Results 1 to 16 of 16

Default VIDEO - Amir Khan vs Danny Garcia

Advertentie door Mixfight.nl

Graag gedaan mensen~!

thanx voor de video

wat een actie!

mooi gevecht

Thnx!!!!!!

Mooi gevecht idd

Leuk partijtje boksen idd. Zit ik halverwege ronde 4 te kijken volop actie is er gewoon 1 of andere griet op de eerste rij meer geïnteresseerd in haar telefoon dan deze partij

Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.

Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.
    X2. Amir heeft helaas wel vaker de neiging om tegenstanders te onderschatten. Erg zonde

x3

Kahn was de betere vechter, jammer dat hij zich niet meer kon herstellen om te counteren want die Garcia begonnen als een gek zwaaien.
    Blessed are the peacemakers

Ik vind zijn kin helemaal niet below average. In deze partij werd hij ook achter z'n oor geraakt waar het evenwichtsorgaan zit. Daarom was hij aangeslagen.

Ik ben geen fan van Khan, maar vind het wel een vermakelijke vechter en hij vecht altijd tegen de besten dus ik kijk eigenlijk al z'n wedstrijden.

Thnx! Mooie wedstrijd. Zo zie je hoe een partij kan kantelen. Garcia werd outboxed maar die ene hoek kantelde de partij. Benieuwd wat voor gevolgen deze loss voor Khan zal hebben. Ik gun het Garcia, maar ik was voor Khan.
    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Ik vind zijn kin helemaal niet below average. In deze partij werd hij ook achter z'n oor geraakt waar het evenwichtsorgaan zit. Daarom was hij aangeslagen.

Ik ben geen fan van Khan, maar vind het wel een vermakelijke vechter en hij vecht altijd tegen de besten dus ik kijk eigenlijk al z'n wedstrijden.
    Goed gezien.

Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Thnx! Mooie wedstrijd. Zo zie je hoe een partij kan kantelen. Garcia werd outboxed maar die ene hoek kantelde de partij. Benieuwd wat voor gevolgen deze loss voor Khan zal hebben. Ik gun het Garcia, maar ik was voor Khan.

Goed gezien.
    2x, Khan wordt afgemaakt op meerdere sites maar hij was erg scherp en bokstte goed. Die hoek kon hij niets aandoen zoals Djani zei. Hij heeft flinke spetters gehad maar bleef proberen. Ik vond het jammer dat hij niet bewoog na de knock-down want toen hij bewoog vocht hij goed.
    Ik vond het een prachtige partij van twee toppers, deze partij schreeuwt om een re-match.

Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    2x, Khan wordt afgemaakt op meerdere sites maar hij was erg scherp en bokstte goed. Die hoek kon hij niets aandoen zoals Djani zei. Hij heeft flinke spetters gehad maar bleef proberen. Ik vond het jammer dat hij niet bewoog na de knock-down want toen hij bewoog vocht hij goed.
    Ik vond het een prachtige partij van twee toppers, deze partij schreeuwt om een re-match.
    Ja, precies maar je weet hoe het gaat. Enige punt van kritiek (makkelijk vanaf de zijlijn) is z'n defence. Hoe kan iemand die zo snel is zo vaak met clean shots geraakt worden? Hij was echt veel sneller dan Garcia en had tot die knockdown alle rondes op z'n naam gezet IMO. Hij outboxte hem. Ik zou ook wel een rematch willen zien.

komen nog een aantal mooie partijen aan

Andre Ward - Chad Wadson 8 september
    Sergio Martinez - Julio Cesar Chavez jr. 15 september
    Saul Alvarez - Josesito Lopez 15 september

heb er van genoten
    gun t garcia maar toch zonde zo voor khan
    rematch please!!

Kahn zou (naar mijn bescheiden mening) wat meer moeten afwisselen.
    Hij doet alles op kracht en snelheid, op een gegeven moment ga je dat als tegenstander door krijgen. Garcia gooide die linkerhoek zonder te kijken omdat hij volgens mij de timing van Kahn door begon te krijgen.

Hij moet af en toe stoten om af te tasten om zijn tegenstander bezig te houden en dat afwisslen met snelle harde combo's.
    Blessed are the peacemakers

Bookmarks