MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Rousey's Olympic advice: Condoms

    Elie Seckbach: "What advice would you have Ronda Rousey for the dos and don't dos at the Olympics?"

    Ronda Rouse
    y: "There's a lot of beautiful people coming together, in the best shape of their life, an entire world coming together in one world.

    "My only advice, is condoms."

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Die rousey is een topper!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    oftewel, ik ben een slettebak hahaha (en nee ik beledig dr niet ik ben dol op slettebakken lol)

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    174
    vCash
    126714

    Default

    Ze krijgen daar gratis condooms
    My karma just ran over your dogma.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Londen 2012 In het olympische dorp in Stratford, waar de atleten verblijven tijdens de Spelen, liggen 150.000 condooms klaar.
    Algemeen dagblad
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Zou wat zijn als ze al die condooms nog opmaken ook... Dat er na drie dagen naar de organisatie gebeld wordt of er nog een paar pallets afgeleverd kunnen worden...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Zou wat zijn als ze al die condooms nog opmaken ook... Dat er na drie dagen naar de organisatie gebeld wordt of er nog een paar pallets afgeleverd kunnen worden...
    Dit was in 2008, van de telegraaf:
    binnenland 100.000 rubbertjes al op
    Condoomtekort in olympisch dorp
    De olympische organisatie heeft 20.000 condooms bijbesteld omdat de 100.000 gratis rubbertjes voor atleten al na ruim een week op zijn. Vooral bij de sporters die hun competitie al achter de rug hebben spelen de hormonen op. "Je ziet steeds meer koppeltjes. Vooral bij de Russen, de Tsjechen en de Slovaken zitten geweldige exemplaren", likkebaardt een Mexicaanse volleybalspeler.
    In het dorp zijn duidelijk twee groepen te onderscheiden: de sporters die al klaar zijn, en zij die zich nog op hun sport focussen. Voor de eerste groep is het party time. Die laatste groep wordt op een week van het einde van de Spelen steeds groter.
    "Er zijn 16.000 atleten in het dorp. Natuurlijk zijn daar jongens bij die sommige meisjes wel zien zitten en natuurlijk komt daar seks van", vertelt de 33-jarige Nederlandse baseballer Jeroen Sluijter tegen De Standaard. "En als er dan gratis condooms uitgedeeld worden, wil je die toch ook wel eens gebruiken."
    Vooral het Holland Heineken House staat bekend als baandoorbrekend. "Er is één plaats die niemand wil missen", zegt de Mexicaanse volleyballer. "In het huis van de Nederlanders moet iedereen geweest zijn. Daar gaat het er echt wild aan toe."
    "De atmosfeer in het olympisch dorp, met duizenden sportmensen op de top van hun kunnen, is gewoon bedwelmend", zucht ook de Britse roeier Matthew Pinsent. "Ik zeg altijd: 'Wacht tot je een medaille rond je nek hebt', maar steeds minder mensen volgen die raad."
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    die smerige hoer steelt grappen. ze lijkt cool, maar ik wens graag haar kop te zien als ze verliest.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Leuke vrouw, maar ik denk echt dat cyborg haar sloopt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •