MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 78 of 144 FirstFirst ... 286874757677787980818288128 ... LastLast
Results 1.926 to 1.950 of 3576
  1. #1926
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    ah dus nu is heeft Badr ook de titel "Draaideur cr...."

    Met 3 maanden kunnen we Petrosyan vs Hari verwachten qua gewicht 70kg

    ik ben stiekem blij met de door Badr's zelf gecreeërde situatie.

    ps: moderator titel mag weer worden aangepast *update Badr voorlopig vast
    Last edited by 123trisweat; 13-11-2012 at 18:07.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #1927
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het is gewoon ongelooflijk, echt ONGELOOFLIJK. Hoe kun je nou zo debiel zijn? Geldt voor hen allebei.

    Maar goed, ergens is het ook wel heel erg grappig.

  3. #1928
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha....

    "hij heeft er van geleerd"

    Wat een bak zeg, nu is het niet alleen een loser, nu is het een loser met het verstand van een kleuter.

    Wat een mongool
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #1929
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    tja estelle... een 'badboy' als lover hebben klonk waarschijnlijk van te voren een stuk leuker dan dat het daadwerkelijk is geworden he?! lol
    maar nee die twee verdienen elkaar wel. samen hebben ze misschien een IQ wat net niet op een hand te tellen is.
    dit is echt zo ongelofelijk achterlijk dat ik haast denk dat badr dit bewust heeft gedaan... misschien ligt hij graag in een celletje ofzo, who knows

  5. #1930
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Don't worry hij komt vanmiddag gewoon vrij.
    Lol, just lol

  6. #1931
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Zelfs ik zit er soms naast. Had hem graag weer in de ring gezien, maar dit was geen slimme actie.
    Max. 400 x 125

  7. #1932
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    John van de heuvel ziet er blij uit

  8. #1933
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Zelfs ik zit er soms naast. Had hem graag weer in de ring gezien, maar dit was geen slimme actie.
    'geen slimme actie' is volgens mij zelfs zacht uitgedrukt. dit is echt lachwekkend dom!
    in 3 dagen tijd al 4x de fout in gegaan?! lol

  9. #1934
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand de topictitel aanpassen? ... Hoe dom kun je zijn, of heeft dhr Hari gewoon schijt aan alles?

  10. #1935
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het serieus gewoon simpelweg niet begrijpt en de gevolgen van zijn acties niet inziet.
    Volgens mij zou een psychologisch onderzoek bij hem geen overbodige luxe zijn, het zal mij niks verbazen als dan blijkt dat hij niet helemaal handelingsbekwaam is.

  11. #1936
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het vaak voor Hari opgenomen in threads of ben neutraal gebleven, maar kom op zeg, is die gast nou echt zo dom, of heeft hij werkelijk schijt aan alles?
    Ik denk dat het een mix van beide is.
    Ik vroeg vanmiddag aan mijn dochter van bijna 11 jaar of zij wist wat horeca was, zelfs zij wist mij te vertellen wat het was.
    Sorry hoor, maar laat hem nu maar lekker branden tot aan de rechtzaak.
    Wetende dat elke stap die je zet geobserveerd gaat worden en dan doodleuk contact met getuigen zoeken, en tweemaal een horeca gelegenheid bezoeken.
    Ik hoop dat hij de komende tijd er slecht van zal slapen.
    Aan de andere kant hoop ik hem wel weer in de ring te zien, want buiten zijn levensstijl om vind ik hem nog steeds de spectaculairste vechter die er ooit geweest is in de K1.

  12. #1937
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het serieus gewoon simpelweg niet begrijpt en de gevolgen van zijn acties niet inziet.
    Volgens mij zou een psychologisch onderzoek bij hem geen overbodige luxe zijn, het zal mij niks verbazen als dan blijkt dat hij niet helemaal handelingsbekwaam is.
    Hij heeft pas geleden een psychologisch onderzoek gehad.

  13. #1938
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Die jongen is niet dom en daarnaast heeft hij een hele goede advocaat... Dit is dus niks anders dan gewoon simpelweg schijt hebben aan hetgeen de rechtbank hem op heeft gelegd. Meer dan goed dat ie weer vastzit.

  14. #1939
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik vind het wel lelijk hoe sommige mensen over badr praten. Badr heeft achterlijke dingen gedaan zoals natrappen maar veel van jullie doen hier precies het zelfde, jullie trappen hem na en sommige ook nog is behoorlijk onder de gordel.

    Voor alle badr haters, jongens, koop een taart en vier het.
    Home mtk-gym.nl


  15. #1940
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Maxima vindt Badr een beetje dom.

  16. #1941
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik vind het wel lelijk hoe sommige mensen over badr praten. Badr heeft achterlijke dingen gedaan zoals natrappen maar veel van jullie doen hier precies het zelfde, jullie trappen hem na en sommige ook nog is behoorlijk onder de gordel.

    Voor alle badr haters, jongens, koop een taart en vier het.
    Nouja dit soort gedrag is ook een beetje een klap in het gezicht van fans die hem tot nu toe verdedigd hebben. Hij belooft beterschap, maar doet vervolgens precies het tegenovergestelde. Dus wat mij betreft mag ie best een beetje wat over zich heen krijgen. Daarnaast is dit wel zo verschrikkelijk dom dat het werkelijk elke beschrijving tart.

  17. #1942
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik vind het wel lelijk hoe sommige mensen over badr praten. Badr heeft achterlijke dingen gedaan zoals natrappen maar veel van jullie doen hier precies het zelfde, jullie trappen hem na en sommige ook nog is behoorlijk onder de gordel.

    Voor alle badr haters, jongens, koop een taart en vier het.
    Het verschil zit hem tussen over hem praten in vergelijk met fysiek iemand trappen. Zowel binnen de ring als buiten. Ik neem aan dat jij dit verschil ook kan zien, sticks and stones buddy.
    Deze man verdiend de lading stont die hij over zich heen krijgt dubbel en dwars.

    Als je het daar moeilijk mee hebt kun je misschien beter dit topic links laten liggen.

    maar speciaal voor jou:

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #1943
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Het is inderdaad een lompe actie.. toch een horecagelegenheid bezoeken en dan ook nog even gewoon lekker 2 getuigen..

    Ik snap er helemaal niets van.. zo moeilijk moet het toch niet zijn..

    Door zo ene komt, de toch al niet in het beste daglicht gezette vechtsport, steeds weer lekker in het nieuws..
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #1944
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    zowel badr als die estelle zijn mediageil.
    naar de utrechtsestraat en de aandacht weer opzoeken.
    eigen schuld dikke bult. het iq van badr met die van estelle samen is minder dan zijn gewicht maar hebben ze dan geen verstandige mensen om hun heen.
    sjonge sjonge ik kan het niet vatten. vrijdag zat hij nog te slijmen bij de rechter van ik heb spijt bla bla, en dan dit.
    Als ie nog een beetje verstand heeft vraagt ie om ie in de dezelfde bajes te komen als balrak heeft ie temisnte een goede sparringpartner

  20. #1945
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Nero

  21. #1946
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hij heeft pas geleden een psychologisch onderzoek gehad.
    Inzake deze beschuldigingen?

  22. #1947
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Inzake deze beschuldigingen?
    inzake de hem ten laste gelegde misdrijven. Een algemeen psychologisch onderzoek meen ik waar het volgende uit naar boven kwam:

    " Uit psychologisch onderzoek bij Badr Hari is naar voren gekomen dat de vechtsporter teveel succes had op te jonge leeftijd. Zijn zelfbeeld zou onevenwichtig zijn, maar zijn persoonlijkheid is gezond"
    Last edited by mario the count; 13-11-2012 at 19:22.

  23. #1948
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik vind het wel lelijk hoe sommige mensen over badr praten. Badr heeft achterlijke dingen gedaan zoals natrappen maar veel van jullie doen hier precies het zelfde, jullie trappen hem na en sommige ook nog is behoorlijk onder de gordel.

    Voor alle badr haters, jongens, koop een taart en vier het.
    Meen je dit nu serieus? Hij heeft achterlijke dingen gedaan? De lijst met achterlijke dingen blijft maar groeien...
    Hoe had jij verwacht dat mensen hier op zouden reageren dan? Kom op man, als je zulke lompe acties maakt kun je verwachten dat mensen zo gaan reageren.

    Btw hoef je geen hater te zijn om in te zien dat wat Badr doet gewoon te triest voor woorden is.

  24. #1949
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    Meen je dit nu serieus? Hij heeft achterlijke dingen gedaan? De lijst met achterlijke dingen blijft maar groeien...
    Hoe had jij verwacht dat mensen hier op zouden reageren dan? Kom op man, als je zulke lompe acties maakt kun je verwachten dat mensen zo gaan reageren.

    Btw hoef je geen hater te zijn om in te zien dat wat Badr doet gewoon te triest voor woorden is.
    Laat me raden, jij bent perfect?
    Jij maakt geen fouten, jij doet alles zoals het hoort je rijdt niet door rood je stopt keurig voor voetgangers op VOP's.
    Ik wou dat ik jou was, jij bent perfect.
    Ow wacht dit is internet daar is iedereen perfect.......

  25. #1950
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    Meen je dit nu serieus? Hij heeft achterlijke dingen gedaan? De lijst met achterlijke dingen blijft maar groeien...
    Hoe had jij verwacht dat mensen hier op zouden reageren dan? Kom op man, als je zulke lompe acties maakt kun je verwachten dat mensen zo gaan reageren.

    Btw hoef je geen hater te zijn om in te zien dat wat Badr doet gewoon te triest voor woorden is.
    Ik wordt er een beetje flauw van. Ik wil niet de hele discussie hari vs bonjasky weer uitlokken, maar de badr fans zaten bonjasky toen helemaal de huid vol te schelden omdat hij niet doorvocht na nagetrapt te zijn. Maar iemand die meerdere keren geweld heeft gebruikt tegen mensen die ongetraind zijn en geen geweld tegen hem gebruikten mag je niet bekritiseren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •