Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Quote Originally Posted by mootje_elo View Post
    Was inderdaad een mooie partij die heel erg close was.. Wie heeft trouwens de prijs voor de beste partij van de avond gewonnen ?
    De ipads die gesponsord werden zijn uitgereikt aan Mitchell Cadeau (Shaolin Ryu) voor submission of the night (armbar binnen 15 seconden!), Joury Smans (Team Iron) voor K.O of the night (leverstoot in ronde 2), en Kay Bult (Gym Haarlem) en Tarik Khbabbez (TB Den Haag) voor de fight of the night.
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    En de een na laatste partij..Dave van Duyn vs Ali Demirci was geen opgave maar med interventie,Dave wilde graag maar mocht niet verder vanwege een bloedende neus.
    Thanx , pas het aan. Heb mijn best gedaan tegelijk aantekeningen te maken en fotograveren en valt niet mee beide tegelijk.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Quote Originally Posted by raveboy View Post
    de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
    Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
    Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
    Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
    na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
    Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
    Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.
    De beelden komen deze week online bij fightkings.nl

Ik wil Groundfighter.eu, Securiy Controle, Ellen Bruins, John v.d. Spek en Martijn bedanken voor hun medewerking aan Fight Club Den Haag.
    Last edited by beau01; 10-07-2012 at 02:21.

Ringspeaker was vet irritant.
    In het gedeelte van de zaal waar ik zat, werden regelmatig opmerkingen richting haar geroepen dat ze der bek moest houden.

Het verslag van het MMA deel van het gala komt in de loop van de ochtend online. Er waren 31 partijen verdeeld over 13 MuayThai en 18 MMA partijen. Daarom heb ik het opgesplitst in twee delen om het wat overzichtelijk te maken en te voorkomen dat er door een eindeloos reeks foto's gescrolled moet worden.

Even geduld nog en dan komt het toetje er zo aan!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Jesse Gibbs niet gevochten?
    We zien wel!

Quote Originally Posted by Gimi View Post
    Ko of the night is echt oneerlijk ik gun het die joury smans enorm, maar de echte ko was duidelijk die van gzim selmani vs kaan postaci mma
    Meeste stemmen gelden, of ben jij dit soms zelf en baal je van het mislopen van de ipad..........? ;-)
    Oneerlijk is het namelijk niet.

Edit: ik vind overigens ook dat je Joury Smans hiermee te kort doet. Een k.o op de lever op dat level vind ik heel knap.
    Fightsport Matchmaking

Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Meeste stemmen gelden, of ben jij dit soms zelf en baal je van het mislopen van de ipad..........? ;-)
    Oneerlijk is het namelijk niet.

Edit: ik vind overigens ook dat je Joury Smans hiermee te kort doet. Een k.o op de lever op dat level vind ik heel knap.
    Zeker, met name zijn tegenstander was niet de eerste de beste!

Bookmarks