Forumlid vd Maand
De laatste maanden kijk ik af en toe naar de PPV topics, en wat ik merk is dat de kwaliteit van de analyses van veel forumleden erg omlaag is gegaan. De motivaties waarom een Chael, een Anderson, een Rashad zouden winnen zijn vaak erg kort, en missen vaak de vechtsportkennis die ik wel heb gezien bij dezelfde leden die het posten.Het aantal conflicten over welke vechter wint zijn sinds ik hier kwam ook erg omlaag gegaan.
Nou klinkt het vreemd om daarin iets negatiefs te zien, maar het is zo dat twee leden elkaar niet met strakke argumenten elkaar proberen te overtuigen zoals eerst, men er nu wat simpele "MMA-math" tegenaan gooit, en daar blijft het bij. In de aanloop van UFC PPV's zie ik wellicht twee tot drie goed uitgedachte argumenten, maar ook lang niet op het niveau van eerdere jaren.
Is het gewoon zo dat de forumleden verwend zijn geraakt door de hoeveelheid kaarten?
Kan best, Bellator en SF zijn geen 2 pagina's aan commentaar meer gegund de laatste maanden.
Hoe dan ook, ik zou graag zien dat iemand als forumlid Mickey, met zijn Adobe-flash/HTML vaardigheden een pagina opstelt waar elke maand voor "forumlid van de maand' gekozen kan worden en daarmee de kwaliteit van discussie op bepaalde vlakken weer in ere word herstelt op MF.
Opzet:
1. Per maand worden enkele partijen uitgekozen voor de competitie. Deze kunnen dan geanalyseerd worden.
2. Degene die meedingen naar winst moeten zichzelf aanmelden met een link naar hun analyse.
3. De eerste ronde van winnaars word gekozen door een simpele democratische stem. Daaruit komen 5 winnaars.
4. Uit die groep word een winnaar & runner-up gekozen op basis van enkele kenmerken1
Er moet nog wat aan gesleuteld worden, maar wat vind iedereen van het idee zelf?
Ik denk zelf dat het veel mensen zal inspireren om zeer scherpe argumenten neer te zetten, iets waardoor er ook meer hype ontstaat voor de evenementen zelf.
1 a. Introductie of gebruik van unieke en/of bewezen concepten
b. Goede argumentatie met gebruik van bekende feiten over de vechters, achtergrond en kamp
c.juistheid van de analyse ongeacht uitkomst; Als het gevecht ongeveer verloopt zoals de analyse maar er valt een plotse KO heeft dit geen invloed op het stemmen.
d.Uitkomst; juistheid van uitkomst word slechts gebruikt door admins om de geschillen te beslissen wanneer twee of meerdere uitslagen een gelijke score behalen
Advertentie door Mixfight.nl
Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...
Bookmarks