MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 144 123451151101 ... LastLast
Results 1 to 25 of 3576
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default Alles om en rond de strafzaak: Badr Hari *update: UITSPRAAK8

    Onderwerp Badr begin om 03:30 min.
    Met Remy Bonjasky aan tafel met coach / adviseur van Bahr Hari.

    http://www.omroepwnl.nl/video/detail...live-_14582266
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Thanks.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..
    Ja. Dat 'lieve jongen' commentaar viel me ook gelijk op. Maar ja. Hari is zijn client. Dus het zou raar zijn als hij hem gaat afkraken.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..
    Het werkt in het huidige politieke klimaat in Nederland. Logisch dat ie dat doet.
    Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

    Ik vind het zelf jammer dat hij geen vliegende knieën meer laat zien in de ring.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..
    Yvesje is we net Bij gehaald al 'adviseur' via Estelle denk ik. Die kent de historie niet. Heb hem niet vaak op een gala gezien in ieder geval. Kan me voorstellen dat Badr sympathiek kan overkomen, zeker al het je 'client' is. Hij was ook altijd heel vriendelijk en rustig in de club waar ik stond. Alleen wat minder tegen anderen soms.... Wordt vervolgd. Vraag me af hoeveel tijd de politie hem geeft om zich te melden na de vakantie, of dat hij meteen mee gaat bij aankomst. Moet Estelle alle koffers alleen dragen.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.
    Alleen bij de Badr buttboys. Maar die mochten hem sowieso al niet.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Yves is die engert die de Miljonair Fair organiseert. Die zal er dus inderdaad wel bijgehaald zijn via Estelle.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    badr loopt al een paar dagen rond in amsterdam.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    badr loopt al een paar dagen rond in amsterdam.
    Heeft ie geen auto meer dan?

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Met de fiets toch?

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    met de tram

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Location
    Curacao
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Fietsen op de stoep

  15. #15
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Yves is die engert die de Miljonair Fair organiseert. Die zal er dus inderdaad wel bijgehaald zijn via Estelle.
    Yep dat is die vieze pisnicht die Cruijff probeerde zwart te maken door emails te lekken van Rick van der Boog (ex-Algemeen Directeur Ajax) aan Arno Vermeulen (NOS Studio Sport). Gladjakker 1e klas.

    maar zoals Remco al zei:


  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Het werkt in het huidige politieke klimaat in Nederland. Logisch dat ie dat doet.
    Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

    Ik vind het zelf jammer dat hij geen vliegende knieën meer laat zien in de ring.
    speak for yourself aub!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Gelet op het feit dat veel forumleden graag willen zien dat er strenger gemodereerd wordt wil ik jullie bij deze vriendelijk doch dringend vragen om ontopic te blijven en te kappen met het offtopic geneuzel.
    Last edited by Kemal; 24-07-2012 at 21:43. Reason: ontopic
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  18. #18
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari voelt pijn en paniek na aangifte
    * dinsdag 24 juli 2012 | 20:47 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 24 juli 2012 | 20:56

    Badr Hari denkt dat er duidelijkheid komt rondom zijn situatie als hij binnenkort met de politie gaat praten, vertelt de kickbokser aan RTL Boulevard. Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen de vechtsporter.

    "Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen. Het is nu tijd voor duidelijkheid en daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."

    Verdriet en paniek
    Hij vervolgt: "Het is nu heel belangrijk dat ik m’n emotie niet de vrije gang laat gaan, want ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."

    Duidelijkheid
    Badr vertelt verder: "Ik denk dat het voor iedere partij heel heftig is. Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."

    © BN DeStem 2012

    Wanneer is dat verhoor nou?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    speak for yourself aub!
    Ik ben juist een fan van Remy dus dat gaat lastig.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Badr Hari ontboden door recherche

    Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over
    minstens twee gevallen van zware mishandeling.

    Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari
    wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al
    vandaag, bij de politie melden.

    Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie
    weet waar hij momenteel verblijft.

    Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden
    waaronder hij wordt verhoord.

    Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is
    in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...dr_Hari__.html
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #21
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    "Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen. Het is nu tijd voor duidelijkheid en daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."

    Verdriet en paniek
    Hij vervolgt: "Het is nu heel belangrijk dat ik m’n emotie niet de vrije gang laat gaan, want ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."

    Duidelijkheid
    Badr vertelt verder: "Ik denk dat het voor iedere partij heel heftig is. Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."
    Hij is dus niet stellig dat hij het niet gedaan heeft.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Hij is dus niet stellig dat hij het niet gedaan heeft.
    Idd dat viel mij dus ook toen ik dit las. Ik ben benieuwd wanneer hij naar NL komt en duidelijkheid gaat verschaffen.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Minstens twee gevallen van mishandeling? Het woord minstens klinkt niet al te best.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Idd dat viel mij dus ook toen ik dit las. Ik ben benieuwd wanneer hij naar NL komt en duidelijkheid gaat verschaffen.
    Hij is al weer in Nederland en schijnt vandaag zelfs verhoord te gaan worden (althans dat las ik).

  25. #25
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Badr bracht een nieuw type K1 fan met zich mee...alles draaide om de k.o.
    Een schaker als Remy werd als laf bestempeld...heel irritant als een groot kampioen zo wordt weggezet

    On topic:

    Ik denk dat hij nu echt moet brommen...we weten allemaal wel dat hij het gedaan moet hebben, maar hij is vaak de dans ontsprongen.

    Toch neig ik te denken dat Badr werkelijk zichzelf niet is wanneer hij doorslaat....dat er echt een andere Badr in hem naar boven komt...soort dr Jekyll, mr Hyde-verhaal...want als je zijn reactie leest, krijg je bijna medelijden met hem

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •