MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 30 of 144 FirstFirst ... 202627282930313233344080130 ... LastLast
Results 726 to 750 of 3576
  1. #726
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Heeft allemaal met het (ontbreken van) normen & waarden te maken....
    Tja... Ik lees eigenklijk van beide kanten vrij domme dingen. Kennelijk betekent het nu compleet afserveren van Badr Hari nu ineens dat het wel goed zit qua normen en waarden. Maar volgens mij zit hij nog midden in een strafrechterljjk onderzoek en staat nog (ookal heeft hij de schijn duidelijk tegen) niks vast. Toch is het voor iedereen al een uitgemaakte zaak en zaken waarvoor hij eerder niet is veroordeeld (wat zeg ik; niet is vervolgd) worden nu weer als feit aangevoerd. Over normen en waarden gesproken...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #727
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nee, natuurlijk ben ik niet voor verkrachting, maar als ik een gevecht van Mike Tyson bekijk dan geniet ik daarvan ongeacht wat hij gedaan heeft.
    Ik was in die tijd ook een grote fan van Lennox Lewis en die gedraagt zich wel zoals jij het graag ziet.
    Los van jouw in mijn ogen rare moraal, zie jij niet verder dan je neus lang is.

    Indien je echt van deze sport houdt, wil je dat hij groter wordt toch? Om dat te laten gebeuren moet het meer mainstream worden en juist uit het criminele circuit worden getrokken. Hierdoor krijg je nog meer mensen die de sport gaan beoefenen en dus in principe nog mooiere gevechten. Ook zal Nederland zich nog beter kunnen profileren als vechtsport land.

    Wat Badr nu doet is alle vooroordelen bevestigen. Daarmee bewijst hij niet alleen zichzelf een hele slechte dienst, maar dus ook de gehele sport. En juist dat laatste schijn je maar niet te (willen) snappen.

  3. #728
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Zo kan je ook zeggen..waarom een schadevergoeding betalen als je onschuldig bent..;-)

    Hoe zuur het ook is, zal iedereen gewoon weer aanschuiven bij Badr's volgende gevecht. Alle fanboys, maar ook alle ''haters''..
    Misschien zelf ook nog een aantal mensen die tot voor de sensation mishandeling Badr niet eens kenden.
    Hoe verschrikkelijk zinloos zijn acties ook zijn buiten de ring, hij zal de stoelen altijd blijven vullen.

    Kan iemand hier als fan van de sport in alle eerlijkheid zeggen dat ze het volgende gevecht van Badr zullen boycotten vanwege zijn acties buiten de ring?
    Misschien omdat hij geld zat had en van het gezeik af wilde zijn, ik weet het niet. Feit is dat hij nooit schuldig bevonden is. MOcht badr weer in de ring staan zal ik die partij zeker kijken, waarschijnlijk als fan van zijn tegenstander. Maar ik gun het badr niet om weer in de ring te staan, ten minste niet tot hij zijn straf heeft uitgezeten.Als hij zijn straf heeft uitgezeten heeft hij geboet voor zijn daden en dan begin je weer met een (schone lei). Ik hoop dat hij er dan ook echt van geleerd heeft maar ben er bang voor.

  4. #729
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Tja... Ik lees eigenklijk van beide kanten vrij domme dingen. Kennelijk betekent het nu compleet afserveren van Badr Hari nu ineens dat het wel goed zit qua normen en waarden. Maar volgens mij zit hij nog midden in een strafrechterljjk onderzoek en staat nog (ookal heeft hij de schijn duidelijk tegen) niks vast. Toch is het voor iedereen al een uitgemaakte zaak en zaken waarvoor hij eerder niet is veroordeeld (wat zeg ik; niet is vervolgd) worden nu weer als feit aangevoerd. Over normen en waarden gesproken...
    Ken je het gezegde: Wise men never argue with fools, because people from a distance can't tell who is who.... Ben bang dat dat hier ook een beetje opgaat

  5. #730
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Zo kan je ook zeggen..waarom een schadevergoeding betalen als je onschuldig bent..;-)

    Hoe zuur het ook is, zal iedereen gewoon weer aanschuiven bij Badr's volgende gevecht. Alle fanboys, maar ook alle ''haters''..
    Misschien zelf ook nog een aantal mensen die tot voor de sensation mishandeling Badr niet eens kenden.
    Hoe verschrikkelijk zinloos zijn acties ook zijn buiten de ring, hij zal de stoelen altijd blijven vullen.

    Kan iemand hier als fan van de sport in alle eerlijkheid zeggen dat ze het volgende gevecht van Badr zullen boycotten vanwege zijn acties buiten de ring?
    Nee dat kan niemend zeggen, daarom zou hij nooit meer moeten vechten. Dat podium verdient hij niet. In interviews heeft ie weleens verteld hoe lekker het voelt voor hem wanneer hij opkomt...de zaal gevuld....iedereen uit zijn dak voor hem...

    dat gevoel, dat verdient hij niet meer, je kunt hem nog zo lang opsluiten, maar als je hem dat ontneemt, doet het hem echt pijn

    geen enkele organisatie, nergens meer laten vechten, beste straf

  6. #731
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Nee dat kan niemend zeggen, daarom zou hij nooit meer moeten vechten. Dat podium verdient hij niet. In interviews heeft ie weleens verteld hoe lekker het voelt voor hem wanneer hij opkomt...de zaal gevuld....iedereen uit zijn dak voor hem...

    dat gevoel, dat verdient hij niet meer, je kunt hem nog zo lang opsluiten, maar als je hem dat ontneemt, doet het hem echt pijn

    geen enkele organisatie, nergens meer laten vechten, beste straf
    Gaat never nooit gebeuren..

  7. #732
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Gaat never nooit gebeuren..
    helaas moet ik je daarin gelijk geven

  8. #733
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Los van jouw in mijn ogen rare moraal, zie jij niet verder dan je neus lang is.

    Indien je echt van deze sport houdt, wil je dat hij groter wordt toch? Om dat te laten gebeuren moet het meer mainstream worden en juist uit het criminele circuit worden getrokken. Hierdoor krijg je nog meer mensen die de sport gaan beoefenen en dus in principe nog mooiere gevechten. Ook zal Nederland zich nog beter kunnen profileren als vechtsport land.

    Wat Badr nu doet is alle vooroordelen bevestigen. Daarmee bewijst hij niet alleen zichzelf een hele slechte dienst, maar dus ook de gehele sport. En juist dat laatste schijn je maar niet te (willen) snappen.
    Dit dus

  9. #734
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wilders: Badr Hari na veroordeling land uit
    Van onze redactie
    AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokser Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweld.

    "Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko”, liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

    hehe, zelfs de "politiek" duikt erin
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #735
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Geertje ziet z'n kans schoon om wat zieltjes te winnen voor z'n partij.

  11. #736
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Geertje ziet z'n kans schoon om wat zieltjes te winnen voor z'n partij.
    Mooi, in de gevangenissen kom je bijna geen Nederlands gezicht tegen. Zal wel komen doordat de politie heel racistisch hoor, dat wel. Al kan je als Nederlanders meer straf krijgen als je een inbreker een trap verkoopt dan als je als bontkraagje een blondje neerprikt, maar de realiteit moet je nooit meetellen in dit soort gesprekken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #737
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Mooi, in de gevangenissen kom je bijna geen Nederlands gezicht tegen. Zal wel komen doordat de politie heel racistisch hoor, dat wel. Al kan je als Nederlanders meer straf krijgen als je een inbreker een trap verkoopt dan als je als bontkraagje een blondje neerprikt, maar de realiteit moet je nooit meetellen in dit soort gesprekken.
    Goedzo jongen, gooi lekker de frustraties van je af.

    Max. 400 x 125

  13. #738
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Rotop met die Wilders....wat een een DOM gelul. Badr is gewoon een hollander van marokkaanse afkomst...
    Wat betreft de "kleuren"in het gevang. Dat heeft eerder een sociologische oorzaak. Mensen van de onderklasse plegen nu eenmaal meer misdaad. Dat is overal ter wereld. Als hier iedereen wit was, dan waren het tokkies die het meest voor kwamen in het gevang. Vaak zijn toch migranten die onderaan de sociale ladder staan.

  14. #739
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Wilders: Badr Hari na veroordeling land uit
    Van onze redactie
    AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokser Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweld.

    "Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko”, liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

    hehe, zelfs de "politiek" duikt erin
    Ach gekke blondie wil ook scoren. Verkiezingsretoriek... Partij voor de Dieren wil ook aangifte doen tegen Hari : Hari zou sex hebben gehad met een domme gans

  15. #740
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wilders en Hari zijn allebei kansloze figuren.

  16. #741
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wilders moet helemaal zijn racistische bullshit bij zich houden
    beperkte dwaas dat het is .
    met wilders aan de macht breekt echt 3de wereld oorlog uit
    (ja ik vergelijk hem met hitler ja )
    gewoon straffen en daarna weer schoon schip dat gebeurt met elke nederlander waarom badr niet
    ik ben benieuwt hoe deze gezeik zijn amerikaanse dromen beiinvloed
    ik kom amerika bijv niet in door een paar gewelds delicten
    vraag me af of badr ook 5 jaar moet wachten tot ie een bewijs van goed gedrag mag halen

  17. #742
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ach gekke blondie wil ook scoren. Verkiezingsretoriek... Partij voor de Dieren wil ook aangifte doen tegen Hari : Hari zou sex hebben gehad met een domme gans
    lol

  18. #743
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Jippie, een politieke discussie over immigratie en gevangenis populaties nav het vermeend mishandelen van verschillende personen door een Nederlander (met Marrokaanse ouders. Zoals Wilders Hongaars, en die waren fout in WO II, bloed in zich heeft) uit een middenklasse gezin.
    Way to go (B)Asura.

    On topic.
    Denk dat de meeste hier niet ontkennen dat ze Badr een topvechter vinden en hem graag in de ring willen zien. Waar ik een beetje flauw van wordt is dat een aantal fanboys de daden op zich proberen goed te praten.
    Als hij zijn straf krijgt dan moet je idd wel een behoorlijke moraalridder zijn om te besluiten geen kaartje meer te kopen voor een gala waar hij vecht. Maar dat lijkt geen probleem want als je dan de afgelopen jaren consequent was geweest ging je toch al nooit naar gala's waar oa Dolman, Vrij, Nijman, Brilleman, Smit, Fyeet, Venetiaan, Lo-An Joe etc etc, vochten. Blijft er dus weinig over.....
    Bottom line : Hari moet gewoon een jaartje zitten en eens kijken of hij wat aan zijn anger management probleem kan doen. Maar ja, dan moet je wel eerst zelf onderkennen dat je een probleem hebt. Misschien dat Estelle hem daar bij kan helpen. die heeft toch tijd zat.

  19. #744

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Jippie, een politieke discussie over immigratie en gevangenis populaties nav het vermeend mishandelen van verschillende personen door een Nederlander (met Marrokaanse ouders. Zoals Wilders Hongaars, en die waren fout in WO II, bloed in zich heeft) uit een middenklasse gezin.
    Way to go (B)Asura.

    On topic.
    Denk dat de meeste hier niet ontkennen dat ze Badr een topvechter vinden en hem graag in de ring willen zien. Waar ik een beetje flauw van wordt is dat een aantal fanboys de daden op zich proberen goed te praten.
    Als hij zijn straf krijgt dan moet je idd wel een behoorlijke moraalridder zijn om te besluiten geen kaartje meer te kopen voor een gala waar hij vecht. Maar dat lijkt geen probleem want als je dan de afgelopen jaren consequent was geweest ging je toch al nooit naar gala's waar oa Dolman, Vrij, Nijman, Brilleman, Smit, Fyeet, Venetiaan, Lo-An Joe etc etc, vochten. Blijft er dus weinig over.....
    Bottom line : Hari moet gewoon een jaartje zitten en eens kijken of hij wat aan zijn anger management probleem kan doen. Maar ja, dan moet je wel eerst zelf onderkennen dat je een probleem hebt. Misschien dat Estelle hem daar bij kan helpen. die heeft toch tijd zat.
    zo is het.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  20. #745
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Op een forum kan het weleens voorkomen dat men het niet met elkaar eens is. Net zoals jij hebben ook mensen met een tegengeluid recht op hun mening. Als jij vindt dat zij geen bijdrage leveren dan is dat jouw mening, maar ik denk daar anders over. Wat zou het toch mooi zijn als iedereen jouw bril op zou hebben en iedereen hetzelfde dacht.
    Dat ben ik met je eens hoor. Lijkt me zelfs ook logisch op een "forum",toch? Maar waar ik me wel in verbaas is dat mensen de akties van Badr goed proberen te praten terwijl daar gewoon geen goed woord voor over is. En ik denk dat als we met ze alle van deze sport houden we het over het algemeen ook eens horen te zijn dat als iemand eigenhandig de sport een paar treden omlaag zet door zijn ondoordachte belachelijke akties wie die gezien de huidige situatie liever zien gaan als komen.

    Ik ga in dit geval niet alleen voor me eigen vermaak thuis op de bank.......

    Ik begrijp dat je er dan andere voorbeelden bij gaat halen,maar dat is appels en peren vergelijken. Hier in Nederland is de laatste jaren bijna een jacht aan de gang op de sport kickboksen,wat betreft media. En dan is iemand als Badr in Nederland 2012 niet te vergelijken met een Mike Tyson,of Michael Jackson. De media smult op dit moment van Badr Hari en zijn verhalen. Ik loop laatst in de supermarkt en hoor 2 oude vrouwtjes praten over "Badr Hari" WTF?? Dit kan en gaat niet positief uitpakken voor de sport in zijn geheel. En daar baal ik gewoon van kerel..

    Juist om die reden verbazen sommige reakties mij gewoon enorm,dat heeft op een gegeven moment niet alleen meer met een mening te maken,maar ook met normen en waarden die deze maatschappij maken wat het is!!

  21. #746
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat ben ik met je eens hoor. Lijkt me zelfs ook logisch op een "forum",toch? Maar waar ik me wel in verbaas is dat mensen de akties van Badr goed proberen te praten terwijl daar gewoon geen goed woord voor over is. En ik denk dat als we met ze alle van deze sport houden we het over het algemeen ook eens horen te zijn dat als iemand eigenhandig de sport een paar treden omlaag zet door zijn ondoordachte belachelijke akties wie die gezien de huidige situatie liever zien gaan als komen.

    Ik ga in dit geval niet alleen voor me eigen vermaak thuis op de bank.......

    Ik begrijp dat je er dan andere voorbeelden bij gaat halen,maar dat is appels en peren vergelijken. Hier in Nederland is de laatste jaren bijna een jacht aan de gang op de sport kickboksen,wat betreft media. En dan is iemand als Badr in Nederland 2012 niet te vergelijken met een Mike Tyson,of Michael Jackson. De media smult op dit moment van Badr Hari en zijn verhalen. Ik loop laatst in de supermarkt en hoor 2 oude vrouwtjes praten over "Badr Hari" WTF?? Dit kan en gaat niet positief uitpakken voor de sport in zijn geheel. En daar baal ik gewoon van kerel..

    Juist om die reden verbazen sommige reakties mij gewoon enorm,dat heeft op een gegeven moment niet alleen meer met een mening te maken,maar ook met normen en waarden die deze maatschappij maken wat het is!!
    Zo is dat.

  22. #747
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    die wilders is al helemaal niet serieus te nemen, zeg dat dan over mohammed B ofzo maar niet over Hari. dit is trouwens onmogelijk buiten het feit dat marokkaanse overheid hier nooit aan meegaat werken omdat ze nou eenmaal willen voor elke marokkaan die in europa zit dat die daar blijft(elke marokkaan weet dat). ook nog vanwege het feit dat hari dikke vriendjes is met de koning en de minister van sport, nou... en dat het volgens de EU regels helemaal niet kan. Hopelijk zien we Badr Hari zo snel mogelijk weer in de ring, het is zonde om de beste kickboxer niet in actie te kunnnen zien

  23. #748
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    die wilders is al helemaal niet serieus te nemen, zeg dat dan over mohammed B ofzo maar niet over Hari. dit is trouwens onmogelijk buiten het feit dat marokkaanse overheid hier nooit aan meegaat werken omdat ze nou eenmaal willen voor elke marokkaan die in europa zit dat die daar blijft(elke marokkaan weet dat). ook nog vanwege het feit dat hari dikke vriendjes is met de koning en de minister van sport, nou... en dat het volgens de EU regels helemaal niet kan. Hopelijk zien we Badr Hari zo snel mogelijk weer in de ring, het is zonde om de beste kickboxer niet in actie te kunnnen zien
    Idd, sahbi 'de beste kickboxer'. Mooi geformuleerd XD

    Btw, werkt je shiftknop niet?

  24. #749
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    man, man.. man 't is zelfs groot voorpaginanieuws op de Telegraaf

    en nu voelt Geertje Wilders zich ook ineens geroepen om maar wat te poken

  25. #750
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Wilders doet weer raar, je kan hier helemaal geen pasporten voor innemen. Dat zou betekenen dat als een Marokaan en een Nederlander samen iets flikken je die Marokaan zijn pas afneemt en die Nederlander niet. Dat is rechtsongelijkheid. Misschien wel jammer, maar toch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •