MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 118 of 144 FirstFirst ... 1868108114115116117118119120121122128 ... LastLast
Results 2.926 to 2.950 of 3576
  1. #2926
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    'Blessure'?
    Ja. Je weet wel. Een boo-boo.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2927
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Er zit wel een kern van waarheid in, maar dat maakt hem zelf niet minder schuldig. Ik geloof best wel dat die mannetjes om hem heen zich onaantastbaar voelen als ze met hem gaan stappen, maar het is juist aan hem om hun in te temmen dan.
    Idd. Als blijkt dat telkens als je met die mensen gaat stappen er dingen gebeuren die jou en anderen in de problemen kunnen brengen,en je kunt ze niet indammen...waarom blijf je dan met dat groepje op stap gaan?

  3. #2928
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    112
    Zaak-Badr Hari volgend jaar pas hervat


    Woensdag 23 oktober 2013 16:18
    Het duurt nog drie maanden voordat de zaak tegen kickbokser Badr Hari verder gaat. Dat laat het Openbaar Ministerie weten aan AT5.
    Op 22 januari wordt de eis verwacht in de zaak. Voor de zekerheid is ook 23 januari ingeruimd. Het Openbaar Ministerie laat weten dat het onderzoek van de Rijksrecherche nog niet is afgerond.
    Twee weken geleden begon de inhoudelijke behandeling van de zaak, maar die werd toen stilgelegd. Het strafdossier is namelijk uitgelekt naar verschillende media en de Rijksrecherche onderzoekt nu hoe dat heeft kunnen gebeuren.

    Badr Hari staat terecht voor in totaal zeven mishandelingen, waaronder die van zakenman Koen Everink

    http://www.at5.nl/artikelen/113498/z...aar-pas-hervat


  4. #2929
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Nou, dat wordt wel lekker uitgesmeerd zo. Goed voor zijn carričre!

  5. #2930
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Hij kan dus gewoon knokken tegen Ignashov @ Legend.

  6. #2931
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hij kan dus gewoon knokken tegen Ignashov @ Legend.
    Sterker nog, hij is al in Moskou ;-)

  7. #2932
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Is me dat even een interessante en relevante partij.

  8. #2933
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Is me dat even een interessante en relevante partij.


    Gegarandeerd 600.000+ kijkers op RTL-7: "Fight Night: Badr en Estelle in Moscow, featuring Ignashov"
    It's okay to be white

  9. #2934
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    De van valsheid in geschrifte verdachte Eric Kuster (47) had vorige jaar op het feest van Sensation White in de Amsterdam Arena wel een kaartje voor het VIP-deck, maar behoorde niet tot de door transportondernemer Peter Steenbakkers uitgenodigde gasten vanskybox 233. Dat blijkt uit het onderzoeksdossier van de zaak. Naar eigen zeggen was Kuster wel 'verschillende keren' in de box. De laatste keer was 'ongeveer drie kwartier a een uur voor het incident', zo vertelde hij aan de rechter-commissaris.

    Rondje

    Hij zegt in de koninklijke lobby miljonairsondenemer Yves Gijrath tegen het lijf gelopen te zijn. Van hem hoorde hij dat Estelle en Badr er ook waren. Hij zegt die avond zelf samen met Badr ook nog een rondje door de Arena te hebben gelopen. Na het incident heeft hij de gewonde Koen Everink zien zitten.

    Estelle


    Kuster kende Estelle Cruijff al meer dan elf jaar, zei hij. Met Badr Hari had hij nog contact totdat deze werd opgepakt in de zomer van 2012. Hari mocht na zijn voorwaardelijke vrijlating geen contact hebben met getuigen. Maar hij had op zondag 11 november in de ochtend wel contact met Kuster, in het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam. 'We hebben niet over de avond van het incident gesproken. Wel hebben we het gehad over de detentie van Badr en over de rechtszaak.'

    Peter


    Over het vertrek uit de Arena zegt Kuster: 'U vraagt mij naar aanleiding van mijn verklaring hoe ik ben weggegaan uit de Arena. Ik ben naar de eerste uitgang die ik zag gelopen en dat was een draaitrappetje direct in de buurt van de box van Peter [Steenbakkers]. Ik ben naar een lagere verdieping gegaan. Daar ben ik via de tribune het stadion uiteindelijk uitgegaan. Hoe ik precies ben gelopen weet ik met meer. Op die tribune die onder de skyboxen lag en die leeg was kwam ik Peter en een donkere man met een staart tegen. Peter vertelde mij dat er een vechtpartij in zijn box had plaatsgevonden en dat hij even geen zin had in politie ook omdat hij een bedrijf moest runnen. Ik vroeg Peter of Badr bij de vechtpartij betrokken was geweest. Peter zei: "dat zou kunnen".'
    De rechtszaak tegen Badr Hari en medeverdachte Ferhat Y. gaat op 22 januari verder.

  10. #2935
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Badr Hari strooit met geld

    AMSTERDAM - In afwachting van de hervatting van zijn strafproces voor onder meer de mishandeling van Koen Everink in de ArenA, besloot Badr Hari zijn zinnen te verzetten bij de autodealer. De omstreden kickbokser kocht daar een gloednieuwe Lamborghini, die hij cadeau deed aan zijn moeder.




    Badr Hari
    Foto: ANP





    Dat schrijft de vechtmachine op Twitter. ,,Ik had mijn moeder een auto beloofd als ik wat ouder en rijker zou zijn. Dus bij dezen, mam. Veel plezier ermee!"
    De rechtszaak tegen Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.
    Terwijl Hari dus met geld strooit, maakte Koen Everink afgelopen week in De Telegraaf bekend dat hij opnieuw moet worden geopereerd aan zijn enkel, waaraan hij ernstig gewond raakte tijdens Sensation in de ArenA. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ik hoop dat dankzij de nieuwe operatie de voortdurende, helse pijnen in mijn enkelgewricht en onderbeen wat afnemen", zo zei hij.
    Badr Hari ontkent nog altijd dat hij Everink zwaar lichamelijk letsel toebracht. Volgens Badr gaf hij slechts een corrigerende tik met de buitenkant van zijn hand.


    https://twitter.com/Team_Badr_Hari/s...566529/photo/1



    Aldus de Telegraaf. Ik geloof er alleen geen reet van, maar goed..

  11. #2936
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Badr heeft geen twitter toch?

  12. #2937
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Dit is weer typisch de media. Die auto is van hemzelf. Paar maanden geleden zag je ook al video's en foto's waarin hij zelf rijdt.
    Eigenaar van MMA Finest.

  13. #2938
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Badr Hari ‏@Team_Badr_Hari 26 augustus After all this years and a million fake accounts I'm starting today whit my real personal message to all my people thank you for all your

    Door die 'whit' denk ik dat het Badr zelf wel is

  14. #2939
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Twitteraccount is van Badr. Gegarandeerd dat dit een bullshitbericht is. Die foto van die Aventador is oud om te beginnen. Verder is het gegaan zoals vaker: Eerst AT5 die het oppikt, vervolgens neemt de Telegraaf het over en daarna het AD en de rest. We kunnen vinden van Badr wat we willen, maar hier laat ie wel haarfijn zien hoe de media met hem omspringt en hoe de media in het algemeen werkt. Dat ze dit plaatsen geeft ook wel wat aan hoor.

  15. #2940
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Dat is inderdaad wel het echte account van badr, die even laat zien hoe kansloos de media berichten overneemt zonder te checken.

    http://glamora.ma/2013/11/badr_hoaxt...dse_media.html

  16. #2941
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nou nou, 'hoaxt' de Nederlandse media. Hij hoaxte zichzelf bij Sensation White, dit stelt toch niets voor? Leuk grapje man, Mama Hari, Redouan Hari voorin en Soufian Hari in de achterbak. Lachen gieren brullen met de familie Hari

  17. #2942
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Badr en Estelle deze keer echt uit elkaar

    De relatie tussen Estelle Cruijff en Badr Hari zou in zwaar weer verkeren. Sterker nog, Estelle wil Badr volgens insiders aan de kant zetten. Tot op heden zou ze echter de schijn ophouden, omdat ze bang is voor de reacties van de buitenwereld.



    © ANP.
    © anp.'Er zijn tal van momenten geweest dat ze de stekker uit de relatie wilde trekken', vertelt een anonieme bron aan Story. 'Als puntje bij paaltje komt, doet ze het toch niet. Ze is bang voor wat anderen gaan roepen. Zo van: 'Zie je wel, we hebben je toch gewaarschuwd?' Estelle vindt dat ze voor heel Nederland voor schut staat.'

    Badr verblijft volgens het weekblad momenteel in Rusland, waardoor Estelle en de bokser gescheiden leven. Volgens de bron sturen ze elkaar geen lieve sms'jes meer, maar berichten vol verwijten. "Estelle heeft haar hart gevolgd en dat is haar duur komen te staan. Voor Badr maakte ze een eind aan haar huwelijk met Ruud. Ze gaat al maandenlang door een hel."

    Estelle is sowieso niet goed in knopen doorhakken, weet de insider. "Ze was ook al jarenlang ongelukkig getrouwd met Ruud en bleef toen ook doormodderen."

  18. #2943
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    ach meisie toch...

  19. #2944
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    mooi!! kan ie zich weer 1000 procent op zijn trainingen stortten!!

  20. #2945
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Pfff damn... Dit zag ik dus nooit aankomen... Ik dacht die twee zijn voor altijd samen en niks zal daar tussen komen. Ware liefde voor eens en altijd! Kan me ook niet voorstellen dat badr uberhaupt slechte eigenschappen heeft waar zij zich aan kan storen. Totale shock dit!

  21. #2946
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    ze wil Overeem, of in dit geval Alistair Overheen

  22. #2947
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou der wel doen hoor...

  23. #2948
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    doen is iets anders dan sponsoren.

  24. #2949
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    alles bij elkaar gezet.. Badr Gate..
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #2950
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Werd inderdaad tijd, kan die eindelijk weer voluit trainen en het kickbokswereldje domineren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •