MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 104
  1. #76
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Beetje laat, kom net binnen na een fantastisch gala. Was je er niet bij dan heb je wat gemist !!
    Ga nou snurken en morgen de reportage met de foto´s er op zetten.
    Latersssssssssss. en uiteraard
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  2. #77
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    kom ook net terug uit egmond aan zee
    ik heb geen andere woorden dan wauw
    wat een spectaculair gala was dit
    alles was aanwezig dikke ko,s . bloed partijen . toptalenten .zelfs de nodige drama (farrah die kevin natrapt als hij op de grond licht niet 1 maar 2 keer)
    ik heb geen 1 saaie party gezien en de sfeer was op het incidentje na erg goed

    de pasta was lekker en de service goed
    in een zin uitgedrukt een top gala .

  3. #78
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    winaars van de hoofdpartyen
    kevin vs khalid - na een down in de eerste ronde komt khalid erg goed terug maar word in de 3e of 4e ronde goed vastgezet met stoten in de hoek lijkt gefrustreert te worden en trapt kevin na als hij op de grond licht.
    winaar op disq kevin van hesseling (kevin is er echt 1 om voor de toekomst in de gaten te houden)

    gilberto vs mike- de reach tekort van mike heeft hem uiteindelijk de das omgedaan maar dat knokte hij goed recht met fighting spirit en zware stoten , gilberto was slim hield mike met knieen op afstand en hield verstandig zijn handjes goed bij zijn hoofd.
    winaar na een erg spannende wedstrijd gilberto van es

    geronimo vs ibrahim - helaas voor geronimo was ibrahim niet 1 maar wel 3 klasses beter
    geronimo heeft er een tijd uitgelegen en wou een comeback maken maar helaas voor hem was dat tegen de onverslagen top talent ibi van gym haarlem , die er geen gras over liet groeien na 2 of 3 slagen wisselingen raakte ibi geronimo goed en gaf hem 8 tellen na de down drukte ibi goed door en maakte het in de eerste ronde af .
    ik denk dat geronimo ook zeker nog een groot talent is deze jongen is nog erg jong maar een party tegen ibrahim was zeker te hoog gegrepen
    winaar op 1e ronde ko ibrahim el bouni

    dan de klap stuk van de avond
    marino vs donald berner
    weer maar met 1 woord te beschijven... wauw
    in het begin was marino te snel en te sterk voor donald en scheef redelijk veilig de eerste 2 rondes op zijn naam
    toen begon de ouwe sluwe vos donald ,marino goed te lezen en kwam met een paar sterke lowkicks door waar marino duidelijk last van had
    4e ronde probeerde marino nog goed gas te geven maar donald bleef drukken en raakte marino erg handig en gaf marino nog een goede bloedneus erbij
    de 5e ronde was een all out WAR.met 2 topvechters die alles deden om de titel op zijn naam te zetten
    toen gebeurde er helaas iets wat deze wedstrijd bestempelde en donald berner denk ik de titel koste
    donald shokte marino met een lowkick naar zijn lamme been maar sprong door met een dubbele gesprongen knie die een dikke snee in marino,s wenkbrauw opende na een korte pitstop en een likkie vaseline kon de party weer door
    donald probeerde weer een dubbele knie maar haalde marino uit balans ,
    toen donald echter lande na zijn gesprongen knie kwam hij duidelijk onbedoelt tegen het gezicht van marino aan (die op de grond lag) en opende de snee erger dit werd bestraft met een gele kaart en een punt aftrek .
    daarna gingen beide heren er vol voor en veranderde de ring weer in een warzone tot de laatste bel.
    dit was echt een party die titel waardig was ongelovelijk.
    ik ben blij dat ik niet hoefde te jureren want zelf met een open scoring systeem kwamen de jury leden er niet goed uit.
    na lang overleg werd deze titel aan marino meegeven die er erg hard voor had geknokt.
    maar van mij part hadden ze allebei een titel mee naar huis nemen .
    winaar HET PUBLIEK .ps en de nieuwe nederlands kampioen tot volgens mij 84 kilo marino van schouten
    die wel een stuk meer gedaan heeft dan berner (alleen berner richte meer schade aan)
    top prestatie van marino van schouten ik ben benieuw wat voor top partijen hij nog gaat draaien in deze gewichts klasse
    ik ga me bedje in osu

  4. #79
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor je verslag van de avond Danny! Mooie partijen zo te horen, al was en is gedrag van Farrah onacceptabel!!

  5. #80

    Default

    Ellen bedankt weer dat ik mocht vechten op je gala helemaal top see you soon greets MIke

  6. #81
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd naar het verslag.
    In het bijzonder 1 partij die als KO werd beschouwd, maar die in mijn eigen ogen ( en zijn eigen coaches ) een hoog toneelstuk gehalte had.
    Ik moet de beelden nog terug zien, maar wat ik zag was een stoot , en voor mijn gevoel een iets te late reactie, en dat was dan nog eens een pirouetje ook.
    Later probeerde hij op te staan en toen viel hij ookal weer zo raar.
    Kan het mis hebben, dus geen namen, maar lijkt me sterk dat ik en coaches van de persoon die KO ging ( dus niet eens van de tegenstander ) de enige waren die de pirouette too much vonden na zo'n stoot.

    Verder top gala, eindelijk ook 1 die niet zo lang duurde, volgens mij 18:00 tot 23:00 of 24:00 ? dat zijn redelijke tijden.
    Het geluid was wel wat minder, ik had het idee dat de geluidsman af en toe dacht dat ie een dj was op een festival haha
    Dan ging het geluid zo hard dat je niks meer hoorde en dan opeens weer uit en weer hard.

    Noord Holland is eindelijk een beetje vertegenwoordigd maar meer gala's als alleen Schermerhorn vroeger, nu Den Helder, Wormer, Alkmaar en Egmond aan Zee.

  7. #82
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Was weer een Top gala Ellen & M-sports bedankt.

    Nu gaan we onze aandacht richten op 10 nov.2012 Kickboks/Mma gala in Den Helder.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    kevin vs khalid - na een down in de eerste ronde komt khalid erg goed terug maar word in de 3e of 4e ronde goed vastgezet met stoten in de hoek lijkt gefrustreert te worden en trapt kevin na als hij op de grond licht.
    winaar op disq kevin van hesseling (kevin is er echt 1 om voor de toekomst in de gaten te houden)
    Deze aktie vind al in de tweede ronde plaats en hoewel we hier niet te lang bij stil moeten staan is het toch het vermelden waard dat de verzorgers en broer van Ibrahim El Bouni van Gym Haarlem zich rondom Farrah heen verzamelen en hem beschermen tegen de menigte buiten de ring!! Top jongens!
    En spijtig voor Bert, die verdiend dit niet!

    Maar ik wil toch eindigen met de complimenten aan de organisatie voor een top gala!

  9. #84
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ik ben benieuwd naar het verslag.
    In het bijzonder 1 partij die als KO werd beschouwd, maar die in mijn eigen ogen ( en zijn eigen coaches ) een hoog toneelstuk gehalte had.
    Ik moet de beelden nog terug zien, maar wat ik zag was een stoot , en voor mijn gevoel een iets te late reactie, en dat was dan nog eens een pirouetje ook.
    Later probeerde hij op te staan en toen viel hij ookal weer zo raar.
    Kan het mis hebben, dus geen namen, maar lijkt me sterk dat ik en coaches van de persoon die KO ging ( dus niet eens van de tegenstander ) de enige waren die de pirouette too much vonden na zo'n stoot.

    Verder top gala, eindelijk ook 1 die niet zo lang duurde, volgens mij 18:00 tot 23:00 of 24:00 ? dat zijn redelijke tijden.
    Het geluid was wel wat minder, ik had het idee dat de geluidsman af en toe dacht dat ie een dj was op een festival haha
    Dan ging het geluid zo hard dat je niks meer hoorde en dan opeens weer uit en weer hard.

    Noord Holland is eindelijk een beetje vertegenwoordigd maar meer gala's als alleen Schermerhorn vroeger, nu Den Helder, Wormer, Alkmaar en Egmond aan Zee.

    Grappig je bent niet de enige die dat vond. Ik vond het namelijk ook to much en vooral toen hij opstond en springend weer ging liggen. Normaal zakken mensen in. Ik had eerder het gevoel dat hij dit als een goede uitweg zag om de partij redelijk ongeschonden door te komen

  10. #85
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha

  11. #86
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister bokito View Post
    We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha
    De dvd is in ieder geval klaar!!
    Het is een dubbel dvd geworden.

  12. #87
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Glenstuur je straks een mail gr Bokito hahahaha

  13. #88
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    nog geen foto,s?

  14. #89
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Wij zitten ook met smart te wachten :-)))))))))))))) Wie plaatst er eerder MixFight of Ben.......................................

  15. #90
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Grappig je bent niet de enige die dat vond. Ik vond het namelijk ook to much en vooral toen hij opstond en springend weer ging liggen. Normaal zakken mensen in. Ik had eerder het gevoel dat hij dit als een goede uitweg zag om de partij redelijk ongeschonden door te komen
    of hij probeerde een ko scene van fightnight na te spelen daar moest ik aan denken
    sja tis moeilijk te beoordelen wij weten niet hoe hij zich voelde
    of hoe hij reageert als ie onder een adrenaline rush duizelig is .
    die stoot zat er in ieder geval erg goed op
    laten we geen krediet van de winaar afnemen door het geen ko te noemen .

  16. #91
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Naast foto's ben ik ook geinterreseerd in de uitslagen

  17. #92

    Default

    Ik denk jullie het over rydell Etnell hebben van Mas gym . Ik heb hem na zijn partij gesproken hij vertelde mij dat hij goed aangeslagen was. Ik ken rydell ook persoonlijk hij is iemand die NOOIT zoiets zou uithalen in de ring die man is een echte vechter .

  18. #93
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Hierbij de uitslagen, ik hoop dat ik goed heb opgelet..

    ROOD BLAUW
    J Mike Besse 15 jr Kyo Thai BLAUW WOP Davy Plieger 14 jr SportsArt
    J Frans Schouten 11 jr M Sports ROOD WOP Max Jassen 12 jr Team Nibte/FFC
    C Thomas Eckhart 22 jr Family Gym ONBESLIST Bilal el Banay 18 jr Bullys Gym
    N Hakar Ismael 16 jr Mejiro FRL ROOD WOP Omar Malikbaba 18 jr Keumgang
    N 'Magie' Mike Smith 21 jr M Sports BLAUW WOP Morad Tefrati SS Houwaart
    MMA Bernard Levison 20 jr Shaolin Ryu ROOD WOP Rick Voet 17 jr FC Verstegen
    N Arnoux Breek 19 jr Olympiawaard ROOD WOP Mardon Smith 23 jr SS Houwaart
    C Mike Gijbels 18 jr Team Gunyar ONBESLIST Lewin Teymurov 22 jr Team Tauran
    N Jeroen vd Wateringen 21 jr M Sports ROOD WOP Imam Nalajev 21 jr Meliani Gym
    N Fouzi el Kandoussi 16 jr Gym Haarlem ROOD WTKO Chris vd Meer 18 jr SFW de Schakel
    C Bas Meelhuijsen 31 jr FPA Amersfoort ROOD WTKO Mehmet Arslan 27 jr Team de Jager
    N Denny Woortman 18 jr Gym Haarlem ONBESLIST Sezer Albayrak 24 jr Industria Sport
    MMA Mitchell 'The Hobbit' Cadeau 19 jr Shaolin Ryu ROOD WOP Boy Reuvers 21 jr Tatsujin Nijmegen
    B Kevin Hessling 22 jr Gym Haarlem ROOD W DSQ Khalid Farrah 25 jr Kops Gym

  19. #94
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    ROOD BLAUW
    C Regilio vd Ent 17 jr M Sports ROOD WOP Jack Tazelaar 18 jr TT Beverwijk
    N Nick Kooijman 17 jr Kyo Thai ROOD WOP Sam Roelands 16 jr SFW de Schakel
    C Jongky Tetehuka 34 jr Mejiro Gym ROOD W OPG Koike Hes 23 jr Cool Gym
    C Rydell Etnel 27 jr MAS BLAUW WKO Ivan Jovic 20 jr Pancration
    C Oguzhan Arslan 18 jr Team Gunyar ROOD WTKO Wesley Douwes 21 jr TT Beverwijk
    MMA Donovan Panayiotis 30 jr FTA Lemmer ROOD W RSC Frank van lersel 31 jr Team de Jager
    N Bryan Smal 16 jr Kyo Thai ROOD WTKO Rick Ponne 19 jr Family Gym
    N Tony Drenth 21 jr Sport 2000 BLAUW WOP Anass Echarouti 18 jr Kops Gym
    C Halder Faraj 21 jr Family Gym BLAUW WOPG Vittorio Verrier 20 jr industria Sports
    B Gilberto van Es 25 jr Pancration ROOD WOP Mike Winter 40 jr Oosterbaan Gym
    B Ibrahim el Bouni 19 jr Gym Haarlem ROOD WKO Geronimo de Groot 19 jr Cool Gym/Relex
    A Marino 'Zigeunerjongen' Schouten 25 jr M Sports ROOD WOP Donald 'NBK' Berner 38 jr Yamato Gym/lndustria

  20. #95
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by crazy mike View Post
    Ik denk jullie het over rydell Etnell hebben van Mas gym . Ik heb hem na zijn partij gesproken hij vertelde mij dat hij goed aangeslagen was. Ik ken rydell ook persoonlijk hij is iemand die NOOIT zoiets zou uithalen in de ring die man is een echte vechter .
    Het is even wachten op de beelden online, maar de beelden zijn al teruggekeken, en het ziet er apart uit, om het op zijn zachts uit te drukken.
    Als iemand een salto of schroef maakt, dan kan dat lijkt me nooit door een stoot op je hoofd, al helemaal niet als het een seconde te laat is.
    Een rol op de grond zou ik nog wel geloven, maar ik zag al meer mensen ( ook die in zijn hoek stonden ) kijken van WTF, dit kan lichamelijk niet eens door zo'n stoot.
    Ookal was die stoot wel hard, alles trouwens was hard van zijn tegenstander.
    Maar het menselijk lichaam kan gekke dingen doen, dus misschien was het wel een echte KO, dat weet alleen de vechter zelf, of juist niet als het goed is.

  21. #96
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Hoi allemaal,

    Ik zou graag iedereen die heeft bijgedragen aan de tweede editie van Fight For Victory, heel erg BEDANKEN!!
    Dankzij jullie is het weer een gezellige avond geworden!!!!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  22. #97
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister bokito View Post
    We zitten met smart te wachten op de foto's en helemaal de film opnames van onze showactie hahahaha
    ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE


    Last edited by Richelieu; 03-09-2012 at 19:15.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #98
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    ff een voorschotje. http://youtu.be/ZpD3r7fQrXE
    het is mij niet echt duidelijk geworden of die klets er nou goed op zat of niet, dat die balletoefening op de grond dan wat overdreven is dat dan weer wel.

  24. #99
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    die ko stoot laat hem bijna een salto doen en jullie twijfelen of die rydell echt duizelig was..
    ik geloof wel dat ie echt niet doorkon .
    mischien dat ie echt niet op kon staan maar dat met zijn laatste krachten wel probeerde.
    ik heb wel eens in boksen zulke ko,s gezien
    ps in het begin bij de opkomsten zie je links van de catwalk de beef tussen bami en danny hoving verder sudderen.
    de opmerkingen die over en weer gemaakt zijn zitten bij beide vechters blijkbaar nog dwars.
    ik heb gehoort dat kane begin november in almere weer een gala geeft.
    nogmaals bami
    laten we dit sportief in de ring oplossen
    dat is toch veel beter dan elkaar moeten ontlopen op gala,s enz
    we zitten allebei in het wereldje we gaan elkaar wel vaker tegenkomen .
    laten we dit met onze vuisten oplossen en het publiek met een knalparty belonen!!!!
    Last edited by lukashenko; 03-09-2012 at 17:56.

  25. #100
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    die stoot die hij op 4,25 krijgt
    zit et goed op achter zijn oor (kijk maar goed)
    dat kan je evenwichts orgaan beinvloeden en zulke capriolen veroorzaken

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •