MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 12 FirstFirst ... 6789101112 LastLast
Results 226 to 250 of 290
  1. #226
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Goeie beslissing van Joop! Peter blijft een held, Spong tja.... Laatste wat hij zei was respectloos naar Peter!!
    Wat zei die? Net gemist!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Goeie beslissing van Joop! Peter blijft een held, Spong tja.... Laatste wat hij zei was respectloos naar Peter!!
    Wat zei die dan?

  3. #228
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Goeie beslissing van Joop! Peter blijft een held, Spong tja.... Laatste wat hij zei was respectloos naar Peter!!
    wat zei spong op het eind dan? heb ik ff niet meegekregen

  4. #229
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Robbie en Ben Pontier moeten maar snel vriendjes gaan worden met hun nieuwe baas.
    Hahaha idd.. Ik ben benieuwd hoe dat af zal lopen!!

  5. #230
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    ubeda....... sjongejonge
    Ik vind Ubeda geen goede scheids, maar dit was wel een juiste beslissing van hem.

  6. #231
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    wat zei spong op het eind dan? heb ik ff niet meegekregen
    Als Glory hem heel goed betaald wil hij ook wel een rematch!! Peter vroeg naar een Rematch namelijk....
    Had hij ook niet hoeven zeggen is mijn mening!!

  7. #232
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vind Ubeda geen goede scheids, maar dit was wel een juiste beslissing van hem.
    ja het was idd goed....maarja ik was gewoon ff teleur gesteld joh

  8. #233
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    wat zei spong op het eind dan? heb ik ff niet meegekregen

    Denk dat ie doelt op hetgeen wat hij zei, dat iets in de trant was van;

    "..Rematch, sure, it's all about the paper, if they pay me good, I'll fight.."
    ..wat natuurlijk niet zo leuk klinkt als reactie op Peter's voorstel..

  9. #234
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Als Glory hem heel goed betaald wil hij ook wel een rematch!! Peter vroeg naar een Rematch namelijk....
    Had hij ook niet hoeven zeggen is mijn mening!!
    Da's idd niet erg netjes van hem.

  10. #235
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooie overwinning van Bouzidi zeg. Die zag er scherp uit. En damn die neus!!

  11. #236
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Mooie overwinning van Bouzidi zeg. Die zag er scherp uit. En damn die neus!!

    Klopt. Die zal wel een nosejob nodig hebben.

  12. #237
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap Spong wel...hij heeft net Aerts voortijdig verslagen. Soms vind ik t wel eens irritant dat mensen hun verlies niet lijken te accepteren en daarom meteen om een rematch vragen.....laat Spong eerst ff genieten van t feit dat ie gewonnen heeft!
    Ik vind het een super prestatie!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  13. #238
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Ik snap Spong wel...hij heeft net Aerts voortijdig verslagen. Soms vind ik t wel eens irritant dat mensen hun verlies niet lijken te accepteren en daarom meteen om een rematch vragen.....laat Spong eerst ff genieten van t feit dat ie gewonnen heeft!
    Ik vind het een super prestatie!
    Denk dat de reactie van Aerts eerder voort vloeit uit teleurstelling, hij wilde ook doorvechten, tel daarbij op dat hij de fans tegemoet wil komen op deze manier. Dan zie je het vanuit een ander perspectief.. all about inlevingsvermogen.

    Zo ook met de reactie van Spong, hij bedoelt het vast niet zo. Is meer heat of the moment..

  14. #239
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Mooie overwinning van Bouzidi zeg. Die zag er scherp uit. En damn die neus!!
    Okto van sponsbob is er jarloers op.

  15. #240
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danielos View Post
    Thanks Danielos voor de link! Top stream!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  16. #241
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gala! Veelal toppartijen gezien. Peter is een legende, alleen hij moet wel serieus na gaan denken over zijn toekomst. Zie hem nog enige tegenstand bieden tegen subtoppers maar meer denk ik dat er eerlijk gezegd niet meer haalbaar is, hoe zeer ik het hem ook gun. Dit ook ivm zijn gezondheid. Verder kwam Simon Rutz idd over als de verliezer tijdens de bekendmaking, met name door de glunderende en popelende Bas Boon. Het is dat het redelijk druk was in de ring maar als er meer ruimte was geweest had Bas een koprolletje van blijdschap gemaakt denk ik... Weet alleen wel zeker dat Simon niet achterlijk is en dat ie alles tot in de puntjes geregeld heeft. Komen weer mooie nieuwe uitdagingen voor Simon vermoed ik. Nu het openbaar bekend is gemaakt dat er geen strijd meer is tussen IS en GG ga ik de discussies met Bas Boon, Micha en Jamila wel missen...

  17. #242
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Een historische avond voor het kickboksen. Eindelijk alle vechters in 1 competitie. De grootste vraag is wat gebeurt er met K-1 Global? Er zijn een aantal It's Showtime vechters die een contract hebben getekend met K-1 Global. Ik heb geluiden opgevangen dat de recente K-1 Rising event in Madrid alleen maar onbetaalde rekeningen heeft opgeleverd. Is K-1 Global een luchtkasteel?

  18. #243
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Een historische avond voor het kickboksen. Eindelijk alle vechters in 1 competitie. De grootste vraag is wat gebeurt er met K-1 Global? Er zijn een aantal It's Showtime vechters die een contract hebben getekend met K-1 Global. Ik heb geluiden opgevangen dat de recente K-1 Rising event in Madrid alleen maar onbetaalde rekeningen heeft opgeleverd. Is K-1 Global een luchtkasteel?
    Dat vroeg ik mij dus ook al af. Wat gebeurt er nu met de nieuwe K1?

  19. #244
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat vroeg ik mij dus ook al af. Wat gebeurt er nu met de nieuwe K1?
    aan die glunderende bassie te zien ben ik bang dat de k-1 dood is. voor de tweede keer
    maar ik weet het niet.

  20. #245
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat vroeg ik mij dus ook al af. Wat gebeurt er nu met de nieuwe K1?
    Denk dat het alweer klaar is.
    Zoals er als eens werd gezegd, was K-1 nog steeds failliet, dus ik denk dat wat ze ook hebben geprobeerd, de schulden nog steeds stonden, ookal stond er opeens een ander woordje achter de naam.
    Was ook te simpel gedacht, een bedrijf met zoveel schulden overnemen, en dan hopen dat iedereen de rekeningen vergeet.
    Simon heeft al die tijd It's Showtime groter gemaakt, lijkt me niet dat hij dat zomaar weggooit, er zal vast wel iets achter zitten.
    Edit: oja dat laatste gala was It's Showtime met een K-1 naam, maar It's Showtime staat wel gewoon los hiervan dacht ik.
    It's Showtime blijft wel bestaan dus.

  21. #246
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jake phuk View Post
    aan die glunderende bassie te zien ben ik bang dat de k-1 dood is. voor de tweede keer
    maar ik weet het niet.
    Jammer! Maar Bassie heeft een grote zak geld los weten te krijgen van die Fransman. K-1 komt niet meer terug.

  22. #247
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    pff, ik word oud.
    Pride en K-1 weg, juist de 2 waardoor ik het ging volgen, oja Rings en Thth, maar ja, waar zijn die gebleven?

  23. #248
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    pff, ik word oud.
    Pride en K-1 weg, juist de 2 waardoor ik het ging volgen, oja Rings en Thth, maar ja, waar zijn die gebleven?
    Vraag je nou waar Rings is gebleven Remco?!
    Rings is nog alive and kicking onder het bewind van Milco. Een voorbeeld voor de sport!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  24. #249
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Vraag je nou waar Rings is gebleven Remco?!
    Rings is nog alive and kicking onder het bewind van Milco. Een voorbeeld voor de sport!
    haha, ja weet ik ook wel, maar ik heb met Rings meer de Rings van vroeger in mijn hoofd.
    Niet alleen Japan, maar ook gewoon de grote Rings gala's Vechtsebanen etc. nu is het allemaal wat kleiner dacht ik.
    Als de Schermerhorn gala's maar blijven vindt ik het best, of Hoornse Vaart of Wielerbaan natuurlijk.

  25. #250
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Mooi gala! Veelal toppartijen gezien. Peter is een legende, alleen hij moet wel serieus na gaan denken over zijn toekomst. Zie hem nog enige tegenstand bieden tegen subtoppers maar meer denk ik dat er eerlijk gezegd niet meer haalbaar is, hoe zeer ik het hem ook gun. Dit ook ivm zijn gezondheid. Verder kwam Simon Rutz idd over als de verliezer tijdens de bekendmaking, met name door de glunderende en popelende Bas Boon. Het is dat het redelijk druk was in de ring maar als er meer ruimte was geweest had Bas een koprolletje van blijdschap gemaakt denk ik... Weet alleen wel zeker dat Simon niet achterlijk is en dat ie alles tot in de puntjes geregeld heeft. Komen weer mooie nieuwe uitdagingen voor Simon vermoed ik. Nu het openbaar bekend is gemaakt dat er geen strijd meer is tussen IS en GG ga ik de discussies met Bas Boon, Micha en Jamila wel missen...
    Gelukkig is de "oorlog" nu over en zijn we allemaal vrienden geworden. Het kan verkeren, wat leven we ondertussen toch ook in een vreedzame wereld in vechtsportland.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •