MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 99 of 99
  1. #76
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Dat ik mensen accepteert zoals ze zijn wil niet zeggen dat ik zelf gay ben.

    Dit is een forum waar mensen posten die in vechtsport geïnteresseerd zijn of er zelf aan doen. Wat hier gezegd wordt geeft dus een beeld van hoe de vechtsport wereld in elkaar zit. Homo fobie is hier blijkbaar onderdeel van. Jammer want deze site wordt ook gerefereerd door landelijke media. Je zal wel te dom zijn om dat te snappen en het weer persoonlijk maken. Wat ik erg jammer vind. Ik ben zelf bezig om vechtsport in een positief licht te zeten en zijn maatschappelijke waarde te benadrukken. Daarom vind ik dit soort homofobe opmerkingen bezwaarlijk.
    Je hebt zeker en punt, maar vechtsport, waar deze site om draait, is in wezen iets primitiefs in de puurste zin van het woord.

    Dat het ook aantrekkingskracht uitoefent op, wat wij idioten noemen, is niet meer dan logisch.
    Er zitten gewoon veel simpele zielen tussen.

    Zelfs bij de profs, maar dat is een andere discussie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    ik heb gezegd wat ik ervan vind i rest my case

  3. #78
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Je hebt zeker en punt, maar vechtsport, waar deze site om draait, is in wezen iets primitiefs in de puurste zin van het woord.

    Dat het ook aantrekkingskracht uitoefent op, wat wij idioten noemen, is niet meer dan logisch.
    Er zitten gewoon veel simpele zielen tussen.

    Zelfs bij de profs, maar dat is een andere discussie.
    Vechtsport zou voor iedereen kunnen zijn en ik heb veel jongens met problemen.zien opklaren door de discipline en respect die het met zich meeneemt. Daarom zou het zonde zijn als zulke mensen afgeschrikt worden door die paar idioten.mijn achtergrond ligt ook meer in het judo en bjj wat volgens mij inderdaad een heel ander soort mens aantrekt dan bijvoorbeeld het kickboksen. Welke overigens op een aantal plekken ook erg positief bijdraagt aan de maatschappij. Dat idioten zich kunnen uitspreken zonder weerwoord vind ik en kwalijke zaak. Gelukkig dat dat weerwoord ook zeer nadrukkelijk te zien is.

  4. #79
    Join Date
    May 2010
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Whaha, eigenlijk weten de meeste hier wel dat voetballers in de regel gewoon dom zijn, dom als in een erg laag iq. Dat heeft Frank de Boer (waarvan we al jaren wisten dat het de slimste niet was) even bevestigd voor de camera.

    Dat deze man kinderen heeft bezorgd me wel enigzins maar allà.

    Dus; alle marokkanen zijn criminelen, alle vrouwen zijn hoeren, alle mannen willen alleen maar sex, homo's zijn vies en pedosexueel, mensen van het platteland zijn sowieso stom en mensen uit een volkswijk onderontwikkeld.
    En als je zo kortzichtig denkt als de bovenstaande text mag je je mening lekker ventileren op een vechtSPORTforum.
    Echt props voor de moderaters hier ( advocaat, militair, invalide *sjessus nu je het zegt, een invalide zó vervelend die rolstoelers die altijd denken dat ze voor mogen kruipen omdat ze in een rolstoel zitten* ) doe jullie werk mannen want het lijkt hier meer op 'geen stijl' dan op een SPORTforum

  5. #80
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SJN View Post
    Whaha, eigenlijk weten de meeste hier wel dat voetballers in de regel gewoon dom zijn, dom als in een erg laag iq. Dat heeft Frank de Boer (waarvan we al jaren wisten dat het de slimste niet was) even bevestigd voor de camera.

    Dat deze man kinderen heeft bezorgd me wel enigzins maar allà.

    Dus; alle marokkanen zijn criminelen, alle vrouwen zijn hoeren, alle mannen willen alleen maar sex, homo's zijn vies en pedosexueel, mensen van het platteland zijn sowieso stom en mensen uit een volkswijk onderontwikkeld.
    En als je zo kortzichtig denkt als de bovenstaande text mag je je mening lekker ventileren op een vechtSPORTforum.
    Echt props voor de moderaters hier ( advocaat, militair, invalide *sjessus nu je het zegt, een invalide zó vervelend die rolstoelers die altijd denken dat ze voor mogen kruipen omdat ze in een rolstoel zitten* ) doe jullie werk mannen want het lijkt hier meer op 'geen stijl' dan op een SPORTforum
    SJN ik doe het erom. de jongens van mixfightforum zijn tof.'behalve asura)
    maar ga niet schrikken van onze foute grappen. ik zie dat je 20 posts heb welkom op de forum

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    SJN ik doe het erom. de jongens van mixfightforum zijn tof.'behalve asura)

    Ik moet je teleurstellen, mixfight is geen dating site!

  7. #82
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    SJN ik doe het erom.
    Niet liegen he. Je bent gewoon een homofobe klootzak. dat heb je nu wel vaak genoeg bewezen.

  8. #83
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Niet liegen he. Je bent gewoon een homofobe klootzak. dat heb je nu wel vaak genoeg bewezen.
    sorry fag. dat ik je pijn heb gedaan.. maar je bent pijn wel gewent he? in je ass

  9. #84
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    sorry fag. dat ik je pijn heb gedaan.. maar je bent pijn wel gewent he? in je ass
    Waarom die persoonlijke aanvallen ben je door je argumenten heen?

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Colossus wordt het liefst in zijn kontje geneukt, maar durft daar niet voor uit te komen.

  11. #86
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Waarom die persoonlijke aanvallen ben je door je argumenten heen?
    welke argumenten moet ik nog gebruiken? dat jij nou dingen erbij verzint om door te blijven ratelen, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. ik heb gezegd wat ik ervan vind. dat was duidelijk genoeg en daar heb ik geen extra argumenten voor nodig.
    anders had ik wel een boek geschreven als ik er vol van was

    persoonlijke aanvallen? tja er was een opmerking en ik heb daarop geantwoord.
    dat jij nou van gaylords houd en ze op je schoot laat zitten wilniet zeggen dat iedereen dat doet. je moet niet vergeten dat dit een vecht site is. en simpelweg kerel is het zo dat je dan zelden of nooit homos ziet. ik typ hier maar het een en ander. er zullen wel meer zijn die ervan walgen. kom in onze community en alle dojos. er is geen enkele gaylord als jij daar. dat zou een abomination zijn.

    kijk je wil homo zijn. ik zeg net dat dat ok is . maar je bent nou eenmaal wat je bent. maar dan moet je wel weten en zien waar je echt bij past. misschien moet je een nieuwe sport stichten homo modder worstelen. kijk ik help je nog zelfs met een nieuwe creatie .

    homos zijn ranzig. ze neuken in het bos en laten overal condooms achter. en ze willen een eigen parade. wtf. ga dan gewoon mee doen met dance parade. waarom de fuck moet je je eigen hebben. en dan gay olympics. ik weet niet meer hoe dat heet. dus terwijl ze gediscrimineert worden tegelijkertijd willen ze ook hun eigen ding.
    nou alsjeblieft hier is je eigen ding en gtfo fag.

    en then again. iedereen doet wat ie niet laten kunt maar mn mening veranderd niet dat het onnatuurlijk is. a distortion in parenting van de ouders. jullie zijn zo dom dat jullie je kind al laten hormonen slikken van een leeftijd 6. de reportages zijn afschuwelijk. en het is allemaal acceptabel hier. kind kan nog niet eens voor zichzelf kiezen en jullie maken er een lustig transgende icoon van.
    briant. JIJ WEET dat het allemaal niet natuurlijk is

    maar voor de kontenlikker van de maatschappij dat jij bent zul je nooit een eigen mening hebben. misschien als animalsex ook legaal wod en pedofilie dat jij dan ook zegt ja dat is aangeboren. het is makkelijk ik weet het om mee te gaan in de kudde.
    maar het kan zijn

    het kan zijn dat jij iets goed vind maar het is eigenlijk slecht
    en het kan zijn dat jij iets slecht vind wat eigenlijk goed is

    stel jezelf op de proef briant. want je bent zeker niet de slimste. noch ben ik dat. maar de basis wetenschap die elke simpele retard zou kunnen begrijpen.

    DIE BEGRIJP JIJ NIET

    logica eindigt waar jij begint.
    ik weet dat het je pijn doet en je zult een reactie van zinnen schrijven. maar het zal je achterna gaan bij tijde.
    want zeggen wat het hart niet meent heeft zijn tol.
    de enige rechten die jij hebt is je whims and desire.
    en wanneer je ook je verstand gebruikt ben je pas mens

    dieren gebruiken instinct
    engelen alleen verstand
    mensen hebben beide
    en als jij dat kan balanceren zul je ver komen.

    en the gaylords tja ik hoop voor hun het beste. al denk ik niet dat het het beste is voor hun
    meeste zelfmoorden ouwe. meeste soa

    aight

  12. #87
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Colossus wordt het liefst in zijn kontje geneukt, maar durft daar niet voor uit te komen.
    jou vriendje heeft een colossus voor je

    heb je m door?

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    jou vriendje heeft een colossus voor je

    heb je m door?
    Je geeft eindelijk toe dat je homo bent. Goed van je. Leer jezelf accepteren, maar val ons niet lastig met je homo gedoe!

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je geeft eindelijk toe dat je homo bent. Goed van je. Leer jezelf accepteren, maar val ons niet lastig met je homo gedoe!
    ik bedoelde dat je vriendje een colossus heeft fag

    eey boys red dawn is ff en dat is niet voor final fantasy maar voor fucking fag

    reddawn ik noem je voortaan faggy , faggoty fag, fiffiemen
    een waardige aantal namen voor jou

  15. #90
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet zeggen dat dit een vermakelijke thread is geworden, maar wat ik opvallend vind is dat er eigenlijk weer om de mods wordt gevraagd. Toen kmr losging over mensen met kleur en bepaalde religie, gebeurde dat ook.

    Ps: zijn er behalve valentijn overeem nog meer homo's die vechten?

  16. #91
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik moet zeggen dat dit een vermakelijke thread is geworden, maar wat ik opvallend vind is dat er eigenlijk weer om de mods wordt gevraagd. Toen kmr losging over mensen met kleur en bepaalde religie, gebeurde dat ook.

    Ps: zijn er behalve valentijn overeem nog meer homo's die vechten?
    er is verschil daarin
    ras kleur religie is anders.

    gay is een manier van leven in de reet

    snap je hem?

    is valentijn een gaylord? lol ok hij heet valentijn. maar zegt dat alles?

  17. #92
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    er is verschil daarin
    ras kleur religie is anders.

    gay is een manier van leven in de reet

    snap je hem?

    is valentijn een gaylord? lol ok hij heet valentijn. maar zegt dat alles?

    dat van valentijn was maar een flauw grapje,

    maar zonder dollen, in de docu Vechtershart zat een andere gozer (niet Badr)
    dat was echt overduidelijk

  18. #93
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Volgens mij is Collosus vroeger gewoon door de grote geile buurt neger in zijn kont genomen en is hij daarom nu homofoob.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #94
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    welke argumenten moet ik nog gebruiken? dat jij nou dingen erbij verzint om door te blijven ratelen, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. ik heb gezegd wat ik ervan vind. dat was duidelijk genoeg en daar heb ik geen extra argumenten voor nodig.
    anders had ik wel een boek geschreven als ik er vol van was

    persoonlijke aanvallen? tja er was een opmerking en ik heb daarop geantwoord.
    dat jij nou van gaylords houd en ze op je schoot laat zitten wilniet zeggen dat iedereen dat doet. je moet niet vergeten dat dit een vecht site is. en simpelweg kerel is het zo dat je dan zelden of nooit homos ziet. ik typ hier maar het een en ander. er zullen wel meer zijn die ervan walgen. kom in onze community en alle dojos. er is geen enkele gaylord als jij daar. dat zou een abomination zijn.

    kijk je wil homo zijn. ik zeg net dat dat ok is . maar je bent nou eenmaal wat je bent. maar dan moet je wel weten en zien waar je echt bij past. misschien moet je een nieuwe sport stichten homo modder worstelen. kijk ik help je nog zelfs met een nieuwe creatie .

    homos zijn ranzig. ze neuken in het bos en laten overal condooms achter. en ze willen een eigen parade. wtf. ga dan gewoon mee doen met dance parade. waarom de fuck moet je je eigen hebben. en dan gay olympics. ik weet niet meer hoe dat heet. dus terwijl ze gediscrimineert worden tegelijkertijd willen ze ook hun eigen ding.
    nou alsjeblieft hier is je eigen ding en gtfo fag.

    en then again. iedereen doet wat ie niet laten kunt maar mn mening veranderd niet dat het onnatuurlijk is. a distortion in parenting van de ouders. jullie zijn zo dom dat jullie je kind al laten hormonen slikken van een leeftijd 6. de reportages zijn afschuwelijk. en het is allemaal acceptabel hier. kind kan nog niet eens voor zichzelf kiezen en jullie maken er een lustig transgende icoon van.
    briant. JIJ WEET dat het allemaal niet natuurlijk is

    maar voor de kontenlikker van de maatschappij dat jij bent zul je nooit een eigen mening hebben. misschien als animalsex ook legaal wod en pedofilie dat jij dan ook zegt ja dat is aangeboren. het is makkelijk ik weet het om mee te gaan in de kudde.
    maar het kan zijn

    het kan zijn dat jij iets goed vind maar het is eigenlijk slecht
    en het kan zijn dat jij iets slecht vind wat eigenlijk goed is

    stel jezelf op de proef briant. want je bent zeker niet de slimste. noch ben ik dat. maar de basis wetenschap die elke simpele retard zou kunnen begrijpen.

    DIE BEGRIJP JIJ NIET

    logica eindigt waar jij begint.
    ik weet dat het je pijn doet en je zult een reactie van zinnen schrijven. maar het zal je achterna gaan bij tijde.
    want zeggen wat het hart niet meent heeft zijn tol.
    de enige rechten die jij hebt is je whims and desire.
    en wanneer je ook je verstand gebruikt ben je pas mens

    dieren gebruiken instinct
    engelen alleen verstand
    mensen hebben beide
    en als jij dat kan balanceren zul je ver komen.

    en the gaylords tja ik hoop voor hun het beste. al denk ik niet dat het het beste is voor hun
    meeste zelfmoorden ouwe. meeste soa

    aight
    Kom op zeg. Dat jij een homofobe klootzak bent blijkt uit je posts. Hoe kom jij er bij dat ik gay ben? Omdat ik met logische argumenten de poten onder je stoel heb gezaagd? Als er iemand sluimerende homo gevoelens heeft ben jij het wel. Of moet ik weer wat onderzoeken over homofoben en hun motivatie er bij halen? Ik heb medelijden met je training maatjes en je hele omgeving. Constant moet jij je manlijkheid bewijzen en dat maakt je onzeker. Je projecteert je eigen gevoelens op anderen. Ik hoop dat je ooit vrede vindt in je ziel want je zit vol met woede en onzekerheid. Dit zijn geen aannames maar logische conclusies uit je posts.

  20. #95
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Kom op zeg. Dat jij een homofobe klootzak bent blijkt uit je posts. Hoe kom jij er bij dat ik gay ben? Omdat ik met logische argumenten de poten onder je stoel heb gezaagd? Als er iemand sluimerende homo gevoelens heeft ben jij het wel. Of moet ik weer wat onderzoeken over homofoben en hun motivatie er bij halen? Ik heb medelijden met je training maatjes en je hele omgeving. Constant moet jij je manlijkheid bewijzen en dat maakt je onzeker. Je projecteert je eigen gevoelens op anderen. Ik hoop dat je ooit vrede vindt in je ziel want je zit vol met woede en onzekerheid. Dit zijn geen aannames maar logische conclusies uit je posts.
    1.weet jij wel wat de definitie van fobie is(nee want je bent een fucking cunt)
    dat staat gelijk aan angst. ik ben niet bang van homos. maar ik moet ze niet.
    2. sluimeren? haha je hoeft me niet tot je homo stijl te bekeren als de jehova voor de deur.
    (ik doe niet aan sodomie)
    3.mn training en maten? zeg het voor hun neus ze verbouwen je hele gezicht(internet gangster dat jij bent)
    4.mn mannelijkheid bewijzen: ik hoef het niet te bewijzen aangezien het in mn natuur ziet gaat dat gewoon vanzelf
    Jij overigens wel omdat je een fag bent moet je steeds erop letten dat je niet per ongeluk je benen kruist bij het zitten.
    5. mijn gevoelens zijn zuiver. er is genoeg liefde voor mn vrouw.
    6. woede en onzekerheid: sinds wanneer is zeggen dat ik gays niet moet een synoniem van woede en onzekerheid? lol dat is echt een domme reactie serieus hahahahhaa
    7. conclusie. jij bent raar. zogenaamde psycholoog met beperkte mensenkennis van binnen zijn eigen cirkel denkende dat ie weet hoe anderen zijn

    BIG FAIL

  21. #96
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    1.weet jij wel wat de definitie van fobie is(nee want je bent een fucking cunt)
    dat staat gelijk aan angst. ik ben niet bang van homos. maar ik moet ze niet.
    2. sluimeren? haha je hoeft me niet tot je homo stijl te bekeren als de jehova voor de deur.
    (ik doe niet aan sodomie)
    3.mn training en maten? zeg het voor hun neus ze verbouwen je hele gezicht(internet gangster dat jij bent)
    4.mn mannelijkheid bewijzen: ik hoef het niet te bewijzen aangezien het in mn natuur ziet gaat dat gewoon vanzelf
    Jij overigens wel omdat je een fag bent moet je steeds erop letten dat je niet per ongeluk je benen kruist bij het zitten.
    5. mijn gevoelens zijn zuiver. er is genoeg liefde voor mn vrouw.
    6. woede en onzekerheid: sinds wanneer is zeggen dat ik gays niet moet een synoniem van woede en onzekerheid? lol dat is echt een domme reactie serieus hahahahhaa
    7. conclusie. jij bent raar. zogenaamde psycholoog met beperkte mensenkennis van binnen zijn eigen cirkel denkende dat ie weet hoe anderen zijn

    BIG FAIL
    Ik een internet warrior lol. Je leest je eigen posts niet terug zeker.je noemt me nog steeds ongefundeerd gay terwijl al mijn uitspraken onderbouwd zijn met feiten. Daarnaast heb je geen idee van mijn privé leven en mijn vechtsport carrière. Ik heb geen interesse om me voor jou te bewijzen, maat het is niet heel moeilijk om dat te achterhalen aangezien ik me niet verberg achter een ingenieuze schuilnaam zoals jij. Wat op zich weer een kenmerk is van een internet warrior. Je gaat dus lekker door met projecteren.

    De rest van je argumenten laat ik aan anderen over ik word moe van je.succes met je door frustratie doorwoven leven.

  22. #97
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Colussus = Col. Frank Fitts uit American Beauty...latente weirdo....
    althans, dat lijkt zo. Zo erg schoppen en er zelf 1 zijn.

    Wat is toch het probleem met homo's? Overal zijn homo's. Vogels zijn homo, apen zijn homo, geiten zijn homo....tis gewoon een anomalie in de biologie. Het is en was er voor altijd. Deal with it.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Waarom zouden homo's fysiek hetzelfde zijn als hetero's?
    Ten eerste hebben ze waarschijnlijk minder testosteron (aanname), is er een cultuur onder homosexuelen die competitief gedrag afkeurt (de scéne noemen homo's het), en ze worden vaak in hun reet genomen.

    Ik denk vooral dat het laatste niet helpt als je de volgende dag een 100 meter sprint moet trekken.Jammer dat er in Nederland een cultuur is ontstaan waardoor je geen afkeurende mening mag hebben over homoseksuelen, vroeger ging dat soort kritiek heel goed maar homoseksueel geweld weer uit de zandbak is teruggekeerd moet iedereen zich aanpassen.

    Colossus, ik zal maar niet gaan op wat je zegt want ik ben al blij dat je grammatica wat is verbeterd en ik het kan begrijpen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #99
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ok, lang genoeg geduurd deze thread. Slot erop.

    Morgen op mijn gemak het draadje eens doorlezen... voel nog wel een ban opkomen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •