MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default K-1 RISING 2012 K-1 WORLD GP FINAL 16

    For immediate release
    July 24,2012

    Announcement

    It is great pleasure to inform you that new K-1 team is holding a “K-1 Rising 2012 K-1 WORLD GP FINAL16” in the K-1’s birth place, Japan. The event is set to take place at Ryougoku Kokugikan on October 14th, 2012.
    “K-1 RISING 2012 K-1 WORLD GP FINAL 16”

    Date: October 14th, 2012

    Place: Ryougoku Kokugikan( 両国国技館)

    We had planned 16 fighters face the fight to be top final 8, that includes the big names such as Badr Hari, Mirko Crocop, and Daniel Ghita.

    Further information should be updated on our website soon.
    Also, in the first ever K-1 Open Tryouts in Los Angeles, more than 200 Hopefuls demonstrated their skills before hundreds of fans and five of the biggest stars in the sport ; Alistair Overeem, and MASATO-EP for example. Masato-EP, the second time K-1 world champion, said ‘Some of them were very noticeable’. The result of the K-1 tryout and the details are coming up on our official website.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Och hebben ze weer ergens geld vandaan kunnen halen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    After rumors began circulating about K-1 running October 14th in Japan, Doug Kaplan went on our friend Steven Wright's podcast show and more or less confirmed it, and now K-1 has released an official press release stating that they will, indeed, be running an event on October 14th in Japan. They will be booking the legendary Ryogoku Kokugikan -- lovingly known to the rest of the world simply as "Sumo Hall" because of its main purpose of hosting Sumo events.

    Sumo Hall seats around 13,000 fans, and is probably a very good selection for a venue in Japan, as Japan is an incredibly tough market for the kakutougi world right now. It should not be lost on the reader that both K-1 and GLORY announced on the same day their intent to run events in Japan. For GLORY it will be difficult as a new, unestablished brand, even with big name fighters, and for K-1 it will be difficult following newspapers a few months ago boldly proclaiming "K-1 Bankrupt!"
    The event for K-1 will be the Heavyweight World Grand Prix Final 16, which has traditionally over the last few years taken place in Korea, with the finals in Japan, but with the finals happening in the USA, the Final 16 in Japan makes perfect sense.

    http://www.liverkick.com/
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Och hebben ze weer ergens geld vandaan kunnen halen..
    beetje bevooroordeeld kemal? lees net ook je reactie bij het nieuwe event van glory.
    zou toch leuk zijn als hier ook wat leuke partijen te zien zijn, dat wil je toch als liefhebber

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    beetje bevooroordeeld kemal? lees net ook je reactie bij het nieuwe event van glory.
    zou toch leuk zijn als hier ook wat leuke partijen te zien zijn, dat wil je toch als liefhebber
    Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

    Ontopic:
    Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Kemal;1166135]Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

    Ontopic:
    Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt[/QUOTE



    betreft het zien of het ervan komt heb je idd wel een punt. ik probeer nog een beetje goede hoop te houden en hoop op een paar leuke partijen. misschien zaten er toch een paar leuke talenten voor de toekomst bij. wie weet.
    betreft het bevooroordeeld zijn, wordt soms een beetje moe van de strijd tussen verschillende organisaties enz, maar misschien is het vroege tijdstip van nu niet helemaal het moment voor mij om te reageren.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    [QUOTE=carlo1;1166139]
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

    Ontopic:
    Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt[/QUOTE



    betreft het zien of het ervan komt heb je idd wel een punt. ik probeer nog een beetje goede hoop te houden en hoop op een paar leuke partijen. misschien zaten er toch een paar leuke talenten voor de toekomst bij. wie weet.
    betreft het bevooroordeeld zijn, wordt soms een beetje moe van de strijd tussen verschillende organisaties enz, maar misschien is het vroege tijdstip van nu niet helemaal het moment voor mij om te reageren.
    haha, is goed carlo, ik zie een eventuele andere reactie vanavond wel tegemoet

    Ontopic:
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ben heel erg benieuwd welke namen er op de card gaan komen. Als ze het hebben over:
    - Ghita (zit in de Rutz stal)
    - Hari (zit dan waarschijnlijk in voorarrest)
    - Crocop (confirmed)
    - Spong (zou kunnen)
    - Mighty Mo (confirmed)
    plus nog een blik opgepikte Amerikanen van die open try outs en een paar local heroes uit Japan

    Realistisch gezien wordt dit een mission impossible voor K-1 Global. Die Kablan doet z'n best in Amerika maar wordt nogal "in the loop" gelaten door z'n Koreaanse vriend. Het is wel een leuke locatie trouwens.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ben heel erg benieuwd welke namen er op de card gaan komen. Als ze het hebben over:
    - Ghita (zit in de Rutz stal)
    - Hari (zit dan waarschijnlijk in voorarrest)

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Misschien wil Kakuda wel.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wel heel toevallig dat dat persbericht nu komt nu Glory ook hun heavyweight grand prix bekend hebben gemaakt. Strijd om de sponsors en de kaarten ?

    Ik hoop ook dat het gaat gebeuren maar ben er bang voor.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    K-1 nog steeds het beste vechsport evenement in de wereld. De enige die keer op keer levert.
    Hopelijk krijgen ze een mooie line-up voor elkaar.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Over de financien van de k-1 kan men zeggen wat men wilt, maar zelfs die open workouts hebben gewoon iets. die gasten daarachter weten precies hoe ze zo'n evenement moeten brengen en hoe ze alles aan moeten kleden. WARRRRRRRRRRRRRRRRRR K-1 !
    Last edited by Kemal; 24-07-2012 at 23:02. Reason: offtopic

  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    K-1 nog steeds het beste vechsport evenement in de wereld. De enige die keer op keer levert.
    Hopelijk krijgen ze een mooie line-up voor elkaar.
    En de enigste die keer op keer hun vechters niet betaald.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    En de enigste die keer op keer hun vechters niet betaald.
    K-1 is the Godfather van het moderne kickboksen met een jaartje of 15 zonder financiele problemen.

    En als Glory ook maar iets voorsteld op het moment is dat volledig aan de K-1 te danken.

    Hater!

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Over de financien van de k-1 kan men zeggen wat men wilt, maar zelfs die open workouts hebben gewoon iets. die gasten daarachter weten precies hoe ze zo'n evenement moeten brengen en hoe ze alles aan moeten kleden. WARRRRRRRRRRRRRRRRRR K-1
    Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.
    Last edited by Kemal; 25-07-2012 at 07:10.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.
    Wat is je punt? welke concurrent had dit beter gedaan volgens jou?

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik ben geen hater, en al helemaal geen K1 hater ik vertel alleen de waarheid als jij het niet aan kan is dat jouw probleem.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik ben geen hater, en al helemaal geen K1 hater ik vertel alleen de waarheid als jij het niet aan kan is dat jouw probleem.
    de waarheid? dan is 'keer op keer' dus niet de waarheid. als je er nou 'recentelijk' bijaan plakt dan is het idd de waarheid. lol.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.
    Miami Heat? Die tryouts waren in LA... 50 a 60 personen? Er waren ongeveer 200 personen aanwezig. Het zag er wel wat ongeorganiseerd uit met een aantal strandgasten die verbaasd langs het podium liepen en een aantal deelnemers hadden brandwonden aan hun voeten of hadden aanzienlijke blaren opgelopen omdat ze op hun blote voeten op de stikhete betonnen ondergrond aan het sparren waren (zie foto)

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Dat is de ziekste blaar die ik ooit heb gezien.... die gaat zeer doen de week erna....
    Goldenglorynutloverhater

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Los Angeles 6 keer zo groot als Miami dus dan is 200 personen nog steeds een flater als je het met 3,5 miljoen inwoners vergelijkt

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    een aantal deelnemers hadden brandwonden aan hun voeten of hadden aanzienlijke blaren opgelopen omdat ze op hun blote voeten op de stikhete betonnen ondergrond aan het sparren waren (zie foto)
    http://photos.venicepaparazzi.com/ph...-tH5JwT9-M.jpg
    Dat ziet er professioneel geregeld uit.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het jammer dat de naam K1 zo uitgemolken wordt.
    Te gek dat er evenementen georganiseerd worden met mooie partijen, maar het heeft niks meer te maken met de K1 in Japan zoals we die kennen. Dat zag je maar aan t laatste event in Spanje... gewoon een IS event met de naam K1.
    Dus... leuk dat er wat staat te gebeuren, maar dat zal bij mij echt dat K1 gevoel niet weer naar boven brengen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •