MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 28 of 144 FirstFirst ... 182425262728293031323878128 ... LastLast
Results 676 to 700 of 3576
  1. #676
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Nieuws - Geweld
    DONDERDAG 16 AUGUSTUS 2012 21:33
    De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Nederlander Ferhat Y. Dat heeft een betrouwbare bron aan Crimesite bevestigd. De 34-jarige Ferhat wordt ervan verdacht zwaar letsel te hebben toegebracht aan Koen Everink tijdens Sensation White in de Amsterdamse Arena. Opvallend detail: Ferhat was enkele weken na de mishandeling nog in Marbella in het gezelschap van Tottenham Hotspur voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie.
    Ferhat Y. was samen met Badr op de avond van de mishandeling in de inmiddels veelbesproken skybox in de Arena, waar zakenman Koen Everink op zeker moment binnenstapte. Everink maakte een opmerking die verkeerd viel bij Badr. Volgens Badr's advocaat Benedicte Ficq heeft hij toen "een klap met de bovenkant van zijn hand heeft gegeven in het gezicht van Everink". Voor andere verwondingen van het slachtoffer zou Badr volgens Ficq niet verantwoordelijk zijn.
    Daarvan wordt Ferhat Y. verdacht, een 34-jarige Eindhovenaar uit de wijk Woensel-Noord. Samen met een nog onbekende negroïde man zou hij Everink zo zwaar hebben toegetakeld, dat die zijn voet brak, waardoor Everink mogelijk de rest van zijn leven gedeeltelijk invalide is. Volgens Benedicte Ficq heeft Badr zich 'gedistantieerd' van deze gebeurtenissen.
    Over Ferhat Y. is weinig bekend, behalve dat hij werkte in een hotel in Geldrop, enkele panden in Eindhoven bezit en vechthonden fokt. Opmerkelijk is dat hij op zijn Facebook pagina foto's heeft gepubliceerd die een week voor zijn arrestatie zijn genomen, waarop hij samen met Rafael van der Vaart op een terras zit in het Spaanse Marbella. Ook heeft hij op die dag een foto van Sylvie van der Vaart gemaakt. Het is onduidelijk of het tweetal daadwerkelijk bevriend is met Ferhat Y. of dat er sprake was van een toevallige ontmoeting. De foto's werden genomen op 20 juli en op de 28e werd Ferhat Y. gearresteerd.

    http://www.crimesite.nl/component/co...badr-hari.html


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #677
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    http://www.zie.nl/video/m1mzvh8fcnjr

    De brand die Badr in 2008 zou hebben aangestoken bij een zwangere vrouw in opdracht van Gwenette M..
    Mocht hij dit echt gedaan hebben dan moet hij echt naar het pb centrum...wat een complete mongool

  3. #678
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

  4. #679
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Mocht hij dit echt gedaan hebben dan moet hij echt naar het pb centrum...wat een complete mongool
    Dan wens ik hem een kort leven toe
    Poging tot moord op een zwangere vrouw verdient vrouwe Justitia niet.

    Als die sms-berichten waar zijn kan badr echt de........
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #680
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Al die oude koeien die weer uit de sloot worden gehaald.. Hadden ze hem toen maar voor moeten straffen. Die brandstichting geloof ik wel. Hij was nog jong en onwetend en wilde vast vriendjes worden met G.M. en indruk maken op hem.

    Tis een flapdrol, maar who cares.. Vechtsport is saai zonder hem in de spotlights.. Free Badr!!!!!!! en nee, ben niet sarcastisch.
    Zoals Wiseguy al met andere woorden aangaf.. We gaan allemaal weer voor de buis zitten wanneer deze vechtmachine weer in de ring staat.

  6. #681
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ga dan lekker polsstok hoogspringen volgen als Hari toch het enigste is wat jouw interesseert. Ik kijk ook vechtsport zonder die flapdrol erbij.

  7. #682
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ga dan lekker polsstok hoogspringen volgen als Hari toch het enigste is wat jouw interesseert. Ik kijk ook vechtsport zonder die flapdrol erbij.
    Enige*

  8. #683
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ga dan lekker polsstok hoogspringen volgen als Hari toch het enigste is wat jouw interesseert. Ik kijk ook vechtsport zonder die flapdrol erbij.
    je kunt toch ook van de vechtsport houden en van badr. ik vond de vorige K-1 echt geen snars aan, het miste toch echt een man. een tournament met hari geeft toch wat extra spanning en dimensie aan zo'n toernooi en als je dat van niet vind dat ben je gewoon een hater. elke vechtsportfan moet het met me eens zijn dat de K-1 tournament van 2009 veel beter was dan die van 2010.

    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken

  9. #684
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    elke vechtsportfan moet het met me eens zijn
    Ja. Hoepel maar een eind op.
    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken
    Zoveel doms in zo weinig woorden.

  10. #685
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    je kunt toch ook van de vechtsport houden en van badr. ik vond de vorige K-1 echt geen snars aan, het miste toch echt een man. een tournament met hari geeft toch wat extra spanning en dimensie aan zo'n toernooi en als je dat van niet vind dat ben je gewoon een hater. elke vechtsportfan moet het met me eens zijn dat de K-1 tournament van 2009 veel beter was dan die van 2010.

    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #686
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Badr Badr Badr, he's a sad boy!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #687
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees een aantal reacties met de boodschap " ik kan me niet voorstellen dat". Na een aantal jaren in het nachtleven van Amsterdam te hebben doorgebracht kan ik jullie vertellen dat er voldoende mensen zijn die maar een zeer beperkte aanleiding nodig hebben om een tik uit te delen. Jullie denken dus dat dit bij Badr niet het geval is. Ik denk van wel eigenlijk.

    On topic. Ik ben blij dat alles nu wat duidelijker is. Badr heeft een paar wangvledders uitgedeeld en met de rest niks te maken. Estelle gaat een tweede verklaring afleggen waarin ze niet meer voor Badr gaat liegen ( "die Koen zei dat ik er ouder uit zie dan Patricia Paay en mijn schatje heeft me toen alleen maar beschermd en een corrigerende oorvijg uitgedeeld") en justitie laat een aantal zaken liggen, waarvoor de bewijsvoering lastig is. Badr betert zijn leven en stopt ook met eventuele buitenschoolse activiteiten, om niet in hetzelfde schuitje te belanden als anderen (Brilleman, Fyeet etc).
    Badr k-1 kampioen 2013 en Mo Hari-Cruijff op het wk 2034.

  13. #688
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken
    Ik vraag mij echt af of je serieus bent.... Maar goed, ik zou wel eens willen zien als je aan het ziekenhuis bed van je pa/broer of misschien zelf zus zou staan die in Badr's "zone" zijn gekomen en invalide zijn getrapt..... Tja zus, "if you cant stand the heat get out of the kitchen"

  14. #689
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    10,10,10,10??

    De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.

  15. #690
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    http://www.zie.nl/video/m1mzvh8fcnjr

    De brand die Badr in 2008 zou hebben aangestoken bij een zwangere vrouw in opdracht van Gwenette M..
    heeft hij hier die brandwond ook van ?

  16. #691
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Incl. die brandstichting en 6 geweldsdelicten gok ik op minimaal 2 jaar gevangenisstraf onvoorwaardelijk.

  17. #692
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Prima, voor z'n 30ste weer in de ring en dan nog een jaartje of 10 domineren.. prima scenario.

  18. #693
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Quote Originally Posted by Frank Dux View Post
    Prima, voor z'n 30ste weer in de ring en dan nog een jaartje of 10 domineren.. prima scenario.
    Niet vervelend als je liefde voor de sport afhangt van 1 persoon? Wat zal jij gefrustreerd raken als ie nooit meer de ring in stapt.. Kan jij je dan wel beheersen itt je grote held?

  19. #694
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ja wel vervelend. Daarom hoop ik ook dat de beste man gauw vrij komt moraalriddertje.

  20. #695
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Incl. die brandstichting en 6 geweldsdelicten gok ik op minimaal 2 jaar gevangenisstraf onvoorwaardelijk.
    Ik gok op een taakstraf van 200 uur en twee jaar voorwaardelijk.

  21. #696
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Frank Dux View Post
    Ja wel vervelend. Daarom hoop ik ook dat de beste man gauw vrij komt moraalriddertje.
    Dan ben je ook geen echte fan van de sport. Tipje: haal Badr's ballen uit je ogen en stop sucking his nutsack....misschien zie je dingen dan weer wat helderder

  22. #697
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Niet vervelend als je liefde voor de sport afhangt van 1 persoon? Wat zal jij gefrustreerd raken als ie nooit meer de ring in stapt.. Kan jij je dan wel beheersen itt je grote held?
    ik zou iemand die de nick frank dux voert niet al te serieus nemen.

  23. #698
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Ik gok op een taakstraf van 200 uur en twee jaar voorwaardelijk.
    Misschien als die zelf gaat getuigen tegen z'n mattie Martha kan het nog omgezet worden in een taakstraf
    maar dan kan je wachten op een Brilleman scenario (iets met een olievat en afgesneden lichaamsdelen)

    Lijkt me dat die beter kan vastblijven.

  24. #699
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Dan ben je ook geen echte fan van de sport. Tipje: haal Badr's ballen uit je ogen en stop sucking his nutsack....misschien zie je dingen dan weer wat helderder
    Want Badr heeft niks met kickboksen te maken?
    Haal Badr's lul uit je kont, misschien dat je dan stopt met haten.

  25. #700
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    je kunt toch ook van de vechtsport houden en van badr. ik vond de vorige K-1 echt geen snars aan, het miste toch echt een man. een tournament met hari geeft toch wat extra spanning en dimensie aan zo'n toernooi en als je dat van niet vind dat ben je gewoon een hater. elke vechtsportfan moet het met me eens zijn dat de K-1 tournament van 2009 veel beter was dan die van 2010.

    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken
    Ja want hij is alleen buiten de ring een boefje, in de ring doet hij nooit iets verkeerd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •