MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Film Final Destination in real life

    De film van Final Destination kennen de meeste van ons wel. Echter bij de vreselijke schietpartij tijdens de Batman premiere lijkt het Jessica Ghawi echt te zijn overkomen. Een maand geleden overleefde ze een schietpartij omdat ze een soort voorgevoel kreeg. Echter bij de schietpartij die nu plaats vondt kwam zij op tragische wijze om het leven.



    Slachtoffer overleefde eerder schietpartij AURORA

    Een van de dodelijke slachtoffers van de schietpartij tijdens de Batmanfilm in het Amerikaanse Aurora, overleefde vorige maand nog een schietpartij in Toronto.

    De 24-jarige Jessica Ghawi overleefde vorige maand ternauwernoord een andere schietpartij in een winkelcentrum in Toronto. Bij dat schietincident kwam één persoon om het leven en raakten zeven mensen gewond.

    De sportverslaggeefster verhuisde kort geleden na haar afstuderen van Texas naar Denver. Ze was werkzaam voor de sportwebsite Busted Coverage. Ze blogde eerder onder de naam Jessica Redfield over de schietpartij die ze overleefde.

    "Ik kan dit vreemde gevoel niet uit mijn borst krijgen. Dit lege, bijna misselijkmakend gevoel zal niet verdwijnen. Ik kreeg het gevoel toen ik in de Eaton Center in Toronto was, slechtse enkele seconden voordat iemand het vuur opende. Een vreemd gevoel leidde me naar buiten en hield me buiten schot. Het is moeilijk voor mijn geest om te bedenken hoe een vreemd gevoel mij heeft gered van een dodelijke schietpartij." Maar haar gevoel kon Jessica tijdens de schietpartij in Colorado niet redden.

    Broer Jordan Ghawi werd vrijdag gewekt door een hysterisch en bijna onverstaanbaar telefoontje van zijn moeder over Jessica. Hij nam contact op met de vriend wederzijdse vriend die bij Jessica was, Brent Lowak. Brent beschreef dat de jonge vrouw in haar hoofd werd geraakt.

    Jordan is direct op het vliegtuig gestapt en is geland in Denver. Voordat hij vertrok twitterde hij: "Dit kan gemakkelijk de ergste nacht van mijn leven zijn. Het lijkt erop dat mijn zus dodelijk is geraakt bij een massale schietpartij tijdens een filmprèmiere in Denver, CO."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ongelofelijk ongelukkig. Damn..

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heel erg trieste gebeurtenis daaro
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zo....hoe groot is de kans dat iemand 2x in een maand zo'n schietpartij meemaakt zeg

  5. #5
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    in amerika meer dan gemiddeld
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tragisch verhaal...

    Wel wat gek dat die broer dan direct de behoefte heeft dat op twitter te gooien in de vorm van een soort flaptekst van een slechte thriller (laatste alinea)... :S Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •