MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 114 of 144 FirstFirst ... 1464104110111112113114115116117118124 ... LastLast
Results 2.826 to 2.850 of 3576
  1. #2826
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Deze dans ontspringt hij niet hoor en hierna heeft het OM nog wat verassingen voor hem in petto. Nu men ziet dat verklaren en getuigen tegen hari kan gaat de beerput open. Er lopen meerdere onderzoeken naar hem dus we zullen hari de komende jaren vaak kunnen bewonderen in de rechtzaal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  2. #2827
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Toch blijf ik me verbazen. Hoe is het mogelijk dat vechtsportfans waarbij je mag verwachten dat het begrip respect hoog in het vaandel staat zich in allerlei bochten wringen om, een professionele vechter die vrouwen structrueel mishandelt, te verdedigen en zijn beestachtige daden te nuanceren. Dit is het grote probleem van onze sport. Ik kan er werkelijk niet bij..... In mijn kringen ben je een lage laffe hond als je vrouwen sloopt... Wtf is er mis met de rest?
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  3. #2828
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Ik hoop niet dat je serieus bent

    Dus Schilt, Overeem, Aerts en Saki stellen geen reet voor en hebben nooit wat voorgesteld in het K1 wereldje. Weer wat nieuws geleerd op dit forum
    Dank voor je slechte samenvatting. Aerts was idd zeker op zn retour toen, k1 vechter behoort idd altijd van een mma vechter te winnen in de k1. En idd saki en zimmerman stellen relatief weinig voor en kun je tot de subtop rekenen. Net als de Zogenaamd grote overwinningen op subtoppers karaev en leko. Van sem winnen was knap maar ja , every dog has his day.

    Benieuwd wat je hiervsn gaat bakken in je volgende dronken samenvatting van mn posts.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #2829
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je gaf aan dat Aerts op zijn retour was, maar stemde op Aerts toen er werd gevraagd wie de WGP zou winnen. Dat is de editie waarin Badr hem wegzette. Het bewijs is hier te vinden http://www.mixfight.nl/forum/poll.ph...do=showresults

    Aan je posts te lezen heb je warme nostalgische gevoelens voor jouw helden, maar het zou je sieren om wel eerlijk te blijven.
    Badr heeft ook van een Sem Schilt in zijn prime gewonnen, dus ik zie niet in waarom hij niet van Aerts en Hoost zou kunnen winnen. Die verloren zelfs in hun prime met regelmaat.

    Goed bezig sherlock......... Wat moet dit dan betekenen? Ik heb ook ingezet dat ajax van milan ging winnen. Dus omdat ik op aerts heb gestemd mag badr vrouwen slaan en uitgaanspubliek zonder enige aanleiding verminken? Laten we aub bij de xaak badr blijven, nooit gedacht dat mijn vbookie gedrag op deze manier nog tegen me gebruikt zou worden Rofl

    Aerts was toen op zn retour , blijkbaar ken je de aerts uit zijn prime niet , ik kan je vertellen dat die weergaloos was en dat badr toen kansloos de ring uitgetrapt was. Ik hoopte dat Aerts wgp zou winnene en stem zoals vaker op degene die ik bewonder en steun, wat is je punt?
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  5. #2830
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Feit is dat we het nooit zullen weten. Maar een 4x kampioen en een 3x kampioen geef ik veeeeeeel meer kans dan een 0x kampioen. En die 7 keer kampioen werden ze toen de k1 stacked was met slopers. Hari is 0x kampioen geworden terwijl er amper concurrentie was en de k1 op sterven na dood was. Hij had zelfs de kans maar werd toen boos omdat zijn tegenstander kon blocken. Tja case closed. Opsluiten die handel.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  6. #2831
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je vergelijkt appels met peren. Het is nogal een verschil of je met kleine kinderen loopt te flikflooien of een miljonair met een grote bek aanvalt. Zie jij echt alles zo zwart wit?
    Alsof die miljonair ook maar iets tegen badr gezegd heeft. Hoe dom ben jij eigenlijk? Tering zeg. Je gelooft die debiele verdediging dat koen everink wel ff een getraindr vechter en zn vrouw gaat dissen. Ja man, ja. Je bent of te dom om te poepen of een hele lelijke troll.

    Het wil er bij jou niet in dat badr een pyschopaat en schizofreen is. Hij heeft geen aanleiding nodig. Hij ontploft zomaar en mishandelt zomaar mensen omdat hij knettergek en gevaarlijk is. Deal with it. En wat vind je van het feit dat je grote held meerdere vrouwen in elkaar beukt? Hoe praat je dat goed trollguy?
    Last edited by Mike; 10-10-2013 at 18:55.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #2832
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Je gelooft die debiele verdediging dat koen everink wel ff een getraindr vechter en zn vrouw gaat dissen.
    En daarbij ook nog een die sowieso al als gevaarlijke crimineel bekend staat.

  8. #2833
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Nou, een topic als dit blijft altijd in leven.

  9. #2834
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En daarbij ook nog een die sowieso al als gevaarlijke crimineel bekend staat.
    Ja psies,

    En in de stad gaat het verhaal anders. De vriend van badr was boos dat zijn date bij sensation die koen kende en met hem danste en zoende. De man was jaloers en in zn trots gekrenkt. Das inderdaad aanleiding om iemand gehandicapt te schoppen..............
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  10. #2835
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat is Estelle toch ook een fijne dat ze maar achter die man aan blijft lopen. Ik gun het niemand, maar als zij een paar flinke peren krijgt, dan zat het er toch wel aan te komen. Je weet het nooit bij zo'n labiel als Hari.

  11. #2836
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En daarbij ook nog een die sowieso al als gevaarlijke crimineel bekend staat.
    En dat wist everink van zijn vriend van de berg die niet langdaarvoor door die zelfde hari is gemolesteerd in de club air, wederom zonder enige aanleiding. Tja en dan nog die gek verdedigen en hopen dat ie weer snel in de ring stapt. Bizar.....
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  12. #2837
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Ja psies,

    En in de stad gaat het verhaal anders. De vriend van badr was boos dat zijn date bij sensation die koen kende en met hem danste en zoende. De man was jaloers en in zn trots gekrenkt. Das inderdaad aanleiding om iemand gehandicapt te schoppen..............
    Badr werd ja vlak daarvoor nog ff geinterviewd. Hij gaf ja toen al aan dat ie er een gezellige avond van ging maken. Nu weten we ook wat hij daarmee bedoelde.

  13. #2838
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wat is Estelle toch ook een fijne dat ze maar achter die man aan blijft lopen. Ik gun het niemand, maar als zij een paar flinke peren krijgt, dan zat het er toch wel aan te komen. Je weet het nooit bij zo'n labiel als Hari.
    Dat dan weer wel hahahaha

    Ik heb goede hoop, want wat je ook zegt van hari de man is wel consequent hij heeft al zijn wijven flinke tikken verkocht. Boze tongen beweren zelfs dat estelle ze al gehad heeft.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  14. #2839
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Dank voor je slechte samenvatting. Aerts was idd zeker op zn retour toen, k1 vechter behoort idd altijd van een mma vechter te winnen in de k1. En idd saki en zimmerman stellen relatief weinig voor en kun je tot de subtop rekenen. Net als de Zogenaamd grote overwinningen op subtoppers karaev en leko. Van sem winnen was knap maar ja , every dog has his day.

    Benieuwd wat je hiervsn gaat bakken in je volgende dronken samenvatting van mn posts.
    Ik ben geen fan van de persoon Saki, maar hem een subtopper noemen is niet echt terecht.

  15. #2840
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Saki is een topper, momenteel nr. 1 zelfs.

  16. #2841
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    trouwens ik kwam er net pas achter, badr heeft toen dat "anabolen incident" op televisie kwam zijn relatie met papa mike verbroken? omdat hij zogenaamd een slechte naam had.

  17. #2842
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Saki is een topper, momenteel nr. 1 zelfs.
    Niet in de ogen van Mike, want als je overwinningen niet 10 jaar geleden waren dan telt het niet.
    Max. 400 x 125

  18. #2843
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Badr Hari in zijn ferrari



    ik weet niet of hij het echt is, maar hij blaast 300 km/p over de weg.

  19. #2844
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Goed bezig sherlock......... Wat moet dit dan betekenen? Ik heb ook ingezet dat ajax van milan ging winnen. Dus omdat ik op aerts heb gestemd mag badr vrouwen slaan en uitgaanspubliek zonder enige aanleiding verminken? Laten we aub bij de xaak badr blijven, nooit gedacht dat mijn vbookie gedrag op deze manier nog tegen me gebruikt zou worden Rofl

    Aerts was toen op zn retour , blijkbaar ken je de aerts uit zijn prime niet , ik kan je vertellen dat die weergaloos was en dat badr toen kansloos de ring uitgetrapt was. Ik hoopte dat Aerts wgp zou winnene en stem zoals vaker op degene die ik bewonder en steun, wat is je punt?

    Mijn punt is dat jij wedstrijden inschat met je emoties en niet met je verstand. Badr mag een klootzak 1e klas zijn, maar om te zeggen dat hij nooit wat heeft gewonnen en een subtopper was is belachelijk. Tyson sloeg ook vrouwen en heeft zelfs gezeten voor verkrachting. Moet ik hem nu ook een slechte vechter vinden?

    Noem mij nog eens een vechter die schilt op ko kan verslaan? Het lukt alleen de subtopper Hari. Thom Harinck gaf al aan Dat Badr de meest getalenteerde jonge was die hij heeft gezien, maar Mike ik weet zeker dat jij het beter weet dan hem.
    Max. 400 x 125

  20. #2845
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Niet in de ogen van Mike, want als je overwinningen niet 10 jaar geleden waren dan telt het niet.
    ?

  21. #2846
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    MOSCOW – Moroccan kick boxer Badr Hari was driving his Ferrari at the Moscow highway at the speed of stunning 309 km/h and recorded it with his mobile phone.

    The kick boxer posted the video of his crazy driving on social networks. During the weekend Hari was in Moscow where he watched a boxing match between Wladimir Klitschko and Alexander Povjetkina.
    Badr Hari should learn by the end of October the sentence for attempted murder in the Netherlands. He is threatened by 10 years in prison, which is the sentence asked by the Dutch prosecution.
    Allegedly he tried to kill Koen Everink.

    http://inserbia.info/news/2013/10/ba...highway-video/

  22. #2847
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ?
    Hij praat alleen over zijn oude helden, waar de huidige generatie niet van zou kunnen winnen.
    Max. 400 x 125

  23. #2848
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    De man die op 12 mei 2012 in de Amsterdamse club Jimmy Woo zou zijn mishandeld door Badr Hari is door de politie opgespoord. Dat bleek tijdens de behandeling van de feiten in de Jimmy Woo-zaak, één van de acht zaken waarvoor Badr Hari deze week terechtstaat. In deze zaak is Badr Hari verdacht van openlijke geweldpleging. De politie beschikte alleen over bewakingsbeeld waarop Badr Hari te zien is die lijkt te vechten, maar met wie was tot nu onbekend. De rechtbank zal in de reeks mishandelingszaken vele getuigeverklaringen moeten wegen.
    Door @Wim van de Pol

    Meisje


    Ter zitting bleek dat de politie het Jimmy Woo-"slachtoffer" inmiddels heeft gesproken. Deze zegt geen aangifte te willen doen. In verklaringen zegt hij dat hij in de club een meisje aansprak waar haar vriend zich over opwond. Volgens hem kwam Badr Hari er toen bij als 'een mediator'. Hij zegt tegen verschillende mensen te hebben geschreeuwd en gescholden, ook tegen Badr Hari. Daarna kreeg hij klappen en trappen en duwde iemand een gebroken glas in zijn gezicht.

    Glas


    Hij zegt niet te weten wie hem de klappen en trappen verkocht en ook niet wie het glas in zijn gezicht duwde. Een portier van een bewakingsbedrijf heeft als enige getuige verklaard dat het Hari was die het slachtoffer met het glas bewerkte. Hari's advocaat Marnix van der Werf noemt de verklaringen van deze getuige 'tegenstrijdig'. 'Ze verschillen als dag en nacht van elkaar', zei hij. Deze portier zei eerst dat Badr een kopstoot gaf en een glas stuk sloeg op een hoofd. In een latere verklaring weet hij niet meer of het een kopstoot of een vuistslag was. Hij hield wel overeind dat hij Badr Hari met een glas zag slaan.

    Overstuur

    Badr Hari zelf heeft verklaard dat één van zijn vrienden wilde slaan en dat hij dat verhinderde waarbij een glas dat zijn vriend in zijn hand had brak omdat Badr het tegen wilde houden. Het slachtoffer heeft gezegd dat hij tien minuten na het incident een telefoongesprek heeft gevoerd met Badr Hari waarin 'alles' zou zijn uitgesproken. 'Hee gap je was overstuur', zou Badr hebben gezegd. Van der Werf wilde weten of andere personen die op het beeld lijken te vechten nog zullen worden vervolgd. De officier van justitie liet weten dat 'er nog geen vervolgingsbeslissing over was genomen'.

    Serieuze fantasie

    Hari wordt ook verdacht zijn ex-vriendin in 2011 elkaar te hebben geslagen in haar appartement in de hoofdstedelijke Spuistraat, alsmede haar huisraad. Ook zij wilde geen aangifte doen tegen Hari maar heeft de politie wel één en ander verteld. Hari zou door het lint zijn gegaan nadat zij het aanlegde met een collega-kickbokser. Ze wil geen aangifte doen omdat ze rust wil. Ze zei Badr 'in basis een goede man' te vinden. De agressie zou volgens haar komen door iets in zijn jeugd en de invloed van drank en drugs. Badr Hari zelf heeft deze mishandeling ontkend en gezegd dat zijn ex 'serieuze fantasie' heeft.

    Blinq


    Deze zelfde toenmalige vriendin was aanwezig toen zij in februari 2010 aan de deur kwam bij Club Blinq in Amsterdam, met Badr en drie vrienden. De portier weigerde het groepje toegang omdat iemand sportkleding droeg. Daarop begon een 'kleine' metgezel van Badr Hari met een boksbeugel op de portier in te slaan. Getuigen beschreven de vechtpartij als drie mannen die de portier professioneel in elkaar sloegen. De vriendin van Badr Hari zegt niets van de vechtpartij te hebben gezien en zich met Badr te hebben verwijderd van de club. Hari zelf zegt niet te hebben deelgenomen aan het gevecht.

    Oogkas

    Volgens het Openbaar Ministerie is deze mishandeling in vereniging gepleegd en het lijkt het erop of Badr in ieder geval toestemming heeft gegeven. De portier heeft uiteindelijk geen aangifte gedaan en geen verklaring tegen Badr Hari ingediend. Hij was zwaar verwond: een deel van zijn oogkas bevond zich achter in zijn schedel. In een brief zegt hij dat hij niet meer weet wie de daders zijn. Voor de rechter-commissaris zei hij Badr Hari niet te hebben gezien. Vaststaat dat Badr Hari hem een bedrag heeft betaald, niet om schuld te bekennen maar om er van af te zijn.

    Danny K.

    Een rechter concludeerde dat het in tapgesprekken erop lijkt dat Danny K. en Dick V. - verdachten in een andere zaak - wilden bemiddelen met de portier. 'Ik ben effe voor die Lange bezig geweest', zegt V. tegen K. (...) Hij hoeft zich geen zorgen te maken alles is geregeld.' In een gesprek met Badr zegt V.: 'De petten kunnen altijd nog wat doen'. 'Ja dat weet ik', antwoordt Badr.
    Last edited by Nosferatu187; 10-10-2013 at 19:48.

  24. #2849
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat word een flinke boete in roebels.

  25. #2850
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gelezen dat hij ook een vrouw heeft overreden met z'n auto. Daarbij is de onderbeen ook zwaar verwond net zoals bij Koen. Ze is voor de rest van haar leven beperkt in haar bewegingen. Maar Badr heeft niets van zich laten horen aan de mevrouw. Wat een knuppel ben je dan...

    Als zijn been was overreden was het bye bye carrière!

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...msterdam.dhtml

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •