MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 60 of 144 FirstFirst ... 105056575859606162636470110 ... LastLast
Results 1.476 to 1.500 of 3576
  1. #1476
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Komma neuken spel je ook niet aan elkaar, volgens mij is het niet eens een officieel woord LOL
    En hoofdletters midden in een zin het is facking irritant
    Whoeaaa.... Thanks !
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1477
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    net het interview van Mike op de portal gelezen

    mijn advies: niet lezen

    geen kwaad woord over Hari, hij hemelt hem zelfs op, de meest achterlijke vergelijkingen

    "Maar het is een feit dat als Messi langs een pleintje loopt er ook voetballers zijn die hem uitdagen. Bijvoorbeeld door hem een bal door de benen proberen te spelen. Gaat hij daar niet op in dan roepen ze hem waarschijnlijk na. Gaat hij er wel op in en geeft hij diegene een paar panna’s dan is ‘de orde’ weer hersteld."


    schiet mij maar lek
    lol dit is wel belachelijk
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #1478
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Belachelijk!?

    Mike is gewoon loyaal en geeft aan dat hij niks van de mishandelingen weet.
    En dan hoort hij inderdaad nog niet te oordelen, Badr is nog niet veroordeelt door justitie.

    En ja zo gaat dat bij vrienden die steun je, ook in slechte tijden. Niks raars aan wat mij betreft.
    Hoewel ik die voetbal vergelijking ook niet helemaal vind terecht vind.

  4. #1479
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Nope...fuckin is goed mits er een Apostrof achter staat....Fuckin' dus
    Als we dan toch gaan kommaneuken doe ik even mee !

  5. #1480
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Is er een samenvatting ergens van de afgelopen 40 pagina's??

  6. #1481
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Is er een samenvatting ergens van de afgelopen 40 pagina's??
    1e post pagina 1 staat alles wat je moet weten de rest is bijna allemaal off topic geleuter LOL

  7. #1482
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Samenvatting

    http://www.omroepwnl.nl/video/detail...live-_14582266 Begint bij 4 min

    Hij word inmiddels verdacht van 6 misdrijven

    koen Everink Sensation

    De politie onderzoekt of vechtmachine Badr Hari tijdens Sensation Top 100 jonge rijken-ondernemer Koen Everink toch in elkaar heeft geslagen. Everink lag zwaargewond in het ziekenhuis.

    Zover ik weet heeft hij een keer badr aangewezen als dader en een keer niet!! (zie ook onder getuigen spreken elkaar tegen)

    jeroen van de berg Club air

    Oud-beurshandelaar en miljonair Jeroen van den Berg is opvallend genoeg een goede vriend van mede-miljonair Koen Everink, die deze zomer tijdens Sensation White werd mishandeld. Op 17 juli 2011 is Van der Berg gelagen en getrapt in Club Air in Amsterdam, waar hij mede-eigenaar van is. Op 19 juli 2012 doet hij daarvan aangifte tegen Badr Hari, nadat hij op 14 juli in Het Parool al vertelde dat Hari hem had mishandeld.

    In de aangifte van 19 juli zegt hij in de eerste zinnen eveneens dat hij is mishandeld door Badr Hari. Maar in de beschrijving van de gebeurtenissen die hij daarna geeft, komt de naam Badr Hari niet meer voor. Het gaat om 'een lange Marokkaanse man (...) die duidelijk op zoek was naar ruzie'.
    Van den Berg: 'Ik zei de man dat ik de eigenaar was. De man begon te lachen en zei dat Sander Groet de eigenaar was. Ik zei toen dat ik de portiers of de beveiliging wel even kon halen (of woorden van gelijke strekking). Vervolgens kreeg ik direct een vuistslag op mijn linkeroog. Ik was in één keer knockout. Het volgende wat ik weet is dat ik bijkwam en op mijn knieën met gestrekte armen op de grond lag. Ik heb de stoot niet zien aankomen.'

    Dat is niet een sterke verklaring waarop Badr Hari veroordeeld kan worden. Hari ontkent dat hij die klappen heeft uitgedeeld en zegt dat in Club Air anderen hebben geslagen.
    Ook de trap die Van den Berg daarna kreeg zegt hij niet te hebben zien aankomen.
    'Ik hoorde en voelde dat er voortanden afbraken. Ik spuugde deze vervolgens uit. Naar later bleek waren dit twee voortanden aan de bovenkant van mijn gebit. (...) Toen ik opstond zag ik dat er ruimte was ontstaan. De man die me had geslagen en de drie of vier vrienden die erbij stonden waren weggevlucht. Ze waren allemaal een andere kant opgegaan. Ik heb vervolgens ijs en een theedoek van de bar gepakt en tegen mijn oog gehouden. Ik ben direct naar diverse portiers toegegaan en riep/schreeuwde dat ze mee moesten komen en moesten zoeken naar een lange Marokkaan.'
    Van den Berg heeft Hari in Het Parool en bij de politie achteraf beschuldigd van de mishandeling. Hij weet niet zeker of het Hari was die hem sloeg. Het is zeker zo dat Badr Hari een lange Marokkaan is. Maar of de rechtbank dat voldoende vindt om Hari terzake van dit feit te veroordelen valt nog wel te bezien.

    Olivier de F

    reconstructie van het incident in de kleine Cooldown in Amsterdam eind 2011, waarbij Badr Hari party-organisator Olivier de F. zou hebben mishandeld. Deze laatste wilde niet meewerken aan een artikel, maar vrienden en omstanders - die anoniem wilden blijven - hebben dat wel gedaan.
    Olivier krijgt volgens hen die avond de eerste twee klappen op zijn gezicht en een klap op zijn kaak van vrienden van Badr Hari. Olivier wankelt dan naar achteren, waarop Hari aan komt lopen en hem een harde kopstoot in het gezicht geeft. Olivier zakt direct in elkaar.

    Volgens Revu is Hari mogelijk geschrokken van deze actie en trekt de hevig bloedende Olivier mee naar de damestoiletten. Alle aanwezige vrouwen worden eruit gebonjourd en Hari maakt de wonden van Olivier schoon. Een toegesnelde portier laat de zaak rusten, nadat Hari en een hevig versufte Olivier aangeven dat ze elkaar kennen. Daarna zou Hari zich weer hebben gericht tot het slachtoffer. 'Je gaat toch geen aangifte doen, hè? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor.'
    Zover ik weet zijn hier videobeelden van. (Bron ergens op het internet)

    Jimmy Woo

    Ook wordt hij verdacht van een poging tot zware mishandeling van een man in de Jimmy Woo in mei dit jaar. Hij zou iemand een kopstoot hebben gegeven.

    Vrouw mishandeld

    Daarnaast zou hij in december vorig jaar een vrouw heben mishandeld.

    Brandstichting

    Kickbokser Badr Hari is in 2008 gearresteerd omdat hij de flat van een zwangere vrouw in de brand zou hebben gestoken. Badr was in die tijd goed bevriend met de Amsterdamse crimineel Gwenette Martha. Martha had ruzie met de zwangere huurster van zijn appartement in Bolestijn, in de Amsterdamse wijk Buitenveldert, en Hari zou hem hebben geholpen bij het oplossen van dit ‘probleempje’.
    De flaf werd in brand gestoken nadat een, blijkbaar eerdere waarschuwing – de auto van de vrouw brandde uit – niet hielp. Na de auto werd als vervolgmaatregel het appartement in de as gelegd. Een buurvrouw verklaarde destijds dat een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW stapte en de brand aan stak.
    Op 21 april 2008 valt een arrestatieteam Hari’s huis binnen. Hij wordt vastgezet op verdenking van brandstichting en blijft 43 dagen in voorarrest zitten. Uiteindelijk komt het niet tot een veroordeling. De toenmalige advocaat van de vechtersbaas laat weten dat er niet voldoende bewijs was, zo schrijft Nieuwe Revu.

    Toch zijn er naast de verklaring van de buurvrouw nog een aantal zaken die Badr verdacht maakten.
    In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”

    De brand http://www.youtube.com/watch?v=CnGernTfJ7E

    Getuigen spreken elkaar tegen i.v.m met het gebeuren op Sensation.

    Wie Koen Everink precies geschopt en geslagen heeft is nog lang niet duidelijk. Het zal de rechtszaak waar deze mishandeling aan de orde komt tot een spannende puzzel maken. Verklaringen over het gebeurde spreken elkaar op essentiële punten tegen. Zo is er de verklaring van Ferhat Y. die nú zegt dat hij heeft geprobeerd Badr Hari te stoppen, Hari ontkent dat. Een ander probleem is dat Everink was omringd door verschillende mannen in een hoek van de skybox waardoor getuigen slecht zicht hadden op het slaan en schoppen. Met tussenpozen wordt deze weken een hele reeks getuigen bij de rechter-commissaris gehoord.

    Eén van de getuigen die de mishandeling van Koen Everink zag gebeuren zat op de bank in de skybox naast Estelle Cruijff. Tijdens de mishandeling zouden ze samen toe hebben gekeken. In deze verklaring, die Crimesite heeft ingezien, staat dat Everink een kopstoot kreeg en daardoor op de grond viel. De man die de kopstoot gaf was 'groot, gespierd en had gezichtsbeharing, een baard'. Op het moment van de mishandeling waren er zeven mensen in de skybox, zegt de getuige. Dat komt niet helemaal overeen met de waarneming van een andere getuige die spreekt over zes mensen.
    De getuige zegt verder niet te hebben gezien dat Everink door anderen werd mishandeld dan de man met de 'baard'. Hij weet ook niet wie Everink de skybox heeft uitgegooid. De getuige verklaart wel op naam.
    Een andere (anonieme) getuige zegt ook op de bank te hebben gezeten naast Estelle Cruijff. Deze getuige zegt zich niet veilig te voelen 'wanneer zijn indentiteit bekend zal worden bij de mensen die mogelijk betrokken zijn bij de mishandeling'. Estelle Cruijff stond eerst aan het einde van de bar, aan de kant van het balkon. Na enige tijd ging zij 'op de hoek van bank' zitten. Deze getuige zegt dat een paar minuten voor het incident vijf mensen in de box waren. Ook deze getuige zegt de mishandeling te hebben waargenomen, en Estelle Cruijff ook. Everink stond ingesloten door drie mannen tegen de muur die achter de bar loopt. Ook deze getuige spreekt van een kopstoot.

    Hij gaat verder met te zeggen dat één van de mannen 'duidelijk langer en breder' was dan de andere twee en een 'gespierd lichaam' had. Wie de kopstoot gaf vertelt deze getuige niet, hij zegt dat het de man was die het 'dichtst' bij Everink stond. Hij bevestigt dus de mening van de andere getuige die stelt dat Everink na de kopstoot op de grond viel. Daarna werd er 'diverse keren' op het slachtoffer getrapt. Maar hij zegt niet te weten hoeveel - en welke mannen - mannen er trapten. Er werd ook 'gestampt' op het slachtoffer.

    Hoe vaak er is gestampt en door wie dat gebeurde zegt de anonieme getuige niet te weten. De getuige zegt niet te hebben gezien waar de mannen zijn gebleven. Hij is na de mishandeling door de toegangsdeur naar buiten gelopen. 'Ik kende Badr Hari niet', zegt hij maar heeft wel een foto van hem in de krant gezien. Of Hari deelnam aan de mishandeling kan hij niet zeggen. Hij heeft ook niet gezien dat Badr Hari in de skybox aanwezig was met Estelle.

    Ferhat Y. zegt nu dat hij heeft geprobeerd Badr Hari te stoppen, nadat hij eerst wekenlang zweeg. Die bewering komt in ieder geval niet overeen met wat slachtoffer Everink heeft verteld. Als andere getuigen deze verklaring nu zouden ondersteunen is daar wel een vraagteken bij te zetten: vanaf andere plaatsen in de skybox, en in ieder geval vanaf de bank, was de plaats van de mishandeling slecht te zien, doordat de bar deels het zicht benam.
    Bij de politie hebben bovenstaande getuigen de naam Badr Hari in ieder geval niet genoemd. De vraag is wat zij tegenover de rechter-commissaris, de advocaten en officier van justitie hebben verklaard of nog zullen verklaren.

    Volgens een verklaring van Badr Hari zou hij een klap met vlakke hand hebben gegeven.

    Misdaadverslaggever John van den Heuvel

    Zakenman Koen Everink was de fatale nacht eigenlijk te gast in de koninklijke lounge van de Arena maar was rond drie uur met 'een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame' even 'gezellig' een kijkje gaan nemen in skybox 233 van de Brabantse transportondernemer en kickboksfan Peter Steenbakkers.

    Bij het barretje van de skybox staat Everink even te zoenen met de opvallende Belgische. Op dat moment bevindt zich in de box volgens getuigen 'een groep hoogblonde dames met grote borsten en gespierde sportschooltypes.' Meerdere getuigen verklaren over 'drugsgebruik' door de aanwezigen, aldus De Telegraaf. De Belgische zegt dat ze Koen Everink daar aan Estelle Cruijff heeft voorgesteld, maar dat er geen gesprek tussen de twee is geweest.

    Na het zoenen ziet de Belgische dame Koen Everink naar de wc gaan en dat 'vier mannen plaatsnemen voor de wc-deur. Het ging om Badr Hari, een man met tattoos en twee onbekenden.' Als Koen Everink het toilet uitkomt, ziet ze hoe hij in elkaar wordt geslagen.

    Het barmeisje van skybox 233 zegt dat ze de ruimte rond drie uur 's nachts even had verlaten omdat er problemen waren met de koelkast. 'Toen ik terugkwam stond Badr Hari achter de bar. Ik vroeg hem of ik het weer moest overnemen. Hij lachte en sloeg amicaal een arm om mijn schouder. Ik zag en voelde dat hij me naar de uitgang van de skybox geleidde. 'Ik red het wel vijf minuten alleen', zei hij me. Ik kon nog net een blikje Red Bull van de bar grissen en werd er vervolgens uitgezet.'

    Estelle Cruijff moet op een bank enkele meters van de mishandeling hebben zitten toegekijken. Het bevreemdt daarom dat zij aanvankelijk in een verklaring van zes kantjes zegt niets te hebben gemerkt, ook niet van bloed op het spierwitte shirt van Hari, dat anderen wel hebben gezien.


    Badr's advocate mevrouw Fuck,Fack, Fikq was vanavond bij Knevel en vd Brink volgens haar had Coentje maar liefst 12 bacootjes op en is Badr echt een hele lieve jongen en vind ze het belachelijk dat Badr als een moordmonster wordt neergezet door de pers. Je zag de gasten naast haar diverse keren lachen toen ze haar mond opentrok.

    Dit moet hem zijn!!!
    Last edited by spacebox; 15-09-2012 at 03:05.

  8. #1483
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Medeverdachte Badr Hari toch weer vast


    AMSTERDAM - De 34-jarige Ferhat Y. moet de komende 30 dagen terug de cel in. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam donderdag bepaald.

    Eindhovenaar Y. geldt als een van de personen die met kickbokser Badr Hari zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA op 9 juli.
    De rechtbank liet Y. begin deze maand gaan, omdat de verdenking tegen hem niet sterk genoeg zou zijn. Het Openbaar Ministerie heeft tegen die beslissing beroep aangetekend.

    Badr Hari (27) zit nog steeds vast. Naast het ernstige geweld tegen Everink wordt Hari verdacht van een reeks mishandelingen.

    Nu.nl

  9. #1484
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Nog altijd geen bewijs tegen kickbokser – Medeverdachte Badr Hari terug in de cel

    Er is nog geen enkele belastende verklaring afgelegd tegen kickbokser Badr Hari, die tijdens Sensation, het dansfeest in de Amsterdam ArenA, zakenman Koen Everink zwaar mishandeld zou hebben! Badr hari zelf zegt Everink in skybox 233 wel een klapje te hebben gegeven, maar niet verantwoordelijk te zijn voor de zware mishandeling. Medeverdachte, de 34-jarige Ferhat Y., die eerder werd vrijgelaten moet de komende 30 dagen terug de cel in nadat het OM -met succes- beroep aantekende tegen zijn vrijlating.
    Dat Ferhat Y. terug moet in de cel bepaalde het gerechtshof in Amsterdam vandaag, donderdag.
    Eindhovenaar Y. geldt als een van de personen die met kickbokser Badr Hari zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA op 9 juli.
    De rechtbank liet Y. begin deze maand gaan, omdat de verdenking tegen hem niet sterk genoeg zou zijn. Het Openbaar Ministerie heeft tegen die beslissing beroep aangetekend.
    Badr Hari (27) zit nog steeds vast. Naast het ernstige geweld tegen Everink wordt Hari ook verdacht van een reeks mishandelingen. Op een na ontkent de kickbokser die.
    Y. en Hari waren geen bekenden van elkaar. Y. heeft tot dusver verklaard dat hij slachtofer Everink slechts heeft willen helpen en dat hij hem uiteindelijk uit de skybox heeft ontzet waarin het geweld zich voltrok.
    Y. zou daarbij ook een klap van Badr Hari hebben gekregen. Hari zelf heeft een beperkt aandeel toegegeven – hij zou Everink één keer hebben geslagen.

    http://www.zijonline.nl/2012/09/20/n...rug-in-de-cel/

  10. #1485
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bumaye View Post
    Nog altijd geen bewijs tegen kickbokser – Medeverdachte Badr Hari terug in de cel

    [B]Er is nog geen enkele belastende verklaring afgelegd tegen kickbokser Badr Hari, die tijdens Sensation, het dansfeest in de Amsterdam ArenA, zakenman Koen Everink zwaar mishandeld zou hebben! Badr hari zelf zegt Everink in skybox 233 wel een klapje te hebben gegeven, maar niet verantwoordelijk te zijn voor de zware mishandeling. http://www.zijonline.nl/2012/09/20/n...rug-in-de-cel/
    Damn, zit je maanden vast terwijl er geen enkele belastende verklaring is afgelegd....... En ik maar denken dat ze hier in NL veel te laks in de rechtsvervolging en met de strafmaat. Maar nu blijkt het hier gewoon het Spanje van Franco te zijn. Zijn er al t-shirts te koop?

  11. #1486
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

  12. #1487

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Zijn er al t-shirts te koop?
    Kwestie van vraag/aanbod.

    Iemand een bod?

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #1488

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  14. #1489
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Verwacht binnenkort wel een Badr 2012 remix van dit wereldnummer van de The Special A.k.a.

    http://www.youtube.com/watch?v=AgcTvoWjZJU
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #1490
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dat iemand uberhaupt in zo'n shirt gaat lopen zeg haha.....volgens mij is dat in sommige delen van t land vragen om klappen

  16. #1491
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    nog maar 10 pagina's .................................. ;-)

  17. #1492
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

  18. #1493
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Opmerkelijk... Wel interviews maar geen verklaring...

    Tis zonde et meske...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  19. #1494
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Opmerkelijk... Wel interviews maar geen verklaring...

    Tis zonde et meske...
    Een dagje PC Hooftstraat als therapie zal haar goed doen.

  20. #1495
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Een dagje PC Hooftstraat als therapie zal haar goed doen.
    Of nog een beetje botox

  21. #1496
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ze praat zelfs al weer met Ruud las ik http://www.nu.nl/achterklap/2919010/...r-contact.html , nu dus alleen nog met justitie dan

  22. #1497
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    zou toch wel lachen zijn als ze terug gaat naar Ruud, ik zie het haar nog doen ook

    labiele chick is het

  23. #1498
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    zou toch wel lachen zijn als ze terug gaat naar Ruud, ik zie het haar nog doen ook

    labiele chick is het
    "Cruijff zou de strijdbijl hebben begraven, na een aanbod van de oud-voetballer" die heeft weer met zn Mastercard lopen wapperen

  24. #1499
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Echt zo zonder hoe zo een talentvolle vechter zijn hele carriere in de zee heeft gegooid. Al zijn harde trainingen en harde werk gaat helemaal nergens naar toe... En daarnaast de gigantische imagoschade die kickboksen opgelopen heeft. Ik hoop maar dat het goed komt voor alle slachtoffers die Badr Hari heeft gemaakt. Ik was een groot fan hem, maar dat heeft hij bij veel fans met deze acties ook verspild.

    Zo zie je maar dat talent, genen en spierballen niet alles is... Je hersens zijn en blijven even belangrijk in elke sport.

  25. #1500
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Yes sir

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •