MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Al dat gepraat over bami, krijg er honger van!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    LOL krijg dr ook honger van...maar ik raak dr altijd zo van aan de schijterij

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
    Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    !
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Weer een kansloos topic dit, ik voel me steeds volwassener worden vergeleken met de rest van mixfight.

    Trouwens Colossus wat heb je weer een stoere nieuwe avatar! hehe

    dank je wel

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Misschien heeft die bami een ons onbekende maafr legitieme reden om niet tegen lukashenko te vechten. Toch begrijp ik lukashenko wel een beetje. Bami dacht net als de meeste members die actief waren in die thread dat lukas gewoon een anonieme hater was toen hij hem diskwalificeerde als "slachtvlees". Hij daagde hem uit en toen lukas zich bekend maakte en op de uitdaging inging krabbelde bami ineens terug. Respect voor beide jongens, maar ik kan wel begrijpen als die actie van bami dat als laf zien.
    dat is gewoon laf. voor een ieder die gelooft dat een man zn woorden in daden moet zetten

  7. #32
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
    Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!
    winner bij 4e round digestion bromios

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
    Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!
    LOL!!

    Btw. Lukashenko.. Bami is een relaxte gast. Ik kan me wel voorstellen dat hij wat explosief reageerde.. zou ik ook doen als iemand me slachtvlees zou noemen. Ook niet echt respectvol, helemaal niet gezien zijn staat van dienst. Ik kende jou nog niet, dus even een partij van je gegoogeld.
    Ik denk dat jullie stijlen best mooi zouden matchen. Dus ik ben voor

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Als je iemand met een behoorlijk record slachtvlees noemt moet je niet verbaasd zijn dat je weerwoord krijgt.

    Het is natuurlijk wel sappig dat je opeens bekend maakt dat je een vechter bent en gelijkwaardig of eerder wat hoger aangeschreven staat, dat laatste vermoed ik dan...

    Het smaakt mij teveel naar uitlokking, ik zou de hand toch ook in eigen boezem steken, zand erover.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Als je iemand met een behoorlijk record slachtvlees noemt moet je niet verbaasd zijn dat je weerwoord krijgt.

    Het is natuurlijk wel sappig dat je opeens bekend maakt dat je een vechter bent en gelijkwaardig of eerder wat hoger aangeschreven staat, dat laatste vermoed ik dan...

    Het smaakt mij teveel naar uitlokking, ik zou de hand toch ook in eigen boezem steken, zand erover.
    als je meer verliest dan dat je wint dan vind ik je geen behoorlijk record hebben.
    En dan te vergelijken met kane wat toch echt wel een heel groot talent was en nu een heel kundige vechter
    ik vond hem slachtvlees maar had voor dat ie doorging met rukker roepen enz al die woorden terug getrokken aangezien hij er een onbeslist van maakte .
    ik begrijp nu wat ie doet laat het doodbloeden en hoopt dat iedereen vergeet
    maar nu na deze topic geen reactie of whatever laat mij wel zien dat de naam van de thread klopt

  11. #36
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    vriend je loopt een beetje naast je schoenen

  12. #37
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by The boy View Post
    vriend je loopt een beetje naast je schoenen
    hoezo vind je dat the boy spreek je mening uit laat me weten wat je naar of raar van me vind of waarom ik naast me schoenen loop
    ik ga er graag op in ik sta achter wat ik zeg

  13. #38
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Op zich wel leuk voor de V-cash deze partij. Maar ik gok dat het hem niet gaat worden.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    er is teveel gepraat. men moet niet meer aan het geld en aan de tickets denken. niet aan sponsors noch publicatie.

    dit gaat om de definitie man zijn

    hij heeft gepraat. en hij deed stoer.
    bami noemt hem internet gangster. waarop de zogenaamde internet gangster er gehoor aan wil geven

    bami trekt zich terug en laat zich door zn eigen daden bestempelen als de echte internet gangster
    en degen die gehoor geeft heeft zich gezuivert van zijn onrechtvaardige gegeven titel die niet van hem is

    bami is de echte internetgangster

    om gewoon straight up te zijn

    eey BAMIHOOFD je bent gewoon een LAFAARD


    smoesjes verzinnen dat je trainer iets anders wilt. rot ff gauw op
    de regel is
    je bent een man
    je zegt iets

    DoE HET

  15. #40
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    er is teveel gepraat. men moet niet meer aan het geld en aan de tickets denken. niet aan sponsors noch publicatie.

    dit gaat om de definitie man zijn

    hij heeft gepraat. en hij deed stoer.
    bami noemt hem internet gangster. waarop de zogenaamde internet gangster er gehoor aan wil geven

    bami trekt zich terug en laat zich door zn eigen daden bestempelen als de echte internet gangster
    en degen die gehoor geeft heeft zich gezuivert van zijn onrechtvaardige gegeven titel die niet van hem is

    bami is de echte internetgangster

    om gewoon straight up te zijn

    eey BAMIHOOFD je bent gewoon een LAFAARD


    smoesjes verzinnen dat je trainer iets anders wilt. rot ff gauw op
    de regel is
    je bent een man
    je zegt iets

    DoE HET
    Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.

    wat hij bereikt heeft is de zijne
    en dat jij mij niet stoer vind lol. eey waarom zeg je dat haha. ik hoef niet stoer gevonden te worden door jou.
    ben je homo of zo. hahahhaha
    je vind me niet stoer. vind je bami wel stoer.
    lol ik lach me kapot hier. ga je nog een keer een date met hem aangaan? lol stoer
    wuahahahaha.

    lekkere stoere bink bami
    eey bami sket je hem ff want hij wil zo graag

  17. #42
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    wat hij bereikt heeft is de zijne
    en dat jij mij niet stoer vind lol. eey waarom zeg je dat haha. ik hoef niet stoer gevonden te worden door jou.
    ben je homo of zo. hahahhaha
    je vind me niet stoer. vind je bami wel stoer.
    lol ik lach me kapot hier. ga je nog een keer een date met hem aangaan? lol stoer
    wuahahahaha.

    lekkere stoere bink bami
    eey bami sket je hem ff want hij wil zo graag
    Kijk, nu komt de ware colossus weer naar boven. Ik ben in een keer een homo omdat ik zeg dat schelden op een forum niet stoer is. Bij mij ben je pas homo als je graag je fallus in iemand zijn poepert stopt maar dat terzijde. Ik denk dat jij geestelijk en intellectueel te beperkt bent om een fatsoenlijke discussie aan te gaan ( wat ik wel probeerde) , en daardoor grijp je nogal snel naar het woord homo, dat woord ligt je trouwens opvallend lekker in de mond. En ja, ik vind Bami een stoere kerel.
    Nu ga ik maar weer ophouden, anders ga je mij straks ook nog in elkaar slaan en dat willen we niet.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.
    gaat niet om wat ie bereikt heeft gaat om zijn mannelijkheid van bami die colossus in twijfel trekt en trapt hem er inderdaad wat op na van mij mag dat
    gewoon iemand die begrijp hoe ik het bedoel de laatste zinnen van zijn bericht
    je bent een man je zegt iets je doet het al verlies je de pot erna eertst krabbelt ie terug nu trek ik zijn mannelijkheid opelijk in twijfel en hij rent met zijn staart tussen zijn benen weg
    mischien heb ik het fout en gaat ie in het stil mijn filmpjes bekijken en heel hard trainen ik hoop het in ieder geval\
    ik ga er niet lang lang mee door hem uitdagen heb andere partyen die ik moet draaien daar focus ik me op
    ik merk het wel gewoon in de toekomst als een promotor bami neerzet en ze hebben een tegenstander nodig contacteer dan isvan van sportcentrum ijsselmuiden en je hebt garant spectakel en een hoge kaart verkoop

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    gaat niet om wat ie bereikt heeft gaat om zijn mannelijkheid van bami die colossus in twijfel trekt en trapt hem er inderdaad wat op na van mij mag dat
    gewoon iemand die begrijp hoe ik het bedoel de laatste zinnen van zijn bericht
    je bent een man je zegt iets je doet het al verlies je de pot erna eertst krabbelt ie terug nu trek ik zijn mannelijkheid opelijk in twijfel en hij rent met zijn staart tussen zijn benen weg
    mischien heb ik het fout en gaat ie in het stil mijn filmpjes bekijken en heel hard trainen ik hoop het in ieder geval\
    ik ga er niet lang lang mee door hem uitdagen heb andere partyen die ik moet draaien daar focus ik me op
    ik merk het wel gewoon in de toekomst als een promotor bami neerzet en ze hebben een tegenstander nodig contacteer dan isvan van sportcentrum ijsselmuiden en je hebt garant spectakel en een hoge kaart verkoop
    Je moet niet vergeten dat Bami reageerde op iets dat van jouw kant beledigend overkwam. Dat hij jou uitdaagt en er vervolgens verder niet op in gaat daar heeft hij misschien wel zijn redenen voor dat weet ik niet. Maar laf vindt ik hem niet. Hij
    heeft leuke partijen geknokt tegen best serieuze tegenstanders en altijd met respect. Als ik jou was zou ik me idd focussen op je volgende partijen en misschien dat de pot tegen bami er nog wel komt.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand mij wakker maken als daadwerkelijk door beiden getoond is wie de grootste heeft ? Kan ik verder gaan met de rest van mijn leven. Zou me echt voor geen millimeter boeien of iemand mij een lul of een lafaard vind en op welk forum dan ook uitdaagt. " Jeeeeeeezus, je bent geen echte man, want je gaat niet op mijn uitdaging in" , ook op straat, in de kroeg (mag ik van mijn vrouw niet komen,lol) of waar dan ook. Zou me echt een roodkoperen rotzorg zijn. Hebben jullie wel eens een leeuw gezien die een lekker zebraatje wil verschalken en dan keihard gaat brullen voordat hij/zij gaat snacken ? Ik wens die bamibal en Lukashenko (heb ik ff een tandje hoger staan dan een hoop anderen) veel plezier.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Kijk, nu komt de ware colossus weer naar boven. Ik ben in een keer een homo omdat ik zeg dat schelden op een forum niet stoer is. Bij mij ben je pas homo als je graag je fallus in iemand zijn poepert stopt maar dat terzijde. Ik denk dat jij geestelijk en intellectueel te beperkt bent om een fatsoenlijke discussie aan te gaan ( wat ik wel probeerde) , en daardoor grijp je nogal snel naar het woord homo, dat woord ligt je trouwens opvallend lekker in de mond. En ja, ik vind Bami een stoere kerel.
    Nu ga ik maar weer ophouden, anders ga je mij straks ook nog in elkaar slaan en dat willen we niet.
    oh sorry man ik wist niet dat bami de vrouwelijke van jullie 2 is
    hoe lang hebben jullie al verkering? kijk je hoeft niet boos te worden op mij. ok ik maak veel grappen met het woord homo. en ik weet dat jij als homo dat heel beledigend vind. je hoeft niet boos te zijn echt niet. homo ben je toch wel ipv tijd te verspillen aan mij kon je bami nog 3 goede beurten geven

    oh ja en niet te vergeten kon je lekker rollebollen samen in bed ipv vechten in de ring

    het is ok echt waar.
    no harm feelings dude. het beste in jullie relatie

    tip: in nederland kunnen homos ook trouwen, heb je al een ring gekocht

  22. #47
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    oh sorry man ik wist niet dat bami de vrouwelijke van jullie 2 is
    hoe lang hebben jullie al verkering? kijk je hoeft niet boos te worden op mij. ok ik maak veel grappen met het woord homo. en ik weet dat jij als homo dat heel beledigend vind. je hoeft niet boos te zijn echt niet. homo ben je toch wel ipv tijd te verspillen aan mij kon je bami nog 3 goede beurten geven

    oh ja en niet te vergeten kon je lekker rollebollen samen in bed ipv vechten in de ring

    het is ok echt waar.
    no harm feelings dude. het beste in jullie relatie

    tip: in nederland kunnen homos ook trouwen, heb je al een ring gekocht
    Ik ben niet boos op je, waar geef ik dat aan? Ik heb gewoon medelijden met je vanwege dat kleine hoopje zachte pudding in die eierdop van je. Als je net zo veel piemels in je mond neemt als dat je het woord homo in de mond neemt ( daar ga ik vanuit aangezien je geobsedeerd bent door homo,s) dan gok ik dat je de hoofdsponsor bent van herpes inc.

    En dat doet zich voor als goed moslim, haha laat me niet lachen.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik ben niet boos op je, waar geef ik dat aan? Ik heb gewoon medelijden met je vanwege dat kleine hoopje zachte pudding in die eierdop van je. Als je net zo veel piemels in je mond neemt als dat je het woord homo in de mond neemt ( daar ga ik vanuit aangezien je geobsedeerd bent door homo,s) dan gok ik dat je de hoofdsponsor bent van herpes inc.

    En dat doet zich voor als goed moslim, haha laat me niet lachen.
    ik denk dat je pijn hebt want anders zou jij mij geen pijn willen doen. chill out ouwe ik ken jou amper hoe kan k nou weten wat je bent

    damn

  24. #49
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    wat een bagger topic haha
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #50
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    wat een bagger topic haha
    Zit op z'n minst een rare twist aan...

    Begint met twee vechters die elkaar uitdagen... En eindigt met een welles-nietes discussie over homo's/piemels/moslims en weet ik veel wat nog meer...

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •