MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 144 FirstFirst ... 678910111213142060110 ... LastLast
Results 226 to 250 of 3576
  1. #226
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    bullshit, ik bash hem niet, maar dat het me enorm boeit sinds de beerput is opengegaan, kan ik niet ontkennen, ik viel werkelijk van de ene verbazing in de andere

    en over mij:
    er zijn zelfs threads aangemaakt door zijn ultieme nuthuggers hier op mixfight in de pit toen hij gewonnen had van Saki
    tegen mij en Dirk3 (geloof ik)

    Owee je iets negetiefs over hem zegt of schrijft, dan ben je geen hater, maar dan word je juist gehaat!

    wat hij teweeg brengt bij zijn fans of mensen die hem niks (meer) vinden of haters zoals jullie zeggen, dat is echt ongekend, werkelijk nog nooit gezien dit

    ik kan niet 1 vechter opnoemen die zo omstreden is als Badr, zie ook de media

    welk doel zou ik hemelsnaam moeten bereiken? dat hij vastzit?

    dit is nou weer precies zo'n achterlijke reactie, er valt echt niet te praten met dit soort gasten, alles word meteen op de man gespeeld

    ' jij haat hem, jij wilt hem kapot maken, zeg het in zijn gezicht dan'


    allemaal van dat soort bullshit
    Dirk5...

    He's a bad boy!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #227
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind meneer Hari een mongool eersteklas, altijd al gevonden, maar... Ik begrijp de explosieve uitbarstingen soms wel. Pak je effe een dienstje aan de deur zie ik het vaak genoeg, van die sjonnies die zich even willen bewijzen tegenover de stoere bekende vechtsporter, vooral met een slok op. Een weldenkend mens doet dat niet. En aangezien iemand als Hari er absoluut niet mee om kan gaan wordt het snel een foute boel. Absoluut niet goed te keuren, maar dit gebeurd vaker dan men denkt en dat is dieptriest. Ik doel niet op het geneuzel aan de deur maar meer als men zich reeds in de desbetreffende uitgaansgelegenheid bevind. Zulk gedrag moet ook wel bestraft worden vind ik (in Hari zijn geval gebeurd dat direct, lol) altijd lastig dit soort dingen. Nogmaals ik keur dit absoluut niet goed, maar de zakenlui in kwestie zullen wel wat gedaan/gezegd hebben om dat allemaal te triggeren. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in deze zaak.
    Je praat inderdaad poep. En die uitbarstingen zijn helemaal niet begrijpelijk. Badr hari en enkele andere prof vechtsporters hebben mensen mishandelt. Zoals Remy zegt "Alles is verbaal op te lossen." Wees een vent en gedraag je (slaat op Badr niet jou). Elk mens moet met kritiek leren omgaan.

  3. #228
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Je praat inderdaad poep. En die uitbarstingen zijn helemaal niet begrijpelijk. Badr hari en enkele andere prof vechtsporters hebben mensen mishandelt. Zoals Remy zegt "Alles is verbaal op te lossen." Wees een vent en gedraag je (slaat op Badr niet jou). Elk mens moet met kritiek leren omgaan.
    Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden. Iedereen die de dojo ingeweest is ooit leert beheersing en respect op de eerste plaats, heb ik ook gedaan. Meneer Hari kan dat blijkbaar niet, hebben we vaak genoeg gezien en daarom zeg ik dat ik dat wel begrijp die uitbarstingen, mischien moet hij niet meer stappen, tja wie zijn wij omdat te bepalen? :P dus het is nergens voor nodig om te zeggen dat iemand poep praat, het is totaal overbodig, ik deel gewoon mijn ervaring betreft zulke voorvallen en ik keur deze acties absoluut niet goed. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
    Fat girlz need lovin too!



  4. #229
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Bah, fuck die typos, het duurt veel te lang met laden om ze te veranderen, lang leve internet op de mobiel, hehehe
    Fat girlz need lovin too!



  5. #230
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden.
    I see what you did wrong there

    Er is in dit verhaal maar één mafkees en die heet B.Hari. Je probeert er een rationele verklaring voor te zoeken. Ik kan je alvast vertellen dat die er niet is. Hij weet zelf niet wat hij met die agressie aan moet en het komt er te pas en te onpas uit. Er zijn geen terechte aanleidingen of redenen voor, er is geen oorzaak waardoor zijn gedrag logisch en of begrijpelijk is. Het wordt ineens en zonder reden zwart voor zijn ogen en die zwaar getrainde vechtmachine neemt de boel over en verandert zijn omgeving in een rampgebied, keer op keer op keer op keer. Hij heeft hulp nodig voordat hij iemand in zo´n raas vermoord.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  6. #231
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    I see what you did wrong there

    Er is in dit verhaal maar één mafkees en die heet B.Hari. Je probeert er een rationele verklaring voor te zoeken. Ik kan je alvast vertellen dat die er niet is. Hij weet zelf niet wat hij met die agressie aan moet en het komt er te pas en te onpas uit. Er zijn geen terechte aanleidingen of redenen voor, er is geen oorzaak waardoor zijn gedrag logisch en of begrijpelijk is. Het wordt ineens en zonder reden zwart voor zijn ogen en die zwaar getrainde vechtmachine neemt de boel over en verandert zijn omgeving in een rampgebied, keer op keer op keer op keer. Hij heeft hulp nodig voordat hij iemand in zo´n raas vermoord.
    Misschien helpt een lange (5 tot 10 jaar) vakantie op kosten van de staat wel...

  7. #232
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

    Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

    Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

    Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  8. #233
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Hij krijgt wat hem toekomt. Kan mezelf nog een post herinneren van niet zo lang geleden, waarin moeders poste hoe ze beschreef hoe haar zoon zwaar is mishandeld met soortgelijke verwondingen zoals bij Koen op het been na. Meeste zijn het denk ik alweer vergeten, omdat hij zoveel mensen kapot gemaakt heeft. Kan die post alleen niet meer vinden. En de broer van zijn moeders kind heeft toegetakeld. Snap niet dat de politie al die zaken niet mee nemen. Begrijp ook niet dat Mike Passenier zo'n slappe houding tov van badr aanneemt. Zo'n kerel wil je toch nooit meer in zijn gym. Hij zou echt is een mentor moeten hebben waar hij ontzag voor heeft en diep respecteert. Deze man kun je in ieder geval nooit meer laten vechten, dan kun je wachten totdat het vreselijk mis gaat. Denk ook dat voor sommige mensen de agressie alleen maar groter wordt, wanneer ze full contact vechtsporten doen. Hij kan er in ieder geval een lange tijd over gaan nadenken.

  9. #234
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

    Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

    Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

    Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!
    Heb zelf ook een 55+ kilo Rottweiler gehad. God rest his soul! Schat van een beest, in ieder geval voor ons gezin. Erg vriendelijk karakter. Had echter ook z'n momenten waarbij hij 'vreemd' begon te doen tegen vreemden. Heb 'm dan ook altijd in de gaten gehouden. Ik weet wel dat indien hij een keer goed de fout in zou gaan, ik er denk ik korte metten mee gemaakt zou hebben. Hoe zeer het me ook aan het hart was gegaan. Het feit dat ik er voor kies een hond te hebben, mag immers niet ten koste gaan van de veiligheid van anderen. Gelukkig is het altijd goed gegaan en heeft hij uiteindelijk bijna 14 mogen worden.

    Moraal; Badr lijkt me een aardige vent. Op momenten komt hij erg sympathiek over. Ik ben dan ook een fan van hem als sportman. Hij heeft echter ook zijn 'vreemde' momenten. Van enkele van die momenten hebben we nu een aantal malen live mee mogen genieten. Kennelijk is hij nu ook een aantal keren buiten de ring goed de fout ingegaan. Mensen zijn daar het slachtoffer van geworden. Indien de rechter hem schuldig bevindt aan hetgeen hem telaste wordt gelegd, zal hij voor een bepaalde tijd uit de maatschappij worden gehaald. Het zal jammer zijn hem dan voorlopig niet meer in de ring te zien.

  10. #235
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nu al medelijden met het celmaatje van Badr....

  11. #236
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ik heb nu al medelijden met het celmaatje van Badr....
    Ik denk dat Badr veel nieuwe vrienden zal maken in de PI.

  12. #237
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Kan hij lekker rustig nadenken over wat hij heeft gedaan. :P

    Nee maar serieus op een gegeven moment verdien je niet eens meer wat je hebt, hij heeft zoveel bereikt, zoveel verpest.

  13. #238
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden. Iedereen die de dojo ingeweest is ooit leert beheersing en respect op de eerste plaats, heb ik ook gedaan. Meneer Hari kan dat blijkbaar niet, hebben we vaak genoeg gezien en daarom zeg ik dat ik dat wel begrijp die uitbarstingen, mischien moet hij niet meer stappen, tja wie zijn wij omdat te bepalen? :P dus het is nergens voor nodig om te zeggen dat iemand poep praat, het is totaal overbodig, ik deel gewoon mijn ervaring betreft zulke voorvallen en ik keur deze acties absoluut niet goed. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
    Nu begrijp ik je beter. Er is een groot verschil tussen begrijpen dat iemand zo de fout in kan gaan en voorstellen. Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat iemand als Hari met zo'n kort lontje, met zwaar geweld kan reageren op iets kleins als een verbale uitdaging. Maar dat begrijp ik niet. Want ik en 99.9% van de wereld zou daar anders mee om gaan. Zo zie ik het althans.

  14. #239
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik denk dat Badr veel nieuwe vrienden zal maken in de PI.
    Denk wel dat er zat mensen voor hem willen koken

  15. #240
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

    Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

    Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

    Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!

    Als je mij Badr zou gaan noemen had ik je ook gebeten!

  16. #241
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Inderdaad. Hoe kun je je talent zo vergooien??? Mits hij een instelling had gehad zoals bijvoorbeeld Messi en echt alleen maar voor de sport zou leven denk ik dat hij ongekende hoogtes had kunnen bereiken in deze sport... Zo verschrikkelijk dom en volgens mij ook niet al te best gemanaged (al kan een manager natuurlijk ook maar tot op een zekere niveau invloed hebben).
    Last edited by Kemal; 31-07-2012 at 19:48. Reason: quote op offtopic post

  17. #242
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Voor alle fan boys, hij zit in PI Nieuwegein.
    Stuur m een kaartje haha

  18. #243
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Whats the verdict? hoe lang moet hij daar blijven dan?
    Fat girlz need lovin too!



  19. #244
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Dat is (nog) niet bekend, ik neem aan eerst 3 maanden en dan zal de bewijslast inmiddels wel rond zijn. Het blijft speculeren.

  20. #245
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Float like a Badrfly, sting like a bee!!

  21. #246
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Jezus, gaan wij het nou weer die kant op trekken?? Kom op zeg.

    Moslim/christen/marokkaan/nederlander, allemaal niet de issue hier. Het gaat om een gozer die niet goed wijs is, zich structureel misdraagt en de sport schaadt. Punt.

  22. #247
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    hmmm vreemd (mischien ook niet) mijn reactie op Guile is verwijderd. Nu is zijn post ook verwijderd dus ik neem aan dat dat een bevestiging is dat dit soort uitspraken hier niet thuis horen.

  23. #248
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Jezus, gaan wij het nou weer die kant op trekken?? Kom op zeg.

    Moslim/christen/marokkaan/nederlander, allemaal niet de issue hier. Het gaat om een gozer die niet goed wijs is, zich structureel misdraagt en de sport schaadt. Punt.
    Precies, vandaar dat ik ook op Guile reageerde.

  24. #249

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Helaas geeft Hari het slechte voorbeeld voor weer een hele genratie rel-bontkraagjes die onze samenlevinghandenvol geld gaan kosten, maarwaar we niks tegen mogen doen want ze "verrijken" onze cultuur.

    Bedankt Badr, je bent een topmocro!
    dit soort opmerkingen draagt ook niet echt bij aan de sportieve sfeer, maar blijkbaar hebben sommige mensen een bepaalde neurotische drang om te beledigen/provoceren.
    Last edited by cholitzu; 31-07-2012 at 20:23.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  25. #250
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen met zn alle niet meer als afwachten wat er met badr gaat gebeuren,
    Dus aan die mini relletjes hier tege elkaar schieten we al helemaal niets op ??
    neemt niet weg dat ook iedereen weet dat badr een hele grote vechter is met heel veel talent,
    Deze man trekt veel mensen naar de evenementen omdat je met hem vuurwerk kunt verwachten,
    Helaas kan hij zichzelf niet onder controle houden mocht ie een opstootje krijgen buiten de ring, Als badr schuldig blijkt te zijn hoop ik natuurlijk wel dat die de straf krijgt die die hoort te krijgen net als ieder ander, Maar mocht het met een sisser aflopen dan hoop ik dat we badr snel terug zien in de ring,
    Want jongens zeg nu eerlijk het blijft een geweldige vechter!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •