MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 74 of 144 FirstFirst ... 246470717273747576777884124 ... LastLast
Results 1.826 to 1.850 of 3576
  1. #1826
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    even afgezien van de hele rechtzaak, schuld en vrijspraak...


    Als hij niet mee kan doen met Glory, dan raken ze hem kwijt aan K1.

    ik ben echt heel benieuwd naar de ontwikkelingen, vooral nu Saki ook bij Mike traint.

    ik verwacht groot nieuws binnen 48 uur. Dat kan niet uitblijven...

    Als ik hem was zou ik het hele kickboksgebeuren in de steek laten en naar Amerika verhuizen om zich op het boksen te gaan richten. Nazeem Richardson, zijn zoon bear, sugar shane mosley en Bernard Hopkins schijnen helemaal lyrisch te zijn over Badr. Die paar maanden dat hij heeft meegetraind met ze heeft hij echt indruk gemaakt heb ik vernomen.

    Bijkomend heb je dan nog 2 voordelen: ten eerste is hij weg uit Nederland (op de 1 of andere manier komt hij hier toch altijd in de problemen terwijl dat in het buitenland niet zo is.) En ten tweede kan hij in het boksen echt groot geld gaan verdienen (nog veel meer als in het kickboksen).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1827
    Join Date
    May 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Als ik hem was zou ik het hele kickboksgebeuren in de steek laten en naar Amerika verhuizen om zich op het boksen te gaan richten. Nazeem Richardson, zijn zoon bear, sugar shane mosley en Bernard Hopkins schijnen helemaal lyrisch te zijn over Badr. Die paar maanden dat hij heeft meegetraind met ze heeft hij echt indruk gemaakt heb ik vernomen.

    Bijkomend heb je dan nog 2 voordelen: ten eerste is hij weg uit Nederland (op de 1 of andere manier komt hij hier toch altijd in de problemen terwijl dat in het buitenland niet zo is.) En ten tweede kan hij in het boksen echt groot geld gaan verdienen (nog veel meer als in het kickboksen).
    Yeah right, Badr gaat het wel effe maken in het profboksen. De gebroeders Klitschko gaan het zeker in hun broek doen.

    Beter kan hij het enige blijven doen waar hij wel goed in is: kickboksen. Hij was al een bezienswaardigheid met zijn freaky acties binnen en buiten de ring, dat is hij nu des te meer na deze hele toestand...

  3. #1828
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anton09 View Post
    Yeah right, Badr gaat het wel effe maken in het profboksen. De gebroeders Klitschko gaan het zeker in hun broek doen. .
    Gelukkig heb jij meer verstand van boksen als Nazeem Richardson, Bernard Hopkins en Shane Mosely !?

  4. #1829
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Gelukkig heb jij meer verstand van boksen als Nazeem Richardson, Bernard Hopkins en Shane Mosely !?
    Badr heeft niks te zoeken in boksen. Zijn wilde stoten en matige kin zijn een perfecte formule voor snoei harde jabs oplopen en makkelijk KO gaan. Kom op man, kijk eens naar een top bokser (bijvoorbeeld klitschko) en dan naar badr qua techniek.
    maar ik denk dat badr zich beter kan focussen op andere zaken voorlopig ipv prof boksen

  5. #1830
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gebruikt Badr techniek dan?

  6. #1831
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Hoort ook bij "the american way". Als je bij een gerenomeerde school gaat trainen prijzen alle ermee gelieerden je de hemel in. Iedereen die een week meetraint is meteen de nieuwe wereldkampioen. Internet staat vol met dat soort filmpjes, niet te serieus nemen, hoort er gewoon bij.

  7. #1832
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Hoort ook bij "the american way". Als je bij een gerenomeerde school gaat trainen prijzen alle ermee gelieerden je de hemel in. Iedereen die een week meetraint is meteen de nieuwe wereldkampioen. Internet staat vol met dat soort filmpjes, niet te serieus nemen, hoort er gewoon bij.
    Ja tuurlijk, die gasten hebben niets beters te doen. Die gaan voor hun lol uren van hun tijd besteden aan Badr

  8. #1833
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg dat boksen......lastig zeker na wat ik vanavond zag bij Klitschko. Proces kan nog heel lang duuren.

    Maar een wildcard voor 31dec Glory," the comeback kid"...............2e partij daar Remy tegenkomen...hahaha

    Zeg nooit nooit!

  9. #1834
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Voor de lol, nee voor dollars, je dacht toch niet dat badr daar gratis trainde omdat hij de verlosser van het zwaargewicht boksen is .

    hij is gewoon door Simon FF gestald in america om hem uit de probleemzone te houden. Goed plan alleen iets te kort.

  10. #1835
    Join Date
    May 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Gelukkig heb jij meer verstand van boksen als Nazeem Richardson, Bernard Hopkins en Shane Mosely !?
    Nee dat niet, zeg alleen maar: schoenmaker blijf bij je leest. Want Badr en profboksen lijkt mij geen gelukkige combi (voor Badr dan, de promotors zullen er wel blij mij zijn waarschijnlijk).

  11. #1836
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    "Mooi" om te zien hoe alle Badr nutthugers weer uit hun holen zijn gekropen en doen alsof deze idioot onschuldig is...wel een beetje tekenend voor het niveau helaas...
    Hahaha... Moet eigenlijk altijd wel lachen om jou... Alles wat ook een millimeter afwijkt van Badr afzeiken is voor jou "nutthuggen". Over niveau gesproken!

  12. #1837
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm heb je überhaupt iets meegekregen van de "uitspraak" gisteren?

    Vluchtgevaar - Omdat Badr voor zijn werk moet reizen wereldwijd kan hij niet vluchten. Als hij vlucht dan staat hij gelijk internationaal geregistreerd en dan kan hij gelijk opgepakt worden op het moment dat hij bij de douane staat.

    Intimidatie - hij mag geen contact hebben met slachtoffers, getuigen of zich begeven in het uitgaanscircuit.

    Dat laatste vindt ik de grootste flauwekul vechtsporter of niet iedereen die een klap uitdeelt zou mogelijk dodelijke afloop kunnen hebben ( iemand glijdt uit flikkert achterover en komt ongelukkig terug )

    Ik geloof niet dat Badr zich enig foutje kan permitteren als hij niet zo bekend was en veel in het nieuws was geweest was het misschien wat makkelijker geweest, maar door de media exposure is zijn bekendheid nu ook groter en zullen mensen hem ook eerder spotten.
    Inderdaad. Iedereen met een beetje hersens snapt dat het niet verstandig is om te vluchten. Maar we hebben het wel over badr he. Niet al zijn acties zijn even doordacht.
    En geen contact met de slachtoffers is ook niet al te slim bedacht. Dat hoeft hij natuurlijk niet zelf te doen.

  13. #1838
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ben benieuwd wat Badr nu gaat doen?
    Glory? K1? of toch boksen?
    1 ding kan in zijn voordeel zijn, hij is veel afgevallen, hierdoor is hij weer hopelijk lichter en sneller zoals voorheen. Want vind hem na Schilt 1 idd een beetje te veel maai en zwaai stoten als een kroeggevecht. Ik zie liever de badr daarvoor die was technischer.

    en had Badr geen contract getekend bij K1 voor 3 wedstrijden? waarvan de eerste in madrid was tegen Braddock Silva?
    Last edited by univers1l; 11-11-2012 at 11:08.

  14. #1839
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Dat is precies wat mij opviel na schilt 1 is heel zijn bouw veranderd en ook dus zijn manier van vechten.
    De oude badr vond ik ook zeker beter en mooier om te zien, denk aan tegen slowinski of hong man choi heel technisch.

  15. #1840
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    De oude badr vond ik ook zeker beter en mooier om te zien, denk aan tegen slowinski of hong man choi heel technisch.
    Eén van de mooiste technische partijen van Badr vond ik zijn 1e partij tegen Bonjasky. Daar zat echt alles in, mooie snelle bokscombo's, lowkicks, highkicks, knieen etc. Echt het hele repetoir. Ook Bonjasky vocht toen goed. Schitterende partij was dat.

  16. #1841
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Badr vs remy 3 zou ik voor tekenen. Scheelt dat ze beide weinig ritme hebben nu. Uiteindellijk pakt ghita toch iedereen

  17. #1842
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    ff mijn frustraties uiten;

    Badr vs John vd Heuvel!!!

    Wat een eikel is die John vd Heuvel een camerageile, wanne be Peter R de Vries.

  18. #1843
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    ff mijn frustraties uiten;

    Badr vs John vd Heuvel!!!

    Wat een eikel is die John vd Heuvel een camerageile, wanne be Peter R de Vries.
    Goed idee man!
    Vind wel dat hij ook de afwas moet doen erna als zijn matties het naschoppen voor hem doen.

  19. #1844
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    ben benieuwd wat Badr nu gaat doen?
    Glory? K1? of toch boksen?
    1 ding kan in zijn voordeel zijn, hij is veel afgevallen, hierdoor is hij weer hopelijk lichter en sneller zoals voorheen. Want vind hem na Schilt 1 idd een beetje te veel maai en zwaai stoten als een kroeggevecht.
    was geen kroeg maar een dance-event
    in kroegen heb je geen VIP ruimte
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #1845
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

  21. #1846
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    haha zoals Maxima dat zou zeggen: "Het was een beetje dom"..
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #1847
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat een pannenkoek.

  23. #1848
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Sow... Das al snel...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  24. #1849
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Inderdaad. Iedereen met een beetje hersens snapt dat het niet verstandig is om te vluchten. Maar we hebben het wel over badr he. Niet al zijn acties zijn even doordacht.
    En geen contact met de slachtoffers is ook niet al te slim bedacht. Dat hoeft hij natuurlijk niet zelf te doen.
    @ MuayThaiGuy,kom er maar in. Hoe ga je dit weer recht lullen?

    Wat een complete domme mongool is het ook.

  25. #1850
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    O ja, Badr gaat toch naar een horeca gelegenheid. Jeez,
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •