MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 51 of 144 FirstFirst ... 4147484950515253545561101 ... LastLast
Results 1.251 to 1.275 of 3576
  1. #1251
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm, ik een fan van Badr?
    Ik zal nooit fan zijn van iemand die onsportief gedrag vertoont in de ring ik heb Badr net zo hoog staan als bijvoorbeeld Cyril Abidi.
    Hmmm...Cyril Abedi, dat was toch die Fransman die "dikke maatjes" was met JLB ? Wat is daar van geworden eigenlijk ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1252
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Marc Dutroux werd ook niet afgeschilderd als "kindervriend" omdat hij kinderen een dak boven het hoofd gaf.

    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #1253
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hmmm...Cyril Abedi, dat was toch die Fransman die "dikke maatjes" was met JLB ? Wat is daar van geworden eigenlijk ?
    Doel meer op de worpen die hij deed op Peter Aerts nadat hij terug kwam van een hernia Ondanks herhaaldelijke verzoeken van de ref bleef hij Peter omgooien.

  4. #1254
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hmmm...Cyril Abedi, dat was toch die Fransman die "dikke maatjes" was met JLB ? Wat is daar van geworden eigenlijk ?
    Was die niet tegenwoordig bakker ergens in Marseille of Nice?

  5. #1255
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Was die niet tegenwoordig bakker ergens in Marseille of Nice?
    Een koekebakker ja.

  6. #1256

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Was die niet tegenwoordig bakker ergens in Marseille of Nice?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  7. #1257

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #1258
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Nog zo'n waste of talent.

  9. #1259
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    God, dat was me een film.

  10. #1260
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm, 100 partijen en artikelen geven geen beeld van een persoon net zo min als jouw postgedrag een reflectie zou zijn van hoe jij in het echte leven bent.
    Dit heeft niks met schuld/onschuld te maken, maar je maakt mij niet wijs dat aan de hand van krantenartikelen en zijn partijen jij kunt opmaken hoe iemand is buiten de ring in privé sfeer.
    Mocht je dat wel kunnen dan zou ik solliciteren bij de politie over hoe je een profiel schets maakt over daders van zware delicten.
    Vergeet niet dat "artikelen" de insteek hebben om sensatie te maken, iemand die slecht is wordt niet als goedzak afgeschilderd.
    Marc Dutroux werd ook niet afgeschilderd als "kindervriend" omdat hij kinderen een dak boven het hoofd gaf.
    Het spijt mij wel, maar ik vindt het een domme reactie zonder inhoud welke kant noch wal raakt.
    Iemand kennen omdat je artikelen hebt gelezen of partijen van hebt gezien, give me a break.
    Sensatie of niet..feit is dat Badr keer op keer betrokken is bij vervelende voorvallen en wat naar buiten komt is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg. Al ten tijde van de mishandeling van de portier van Blinq (wat iedereen vergeten schijnt te zijn) werd al door ingewijden naar buiten gebracht dat het hier geen incident betrof. De pers kan pas wat schrijven als er zich iets voordoet..al zouden ze nog zo hun best doen..van Hoost,Aerts,Bonjasky en Schilt gezamelijk zou men nog geen fractie van de hoeveelheid artikelen als over Badr kunnen schrijven.

  11. #1261
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mooi dit dat Badr Hari eindelijk eens echt berecht gaat worden. Gast verdient een celstraf van minimaal 30 maanden. Eindelijk durft de Nederlandse politie eens iets te doen (hoop ik) tegen de wat zwaardere jongens. Nu nog een woonwagekamp op durven zonder 4 ME-busjes en Allochtoonse no-go-area's aanpakken.

  12. #1262
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hmmm...Cyril Abedi, dat was toch die Fransman die "dikke maatjes" was met JLB ? Wat is daar van geworden eigenlijk ?

    Cyril Abibi is bereikbaar via FB. Toevallig vorige maand gevraagd of ie nog wel is wat doet en of we 'm nog s gaan terug zien.. Dit was zijn antwoord :

    Thank you for the message but for me it's finish !!!
    Bye

  13. #1263
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    die Abidi was me toch een onberekenbare beuker zeg... heeft een hoop toppers verslagen. alleen weer jammer van zo'n partij als die tegen Rampage Jackson...

  14. #1264
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sensatie of niet..feit is dat Badr keer op keer betrokken is bij vervelende voorvallen en wat naar buiten komt is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg. Al ten tijde van de mishandeling van de portier van Blinq (wat iedereen vergeten schijnt te zijn) werd al door ingewijden naar buiten gebracht dat het hier geen incident betrof. De pers kan pas wat schrijven als er zich iets voordoet..al zouden ze nog zo hun best doen..van Hoost,Aerts,Bonjasky en Schilt gezamelijk zou men nog geen fractie van de hoeveelheid artikelen als over Badr kunnen schrijven.
    Volgens mij dwalen wij af, ik zei enkel dat je aan de hand van krantenknipsels en "publieke optredens" iemand niet kunt kennen.
    Dan zou in mijn ogen Jan Smit een dikke klootzak zijn die niet kan zingen, Wesley Sneijder een kutkabouter die voetbalt, Jolanthe Cabau..... een attentie hoer zijn, en Peter Beense een wandelende rollade die te lui is om te sporten.
    En Bob Sapp ( om even ontopic te blijven ) een sjacheraar die niet kan vechten, ow wacht dat is het enige wat wel waar is.

  15. #1265
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Volgens mij dwalen wij af, ik zei enkel dat je aan de hand van krantenknipsels en "publieke optredens" iemand niet kunt kennen.
    Dan zou in mijn ogen Jan Smit een dikke klootzak zijn die niet kan zingen, Wesley Sneijder een kutkabouter die voetbalt, Jolanthe Cabau..... een attentie hoer zijn, en Peter Beense een wandelende rollade die te lui is om te sporten.
    En Bob Sapp ( om even ontopic te blijven ) een sjacheraar die niet kan vechten, ow wacht dat is het enige wat wel waar is.
    Ben het niet met je eens..als je hoort dat iemand herhaaldelijk zijn sportieve vaardigheden misbruikt,liegt,zich narcistisch gedraagt en onze sport zo negatief neerzet kan je je aan de hand daarvan best een menking over die persoon vormen.

  16. #1266
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Volgens mij dwalen wij af, ik zei enkel dat je aan de hand van krantenknipsels en "publieke optredens" iemand niet kunt kennen.
    Dan zou in mijn ogen Jan Smit een dikke klootzak zijn die niet kan zingen, Wesley Sneijder een kutkabouter die voetbalt, Jolanthe Cabau..... een attentie hoer zijn, en Peter Beense een wandelende rollade die te lui is om te sporten.
    En Bob Sapp ( om even ontopic te blijven ) een sjacheraar die niet kan vechten, ow wacht dat is het enige wat wel waar is.
    Peter Beense vs Bob Sapp? Dat wint Peter Beense (Beense wins via deadly ass whooping in round 2)

  17. #1267
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ben het niet met je eens..als je hoort dat iemand herhaaldelijk zijn sportieve vaardigheden misbruikt,liegt,zich narcistisch gedraagt en onze sport zo negatief neerzet kan je je aan de hand daarvan best een menking over die persoon vormen.
    Laten we die discussie maar niet voeren, heb verder ook geen zin in een ban van 2 maand laten we maar lekker ontopic blijven.

  18. #1268
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Laten we die discussie maar niet voeren, heb verder ook geen zin in een ban van 2 maand laten we maar lekker ontopic blijven.
    Beetje flauw. Je begint er eerst zelf over en vervolgens mag er niet meer op gereageerd worden.

    Ik denk dat het heel goed mogelijk is een mening te vormen over een publiek persoon. Je vormt die mening dan over hoe diegene zich en public gedraagt, en niet zozeer over hoe iemand in zijn privé leven is. Als iemand als Badr zich in de publieke ruimte misdraagt en dus weet dat zijn acties breed uitgemeten kunnen worden in de media, dan lijkt het me niet vreemd dat er zich een publieke opinie over vormt, dat mensen iets van hem vinden. En omdat hij dat weet zou je dan verwachten dat hij zich juist netter gedraagt in die sferen dan in de privésfeer, maar goed... Of hij dan thuis, of bij zijn vrienden of whatever de fijne lieve jongen uithangt doet er dan niet zoveel toe. Zo werkt dat hè.

  19. #1269
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Vraagje? Wat voor straf krijg je eigenlijk in Marokko voor zware mishandeling en poging tot doodslag?

  20. #1270
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Vraagje? Wat voor straf krijg je eigenlijk in Marokko voor zware mishandeling en poging tot doodslag?
    ik denk dat t n stuk langer zal uitvallen als hier, maar dat iemand zoals Badr daar wel alles kan afkopen

  21. #1271
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Vraagje? Wat voor straf krijg je eigenlijk in Marokko voor zware mishandeling en poging tot doodslag?
    ik denk dat t n stuk langer zal uitvallen als hier, maar dat iemand zoals Badr daar wel alles kan afkopen

  22. #1272
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Vraagje? Wat voor straf krijg je eigenlijk in Marokko voor zware mishandeling en poging tot doodslag?
    Ligt eraan wie je bent/wie je kent/hoeveel geld je hebt.

  23. #1273
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Vraagje? Wat voor straf krijg je eigenlijk in Marokko voor zware mishandeling en poging tot doodslag?
    Toevallig kom ik uit dezelfde stad in Marokko als Hari, Kenitra, en toevallig zit daar ook de zwaarste gevangenis van Marokko geplaatst, waaronder andere een andere bekende psycho vastzit, genaamd: Lee Braham Murray (oud UFC en grootse bankovervaller ooit in Engeland,buit dan he).
    Inderdaad heeft een naam als Hari daar niet veel te vrezen omdat ie zogenaamd geliefd is bij de koning zelf.
    Maar een onbekende zou het niet in zn kop halen om zo een "uitgaansleven" als Hari uit te voeren.
    Ik maak geen grap, als ik zeg dat ze daar letterlijk een meisje van je maken. Daar houdt politie namelijk van dit soort gasten.
    Ze gaan daar helemaal op los dan. Als je zo een lifestyle als Hari in Marokko doet, ben je of levensmoe of kamikaas.
    Maar ja dat soort psycho-straffen kennen we (helaas/gelukkig) niet in Nederland. Maar geloof me de verhalen over straffen die ik heb gehoord en half gezien zijn letterlijk nog erger dan horrorfilm

  24. #1274
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neetraal View Post
    Toevallig kom ik uit dezelfde stad in Marokko als Hari, Kenitra, en toevallig zit daar ook de zwaarste gevangenis van Marokko geplaatst, waaronder andere een andere bekende psycho vastzit, genaamd: Lee Braham Murray (oud UFC en grootse bankovervaller ooit in Engeland,buit dan he).
    Inderdaad heeft een naam als Hari daar niet veel te vrezen omdat ie zogenaamd geliefd is bij de koning zelf.
    Maar een onbekende zou het niet in zn kop halen om zo een "uitgaansleven" als Hari uit te voeren.
    Ik maak geen grap, als ik zeg dat ze daar letterlijk een meisje van je maken. Daar houdt politie namelijk van dit soort gasten.
    Ze gaan daar helemaal op los dan. Als je zo een lifestyle als Hari in Marokko doet, ben je of levensmoe of kamikaas.
    Maar ja dat soort psycho-straffen kennen we (helaas/gelukkig) niet in Nederland. Maar geloof me de verhalen over straffen die ik heb gehoord en half gezien zijn letterlijk nog erger dan horrorfilm
    Jammer dat hij zich daar keurig en voorbeeldig gedraagt

    hij is wel slim wat dat betreft, ook in de VS hoorde je dit soort shit niet over hem

    hij bewaart dat alleen voor Amsterdam

  25. #1275
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Jammer dat hij zich daar keurig en voorbeeldig gedraagt

    hij is wel slim wat dat betreft, ook in de VS hoorde je dit soort shit niet over hem

    hij bewaart dat alleen voor Amsterdam
    Die gozer is gewoon 1 grote : JAMMER
    Last edited by Neetraal; 31-08-2012 at 12:38.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •