boven me eigen gewicht had aangenomen ik mag praten wat ik wil
    ik ben zelf 73 kilio vecht tegen iedereen altijd ook een dag van te voren
    verder op alle reacties van bami ik kan me ook in hem vergissen dat hij stuk beter is geworden dan vroeger
    maar een tijd geleden martelde ullah hem 5 rondes zonder in de problemen te komen en tikte anthony fictory hem er makkelijk uit tijden kunnen veranderen en hij kan een stuk sterker zijn geworden
    verder ken ik daniel persoonlijk en is het een van de relaxte en aardigste gasten die ik ken dat verder apart staande van zijn kunde

  21. #21
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ik ben zelf ook a klasse die laatst nog een party 13 kilo boven me eigen gewicht had aangenomen ik mag praten wat ik wil
    ik ben zelf 73 kilio vecht tegen iedereen altijd ook een dag van te voren
    verder op alle reacties van bami ik kan me ook in hem vergissen dat hij stuk beter is geworden dan vroeger
    maar een tijd geleden martelde ullah hem 5 rondes zonder in de problemen te komen en tikte anthony fictory hem er makkelijk uit tijden kunnen veranderen en hij kan een stuk sterker zijn geworden
    verder ken ik daniel persoonlijk en is het een van de relaxte en aardigste gasten die ik ken dat verder apart staande van zijn kunde
    Grapig dat wij elkaar persoonlijk kenne, jammer dat ik dan niet weet wie jij bent?... waarschijnlijk door al die klappen op me kop... maar in ieder geval.... ik weeg ook 73 kg dus dat komt dan mooi uit verder... dat klopt wel wat je zegt... Ullah tikte me goed weg... dat was me eerste B partij in 2006........ en fictory ook idd... naja.. de eerste partij was goed van ons.. de 2e ging ik neer... op een knie in ronde 4 en de derde keer was ook aardig close in een tournooi wat in de finale werd gevochten door ons..... dit is minimaal allemaal 4 tot 6 jaar geleden lucashenko... de partijen daarna heb je zeker gemist van me???
    tegen: bijvoorbeeld Marcus oberg, Ramin rezai, Manuel Hinjo, Farid riffi

    Je mag idd zeggen wat je wilt dus ook lekker blijven doen alleen jammer dat je dan zo over andere vechters moet praten..ik doe ook gewoon me best en meer als je best kan je niet doen

    sportieve groeten Bami

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    Grapig dat wij elkaar persoonlijk kenne, jammer dat ik dan niet weet wie jij bent?... waarschijnlijk door al die klappen op me kop... maar in ieder geval.... ik weeg ook 73 kg dus dat komt dan mooi uit verder... dat klopt wel wat je zegt... Ullah tikte me goed weg... dat was me eerste B partij in 2006........ en fictory ook idd... naja.. de eerste partij was goed van ons.. de 2e ging ik neer... op een knie in ronde 4 en de derde keer was ook aardig close in een tournooi wat in de finale werd gevochten door ons..... dit is minimaal allemaal 4 tot 6 jaar geleden lucashenko... de partijen daarna heb je zeker gemist van me???
    tegen: bijvoorbeeld Marcus oberg, Ramin rezai, Manuel Hinjo, Farid riffi

    Je mag idd zeggen wat je wilt dus ook lekker blijven doen alleen jammer dat je dan zo over andere vechters moet praten..ik doe ook gewoon me best en meer als je best kan je niet doen

    sportieve groeten Bami
    nou dan heeft athony meteen een mooie partij voor zijn gala toch?

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maak je niet druk Bami, ik heb je zien vechten nu 3 x sinds april tegen Tarek als ik me niet vergis. je bent een topper ouwe.
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    dankjewel lucasWENKERo,, wat ben jij een grote jongen zeg my god!

    gelukkig ben jij wel wereldkampioen......... in aftrekken achter je computerscherm op youtubefilmpjes van vechters waarschijnlijk

    @ kane bedankt man, jij bedankt voor de kans op je gala te vechten en laten zien dat ik slachvlees ben...
    volgende keer vecht ik met genoegen weer op een van je galas...

    zet anders de volgende partij op je gala.... lucashenko tegen mij.. met ellys 5x3... tenminste, als die er geen 6 ruggen voor vraagt

    Verder was het een geslaagd gala en een leuke gezellige goede sfeer..... top gedaan antony
    je bent altijd welkom voor een wedstrijd bami
    en nee ik ben niet duur voor 400 kan je me al boeken
    je noemt mij een wenker ik jou een slachtvlees laat een promotor die party regelen kan ik je laten zien wat ik bedoel
    0p 5x3 op full thai durf ik zelfs me gage te wedden dat je de party niet uitvecht
    ik zei al eerder is lang geleden dat ik je aan het werk zag en je kan sterker geworden zijn .
    maar een kwartier met ellebogen maak je niet vol tegen mij

  25. #25
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •