MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 29 of 144 FirstFirst ... 192526272829303132333979129 ... LastLast
Results 701 to 725 of 3576
  1. #701
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    http://crimesite.nl/component/conten...badr-hari.html

    Ferhat Y. is mede-verdachte Badr Har
    donderdag 16 augustus 2012 21:33



    De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Nederlander Ferhat Y. Dat heeft een betrouwbare bron aan Crimesite bevestigd. De 34-jarige Ferhat wordt ervan verdacht zwaar letsel te hebben toegebracht aan Koen Everink tijdens Sensation White in de Amsterdamse Arena. Opvallend detail: Ferhat was enkele weken na de mishandeling nog in Marbella in het gezelschap van Tottenham Hotspur voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie.

    Ferhat Y. was samen met Badr op de avond van de mishandeling in de inmiddels veelbesproken skybox in de Arena, waar zakenman Koen Everink op zeker moment binnenstapte. Everink maakte een opmerking die verkeerd viel bij Badr. Volgens Badr's advocaat Benedicte Ficq heeft hij toen "een klap met de bovenkant van zijn hand heeft gegeven in het gezicht van Everink". Voor andere verwondingen van het slachtoffer zou Badr volgens Ficq niet verantwoordelijk zijn.

    Daarvan wordt Ferhat Y. verdacht, een 34-jarige Eindhovenaar uit de wijk Woensel-Noord. Samen met een nog onbekende negroïde man zou hij Everink zo zwaar hebben toegetakeld, dat die zijn voet brak, waardoor Everink mogelijk de rest van zijn leven gedeeltelijk invalide is. Volgens Benedicte Ficq heeft Badr zich 'gedistantieerd' van deze gebeurtenissen.





    Over Ferhat Y. is weinig bekend, behalve dat hij werkte in een hotel in Geldrop, enkele panden in Eindhoven bezit en vechthonden fokt. Opmerkelijk is dat hij op zijn Facebook pagina foto's heeft gepubliceerd die een week voor zijn arrestatie zijn genomen, waarop hij samen met Rafael van der Vaart op een terras zit in het Spaanse Marbella. Ook heeft hij op die dag een foto van Sylvie van der Vaart gemaakt. Het is onduidelijk of het tweetal daadwerkelijk bevriend is met Ferhat Y. of dat er sprake was van een toevallige ontmoeting. De foto's werden genomen op 20 juli en op de 28e werd Ferhat Y. gearresteerd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #702
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    En dat hij in z'n privetijd vooralsnog medeverantwoordelijk is voor een mishandeling is zijn probleem. ik wil hem alleen maar graag in de ring zien. joh wat zal mij die koe van een everink boeien, van mijn part slaat die zijn tanden er ook mee uit. die koen zal hoe dan ook zich ook in zaken hebben bemoeit die hem niks aan gaan, badr zal echt niet zomaar hem tikken hebben uitgedeeld. we kunnen toch ook zeggen van die koen dat het oerdom is om ruzie te maken met badr en dan kun je dit wel verwachten. "if you can stand the heat get out of the kitchen" en dat is wel gebleken
    Wauw! A new low! Damn,wat zijn sommige mensen verknipt zeg!

  3. #703
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    PS: Silvie is lekker, eerst gezegd.

  4. #704
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ik lees een aantal reacties met de boodschap " ik kan me niet voorstellen dat". Na een aantal jaren in het nachtleven van Amsterdam te hebben doorgebracht kan ik jullie vertellen dat er voldoende mensen zijn die maar een zeer beperkte aanleiding nodig hebben om een tik uit te delen. Jullie denken dus dat dit bij Badr niet het geval is. Ik denk van wel eigenlijk.

    On topic. Ik ben blij dat alles nu wat duidelijker is. Badr heeft een paar wangvledders uitgedeeld en met de rest niks te maken. Estelle gaat een tweede verklaring afleggen waarin ze niet meer voor Badr gaat liegen ( "die Koen zei dat ik er ouder uit zie dan Patricia Paay en mijn schatje heeft me toen alleen maar beschermd en een corrigerende oorvijg uitgedeeld") en justitie laat een aantal zaken liggen, waarvoor de bewijsvoering lastig is. Badr betert zijn leven en stopt ook met eventuele buitenschoolse activiteiten, om niet in hetzelfde schuitje te belanden als anderen (Brilleman, Fyeet etc).
    Badr k-1 kampioen 2013 en Mo Hari-Cruijff op het wk 2034.
    Hahahaha

  5. #705
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Goh, wat heeft die Hari de kickbokssport kapot gemaakt zeg. Overal in het nieuws: de bekende kicbokser/vechtsporter Badr hari verdacht van zware mishandeling etc.

    Dan lees je hier zijn odnerontwikkelde fanboy comments als: "zolang hij maar in de ring staat, boeiend wat hij daarbuiten doet" en "hij zal nooit als eerste iets doen" en uiteraard "hunnie hebben het gedaan".

    Ik ben een week gebanned in dit topic omdat ik off-topic ging, gasten met zinnen zoals hierboven verdienen wat mij betreft een levenslange ban, voor het kapotmaken van de kickbokssport en pure achterlijkheid.

  6. #706
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    162
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs

    Deze partij vond ik altijd typerend Bard Har. Die ongelovelijke woede uitbarsting die daarna volgt.
    Kan iemand mischien het filmpje vinden van badr backstage?

  7. #707
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Misschien als die zelf gaat getuigen tegen z'n mattie Martha kan het nog omgezet worden in een taakstraf
    maar dan kan je wachten op een Brilleman scenario (iets met een olievat en afgesneden lichaamsdelen)

    Lijkt me dat die beter kan vastblijven.
    Brandstichting konden ze niks bewijzen toch? En voor die mishandelingen komt hij er waarschijnlijk vanaf met een simpele taakstraf en een paar jaartjes voorwaardelijk. Volgens mij wordt het zijn eerste veroordeling en zijn er (gelukkig) geen doden gevallen.

    Bij mij op het werk komen er zo vaak mensen met een taakstraf langs die veroordeeld zijn voor geweldsdelicten. Onder andere voor steekpartijen, openbare geweldpleging..noem maar op.

    Enige nadeel voor Badr is dat het zo breed uitgemeten word in de media. Dus misschien wil justitie in zijn geval wel een voorbeeld stellen door hem zwaar te straffen. Maar het zal mij verbazen als dit het geval is.
    Last edited by 54321; 17-08-2012 at 10:56.

  8. #708
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Goh, wat heeft die Hari de kickbokssport kapot gemaakt zeg. Overal in het nieuws: de bekende kicbokser/vechtsporter Badr hari verdacht van zware mishandeling etc.

    Dan lees je hier zijn odnerontwikkelde fanboy comments als: "zolang hij maar in de ring staat, boeiend wat hij daarbuiten doet" en "hij zal nooit als eerste iets doen" en uiteraard "hunnie hebben het gedaan".

    Ik ben een week gebanned in dit topic omdat ik off-topic ging, gasten met zinnen zoals hierboven verdienen wat mij betreft een levenslange ban, voor het kapotmaken van de kickbokssport en pure achterlijkheid.
    in dat opzicht is deze thread over Badr best wel een openbaring

    veel mensen hier met een aparte denkwijze

    als je als leek mee leest op mixfight.nl denk je gauw dat Badr's gedrag represtatief is voor veel mensen die vechtsport een warm hart toe dragen
    Last edited by Illest; 17-08-2012 at 10:56.

  9. #709
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    in dat opzicht is deze thread over Badr best wel een openbaring

    veel mensen hier met een aparte denkwijze

    als je als leek mee leest op mixfight.nl denk je gauw dat Badr's gedrag represtatief is voor veel mensen die vechtsport een warm hart toe dragen
    Nou inderdaad,het is toch te gek voor woorden hoe krom en kortzichtig sommige mensen zijn die hier posten.. Echt ongelofelijk!

    Echt totaal kansloos en leveren geen enkele (positieve) bijdrage in welke zin dan ook.

  10. #710
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Brandstichting konden ze niks bewijzen toch? En voor die mishandelingen komt hij er waarschijnlijk vanaf met een simpele taakstraf en een paar jaartjes voorwaardelijk. Volgens mij wordt het zijn eerste veroordeling en zijn er (gelukkig) geen doden gevallen.

    Bij mij op het werk komen er zo vaak mensen met een taakstraf langs die veroordeeld zijn voor geweldsdelicten. Onder andere voor steekpartijen, openbare geweldpleging..noem maar op.

    Enige nadeel voor Badr is dat het zo breed uitgemeten word in de media. Dus misschien wil justitie in zijn geval wel een voorbeeld stellen door hem zwaar te straffen. Maar het zal mij verbazen als dit het geval is.
    Het is voor justitie een ideale middel om ABC'er Hari eens flink aan de tand te voelen met
    betrekking tot een aantal bevriende Mokumse Mafia matties. Die advocaat van Hari is heel toevallig ook de vaste advocate van dat kliekje.

  11. #711
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Nou inderdaad,het is toch te gek voor woorden hoe krom en kortzichtig sommige mensen zijn die hier posten.. Echt ongelofelijk!

    Echt totaal kansloos en leveren geen enkele (positieve) bijdrage in welke zin dan ook.
    Heeft allemaal met het (ontbreken van) normen & waarden te maken....

  12. #712
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Heeft allemaal met het (ontbreken van) normen & waarden te maken....
    En het ontbreken van hersencellen.

  13. #713
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Als hij zich nou alleen buiten de ring misdroeg, dan kon ik er nog wel mee leven
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #714
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Als hij zich nou alleen buiten de ring misdroeg, dan kon ik er nog wel mee leven
    Voor mij is het meer andersom
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #715
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Nou inderdaad,het is toch te gek voor woorden hoe krom en kortzichtig sommige mensen zijn die hier posten.. Echt ongelofelijk!

    Echt totaal kansloos en leveren geen enkele (positieve) bijdrage in welke zin dan ook.
    Op een forum kan het weleens voorkomen dat men het niet met elkaar eens is. Net zoals jij hebben ook mensen met een tegengeluid recht op hun mening. Als jij vindt dat zij geen bijdrage leveren dan is dat jouw mening, maar ik denk daar anders over. Wat zou het toch mooi zijn als iedereen jouw bril op zou hebben en iedereen hetzelfde dacht.
    Last edited by Wiseguy; 17-08-2012 at 11:26.
    Max. 400 x 125

  16. #716
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Voor mij is het meer andersom

    was sarcastisch bedoeld
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #717
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Op een forum kan het weleens voorkomen dat men het niet met elkaar eens is. Net zoals jij hebben ook mensen met een tegengeluid recht op hun mening. Als jij vindt dat zij geen bijdrage leveren dan is dat jouw mening, maar ik denk daar anders over. Wat zou het toch mooi zijn als iedereen jouw bril op zou hebben en iedereen hetzelfde dacht.
    Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen zijn bril op hebben, want de wereld zou nog verknipter zijn als iedereen door dezelfde bril keek als de gemiddelde badr fanboy hier.

  18. #718
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen zijn bril op hebben, want de wereld zou nog verknipter zijn als iedereen door dezelfde bril keek als de gemiddelde badr fanboy hier.
    Ik vind Mike Tyson een geweldige vechter terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik vind Roman Polanski films mooi terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik hou van Michael Jackson muziek terwijl hij meerdere malen is aangeklaagd voor vanalles.

    Misschien zijn het allemaal verschrikkelijke mensen, maar ze zijn allemaal goed in wat ze doen en daarom bewonder ik hun talenten en met mij velen anderen.
    Max. 400 x 125

  19. #719
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja, jij bent een fan van verkrachters, ongeacht de tak van industrie waarin zij zich bevinden>>??
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #720
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik vind Mike Tyson een geweldige vechter terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik vind Roman Polanski films mooi terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik hou van Michael Jackson muziek terwijl hij meerdere malen is aangeklaagd voor vanalles.

    Misschien zijn het allemaal verschrikkelijke mensen, maar ze zijn allemaal goed in wat ze doen en daarom bewonder ik hun talenten en met mij velen anderen.
    Tuurlijk maar ik denk dat we hier allemaal wel vinden dat Badr goed kon knokken en dat we daar ook van kunnen genieten maar dan is het weer wat anders om al die ellende die hij veroorzaakt goed te praten of door de vingers te zien..

  21. #721
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik vind Mike Tyson een geweldige vechter terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik vind Roman Polanski films mooi terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik hou van Michael Jackson muziek terwijl hij meerdere malen is aangeklaagd voor vanalles.

    Misschien zijn het allemaal verschrikkelijke mensen, maar ze zijn allemaal goed in wat ze doen en daarom bewonder ik hun talenten en met mij velen anderen.
    ben je ook fan van George Michael?

    Are you looking for fast love, faster than your eyes...

  22. #722
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Tuurlijk maar ik denk dat we hier allemaal wel vinden dat Badr goed kon knokken en dat we daar ook van kunnen genieten maar dan is het weer wat anders om al die ellende die hij veroorzaakt goed te praten of door de vingers te zien..
    Het hoeft ook niet door de vingers te worden gezien, maar vind het wel jammer dat hij voorlopig niet in de ring staat.
    Max. 400 x 125

  23. #723
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik vind Mike Tyson een geweldige vechter terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik vind Roman Polanski films mooi terwijl hij iemand heeft verkracht.
    Ik hou van Michael Jackson muziek terwijl hij meerdere malen is aangeklaagd voor vanalles.

    Misschien zijn het allemaal verschrikkelijke mensen, maar ze zijn allemaal goed in wat ze doen en daarom bewonder ik hun talenten en met mij velen anderen.
    Ik vond tyson ook een geweldige vechter, als persoon een mongool. Hij is echter wel als beter persoon gaan leven dat is het minste wat hij kon doen. Micheal jackson is aangeklaagd maar naar mijn weten nog nooit schuldig bevonden. Hij heeft een schadevergoeding betaald waar de ouders van het zogenaamde slachtoffer mee akkoord zijn gegaan, iets wat je niet doet lijkt mij. Als mijn kinderen verkracht zouden zijn zou ik die vent kostte wat kost achter de tralies willen zien en kan je alsnog een schadevergoeding krijgen.

  24. #724
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ja, jij bent een fan van verkrachters, ongeacht de tak van industrie waarin zij zich bevinden>>??
    Nee, natuurlijk ben ik niet voor verkrachting, maar als ik een gevecht van Mike Tyson bekijk dan geniet ik daarvan ongeacht wat hij gedaan heeft.
    Ik was in die tijd ook een grote fan van Lennox Lewis en die gedraagt zich wel zoals jij het graag ziet.
    Last edited by Wiseguy; 17-08-2012 at 11:50.
    Max. 400 x 125

  25. #725
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik vond tyson ook een geweldige vechter, als persoon een mongool. Hij is echter wel als beter persoon gaan leven dat is het minste wat hij kon doen. Micheal jackson is aangeklaagd maar naar mijn weten nog nooit schuldig bevonden. Hij heeft een schadevergoeding betaald waar de ouders van het zogenaamde slachtoffer mee akkoord zijn gegaan, iets wat je niet doet lijkt mij. Als mijn kinderen verkracht zouden zijn zou ik die vent kostte wat kost achter de tralies willen zien en kan je alsnog een schadevergoeding krijgen.
    Zo kan je ook zeggen..waarom een schadevergoeding betalen als je onschuldig bent..;-)

    Hoe zuur het ook is, zal iedereen gewoon weer aanschuiven bij Badr's volgende gevecht. Alle fanboys, maar ook alle ''haters''..
    Misschien zelf ook nog een aantal mensen die tot voor de sensation mishandeling Badr niet eens kenden.
    Hoe verschrikkelijk zinloos zijn acties ook zijn buiten de ring, hij zal de stoelen altijd blijven vullen.

    Kan iemand hier als fan van de sport in alle eerlijkheid zeggen dat ze het volgende gevecht van Badr zullen boycotten vanwege zijn acties buiten de ring?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •