MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 99
  1. #51
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Waarom walg je van ze? wat doen ze verkeerd?
    als je me tekst leest ik zou een homo nooit lastig vallen om wat ie is ofzo
    als ik geen last van hem heb verder
    ik walg gewoon van het idee
    ik kan er niet naar kijken 2 zoenende mannen of erger daar ga ik letterlijk van kokhalzen
    op die manier walg ik van ze
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Twee homofoben hebben elkaar gevonden hoor. Ga lekker een privé gesprek aan waarin je vertelt aan elkaar over je sluimerende gevoelens. Laat in het openbaar de grote mensen praten en het imago van de sport niet verneuken.

    Tijd voor de pit mensen?
    haha briant the gaylord speaking again.
    heb ik je pijn gedaan. is je pikkie slap geworden? maak je niet druk straks komt je vriendje bij je langs.

    imago van het sport niet verneuken alsof jij de leider bent van alle sporten. ga jij maar je kringspieren trainen want ik denk dat ze te open zijn

  3. #53
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nu ik je mening wel weet vind ik je nog kanslozer. Het feit dat jouw concentratie word aangetast omdat jij denkt dat iedere homo elke man in zijn kont wil pakken is vrij triest. Je hebt geen hekel aan homo's, je bent er bang voor.
    Ik heb medelijden met elke vrouw waarmee jij grappelt want waarschijnlijk is het enige waar je aan denkt is hoe je haar kan pakken. Is namelijk exact hetzelfde.
    toch is het zo. homos zijn over het algemeen polygaam. wat dus de reden is dat ze vol soas zitten en de bloedbanken homos niet geaccepteert

  4. #54
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    in de goede oude tijd werden ze op de schandpaal gezet. mijn favo is deze lekker hoog. gebruikt in 1525


    alhoewel ik deze ook zn charme heeft want je kan dan dicht bij de gast gaan en tomaten gooien


  5. #55
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie... Maar ja misschien heeft het ook gewoon met een gebrek aan intelligentie te maken natuurlijk.

    Overigens vind ik bovenstaande post veel te ver gaan voor offtopic, het is niet de pit.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie...
    Jij hept geleik.

  7. #57
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Jij hept geleik.
    ok thx nerd.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    lol @ facade

    er posten toch aardig wat primitievelingen hier racisten, homohaters

    das niet zo best eigenlijk

    Leef en laat leven mensen, echt waar.

  9. #59
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie... Maar ja misschien heeft het ook gewoon met een gebrek aan intelligentie te maken natuurlijk.

    Overigens vind ik bovenstaande post veel te ver gaan voor offtopic, het is niet de pit.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    lol @ facade

    er posten toch aardig wat primitievelingen hier racisten, homohaters

    das niet zo best eigenlijk

    Leef en laat leven mensen, echt waar.
    ik haat ze niet
    ik moet ze niet

    daar is verschil

  11. #61
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    ik haat ze niet
    ik moet ze niet

    daar is verschil
    wat zou je doen als je zoon later ontdekt dat hij niet op meisjes valt maar op jongens?

  12. #62
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    Ik zou het ook maar bij plaatjes houden als ik jou was.... gaat je beter af dan zinnen formuleren...

  13. #63
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wat zou je doen als je zoon later ontdekt dat hij niet op meisjes valt maar op jongens?
    dat gaat niet gebeuren. en k heb geen zoon
    opvoeding . k geloof niet dat je daar mee geboren word. dat is achterhaalt en net zo geaccepteert als de darwin evolutie

    men weet dat de hersenen per gebruik veranderen
    als je een kind bent die altijd bij mamma is en met mammas vriendinnen dan is het niet gek dat je gay kan worden

    tegenwoordig doen vaders hun plicht niet die werken alleen en gaan op de bank zitten daarna

    ik geloof niet in die shit.
    je kan het voor komen

    de hersenen veranderen per gebruik en ervaring. en als jij dat weet bij te sturen zit je goed.

  14. #64
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Die van jouw hebben zich anders niet veel ontwikkeld sinds de kleuterschool.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik zou het ook maar bij plaatjes houden als ik jou was.... gaat je beter af dan zinnen formuleren...

    jij bent echt slim
    universiteit dokteranders of nee dokterneukmeindeanus.
    bravo jongen. words 2015 zal door jou gemaakt worden.
    vergeet niet het woordje gay erbij te zetten voor als jij gaydating wilt.
    het is maar een tip zodat nichten als jij meer kunnen doen met words

    just saying

  16. #66
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dankje, ik zit altijd te wachten op tips van jouw.

    Hier een tip van mij: plant je alsjeblieft nooit voort.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    in de goede oude tijd werden ze op de schandpaal gezet. mijn favo is deze lekker hoog. gebruikt in 1525
    http://i46.tinypic.com/2vm832c.jpg

    alhoewel ik deze ook zn charme heeft want je kan dan dicht bij de gast gaan en tomaten gooien

    http://i45.tinypic.com/303hjkg.jpg
    Die dingen moeten idd weer legaliseren, voor mensen zoals jij...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #68
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dankje, ik zit altijd te wachten op tips van jouw.

    Hier een tip van mij: plant je alsjeblieft nooit voort.
    dat gaat bij jou niet lukken helaas. want je bent gay. oh nee je hebt die shit van paul de leeuw gevolgt en een vrouw een draagmoeder laten wezen. vieze nicht. ik zou maar de bureau jeugdzorg bellen want je bent niet te vertrouwen pisnicht

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    hahahaha houd het maar bij mortal kombat spelen en laat het forum over aan mensen met een IQ van boven de zestig.

    Ik laat het hier maar bij. ik ga er vanuit dat je voor de rest aan jezelf genoeg hebt om weer 15 pagina's vol te krijgen in dit topic

  20. #70
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    facade sorry maar ik moet je foto aan mixfight laten zien. sorry dat ik je bekend maak



    sorry je hebt mij boos gemaakt daarom. heb je je andere paardje al genomen nicht
    was jij de vrouwelijke van de twee? oh nee ja de foto zgt alles. vraag was overbodig

  21. #71
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    facade sorry maar ik moet je foto aan mixfight laten zien. sorry dat ik je bekend maak

    http://i49.tinypic.com/123qmmc.jpg

    sorry je hebt mij boos gemaakt daarom. heb je je andere paardje al genomen nicht
    was jij de vrouwelijke van de twee? oh nee ja de foto zgt alles. vraag was overbodig
    Vragen zijn bij jou nooit overbodig zou ik zeggen! Wel zou ik het fijn vinden als je het topic niet vervuilt met foto's uit je persoonlijke collectie ok nu houd ik echt op :P

  22. #72
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    vroeger vond ik het maar iets vreemds die homo's, maar heb jaren met een gozer gewerkt die homo is.
    toen ik hem een keer vroeg over zijn coming out, vertelde hij dat hij verliefd was op zijn gymleraar op de middelbare school en omdat hij al begreep dat het als 'ziek' werd gezien, haatte hij zichzelf daarom ook.

    gevolg:


    dude is toen met slaappillen, xtc en drank het bos ingegaan en het ingenomen...een poging tot zelfmoord
    is gelukkig mislukt, werd gevonden en gooide bij thuiskomst eruit dat ie gay is.

    misschien vind je dit maar een raar verhaal, maar op mij maakte het indruk

    daarom zeg ik ook....leef en laat leven...maak je druk om shit wat er echt toe doet...

  23. #73
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Geef collosus een ban a.u.b.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #74
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    haha briant the gaylord speaking again.
    heb ik je pijn gedaan. is je pikkie slap geworden? maak je niet druk straks komt je vriendje bij je langs.

    imago van het sport niet verneuken alsof jij de leider bent van alle sporten. ga jij maar je kringspieren trainen want ik denk dat ze te open zijn
    Dat ik mensen accepteert zoals ze zijn wil niet zeggen dat ik zelf gay ben.

    Dit is een forum waar mensen posten die in vechtsport geďnteresseerd zijn of er zelf aan doen. Wat hier gezegd wordt geeft dus een beeld van hoe de vechtsport wereld in elkaar zit. Homo fobie is hier blijkbaar onderdeel van. Jammer want deze site wordt ook gerefereerd door landelijke media. Je zal wel te dom zijn om dat te snappen en het weer persoonlijk maken. Wat ik erg jammer vind. Ik ben zelf bezig om vechtsport in een positief licht te zeten en zijn maatschappelijke waarde te benadrukken. Daarom vind ik dit soort homofobe opmerkingen bezwaarlijk.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het niet met Frank eens en denk dat ie zich in dit PC tijdperk ongelukkig heeft uitgedrukt. Wel vind ik dat er overdreven door bepaalde belangenverenigingen is gereageerd. Lijkt alsof ze blij zijn als ze zich in de slachtofferrol kunnen wentelen.

    Ik schrik van bepaalde reacties in deze thread. Homofilie linken aan pedofilie? Een galg plaatsen en daar dan quasi-lollige teksten onder zetten? Ik vind het erg ver gaan. Er zullen ook homo's lurken of member zijn die dat soort posts moeten lezen. Iedereen moet zich, ongeacht ras, sekse of geaardheid, op z'n gemak op deze site kunnen voelen. Toen kmr die racistische thread over zwarte mensen maakte, sprak ik me uit en nu doe ik dat ook. Mijn persoonlijke mening over homofielen en hun lifestyle is niet eens belangrijk.

    Mods mogen wel wat meer optreden tegen dit soort posts IMO.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •