MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 144 FirstFirst ... 289101112131415162262112 ... LastLast
Results 276 to 300 of 3576
  1. #276
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Brandbom, wow dat is wel een hele ouwe. Maar ja, hij was een keer naar z'n ex gereden om het huis van z'n ex in de fik te steken.
    Dat verhaal klopt dus niet. een broodje aap verhaal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Als het op marokko.nl staat geloof ik het:

    "Ze was vreemdgegaan, en hij had eerst haar auto in brand gegooid, die hij zelf voor haar had gekocht, Maar blijkbaar was dat niet genoeg, en hij gooide ook haar huis in brand,"

    http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2091284.html
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  3. #278
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    'Kickbokser Badr Hari bekent mishandeling zakenman'

    donderdag 2 augustus 2012 07:14
    De beruchte kickbokser Badr Hari heeft aan de politie bekend dat hij zakenman Koen Everink heeft geslagen in een skybox in de Amsterdam ArenA. Eerder ontkende de 27-jarige Hari dat hij betrokken was bij het incident.
    Tijdens de politieverhoren zou de kickbokser hebben gezegd dat hij niet als enige verantwoordelijk is voor de ernstige verwondingen van Everink, meldt De Telegraaf donderdag.

    Opgepakt
    Hari heeft Everink tijdens dancefeest Sensation White naar eigen zeggen één klap gegeven. Er zouden nog meer mensen betrokken zijn bij de zaak. Een mededader van Hari is al opgepakt, schrijft de krant.


    De verklaringen van Hari staan haaks op zijn eerdere beweringen. Hij ontkende alle aantijgingen en zou niets van het incident hebben gezien of gemerkt. Eind juli werd Hari toch gearresteerd en op 28 juli is zijn voorarrest met twee weken verlengd.

    Het is niet duidelijk of Hari ook heeft bekend dat hij mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air Jeroen van de Berg vorig jaar heeft geslagen.

    Slachtoffers
    Hari's nieuwe liefde Estelle Cruijff is ook al verhoord door de politie maar bleef ontkennen dat Hari betrokken was bij de mishandeling van Everink. Omdat de kickbokser een gedeeltelijke bekentenis heeft afgelegd, wordt zij opnieuw door de recherche gehoord.

    De politie heeft afgelopen weken ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers van Hari. Het gaat om de ex-vriendin van de kickbokser en haar broer. Zij hebben nog geen aangifte gedaan, maar volgens de politie is de kans groot dat dat alsnog gebeurt.


    Bron: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...g-zakenman.htm
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #279
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  5. #280
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Begin van het einde...
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #281
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Gaat er niet goed uitzien voor em, ben benieuwd naar die andere zaken...
    Als het allemaal zo blijkt te zijn heb ik er overigens geen probleem mee dattie de bak in gaat, en wat mij betreft mag tie dan ook wegblijven uit de ring...

    Maar eerst maar eens afwachten hoe het zich ontwikkelt...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #282
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ppppppfffff weg met die kerel,leugenaar kan dus ook worden toegevoegd aan het rijtje

  8. #283
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Nooit meer de ring in laten die gozer. Kan hem niet meer serieus nemen bah.

  9. #284
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default .

    Maar hij had het toch niet gedaan? .................

  10. #285
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    damn wat een kerel zeg.. zo zonde.

    Na al die verhalen moest er wel iets van waar zijn. En idd dat was dus ook zo. En Hari maar stellig beweren dat hij van niks weet blablabla.

  11. #286
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    I told you so... het was overduidelijk dat Hari schuldig is en loog.

    En nu opdonderen met die kerel.

  12. #287
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zal wel voorpagina worden weer van iig de Telegraaf, maar de Elsevier was er vannacht al vroeg bij om het bericht te publiceren dat Badr Hari bekent zou hebben.

  13. #288
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    'EEN KLAP' van iemand als Badr Hari zou als een slag met een dodelijk wapen gezien kunnen worden.

  14. #289
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    En die estelle heeft voor hem gelogen haha. Die moet nu nogmaals verhoord worden.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  15. #290
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Deze zaak kent helaas veel slachtoffers
    En voor Pardoel, ik schrijf het woord slachtoffers niet tussen aanhalingstekens... 'reputatie schade' dan weer wel.

  16. #291
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    En die estelle heeft voor hem gelogen haha. Die moet nu nogmaals verhoord worden.
    Haha ja Best gek dat ik daarvan geniet maar dat doe ik wel.

  17. #292
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Als het op marokko.nl staat geloof ik het:

    "Ze was vreemdgegaan, en hij had eerst haar auto in brand gegooid, die hij zelf voor haar had gekocht, Maar blijkbaar was dat niet genoeg, en hij gooide ook haar huis in brand,"

    http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-2091284.html
    Wat een verhalen daar, begint echt op een slechte soap te lijken. Wat is trouwens een zemmel?

  18. #293
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Haha ja Best gek dat ik daarvan geniet maar dat doe ik wel.
    en ik geniet mee!

  19. #294
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat een verhalen daar, begint echt op een slechte soap te lijken. Wat is trouwens een zemmel?
    Zemmel betekent 'homo' of 'fl.ikker'. Het heeft enkele jaren geleden zijn intrede gedaan in de straattaal, dus ook de Nederlandse jeugd gebruikt het tegenwoordig.
    Last edited by Atila; 02-08-2012 at 09:01.

  20. #295
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik had al zo'n vermoeden dat er wat naar buiten zou komen want zijn voorarrest moet verlengd worden en de politie speelt dit aardig via de media.

    Het meest schokkend van het hele verhaal vind ik dat hij toch niet blijkt af te wassen. Ik denk dat binnenkort naar buiten komt dat Ruud ook niet zelf stofzuigt. Kan Estelle dat allemaal weer zelf doen.

  21. #296
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    4 jaar later dan gehoopt maar gelukkig zien we hem nu een tijdje niet/nooit meer terug in de sport.

    wat een loser!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #297
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ppppppfffff weg met die kerel,leugenaar kan dus ook worden toegevoegd aan het rijtje
    LOl, ben je echt verbaasd?????

    Kom op man, je wist toch al lang dat hij iets gedaan had. En met zijn psychische stoornis (daar kunnen wij denk ik zo langzamerhand wel van spreken) is "slechts 1 klap" waarschijnlijk ook niet helemaal accuraat.

  23. #298
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ik hoop dat alle daders gewoon voor de gehele mishandeling/poging tot doodslag worden veroordeeld en dat ze niet gaan muggenziften over wie nou precies welk aandeel had, zodat ze elkaar lekker de schuld gaan geven en er niet kan worden bewezen wie wat heeft gedaan. Zoals bij die zaak van die 2 vluchtende overvallers op een scooter die een man doodreden maar niet bewezen kon worden wie achter het stuur zat....

  24. #299
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg laat hem de gp nog een x spelen en dan wegwezen met die vent

    wel mooi dat marokforum iedereen weet natuurlijk wat er gebeurd is hehe

  25. #300
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ook goed afgestemd met zijn Estelletje... Die naait ie nu ook een oor aan aangezien ze in haar eerste verklaring dus gelogen heeft en zich daar nu voor mag verantwoorden....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •