MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 89
  1. #1
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default Saaie bedoeling hier

    Geen nieuw voer meer over de beef tussen GG en Ali, het Badr topic is dicht.
    Ik was eerst voor een ban voor onze schilder Bas Rembrandt.
    Maar nu hij er niet meer is mis ik dat gebash van hem toch wel.
    KMR had in principe niet echt een toegevoegde waarde, maar je had wel altijd leesvoer.
    Vind het een beetje saai.
    Kunnen we er niet een paar terug halen, of onze amstelman een mailtje sturen dat ie weer ff komt posten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Nee dank je...

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Nog een maandje wachten kerel... Dan is kmr klaar met z'n behandeling...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Misschien vind je meer actie op het libelle forum..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Je kan nog lachen om die koekwous van een collosus scheld hem uit voor homo en hij schrijft een rap voor je

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.
    Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.
    Reps!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #9
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.
    Moet zeggen dat ik jouw reactie volkomen begrijp. Zelf heb ik ook wel een bepaalde verandering geconstateerd.
    Vooral de pro-Glory-attitude is opvallend, maar daar zullen ze hun redenen voor hebben. (stiekem ben ik blij met Glory, want het ziet er wel veelbelovend uit)

    Voor wat betreft het Badr topic...ja dat zijn toch de threads hoor....kijk, de aanleiding is diep en diep triest...laat dat duidelijk zijn, maar nog nooit is er zoveel stront boven komen drijven als bij Hari (de stukken uit het Parool, Telegraaf zijn epic) maaaarrrrr...

    dat het dan vergald wordt met discussies over zijn afkomst, racisme en dat soort crap...dan vraagt men er eigenlijk om dat het op slot wordt gegooid.

    Het moet over Hari gaan en niet over andere dingen, simpel zat, dat hij officieel nog niet als verdachte is aangemerkt en dat het daarom zou zijn dichtgegooid, vind ik niet erg sterk.

    Ook bij de buren is ie op slot trouwens.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    In dat soort discussies moeten moderators gewoon optreden...1 keer waarschuwen in een topic (helpt meestal geen donder hier) en daarna posts betreffende afkomst,de niet ter zake doende dan....want er zijn er ook die wel ter zake zouden kunnen doen(!)...verwijderen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Het moet over Hari gaan en niet over andere dingen, simpel zat, dat hij officieel nog niet als verdachte is aangemerkt en dat het daarom zou zijn dichtgegooid, vind ik niet erg sterk.
    Deels heb ik daarom wel het topic op slot gegooid, maar de ware reden was het herhaaldelijk offtopic gaan en allerlei culturele discussies onderling. Zoals eerder gezegd is het MMA forum daar niet het platform voor. Weet ook wel dat sommige mensen ervan smullen, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd. Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?
    je kan wel blijven zeggen dat men zich ook inzet voor andere evenementen. daar gat het helemaal niet om
    members van het eerste uur zien echt wel het verschil in censuur. en als dat gevoel heerst dan zal het wel ergens vandaan komen.

    en ook al is het nergens op gebasseerd dan nog is het belangrijk om die gevoelens weg te nemen aangezien dit je "trouwe klanten" zijn. zo werkt het in mijn tak van sport in ieder geval. ik weet niet of voor het runnen van een vechtsportforum ook geldt.

    het interesseert me verder echt geen zak dat je betaald wordt door glory maar zeg het gewoon eerlijk, en doe niet alsof we achterlijk zijn.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Deels heb ik daarom wel het topic op slot gegooid, maar de ware reden was het herhaaldelijk offtopic gaan en allerlei culturele discussies onderling. Zoals eerder gezegd is het MMA forum daar niet het platform voor. Weet ook wel dat sommige mensen ervan smullen, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd. Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.
    het zijn toch ook iedere keer dezelfde die over racisme, huidskleur e.d. beginnen.
    ban die gasten dan en doe vanaf nu een IQ test bij het registreren. scheelt een hoop stress bij de moderators vermoed ik.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    zo nu ga ik weer grieperig op de bank liggen

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?
    Absoluut! En daarom kom ik ook nogsteeds dagelijks met plezier op Mixfight. Haalt helaas niet weg dat er bepaalde keuzes gemaakt worden waar ik het als lezer/bezoeker niet altijd mee eens ben,en dat vind ik als trouwe bezoeker sinds 2005 gerust wel is jammer.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    het zijn toch ook iedere keer dezelfde die over racisme, huidskleur e.d. beginnen.
    ban die gasten dan en doe vanaf nu een IQ test bij het registreren. scheelt een hoop stress bij de moderators vermoed ik.
    Stress? Het valt mee hoor, maar soms kan het vermoeiend zijn Icon.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Stress? Het valt mee hoor, maar soms kan het vermoeiend zijn Icon.
    dat kan ik me voorstellen:-)

  18. #18
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.
    Ik begrijp het niet helemaal,moet je als bezoeker dan eerst via het Badr Hari forum om ergens anders te komen? Je kan dat toch gewoon niet het topic openen als je het niet wilt lezen? Begrijp me niet verkeerd,de discussie was totaal zinloos geworden,maar de oplossing vind ik een beetje kort door de bocht. Met alle respect natuurlijk.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik begrijp het niet helemaal,moet je als bezoeker dan eerst via het Badr Hari forum om ergens anders te komen? Je kan dat toch gewoon niet het topic openen als je het niet wilt lezen? Begrijp me niet verkeerd,de discussie was totaal zinloos geworden,maar de oplossing vind ik een beetje kort door de bocht. Met alle respect natuurlijk.
    Klopt Peter, maar je oplossing is voor veel mensen dan toch te lastig. Ben daar zelf redelijk makkelijk in. Als bepaalde users je irriteren kun je deze gewoon negeren.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Het probleem is vaak als één persoon over afkomst begint is het meteen raak. Er zijn altijd mensen het niet mee eens. Dus deze reacties direct verwijderen. Ik vind het namelijk ook jammer dat het topic nu gesloten is. Nu open ik vaak MF en scan ik de topic titels en click ik het weer weg.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Mixfight blijft de baas voor mij.
    Home mtk-gym.nl


  22. #22
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Mixfight blijft de baas voor mij.
    Kontenlikker







    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #23
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik vond Mixfight altijd heel erg duidelijk onderscheidend van andere fora en sites.
    Dat idee is voor mijn gevoel wel een beetje minder geworden, maar nog steeds #1

    Wat ik wel jammer vind is dat sommige posters ook hier soms maar weinig respect hebben.
    Ze denken dat als ze hele dag op internet hangen ze dan ook overal verstand van hebben.
    En omdat die knopjes zo makkelijk werken ze dan ook alle recht hebben om maar wat te roepen.

    Zo is toch al menig toffe poster of professioneel vechter hier uiteindelijk maar weggebleven.

    Maar goed dat is ook niks nieuws waarschijnlijk
    Of misschien is het mijn eigen verkleurde invalshoek, kan ook

    De echte buitencategorie pannekoeken, supertrollen en andere leipo's maken het forum juist wel weer leuk vinnik!!

    OSU

  24. #24
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.
    reps dus!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    join date may 2012....

    Dan ga je toch weer weg?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •